Πολύ σωστός Devil.
Με εκπλήσσει πάντως -και το θεωρώ τιμή για την TS- που την βάζετε δίπλα - δίπλα με το MPS. Ενα αυτοκίνητο ολοκαίνουργιο δίπλα σε ένα 6ετίας. Ενα αυτοκίνητο με 2.3cc δίπλα σε ένα 1.8cc (!!!). Ενα αυτοκίνητο με 260 άτια, δίπλα σε ενα με 192 (αυτό κι αν θέλει θαυμαστικό !!!!).
Θεωρητικά θα έπρεπε να το βάλουμε δίπλα σε ένα -ας πούμε- Auris, με μοτέρ άστα να πάνε. Εκεί ελάτε να τα συγκρίνουμε! Εμφάνιση? Εσωτερικό? Σε τί? Και σαφώς και η τιμή τις ΤΟΥΟΤΑ δεν θα είναι 28 και κάτι χιλιάρικα! Θα είναι άνω των 30! Γιατί παίρνεις ποιότητα... πώς θα το κάνουμε? Δεν γίνεται εμέις να αλλάξουμε αυτό που όλοι γνωρίζουνε, και για αυτό προτιμάνε την ΤΟΥΟΤΑ, και ας δίνει λιγότερα άτια μερικές φορές.ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και ΠΟΙΟΤΗΤΑ. 40 Χρόνια και πάνω απο 10 εκατομμύρια πουλημένα Corolla το αποδεικνύουνε με τον πιο περίτρανο τρόπο!!!
Υ.Γ. Ακόμα περιμένω την απάντηση σχετικά με την ποιότητα του MPS στο εσωτερικό του, απο τον κάτοχό του! Γιατί δεν μας εξηγεί γιατί έχει την δυνατότητα η Mazda να το κοστολογεί τόσο, την ίδια ώρα που το type-R, με σαφώς λιγότερες μηχανικές ικανότητες, κοστίζει απο 2 έως 4 χιλιάρικα παραπάνω? (ανάλογη πολιτική με την ΤΟΥΟΤΑ). Μήπως γιατί απο κάπου πρέπει να κόψει κατιτίς για να το δώσει σε αυτήν την τιμή? Συγνώμη, αλλά τα άτια ή μουλάρια ή ότι θέτε τέλος πάντων, δεν κάνουνε το αυτοκίνητο. Ληφθεί υπόψην, ότι κι εγώ το σκεφτόμουνα το MPS και έλεγα να κάνω την υπέρβαση στην ασφάλεια και στο σήμα... αλλά το εσωτερικό του είναι αποκαρδιωτικό.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|