Καλησπέρα παιδιά
Η αγορά του διαφορικού έγινε από την TRD Γαλλίας με €885 πέρσι τον Μάρτιο. Παράλληλα, αγόρασα τότε και το πλατώ του δίσκου (Clutch cover) από την TRD Νέας Ζηλανδίας με €140 (δεν υπάρχει πια τέτοια τιμή, σήμερα).
Επίσης, έβαλα καινούργιο δίσκο (μαμά) με €75 και άλλαξα και τα ρουλεμάν του δίσκου με €31. Δε χρειάστηκε να αλλάξω τα ρουλεμάν του διαφορικού, αφού βγήκαν χωρίς να χαλάσουν.
Η τοποθέτηση έγινε στον Μαγκλάρα στην Λ. Κύμης.
Από τις 30/5 που το έβαλα έχω κάνει περίπου 800 χλμ και κοντεύω να ολοκληρώσω το στρώσιμο. Κανονική οδήγηση (δε χρειάζεται κάτι το εξαιρετικό, όπως στα πισωκίνητα) χωρίς να το πιέζω στις στροφές, αλλά και χωρις να ξεπερνάω τα 130-140 χλμ. Σιγά - σιγά ανεβάζω ρυθμούς.
Πάντως, όταν το οδηγείς το αυτοκίνητο δεν καταλαβαίνεις ότι έχει μπλοκέ (εκτός από τη σαφή βελτίωση του τιμονιού) αφού δεν ακούγεται το παραμικρό!!!. Μόνο στο χώμα αν κάνω όπισθεν με full lock μπορεί να ακούσεις τις ρόδες λίγο. Το διαφορικό δεν ακούγεται καθόλου. Δεν ξέρω, αν αλλάζει η κατάσταση αν το full lock γίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτή του παρκαρίσματος.
Περισσότερα, σύντομα αφού το δοκιμάσω σε γνωστές φιδίσιες διαδρομές