Από πάνω πρός τα κάτω το χειρότερο προς το καλύτερο!
ALFA ROMEO 97
LANCIA 92
BMW 46
RENAULT 44
VOLKSWAGEN 40
SEAT 38
AUDI 36
OPEL 34
CITROEN 33
FIAT 31
PEUGEOT 26
MAZDA 26
MINI 24
MERCEDES 24
FORD 24
HONDA 22
SAAB 21
SMART 20
SUBARU 19
MITSUBISHI 19
TOYOTA 19
NISSAN 18
KIA MOTORS 17
SKODA 17
SUZUKI 15
CHRYSLER 12
HYUNDAI 11
CHEVROLET 7
DAIHATSU 6
VOLVO 5
Οσο αφορά την αξιοπιστία κάπου τα μπέρδεψες φίλε Τολη! Η Mazda είναι αρκετά πίσω..... αγγίζοντας τα χειρότερα μοντέλα! Οπως βεβεαίως κάνει και η μαμά εταιρεία της! Μην το ξεχνάμε αυτό. Κάτι που αποδεικνύεται για όλους του ομίλους, οι οποίοι πάνε πακέτο. Η Mazda με την Ford λοιπόν δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση!
Πέρα απο αυτό.... ότι αποτελεί ένα απο τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα (!), όντως φέρνει εδώ δυνατά αυτοκίνητα, όμως σε τι κυβικά? Εάν θυμάστε, σε άλλο τόπικ έγραψα για το νεοανακοινωθέν Auris (Blade στην Ιαπωνία) το οποίο όμως, θα βγεί σε 2.6 και 3.5cc. Εκεί σπεύσατε οι περισσότεροι να απαντήσετε ότι φορολογικά για την Ελλάδα αυτό δεν ενδύκνεται. Αρα λοιπόν η Toyota σωστά πράττει και δεν το φέρνει στην Ελλάδα. Γιατί λοιπόν τώρα χρησιμοποιούμε σαν +, την έκδοση MPS της Mazda που έρχεται στην Ελλάδα? Η μήπως είναι + το ST το οποίο σημειοτέων είναι στα 2.5cc??? Αρα λοιπόν θα είμασταν και εμείς ευχαριστημένοι εάν η Toyota έφερνε στην Ελλάδα την 3.6 έκδοση? Γιατί? για να λέμε ότι έφερε ενα μοντέλο που θα πατώσει στην Ελλάδα? Πόσα MPS έχουνε πουληθεί? Ειδικά σε σχέση με τα Cupra και τα GTI που είναι της ίδιας κατηγορίας, όμως στον κυβισμό -φορολογικά- ανήκουνε στα κάτω των 2.0cc???? Οπότε δεν μετράει να φέρεις ενα μοντέλο απλά για να το φέρεις! Μετράει να μπορεί και να πουλήσει..... γιατί μην ξεχνάτε, αυτός είναι ο σκοπός της Εταιρείας!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 16-09-07 στις 13:26.
|