Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ποιο είναι η προτήμηση σας, μπροστά ή πίσω κίνση ;
Μπροστά κίνηση 4 9,52%
Πίσω κίνηση 34 80,95%
Τετρακίνηση 4 9,52%
Δημοσκόπηση με πολλαπλές επιλογές. Ψήφισαν: 42. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 31-03-07, 00:25
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κωστα καταρχην ελπίζω να μην με παρεξήγησες όταν είπα ότι κακός άνοιξες το θέμα...
Κατα δευτερο σε στροφή με ανάποδη κλίση σκέψου απλά ότι το πισωκίνητο θέλει να βάλει τη μούρη προς τα μέσα, κατά κάποιο τρόπο δηλαδή να σπρώχνει προς τα πάνω....
Τι καλύτερο από αυτό;;;
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 31-03-07, 00:26
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003 Εμφάνιση μηνυμάτων
πισωκουνα ρε(χωρις ΤRC kai Anti spin) για εφε και κλειστες διαδρομες αλλα δεν συμμεριζομαι οτι η υποστροφη ειναι πιο υπουλη απο την υπερστροφη! ΕΙναι αναλογα με το αμαξι! Στα κορολλα ειδικα τα σενταν η υποστροφη με το αφημα στο apex της στροφης γινεται κατευθειαν υπερστροφη και μετα αν δεν ξερεις bye! Δεν ειναι ολα τα αμαξια ετσι ομως! Για δωσε σε μια κοπελιτσα ενα πισωκουνιτο και αφθονη βροχη να δουμε ποσες γυρες γυρω απο τον αξονα της θα κανει! Το RAv4 πχ που εχω επισεις που λειτουργει σαν εμπροστοκινητο την περισσοτερη ωρα δεν κανει την υποστροφη υπερστροφη! Ο κωλος ειναι βιδωμενος και οταν το αμαξι βγαλει μουτρα και αφησεις εκει που στοχευει το τιμονι εκει παει και ο κωλος! Γενικα πιστευω οτι ενα εμπροστοκινητο ειναι πιο φιλικο σε νεους οδηγους η μαλλον οχι τοσο ψαγμενους και παντα θα εχει την μεριδα του λεωντος στην Ευρωπαικη αγορα!
Πολύ σωστός !!!

Και όχι μόνο στην ευρόπη αλλά να σου πώ και για αμερική μιάς και είμαι εδώ και τα βλέπω.... εδώ ετούτοι είναι εντελός κουλοί. το μόνο που ξέρουν είναι γκάζι , φρένο και ευθύες !!! και εδώ η αγορά είναι πλημμυρισμένη με μπροστοκίνητα
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 31-03-07, 00:29
Το avatar του χρήστη sakis
sakis Offline:
 
Εγγραφή: 12-06-2004
Μοντέλο: Corolla H/B 1.4
Περιοχή: kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
sakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οδηγω απο μικρος και εχω ακομα θα βαλω καποια στιγμη φωτο ενα Toyota celica του 1974 πισωκουνα και μπορω να πω οτι δεν υπαρχει πιο διασκεδαστικη και εντυπωσιακη οδηγηση απο αυτη που προσφερουν τα πισω κινητα αλλα!!!Απο το 93 που το επιασα στα χερια μου δεν ειχα ουτε ενα προβλημα στο δρομο αν και εχω βαρυ ποδαρακι!!!Αρκει να μην το φοβασαι στα στροφιλικια και να το σανιδωνεις εκςι που πρεπει!!!Το corollaki παρα το στησιμο που του εχω και εφτυσα αιμα μια φορα μου την εκανε και γενικα τα αυτοκινητα με εμπρος κινηση εαν στην κανουν δυσκολα επανερχονται!!!αλλα........επειδη προσφτα μπηκα και σε αυτοκινητα με πισω κινηση και τρελα γκαζια μπορω να πω οτι για καθημερινη χρηση ειναι κουραστικα εαν αφαιρεθεις για ενα λεπτο και δεν τα σεβαστεις γυρνανε επιτοπου!!!!Ειναι λατρης της πισω αλλα οχι ολες τις στιγμες αυτο θελω να πω!!!Της προαλλες οδηγησα ενα 350Ζ το οποιο εκτος του οτι ειναι αμαξαρα με κουρασε αυτη η συνεχης προσοχη!!Οσο για το ποια μπαινουν καλυτερα ειναι θεμα οδηγου στησιματος και ιππων!!!!!Αποψη μου!!!
__________________
E12 TS ...................πολυ θα ηθελα!!!!!!!!!only look!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 31-03-07, 00:31
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από SavvasKE35 Εμφάνιση μηνυμάτων
ακη κ κυριακο, με καταλαβατε?

οποτε ειπα κ εγω να αστειευτω με την αντιστοιχη διαφοροποιηση πισωκουνα - μπροστοκουνα.

οταν μια φορα οδηγουσα το δοκιμαστικο 9-5 SAAB στις σερρες, με λεει ο Στρατης χατζηπαναγιωτου (στρατισσινο γαρ), "μηπως ειχες πριν το σαμπ καμια πισωκουνα? το βαζεις μεσα ετσι" , δλδ παντα ο τροπος που οδηγουσα, σε καποιον που ξερει, εκανα μπαμ.


φιατ 125 πολσκι 1972 μοντ. ειχα.....τζαματο...,ειχε λεβιε ταχυτητων στην κολονα του τιμονιου, μολις ξεκινησα να δουλευω στα συνεργεια ξεκινησα με την 131 mirafiori 75ps κ επιδαπεδιο λεβιε ταχυτητων, 5αρι παρακαλω, κ μετα την 131 supermirafiori με 2 εεκ, 115 αλογα 1600κυβικα, αλλο θαυμασιο μοτερ, με μονο προβλημα τις διαρροες λαδιου.

εχω παρεξηγηθει με το παρακατω σχολιο αλλα δεν...μπλεκω σε περιπετειουλες.
σε καμια περιπτωση δεν μου αρεσει να λεω,

βλεπε σε αλλο θεμα-ποστ ωραιοπαθειας, στο site μας:

"επιτελους αλλος ενας στην παρεα στην παρεα των τουρμπολατρων... εχουμε φριξει με τους ατμοσφαιρακιδες... αυτεσ ειναι μετατροπες... πολυ κουκλι το εχεις και εκανες την πιο σωστη κινηση που εχω κανει κι εγω εδω και πολυ καιρο... st205... μονο προσεχε την πιεση...
ευχαριστω φιλος. Εχεισ δικιο παιζει πολυ ατμοσφαιρα εδω μεσα αλλα οτι μπορει ο καθενασ κανει! στα ποσα εισαι? hp!"

ειναι δυνατον? οι φτωχοι κ οι πλουσιοι? λαθος μεγα!


κυριολεκτικα, βγαζει πολυ καλυτερα γουστα ενας με ενα ΕΕ90 1.3 ή 1.4 mpi (καλα το ειπα?) απο οτι βγαζουν οι διαφοροι τουρμπισιοι, ΒΑΛΤΕ ΜΕΣΑ Κ ΜΕΝΑ, που πανε κοτα, μην τους βγαλει καμια βλαβη, καμια φλαντζα, καμια θερμοκρασια, κανα τακ-τακ μπιελα ρελαντι κ.τ.λ.

βεβαια, δεν ερχομαι να επιβραβευσω τις ριψοκινδυνες ενεργειες πολλων, αλλα
η ψυχη μετραει, κ το ποσο "χερας" (σφηνωμενη τυροπιτα) ειναι ο οδηγος.

μην νομιζεται οτι κανουμε κατι με τα πολλα αλογα, μην τρελενεστε, χαλαρωστε. τιγκα ειναι οι δρομοι, που να το πας, κ αν το πας εισαι ζω-πεθαινω.
το εβαλα το δικο μου στην πιστα σερρων, κ το λυπηθηκα τα λαστιχα.
εχω φαει ητες απο ατμοσφαιρες, γιατι το πονουσα το δικο μου, φοβομουν, δεν ειχα χερια, πες οτι θες, αλλα σιγουρα, αυτοι με τα απλα αυτοκινητακια, τα πανε 10/10 ενω εμεις οι κ καλα, βαλαμε ενα μοτερ θανατος ειμαστε κλωσσες.

τα ειπα.....

αν πιασει ο wastegate το δικο μου, ειμαι σιγουρος, κ καλυτερα θα δουλευει το μοτερ μετα απο αυτον, αλλα κ ψυχη εχει για να το παει, αφου ειναι ενκαυλος νεος.

οποτε τα σχολια, στυλ, "χουμε φριξει με τους ατμοσφαιρακιδες" ειναι υπερβολες που δεν πρεπει να τις λεμε.

οπως εγω οταν ημουν πιτσιρικας ΤΕΙ κ δεν ειχα φραγκο, δουλευα κ σπουδαζα,
εβλεπα κανα BMW και ελιωνα, οτι θα ειχα εστω ενα παλιο Supra , ουτε το φανταζομουνα.
Σεβομαι κ χαιρομαι το καθε πιτσιρικο που εχει το απλο οχημα ομορφο-σενιο με ψιλομετατροπες, αφου ποσα χρονια ετσι ημουν κ εγω.
ετσι κδεν θα πρεπει να χωριζουμε τον κοσμο σε πλουσιους με τουρμπομετατροπες, που κ ολες προβληματα εχουν, και φτωχους, ατμοσφαιρακηδες.

εγω ειμαι ατμοσφαιρακιας τοτε, κ πισωκινητος κ το αποδεικνυω σε καθε ανοικτη στροφη, με το μπλε πισωκινητο σταρλετακι μου με τα 6αετιας λαστιχα του.
Καλά όλα αυτά που λές αλλά δεν νομηζεις οτι ανήκουν σε άλλο post ?
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 31-03-07, 00:36
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε Κωσταντίνε ενώ οι άλλοι αναλύουν επιστημονικά τον προβληματισμό που τους έθεσες, εγώ να σε ρωτήσω ρε συ? Ρε θηρίο πως το κονόμησες το τάνκς? Πως στην βάρεσε έτσι ρε συ? Τι φλασιά έφαγες? Το ξέρεις οτι κάθε ντριφτάρισμα απαιτεί σύμβαση με την shell?
Βασικά άσχετη και η ερώτηση !

Αυτά τα αμάξια εδώ είναι φθηνά και η βενζήνη εδώ είναι φθήνή
το λίτρο γύρο στα 50 λεπτά.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 31-03-07, 00:38
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Κωστα καταρχην ελπίζω να μην με παρεξήγησες όταν είπα ότι κακός άνοιξες το θέμα...
Κατα δευτερο σε στροφή με ανάποδη κλίση σκέψου απλά ότι το πισωκίνητο θέλει να βάλει τη μούρη προς τα μέσα, κατά κάποιο τρόπο δηλαδή να σπρώχνει προς τα πάνω....
Τι καλύτερο από αυτό;;;
Οχι καμία παρεξήγηση προς θεού.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 31-03-07, 02:21
Hlektrologos Offline:
 
Εγγραφή: 26-07-2005
Μοντέλο: ZZΕ111
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Hlektrologos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βεβαια καλυτερη η πισω κινηση.Αλλα αν το χασεις θα το μαζεψεις πιο δυσκολα απ΄οτι ενα μπροστοκινητο (τουλαχιστον για τους απλους οδηγους) το τετρακινητο αστο αν το χασεις η πρεπει να χεις 4 χερια η να κανεις το σταυρο σου.Μεγαλη εμπειρια δεν εχω σε τετοια αυτοκινητα αλλα εχω διαβασει πολλα επι του θεματος.
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 31-03-07, 02:33
Το avatar του χρήστη Geo!
Geo! Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-11-2004
Μοντέλο: EE90 Sedan (4A-FE)
Μηνύματα: 1.383
Ευχαρίστησε: 4
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 384
Geo! είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ θα σας τη σπάσω. Προτιμώ τετρακίνηση με 3 διαφορικά, All Wheel Drive, και Super Active Yaw Control.
EVO...
Κι εγώ θα συμφωνήσω με τον τρελόξυδο!! All Wheel Drive power!!!
Να βάλουμε και την 4κίνηση στην δημοσκόπηση! @xmxm
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 31-03-07, 03:27
Το avatar του χρήστη DjBac
DjBac Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο: BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 498
DjBac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σίγουρα η πίσω κίνηση είναι πιο διασκεδαστική (είτε στην καιημερινή οδήγηση, είτε σε drift με 100+km/h)...

Αλλά για τον μέσο οδηγό η πίσω κίνηση είναι πιο ασφαλής.

Πάντως αν έχεις πίσω κίνηση και δύναμη τότε θες φίλο λαστιχά!!!
__________________
www.extra-eisodima.gr

Z4 3.0i SMG
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 31-03-07, 03:34
Το avatar του χρήστη DjBac
DjBac Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο: BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 498
DjBac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν ένα πισωκίνητο (ειδικά χωρίς μπλοκέ που είναι πιο απότομο) σου ξεκολλήσει με πολλά σε καλή άσφαλτο είναι πολύ απότομο και πρέπει να έχεις την εμπειρία και την ψυχραιμία να μην κάνεις υπερδιόρθωση και σε γυαλί άσφαλτο απλά δεν το μαζεύεις
__________________
www.extra-eisodima.gr

Z4 3.0i SMG
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Γερμανία: Δικαστική απαγόρευση στην κίνηση ντιζελοκίνητων παλαιού τύπου σε δρόμους το loukia OFF TOPIC 6 14-12-18 03:17
BIONTIZEΛ για θέρμανση-κίνηση NikiforosGT OFF TOPIC 1 24-07-12 12:58
Κίνηση με άερα.....κοπανιστό!!! NikiforosGT ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 22-02-12 19:23
θόρυβος απο μπροστά στο ταμπλώ; exs TOYOTA COROLLA E 12 14 23-12-08 18:04
Κίνηση Στους Πίσω Η Στους Μπροστινούς Τροχούς? Anonymous ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 36 11-05-05 11:50



Page generated in 0,18536401 seconds (81,66% PHP - 18,34% MySQL) with 46 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:56.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)