Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Γερμανία: Δικαστική απαγόρευση στην κίνηση ντιζελοκίνητων παλαιού τύπου σε δρόμους το
  #1  
Παλιά 10-10-18, 03:00
loukia Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 84
loukia είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γερμανία: Δικαστική απαγόρευση στην κίνηση ντιζελοκίνητων παλαιού τύπου σε δρόμους το

Γερμανία: Δικαστική απαγόρευση στην κίνηση ντιζελοκίνητων παλαιού τύπου σε δρόμους του Βερολίνου

Δικαστήριο του Βερολίνου διέταξε σήμερα την πρωτεύουσα της Γερμανίας να
απαγορεύσει σε πολλούς οδικούς άξονες της πόλης την κυκλοφορία παλαιότερων ντιζελοκίνητων οχημάτων, οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου των οποίων ξεπερνούν τα επιτρεπτά όρια.

Η απόφαση αυτή θεωρείται πλήγμα για την τεχνολογία αυτή, που έχει πέσει σε "δυσμένεια" στην Ευρώπη αλλά και για την κυβέρνηση της Γερμανίας που προσπαθούσε να αποφύγει τέτοιου είδους περιορισμούς μολονότι αγωνίζεται για να περιορίσει την ατμοσφαιρική ρύπανση.

Τα ντιζελοκίνητα οχήματα άνω των τριών-τεσσάρων ετών (δηλαδή αυτά με εκπομπές καυσαερίων Euro 0-5) δεν θα επιτρέπεται πλέον να κυκλοφορούν σε ορισμένους δρόμους του κέντρου της πόλης από την 1η Απριλίου 2019, αναφέρεται στην απόφαση του δικαστηρίου το οποίο επέκρινε τον δήμο επειδή δεν έχει ενεργήσει έτσι ώστε η ατμοσφαιρική ρύπανση να παραμείνει εντός των επιτρεπτών ορίων.

"Είναι μια καλή ημέρα για τον αέρα που αναπνέουμε" είπε ο Γιούργκεν Ρες, ο πρόεδρος της οικολογικής, μη κυβερνητικής οργάνωσης DUH (Deutsche Umwelthilfe) που είχε την πρωτοβουλία αυτή. Ενθαρρυμένη από παρόμοια μέτρα που έχουν ληφθεί στο Αμβούργο –και σύντομα στη Στουτγκάρδη και τη Φραγκφούρτη), η DUH ήθελε να αναγκάσει το Βερολίνο να εφαρμόσει επίσης μέτρα. Αρχικά πάντως ζητούσε τη γενική απαγόρευση των ντιζελοκίνητων οχημάτων.

Η απαγόρευση αφορά κυρίως την εμβληματική οδό Φριντριχστράσε και θα πλήξει περίπου 200.000 οδηγούς, σύμφωνα με εκτιμήσεις του γερμανικού Τύπου. Θα υπάρξει πάντως μια εξαίρεση, για τα επαγγελματικά οχήματα.

Μέτρα για την απομάκρυνση των αυτοκινήτων από τους κεντρικούς οδικούς άξονες έχουν λάβει το τελευταίο διάστημα πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως η Μαδρίτη, η Ρώμη και οι Βρυξέλλες.


Το θέμα των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων έχει πολιτική σημασία στη Γερμανία, όπου ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας απασχολεί 800.000 εργαζόμενους. Οι πωλήσεις των οχημάτων αυτών καταγράφουν πτώση αφότου η Volkswagen παραδέχτηκε το 2015 ότι χρησιμοποιούσε ένα παράνομο λογισμικό το οποίο εμφάνιζε τα αυτοκίνητά της λιγότερο ρυπογόνα απ' όσο ήταν στην πραγματικότητα.






Πηγή: ΑΜΠΕ
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 10-10-18, 11:37
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
και δινουν ελαφρυνσεις και στους αγοραστες αλλων χωρων(βλεπε Ελλαδα)για να ξεφορτωθουν αυτα τα αμαξια και να ανανεωσουν τον στολο τους με καινουρια και αυτα θα ερθουν δηθεν ευκαιριες να αγοραστουν εδω...
__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 14-10-18, 03:48
loukia Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 84
loukia είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Στα Βαλκάνια τα ρυπογόνα γερμανικά ντίζελ; - Ποιες χώρες γίνονται «χωματερές» παλιών ΙΧ

Την ώρα που τα ρυπαρά πετρελαιοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας αποβάλλονται σταδιακά από τους γερμανικούς δρόμους, σε ορισμένες βαλκανικές χώρες υποψήφιοι αγοραστές μεταχειρισμένων οχημάτων παρακολουθούν με ενδιαφέρον τις εξελίξεις, σημειώνει η Deutsche Welle.

Το περασμένο καλοκαίρι σερβικά μέσα ενημέρωσης είχαν μεταδώσει ότι πάνω από 300.000 μεταχειρισμένα από τη Γερμανία επρόκειτο να εισαχθούν προς πώληση στη Σερβία. Αυτό δεν έχει συμβεί προς το παρόν, λέει η Μπιγιάνα, εκπρόσωπος της εταιρείας πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων «S» στο Βελιγράδι. Όπως αναφέρει, η εταιρεία της πωλεί πετρελαιοκίνητα με κινητήρες παλαιάς τεχνολογίας από Euro 3 μέχρι και νεότερα, κατηγορίας Euro 5 και Euro 6.

Ο Μίλος Πέτροβιτς, πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αυτοκινήτων της Σερβίας, δεν βλέπει θετικά τις εξελίξεις των τελευταίων ετών. «Εάν κοιτάξουμε την περίοδο των τελευταίων πέντε ετών, βλέπουμε ότι έχουν έρθει στη Σερβία 600.000 μεταχειρισμένα οχήματα που δεν θέλει πια η Ευρώπη. Αυτό που πονά περισσότερο εμάς που ασχολούμαστε με σύγχρονα τεχνολογικά προϊόντα είναι το γεγονός ότι η Σερβία έχει εξελιχθεί σε νεκροταφείο αυτοκινήτων».
«Χωματερή για παλιά αυτοκίνητα»;
Ένα μεγάλο ποσοστό των εισαγόμενων μεταχειρισμένων στη Ρουμανία σήμερα προέρχεται από τη Γερμανία. Το 2017 ανήλθαν σε 300.000 Ι.Χ., εκ των οποίων το 70% με ντιζελοκινητήρες. Η Ροξάνα Ντίμα, εκπρόσωπος της αρμόδιας υπηρεσίας χορήγησης αδειών κυκλοφορίας στο Βουκουρέστι εκτιμά ότι «εάν απαγορευθούν στο εξής και πετρελαιοκίνητα κατηγορίας Euro 4 στη Γερμανία, αυτό θα έχει πιθανότατα συνέπειες στη ρουμανική αγορά, δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα με τη συγκεκριμένη κατηγορία κινητήρων ανέρχονται σε περίπου 30% του συνόλου στους ρουμανικούς δρόμους». Η Ροξάνα Ντίμα τονίζει ότι χώρες της ΕΕ, όπως η Γερμανία, θα έπρεπε κανονικά να μεριμνούν ώστε τα απαγορευμένα στους δικούς τους δρόμους λόγω υψηλών ρύπων αυτοκίνητα να μην εξάγονται σε χώρες τις νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Αρνητική απέναντι στο ενδεχόμενο της μαζικής εξαγωγής οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας που αποσύρονται από δρόμους ευρωπαϊκών κρατών όπως της Γερμανία φαίνεται ότι είναι και η κυβέρνηση της Βουλγαρίας. Ο βούλγαρος υπουργός Περιβάλλοντος Νένο Ντιμόφ προτείνει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εξάγονται στη Βουλγαρία και σε γειτονικές της χώρες τουλάχιστον να υφίστανται μετατροπές ώστε να είναι λιγότερο ρυπογόνα. Όπως τονίζει, η περιοχή των Βαλκανίων δεν επιτρέπεται να γίνει «χωματερή για παλιά αυτοκίνητα» από τις δυτικοευρωπαϊκές χώρες.








https://greece-salonika.blogspot.com...-post_276.html
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 09-11-18, 00:29
loukia Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 84
loukia είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γερμανία: Παρελθόν τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα και σε άλλες δύο πόλεις



Η γερμανική δικαιοσύνη υποχρέωσε σήμερα άλλες δύο πόλεις, την Κολονία και τη Βόνη, να απαγορεύσουν από το κέντρο τους τα παλαιά ντιζελοκίνητα οχήματα από τον Απρίλιο του 2019, σε μια περίοδο που καθυστερεί να υλοποιηθεί η δέσμευση της κυβέρνησης για βελτίωση της ποιότητας του αέρα.



Η Κολονία και η Βόνη προστίθενται έτσι στον κατάλογο των πόλεων (όπου ήδη βρίσκονταν η Στουτγάρδη, η Φραγκφούρτη και το Βερολίνο) οι οποίες θα απαγορεύσουν τα ντιζελοκίνητα οχήματα παλαιάς τεχνολογίας από τους δρόμους που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ατμοσφαιρική ρύπανση.
Το Αμβούργο αποφάσισε αυτοβούλως την περασμένη άνοιξη να "εξορίσει" τα αυτοκίνητα αυτά από δύο περιοχές του κέντρου.
Στην Κολονία, η απαγόρευση θα ισχύσει για ολόκληρο το κέντρο της πόλης ενώ στη Βόνη θα απαγορευτούν τα παλιά οχήματα από δύο δρόμους, σύμφωνα με την απόφαση που έλαβε το τοπικό διοικητικό δικαστήριο. Η τοπική κυβέρνηση έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα ασκήσει έφεση.
Για να αποφευχθούν οι περιορισμοί αυτοί η κυβέρνηση διαπραγματεύεται εδώ και πολλούς μήνες με τις αυτοκινητοβιομηχανίες τρόπους ώστε τα παλαιά ντιζελοκίνητα να καταστούν λιγότερο ρυπογόνα. Παρά τις αρχικές επιφυλάξεις τους, οι εταιρείες Volkswagen και Daimler συμφώνησαν να "αναβαθμίσουν" τα οχήματα αυτά, για παράδειγμα προσθέτοντας τους φίλτρα σωματιδίων, όμως μόνο μέχρι το ποσό των 3.000 ευρώ και μόνο σε λίγες πόλεις που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο πρόβλημα ρύπανσης. Η BMW αρνείται προς το παρόν να συμμετάσχει στη χρηματοδότηση αυτών των επισκευών πριν από το 2020.








https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...les-dyo-poleis
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 12-11-18, 00:53
loukia Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 84
loukia είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έξωση στα diesel από τις πόλεις αποφασίζει η κυβέρνηση

Λίγα μόλις χρόνια από την ελεύθερη κυκλοφορία των diesel στα κέντρα των μεγάλων πόλεων και πριν καλά καλά για πολλούς τελειώσουν οι δόσεις για το καινούργιο αυτοκίνητο που αγόρασαν προκειμένου να εκμεταλλευτούν τις ευνοϊκές ρυθμίσεις, η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην κατάργηση των κινητήρων πετρελαίου από τις πόλεις.


μέχρι τώρα στις μεγάλες πόλεις επιτρέπονται μόνο τα diesel αυτοκίνητα τεχνολογίας 5 και πάνω, όμως τα σχέδια της κυβέρνησης αλλά και όλης της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι να διώξει σιγά σιγά τα diesel από τις πόλεις και να κάνει πολύ ευνοϊκές τις συνθήκες για την είσοδο των ηλεκτροκίνητων.

"Το ντίζελ είναι κάτι από το οποίο απομακρυνόμαστε, όπως είναι το πετρέλαιο και η βενζίνη. Εμείς, ως Πολιτεία, θα δώσουμε έμφαση στα θέματα των αυτοκινήτων και των μεταφορών, με στόχο να φύγουμε σταδιακά από τη λογική των ντίζελ οχημάτων" επισημαίνει με αποκλειστική δήλωσή του στο "Έθνος" ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης, αναφερόμενος στα πετρελαιοκίνητα.

Η ηγεσία του υπουργείου αναμένεται τις προσεχείς ημέρες να ανακοινώσει ένα "πακέτο" κινήτρων για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης. Ανάλογα μέτρα θα περιληφθούν και στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα, το οποίο καταρτίζεται αυτήν την περίοδο.

Στα μέτρα… ενθάρρυνσης της ηλεκτροκίνησης έναντι των ντίζελ, εντάσσονται:

– Η 10ετής προσαρμογή της αγοράς στην ηλεκτροκίνηση.
– Η επιδότηση της τοποθέτησης ρευματοδοτών (φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων)
– Η συνεργασία με τις εταιρείες ηλεκτρισμού για την τοποθέτηση ρευματοδοτών κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων.

Οι "καθαρές" και ασφαλείς μετακινήσεις αποτελούν προτεραιότητα για την ΕΕ. Ήδη πολλές ευρωπαϊκές πόλεις έχουν προγραμματίσει απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων με κινητήρες ντίζελ. Βασικός λόγος είναι ότι οι μεταφορές εξακολουθούν να αποτελούν την πρωταρχική πηγή εκπομπής ρύπων.

Αυτό προέκυψε από την έκθεση του Εθνικού Κέντρου Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης για την κατάσταση του περιβάλλοντος στη χώρα μας.
Η έκθεση συμπεραίνει πως αν και η γενική εικόνα των ρύπων έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, δεν συμβαίνει το ίδιο με τα αιωρούμενα σωματίδια, τα οποία υπολογίζεται ότι καταγράφουν υπερβάσεις σε περιοχές όπου ζει το 21% του αστικού πληθυσμού. Στο πρόσφατο πρώτο άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Υποδομών και Περιβάλλοντος, οι Ελληνες εκπρόσωποι Χρήστος Σπίρτζης και Σωκράτης Φάμελλος χαρακτήρισαν σημαντική την παροχή φορολογικών κινήτρων από την ΕΕ για την αγορά ηλεκτροκίνητων τουλάχιστον στις επαγγελματικές κατηγορίες οχημάτων, όπως τα ταξί και τα λεωφορεία: "Προτάθηκε η μείωση φόρων ειδικά για τομείς όπου αυτό είναι σχετικά εύκολο, όπως τα ταξί και τα λεωφορεία, και με αντικίνητρα που θα αποθαρρύνουν τη χρήση ρυπογόνων οχημάτων".

Προτάθηκαν οικονομικά κίνητρα για τη γρήγορη ανάπτυξη υποδομών για δημόσιες μεταφορές, αλλά και υποδομές ρευματοδότησης για ηλεκτροκίνηση από τους δύο υπουργούς. Γεγονός είναι, πάντως, ότι η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα παραμένει σε εμβρυϊκό στάδιο, όπως διαπιστωνόταν στο Εθνικό Πλαίσιο Πολιτικής για την Ανάπτυξη της Αγοράς Υποδομών Εναλλακτικών Καυσίμων στον τομέα των μεταφορών, το οποίο ολοκληρώθηκε πέρυσι από το καθ’ ύλην υπουργείο, σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία.

Βάσει των στοιχείων, το 2016 στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν μόνο 397 ηλεκτροκίνητα οχήματα, ενώ ειδική αναφορά γινόταν στην παλαιότητα των οχημάτων, καθώς τα τέσσερα στα δέκα είναι ηλικίας άνω των 17 ετών, ποσοστό το οποίο στα αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης διαμορφώνεται στο 30%. Στην παλαιότητα των οχημάτων αποδίδεται η μεγάλη εξάρτησή τους από τα συμβατικά καύσιμα. Έτσι, υπολογίζεται ότι το 86% του στόλου κινείται με κάποιου είδους βενζίνη (απλή ή αμόλυβδη), ενώ με πετρέλαιο κινείται το 13,3%. Ειδικά στα λεωφορεία, το πετρέλαιο αποτελεί το βασικό καύσιμο (95%), ενώ με εναλλακτικά καύσιμα, δηλαδή υγραέριο και φυσικό αέριο, κινείται μόλις το 1,8% του συνόλου. Φυσικό αέριο καταναλώνουν σήμερα μόνο 310 λεωφορεία στην Αθήνα.

Το σχέδιο έδινε προτεραιότητα στις υποδομές ηλεκτρικής φόρτισης, αλλά και στην τόνωση της αγοράς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, κάνοντας συγκεκριμένη αναφορά σε μέτρα όπως η υποχρεωτική πρόβλεψη χρήσης φορτιστών στα νεοανεγειρόμενα και ριζικά ανακαινιζόμενα κτίρια, και προτείνοντας την εξέταση μέτρων υποστήριξης της ηλεκτροκίνησης, μεταξύ των οποίων η παροχή άμεσων ή έμμεσων οικονομικών κινήτρων (για παράδειγμα, οι φορολογικές απαλλαγές στα ηλεκτρικά οχήματα και άλλα "καθαρά" οχήματα), η εφαρμογή ευνοϊκών ρυθμίσεων για τη στάθμευση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων ή την κίνηση στις λεωφορειολωρίδες, η χρηματοδότηση υποδομών φόρτισης, η δημιουργία θεσμικού πλαισίου χρηματοδότησης ερευνητικών έργων και προγραμμάτων








https://greece-salonika.blogspot.com...11/diesel.html
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 10-12-18, 08:59
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημέρα, σιγουρα θα τα απαγορεψουν, ποσοι γνωστοι μου παιρνουν αμαξια με πετρελαιο τους τα λεω αυτοι τιποτα, συντομα νομιζω θα κλαινε….
το μελλον είναι ηλεκτρικο, ή τουλάχιστον αν όχι καθαρα ηλεκτρικο θα είναι υβριδικο, θελωντας και μη, αργα ή γρηγορα εκει θα μας πανε.
Η ατμοσφαιρα παει από το κακο στο χειροτερο.
Το πετρελαιο ειδικα το ντηζελ από θεμα ρυπων είναι ότι χειροτερο υπαρχει EVER σε καυσιμο!
Το χειροτερο είναι ότι θα φερουν εδώ οι άλλες ευρωπαικες χωρες τα μεταχ, θα τα παρουν οι Ελληνες και μετα θα τα απαγορευσουν τουλάχιστον αν όχι παντου μεσα στις πολεις σιγουρα.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 14-12-18, 03:17
loukia Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 84
loukia είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου για την προστασία από καρκινογόνους παράγοντες - To diesel και πάλι στο στόχαστρο

Οι νέοι κανόνες ορίζουν τα ανώτατα όρια έκθεσης, δηλαδή μέγιστης ανεκτής ποσότητας της ουσίας στην ατμόσφαιρα του χώρου εργασίας και το ενδεχόμενο σημαντικής διείσδυσης μέσω του δέρματος για οκτώ επιπλέον καρκινογόνες ουσίες.

Σε ψηφοφορία κατά τη τρέχουσα Σύνοδο του Ευρωκοινοβουλίου στο Στρασβούργο (10-13/12/2018), οι ευρωβουλευτές επικαιροποίησαν τους κανόνες της ΕΕ για την προστασία των εργαζομένων από την έκθεση σε καρκινογόνους και μεταλλαξιογόνους παράγοντες, με 585 ψήφους υπέρ, 46 κατά και 35 αποχές.

Οι νέοι κανόνες ορίζουν τα ανώτατα όρια έκθεσης, δηλαδή μέγιστης ανεκτής ποσότητας της ουσίας στην ατμόσφαιρα του χώρου εργασίας και το ενδεχόμενο σημαντικής διείσδυσης μέσω του δέρματος για οκτώ επιπλέον καρκινογόνες ουσίες, συμπεριλαμβανομένης της εξάτμισης του κινητήρα diesel με σκοπό να συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση του κινδύνου των εργαζομένων να προσβάλλουν τον καρκίνο, μια ασθένεια που παραμένει η κύρια αιτία θνησιμότητας στην εργασία στην ΕΕ.

Οι οκτώ ουσίες που προστέθηκαν στη λίστα είναι:

– καυσαέρια από κινητήρες ντίζελ

– επιχλωρυδρίνη

– διβρωμιούχο αιθυλένιο

– διχλωριούχο αιθυλένιο

– 4,4′-μεθυλενοδιανιλίνη

– τριχλωροαιθυλένιο

– πολυκυκλικά αρωματικά υδρογονανθρακικά μίγματα, ιδιαίτερα αυτά που περιέχουν βενζο πυρένιο

– oρυκτά λάδια που έχουν χρησιμοποιηθεί προηγουμένως σε μηχανές εσωτερικής καύσης για τη λίπανση και την ψύξη των κινούμενων μερών του κινητήρα.

Ο εισηγητής Κλωντ Ρολέν τόνισε πως η ψηφοφορία αυτή είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, καθώς στην ΕΕ, εκατομμύρια εργαζομένων εκτίθενται στον τόπο εργασίας τους.

« Αυτή η δεύτερη φάση της αναθεώρησης στέλνει ένα σαφές μήνυμα: ο έλεγχος της έκθεσης σε πιο επιβλαβείς ουσίες ενισχύει σημαντικά την προστασία των εργαζομένων. Πρέπει να υπάρχει ένας μόνιμος μηχανισμός αναθεώρησης. Ο καρκίνος είναι η κύρια αιτία θανάτων που σχετίζονται με την εργασία στην Ευρώπη. Δεν είναι αποδεκτό οι εργαζόμενοι να χάσουν τη ζωή τους προσπαθώντας να το κερδίσουν », είπε.

Η M. Τύσσεν, Επίτροπος για την Απασχόληση, τις Κοινωνικές Υποθέσεις, τις Δεξιότητες και την Κινητικότητα στην εργασία υπογράμμισε πως η παρούσα πρωτοβουλία δεν είναι το τέλος των πρωτοβουλιών για την καταπολέμηση του επαγγελματικού καρκίνου.

«Η τρίτη τροποποίηση της οδηγίας, η οποία ασχολείται με πέντε πρόσθετες σημαντικές ουσίες και ομάδες ουσιών, βρίσκεται σε εξέλιξη και, προς τούτο, συγχαίρω το Κοινοβούλιο για την έγκριση της έκθεσης σχετικά με την τρίτη παρτίδα. Οι διοργανικές διαπραγματεύσεις μπορούν να αρχίσουν τώρα, πράγμα που θα επιτρέψει την έγκριση αυτής της περαιτέρω τροποποίησης της οδηγίας πριν από το τέλος της τρέχουσας περιόδου », είπε χαρακτηριστικά.








https://greece-salonika.blogspot.com...to-diesel.html
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
8 Ιουλίου Γερμανία Sachsenring MARMEL MOTO GP 1 10-07-12 01:57
Απαγόρευση Χρήσης Αντιραντάρ the_eye ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 15 08-01-10 12:26
Ολική απαγόρευση καπνίσματος... madvinegar ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 83 07-01-10 10:27
Μπαταρία κλειστού τύπου τύπος χαρακτ. apsogos SUPPORT 24 27-02-09 17:15
Μπροστά κίνηση VS πίσω κίνηση ! κωνσταντίνος ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 36 25-06-07 17:16



Page generated in 0,15713406 seconds (82,09% PHP - 17,91% MySQL) with 35 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:29.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)