Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 03-08-07, 12:12
Το avatar του χρήστη Corolla-GT4
Corolla-GT4 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 23-07-2007
Μοντέλο: AE111 sedan 2.0 turbo
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 216
Corolla-GT4 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
γιατι δεν βαζετε εναν 3sgte ρε παιδια να τελειωνετε? το πρωτο ε12 ηδη ετοιμαζετε και σε καμια βδομαδα θα ειναι ετοιμο λογικα. 250 αλογακια μαμα και υσηχασες.
__________________
Κάθε καλοκαίρι καίγονται χιλιάδες στρέμματα δάσους...
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καταστροφή του περιβάλλοντος και κατά συνέπεια την καταστροφή της ατμόσφαιρας...
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ, Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ... ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ TURBO...
Αλλιώς ρίξτε το στην αναδάσωση...
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 03-08-07, 16:52
OxygeN Offline:
banned
 
Εγγραφή: 20-02-2004
Μοντέλο: E12 2003 ProFaceLift
Περιοχή: Στο καθισμα με ζωνη,ΠΑΝΤΑ!
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 621
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
OxygeN θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
2ό..
εδω και ενα χρονο κυκλοφορει ενα ασημι στα Καλυβια-Μαρκοπουλο..

Γνωμη μου επισης ειναι οτι ολες οι μικροαναβαθμισεις ειναι πεταμενα λεφτα..αν μιλαμε για επιδοσεις..
αν θες ηχο κλασσικα μια σκουπα ή βαρελακι (200ε) και τελικο εξατμησης (200ε) για καλα πραματα !!
Δυστηχως ή ευτυχως η Toyota εχει φροντισει να πιεσει πολυ καλα τα μοτερ της..με αποτελεσμα περιφεριακες βελτιωσεις να μην αποδιδουν οσο σε αλλα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη OxygeN : 03-08-07 στις 17:09.
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 04-08-07, 11:35
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ετσι..μικροαναβαθμιση ειναι το προγραμμα που μαζι με τα γυρω γυρω(χοανι-εξατμηση)θα σου παει κανα 1500αρι...για τι...για 20 το πολυ αλογα...λιγα παραπανω και υπερκυβιζεις α σταδιο!

οσο για το gt4 γιατι οχι εναν beams που μπαινει σχεδον κουτι!!!!χεχεχεχε
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 04-08-07, 11:39
Nikos Offline:
Απλό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-04-2005
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 2.637
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 510
Nikos έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
................οσο για το gt4 γιατι οχι εναν beams που μπαινει σχεδον κουτι!!!!χεχεχεχε
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 21-09-08, 13:30
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
το καπακι του μοτερ μας ειναι σχεδον ιδιο με του 1,8...το μονο που αλαζει ειναι η πολλαπλη και τα μπεκ...να φανταστεις οταν αλαξα μπεκ,μπεκιερα δεν εβαλα του 1,8 αλλα κρατησα την δικια μου-ουτε καν εκκεντροφοροι δεν χρειαζεται να αλαχθουν!!!!!!!!!!

κατι ακομα...οταν ειχα παει παπαδοπουλο του εκανε εντυπωση ποσο μεγαλο ειναι το χταποδι μας(που ποιο κατω σχεδον ενιαια ειναι και ο καταλυτης) για να ξερετε ολοι σας το χταποδι μας στα 1,4 (και στα 1,6 λογικα) ειναι ολοιδιο με του avensis 1,8!!!!!!! οι σωληνωσεις απο κει και περα αλαζουν!
αρα το καλυτερο να αλαξεις σωληνωσεις απο εκει και περα...
Όπως είπες φίλε είναι ΣΧΕΔΟΝ ίδια τα ¨καπάκια¨ (δλδ οι κεφαλές), με μια ¨μικρή¨ σημαντική διαφορά στις έδρες των βαλβίδων και στις ίδιες τις βαλβίδες που είναι μεγαλύτερες, αν μιλάς για Celica. Επίσης και τα μπεκ δεν είναι ίδια! Στα 1.4 & 1.6 έχουν 4 τρύπες και ίδια ποσοτητα ψεκασμού, σε όλα τα 1.8 έχουν 8 τρύπες και μεγαλύτερη ποσότητα ψεκασμού. Η μπεκιέρα με τον ρυθμιστή πίεσης είναι ίδια σε όλα!
Τα 1.4 & 1.6 είναι τα ίδια μοτέρ με μόνες διαφορές βάθος (σκαψιμο) εμβόλου - διαδρομή εμβόλου (μπιέλα) και προγραμματισμό. Στα 1.8 όμως αλλάζουν αρκετά πράγματα : στρόφαλος, μπιελες, εμβολα, πολλαπλή εισαγωγής & εξαγωγής, μπεκ, πεταλούδα γκαζιου, προγραμμα, κεφαλή (βαλβίδες, έδρες, εκκεντροφόροι)
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 21-09-08, 23:27
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πιαστηκες απο κατι που ειχα πει ποιο παλια,αλλα δεν ειδες γενικοτερα την κουβεντα. Ολα αυτα τα μεταλα που λες τα εχω αλαξει(του μπλοκ) και εχω βαλει του 1,8 οπως και απο το καπακι εχω αλαξει μπεκ πολλαπλη και πεταλουδα.οι εκεντροφοροι εχουν μια μικρη διαφορα απο το 1,4 στο 1,8 αλλα ειναι σχεδον αμελητεα.ολα τα αλλα ειναι ιδια.(δεν μηλαω για προγραμματισμο-εξατμηση κτλ).
Οι βαλβιδες μας ειναι ηδη πολυ καλες και ελαφριες λογω vvti
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 22-09-08, 18:57
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
πιαστηκες απο κατι που ειχα πει ποιο παλια,αλλα δεν ειδες γενικοτερα την κουβεντα. Ολα αυτα τα μεταλα που λες τα εχω αλαξει(του μπλοκ) και εχω βαλει του 1,8 οπως και απο το καπακι εχω αλαξει μπεκ πολλαπλη και πεταλουδα.οι εκεντροφοροι εχουν μια μικρη διαφορα απο το 1,4 στο 1,8 αλλα ειναι σχεδον αμελητεα.ολα τα αλλα ειναι ιδια.(δεν μηλαω για προγραμματισμο-εξατμηση κτλ).
Οι βαλβιδες μας ειναι ηδη πολυ καλες και ελαφριες λογω vvti
Ξέρω που είναι οι διαφορές(η δουλειά βλέπεις-βλέπε προφιλ)! Εχω κάνει τα ίδια με επιπλέον ΚΟΜΠΛΕ το "καπάκι" του celica του οποίου η διαφορά είναι στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και σε όλες τις βαλβίδες που είναι μεγαλύτερες, καθώς και πιστονια 1.6 για καλύτερη σχεση συμπίεσης. Το μόνο έμεινε απο το corolla είναι ο εγκέφαλος-προγραμμα (σύντομα θα τακτοποιηθεί και αυτο), το μπλοκ και το καρτερ.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 24-11-08 στις 21:57.
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 23-09-08, 09:08
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotosVERIA Εμφάνιση μηνυμάτων
Ξέρω που είναι οι διαφορές(η δουλειά βλέπει-βλέπε προφιλ)! Εχω κάνει τα ίδια με επιπλέον ΚΟΜΠΛΕ το "καπάκι" του celica του οποίου η διαφορά είναι στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και σε όλες τις βαλβίδες που είναι μεγαλύτερες, καθώς και πιστονια 1.6 για καλύτερη σχεση συμπίεσης. Το μόνο έμεινε απο το corolla είναι ο εγκέφαλος-προγραμμα (σύντομα θα τακτοποιηθεί και αυτο), το μπλοκ και το καρτερ.
Εάν κατάλαβα καλά, έχεις και εσύ προχωρήσει σε υπερκυβισμό με υλικά από ΤΟΥΟΤΑ CELICA, σωστά; Πες μας περισσότερες λεπτομέρειες για την μετατροπή σου, αφού το θέμα του υπερκιβυσμού απασχολεί αρκετούς από εμάς. Τι ακριβώς έχεις αλλάξει, μετρήσεις ίππων και ροπής από τυχόν δυναμομέτρηση, ακόμα καλύτερα τις καμπύλες που προέκυψαν από την δυναμομέτρηση και ότι άλλο μπορεί να μας βοηθήσει.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 23-09-08, 10:06
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Εάν κατάλαβα καλά, έχεις και εσύ προχωρήσει σε υπερκυβισμό με υλικά από ΤΟΥΟΤΑ CELICA, σωστά; Πες μας περισσότερες λεπτομέρειες για την μετατροπή σου, αφού το θέμα του υπερκιβυσμού απασχολεί αρκετούς από εμάς. Τι ακριβώς έχεις αλλάξει, μετρήσεις ίππων και ροπής από τυχόν δυναμομέτρηση, ακόμα καλύτερα τις καμπύλες που προέκυψαν από την δυναμομέτρηση και ότι άλλο μπορεί να μας βοηθήσει.
Σωστά! Έκανα κι εγω κάτι τέτοιο. Έχουν αλλαχθεί στροφαλος-μπιελες-πιστονια 1,8 CELICA-ελατήρια-πολλαπλή εισαγωγής-πεταλουδα γκαζιου. Μετρήσεις ακόμα δεν έγιναν γιατι βασικά δεν εχει πολύ καιρό που τελειώσαμε και κατα 2ον δεν έχει προγραμματιστεί ακόμα. Προς το παρόν το στρώνουμε. Η πρώτη εντύπωση είναι πολύ καλή! Θα επανέλθω με λεπτομέρειες πάντως.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 18-12-08 στις 21:20.
Απάντηση με παράθεση
  #40  
Παλιά 23-09-08, 12:54
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
γιατι δεν αλλαξες κινητηρα τοτε?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Γνώμες και εμπειρίες για φρένα!!!!! kostas auris TOYOTA AURIS 0 06-11-16 17:23
Καδένα ή Ιμάντας χρονισμού - Γνώμες keichi TOYOTA COROLLA 111(G6) 71 11-04-14 00:01
Γνώμες για αλλαγή αμορτισέρ-ελατηριων σε carina e του 98 vagelis87carina CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 1 12-09-12 23:47
Γνώμες για Ιντερνετ jdtech OFF TOPIC 28 17-03-11 21:07
Γνώμες για ζάντα TARZAN TOYOTA COROLLA 111(G6) 10 22-11-09 18:58



Page generated in 0,18310690 seconds (83,52% PHP - 16,48% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:32.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)