Καταρχας το supercharger εχει μπλοκε απο τη μανα του.. Ειναι σιλικονατο (Viscous LSD) και σε αποδοση χειροτερο απο τα δισκατα η τα torsen.. Δεν ειναι ομως κακο, δηλαδη κανει δουλιτσα κι ας μην ειναι τοσο αισθητη (οι φημες λενε για ποσοστο εμπλοκης 19-20%) Για ποια εκδοση μοτερ μιλαμε ομως? Αν ειναι απο ΑΕ101 τοτε ειναι η καλη με τα 170 αλογα, τα σφυρηλατα κτλ κτλ.. Με μια Τ3, Ι/C κατω και πειραγμα λιγο στα μιγματα παιζεις 280 ευκολα..
Οσο για το μπλοκε θα προτεινα ενα δισκατο cusco αν θες κατι καλο απο αποψη αποδοσης και ταχυτητας εμπλοκης η για να εχεις πιο ησυχο το κεφαλι σου απο αποψη φθορων (οχι οτι το cusco μασαει κιολας), ενα TRD..
Απλα εχε υποψιν σου οτι το μπλοκε ειναι μεγαλο θεμα και για να διαλεξεις αυτο που πραγματικα σου ταιριαζει πρεπει να κατσεις να καταλαβεις πως ακριβως δουλευουν τα μεν και τα δε και να αποφασισεις.. Προσωπικα σε προσθιοκινητο θα εβαζα 1 way (επεμβαση μονο στην επιταχυνση) μιας και με 1.5 way θα εχεις μουτρακια που θα ειναι αρκετα ενοχλητικα σε κλειστο στροφιλικι.. Το cusco μπορεις να το ζητησεις ποσο κλειστο το θες και με τι τροπο 1,1.5 way πριν το παραγγειλεις..
Επισης εχε υποψιν σου οτι με το μπλοκε θα πρεπει να αλλαξεις λιγο τον τροπο οδηγησης σου ωστε να το εκμεταλευεσαι στο επακρο.. Πχ το αμαξι στριβει ΠΟΛΥ καλυτερα με λιγο γκαζι στη στροφη παρα χωρις καθολου γκαζι.. Θα τα ανακαλυψεις στην πορεια..
Παράθεση:
φιλε επισης μπορεις να χρησιμοποιησεις και το μπλοκε διαφορικο απο τα starlet turbo γιατι οταν τα κοιταγα και γω τους ιδιους κωδικους εδινε..
Επισης δες και τα εργοστασιακα..
|
Αυτο δεν ισχυει.. Το μπλοκε του σταρλετ ειναι διαφορετικο απο αυτο του supercharger, αλλωστε του supercharger πρεπει να ειναι αρκετα πιο μεγαλο.. Επισης ειναι discontinued, δεν το βγαζει πια η TRD οποτε αναγκαστικα πας μονο σε μεταχειρω..