Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #111  
Παλιά 18-03-07, 15:07
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 463
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω...
Είχα πριν τα T1R και τώρα έβαλα τα Exalto PE2 και το exalto θέλει ιδιαίτερη πίεση για να ζεσταθεί και να αποδόσει σε σχέση με το TOYO, παρόλο που ήταν σε W ενώ το exalto σε V. Στην πόλη πχ ΠΟΤΕ δεν κρατάει καλά, ενώ όταν πας σε δρόμο με στροφές με σκοπό να στρίψεις τότε δουλεύει καλά, χωρίς όμως να είμαι σίγουρος πως κρατάει όντως καλύτερα από το TOYO. Νext time μάλλον θα πάω σε 205/45 και σε κάτι ακόμα πιο 'sport'.
Απάντηση με παράθεση
  #112  
Παλιά 18-03-07, 17:25
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Όταν αγόρασα την TS με τα 45000km που είχε στην πλάτη της, φορούσε κάποια BF Goodrich, τα οποία έκαναν το antispin να δουλεύει υπερωριακά όταν προσπαθούσα να ξεκινήσω στην Αγίου Μελετίου και σε άλλους αντίστοιχης ποιότητας δρόμους. Εκτιμώ πως τα λάστιχα ήταν περίπου στο τέλος της ζωής τους και αυτός ήταν ο λόγος που συμπεριφέρονταν έτσι.
Μετά από πρόταση φίλου, έψαξα να βρω Falken τα FK 451 (όπως και ο φίλος madmax), σε διάσταση 205/50/16 (ένα νούμερο πιο πάνω από την εργοστασιακή διάσταση) για την εργοστασιακή ζάντα της TS. Η τιμή που μου έδωσε ένας γνωστός λαστιχάς ήταν στα 440€. Επειδή είχα ακούσει καλά λόγια για τα Falken, ζήτησα από το λαστιχά μου να ετοιμάσει ένα σετ για τοποθέτηση, αλλά εκεί ήταν που την πατήσαμε: μας είχαν τελειώσει και δεν θα ξαναέβγαιναν (αν κατάλαβα καλά)!
Έτσι, περάσαμε στο FK452 στην ίδια διάσταση (205/50/16), του οποίου, όμως, η τιμή ήταν σαφώς αλμυρότερη και έφτασε τα 515€.
Στον τομέα των εντυπώσεων, τώρα, -αν και πρόλαβα να κάνω μόνο 1000km πριν φύγω για εξωτερικό- το antispin στους ίδιους δρόμους και με τον ίδιο τρόπο εκκίνησης δεν κάνει αισθητή την παρουσία του και το ABS δεν επεμβαίνει εύκολα (τουλάχιστον σε δύο περιπτώσεις που μου έτυχε να χρειαστεί να φρενάρω απότομα, αν και το απέφευγα).
Από κρατήματα, φαίνεται να πηγαίνει καλά -αν και δεν το κυνήγησα- και ο θόρυβος κύλισης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δεν είναι και ιδιαίτερα αισθητός.
Περισσότερα, με την επιστροφή στα πάτρια εδάφη, οπότε και θα μαζέψουμε αρκετά χιλιόμετρα...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 14-09-08 στις 01:39.
Απάντηση με παράθεση
  #113  
Παλιά 18-03-07, 19:16
DimitrisTS Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 225
DimitrisTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολυ καλη η αναλυση σου φιλε μου μπραβο και βασιζεται σε δικες σου εμπειριες και οχι σε θεωριες και το σεβομαι αλλα εχω καποιες μικρες αμφιβολιες οσο αφορα τις διαφορες απο toyo se Michelin και αυτο διοτι φορουσα σε 16αρα toyo και michelln και παρατηρησα ακριβως τα αντιθετα δηλαδη ναι οντως το Toyo δεν ζεσταινεται ευκολα γεγονος αλλα ειχε απιστευτο κρατημα σχεδον κορυφαιο οσο και εαν το πιεσα μεχρι τα 10.000 αντε το πολυ 12.000χιλ μετα αρχισα να εχω ψιλοπροβλημα στα πλευρικα αντιθετως το Michelin που φοραω και πιστευω τα περισσοτερα Michelin δεν ειναι τοσο απαιτητικο σε ζεσταμα ειναι μαλακο πολυ και τα πλαινα του δηλαδη η ενισχυση στο προφιλ ειναι αισχος με αποτελεσμα ακομα και με αλλαγμενη αναρτηση αντιστρεπτικες και μπαρες θολων που εχω επανω παντα να εχω την εντυπωση του εντονου μαγουλιασματος στην στροφη κατι το οποιο ειναι για μενα ιδιαιτερα ενοχλητικο.Βεβαια για να ειμαι δικαιος μιλαω για απλο corolla οχι ts και Οχι τα exalto!!!Παντα αποψη μου ετσι και εμπειρια δικια μου.
Γειά χαρά. Καταρχήν να πώ πως στην ενότητα <<λάστιχα>> στο clubcelica έχω αρκετά θα έλεγα πόστ πάνω στο θέμα λάστιχα και γενικότερα παρελκόμενά τους (για όποιο μέλος ενδιαφέρεται). Το προηγούμενο πόστ ήταν ένα απο τα πολλά που πέρασα κι εδώ, αλλά τροποποιημένο, γι' αυτό ίσως κάποιο ..... ύφος. Έχω να παραθέσω αρκετές εμπειρίες με λάστιχα σε αμάξια φίλων (Octavia RS 230hp, μπλοκέ - S2000 μπλοκέ - STI καινούριο), που ξέρω απο πρώτο χέρι την συμπεριφορά των λαστίχων τους, το S2000 και την Octavia καί προσωπικά οδηγικά, αλλά δέν θα ήταν καθαρά εμπειρία προσωπικού αμαξιού και φυσικά δέν θα πλησίαζε την γενικότερη φιλοσοφία των Toyota, παρόλο που αναφέρομαι σε Celica TS, συγκεκριμένα. Καθώς και απο αρκετές συζητήσεις πάνω στο θέμα λάστιχα και με άλλα γνωστά αμάξια.
Προτείνω το Michelin Exalto 2 μετά απο αρκετή συζήτηση με καλούς λαστιχάδες και άλλα.
Νομίζω ότι τελικά το Michelin Exalto 2 είναι το πιό all around ελαστικό. Κάτι που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι το προηγούμενο Pilot Exalto (πρίν 2 χρόνια), δέν λεγόταν έτσι. Λεγόταν Pilot Sport Exalto 2 και είχε πιό μαλακό πλαινό σκελετό και δόμηση απο το σημερινό Pilot Exalto 2 (PE2). Πρίν το Toyo (T1R Proxes) που φοράω τώρα, είχε πρίν, τα Pilot Sport Exalto 2, όπου είχε πέσει και σε κάποιες καλές λακούβες κι επειδή είμαι θα έλεγα και άνθρωπος της λεπτομέρειας το πήγαινα κατα διαστήματα για ζυγοστάθμιση, όχι επι τροχού, για εξάλειψη τυχόν γενικότερων προβλημάτων, αλλά κανονικά, με ξεκομπλάριστο τον κάθε τροχό. Μία ζάντα απο μιά καλή λακούβα απο εκεί που ήταν μιά χαρά, είχε πάρει ελάχιστα, το λάστιχο τίποτα.
Να το πούμε κι αυτό, η ζάντα δέν τορνιρίστηκε για να επισκευαστεί παρά επισκευάστηκε με έναν άλλο τρόπο, που σε κάποιους μπορεί να είναι γνωστός, κομπλάρεται με τα μπουλόνια της εν ολίγοις, πάνω σε περιστρεφόμενο άξονα που γυρίζοντας σημαδεύονται τα σημεία του βουλιάγματος και στη συνέχεια με υδραυλικό ωστήριο που εφαρμόζεται μεταξύ κέντρου περιστρεφόμενου άξονα και στο επιθυμητό σημείο της ζάντας την ξαναφέρνει ακριβώς. Είναι μιά χρονοβόρα διαδικασία και δέν την κάνουν πολλοί.
Εν συντομία, το Pilot Sport Exalto 2 που φόραγα τότε, σε πολύ λίγες και κλειστές στροφές, είχε την τάση να ξεκολλήσει το πίσω μέρος ή να πετάξει μούτρα μπροστά. Βέβαια όλα αυτά είναι απαραίτητο να ληφθούν υπόψη με την προυπόθεση να ελέγχονται και οι πιέσεις ανα πάσα στιγμή και να ξέρουμε την κάθε τυχόν συμπεριφορά του αμαξιού, στην κάθε ανάλογη πίεση, για το εμπρός ή το πίσω μέρος του αμαξιού. Και αυτά τα λέω λόγω ότι αυτή τη στιγμή η TS δέν έχει να μου προσφέρει κάτι άλλο. Τα έχω φτάσει και τα δύο είδη ελαστικών που αναφέρω πολλές φορές σε διαφόρων είδη ορίων. Και σύν των προηγούμενων, κατέληξα σ'αυτά τα δύο και απο εμπειρίες δυνατότερων αμαξιών με τα ίδια λάστιχα ή και τα προηγούμενα που αναφέρθηκαν π.χ Potenza, Primacy, Energy, Pirelli Nero, κ.τ.λ. Μιά που είπαμε για αυτά, το Potenza είναι σκληρό ελαστικό, απλά πρόσφατα άλλαξε η γόμα του και έγινε λίγο πιό μαλακή, ενώ το πλαινό του παρέμεινε σκληρό, το Primacy και το Energy δέν θεωρούνται σπόρ ελαστικά και το Pirelli Zero Nero απλά κρίνεται ακατάλληλο για τα περισσότερα αμάξια απο πολλούς λαστιχάδες. Δέν φτάνει να έχει το σκληρό πλαινό και την σταθερή δομή για να υπάρξει το ανάλογο grip στο δρόμο. Θέλει αρκετά δυνατό αμάξι για να το φοράει. Εκτός απο το ότι ο κάθε δείκτης του ανάλογου Pirelli στην πραγματικότητα σε απόδοση είναι σχεδόν σάν να είναι ένας δείκτης (ταχύτητας), παραπάνω, λόγω της σκληρότητας του ελαστικού.
Συνεχίζοντας για το Pilot Sport Exalto 2 που φορούσα με τα πιό μαλακά πλαινά απο το σημερινό Pilot Exalto 2, σε ευθείες πρόσδιδε στο αμάξι πολύ μεγάλη σταθερότητα, κυρίως λόγω της χάραξής του. Το Exalto δέν είναι κατευθυντικό λάστιχο, όπως θα έλεγε κάποιος λαστιχάς, αλλά λόγω της χάραξής του, αποβάλλει γρηγορότερα τα νερά στο βρεγμένο, σε ευθεία ή σε μιά κατάσταση υδρολίσθησης, αλλά δέν στρίβει καλύτερα απο το Toyo στο βρεγμένο (ελάχιστα) λόγω ότι το Τοyo (T1R Proxes) είναι κατευθυντικό λάστιχο και λόγω της χάραξής του, στο (στραμπουληγμένο κυρίως) στρίψιμο, αποβάλλεται κάπως καλύτερα το νερό. Τώρα στο στεγνό, το Exalto είναι καλύτερο απο το Τoyo και πιό σταθερό λόγω της μαλακότερης γόμας του κυρίως, αλλά και της φύσης της χάραξής του, σε ευθείες γραμμές, (όπου στα πλευρικά g λειτουργούν σάν μεμονωμένα πέλματα), όπου δέν παρεμβάλλεται χαραγμένο πέλμα στην περιστροφική του κίνηση προς το πάτημά του στο δρόμο, όπως το Toyo (με τα συνεχόμενα βέλη, όπου αυτά το κάνουν κατευθυντικό το Τοyo). Απλά το Τοyo λόγω κυρίως της χάραξής του, <<ακούει>> πιό καλά στο τιμόνι και το ίδιο συνεχίζεται και στο σπάσιμο της πρόσφυσης με καλύτερο έλεγχο εκεί, απο το Michelin Pilot Exalto 2. Ένα άλλο πρόβλημα με το Toyo είναι ότι αρκετά λάστιχα κάποια στιγμή παρουσιάζουν ελαφρά τραβήγματα δεξιά αριστερά, λόγω ότι παραμορφώνεται σιγά σιγά η ιδιόμορφα χαραγμένη γόμα τους. Το Toyo όταν το έβαλα κι επειδή πιστεύω ότι καταλαβαίνω το παραμικρό πάνω στο αμάξι, τους έκανα 5 φορές ζυγοστάθμιση μέχρι να το στρώσω, για το λόγο ότι παρουσίαζε και μετά απο κάποια ταχύτητα 120 + ,ελαφρά κοσκινίσματα του τιμονιού. Το PE2 άν του προσέχουμε και τις πιέσεις, ώστε να μήν έχει λιγότερο αέρα (αναλόγως την εποχή και τον τρόπο οδήγησης) θα κρατήσει πολύ περισσότερο απο το Toyo. Συγκεκριμένα το Michelin (το προηγούμενο, Sport Exalto 2), το κράτησα για 33.000 χλμ. ! με την απόδοσή του να αρχίσει να πέφτει απο τα 25.000 χλμ (με αλλαγή μπρός πίσω στα 17.000) και εκεί που το ελαστικό άρχισε να κρίνεται ακατάλληλο, ήταν στα 31.000 και κάτι. Το Toyo και λόγω του πέλματος που κάνει πιό γλυκιά καμπύλη στο άκρο που συνδέεται με το προφίλ, γλυστράει ευκολότερα απο το PE2 και αυτή τη στιγμή με 20.000 χλμ. που έχω το Toyo (και με αλλαγή μπρός πίσω στα 12.000 επειδή δέν κράταγε καλά), αυτό τον καιρό θα πάω για αλλαγή τους, λόγω ότι τα προφίλ (βασικός παράγοντας οι στροφές ), είναι σε κακή κατάσταση, κοινώς φυτιλιασμένα με κομματάκια λάστιχου μικρά, να προεξέχουν λίγο.

Και όλα αυτά μετά απο όπως είπα ...... εξαντλητικά τέστ.
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DimitrisTS : 18-03-07 στις 19:31.
Απάντηση με παράθεση
  #114  
Παλιά 18-03-07, 19:25
DimitrisTS Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 225
DimitrisTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Όταν αγόρασα την TS με τα 45000km που είχε στην πλάτη της..........................
Μετά από πρόταση φίλου, έψαξα να βρω Falken τα FK 451 (όπως και ο φίλος madmax), σε διάσταση 205/50/16 (ένα νούμερο πιο πάνω από την εργοστασιακή διάσταση) για την εργοστασιακή ζάντα της TS. Η τιμή που μου έδωσε ένας γνωστός λαστιχάς ήταν στα 440¤. Επειδή είχα ακούσει καλά λόγια για τα Falken, ζήτησα από το λαστιχά μου να ετοιμάσει ένα σετ για τοποθέτηση, αλλά εκεί ήταν που την πατήσαμε: μας είχαν τελειώσει και δεν θα ξαναέβγαιναν (αν κατάλαβα καλά)!
Έτσι, περάσαμε στο FK453 στην ίδια διάσταση (205/50/16), του οποίου, όμως, η τιμή ήταν σαφώς αλμυρότερη και έφτασε τα 515¤.
Το Falken έχει αποδειχτεί τελικά καλό λάστιχο απο ότι έχω ακούσει και άλλες απόψεις, αλλά όχι απο τα κορυφαία. Τώρα όπως προειπώθηκε, το FK451 έχει καταργηθεί και υπάρχει το FK453. To FK 451 το έχω δεί και στη Celica TS του MAD-MAX σε μιά καλή διαδρομή και παρόλα τα ηλεκτρονικά που είχε η facelift εκδοσή της, δέν φαινόταν να γλυστράει, δηλ, κράταγε αρκετά ικανοποιητικά.
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI
Απάντηση με παράθεση
  #115  
Παλιά 18-03-07, 21:01
Το avatar του χρήστη sakis
sakis Offline:
 
Εγγραφή: 12-06-2004
Μοντέλο: Corolla H/B 1.4
Περιοχή: kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
sakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το θεμα αυτο ειναι ανεξαντλητο διοτι ολοι εχουμε διαφορετικες απαιτησεις και στυλ οδηγησης παιδια που να καταληξουμε καπου αλλα οπως και να εχει οταν ρε παιδια βαζουμε ολοι σπορ ελαστικα γιατι ολοι θελουμε το κρατημα ειναι λογικο τα ελαστικα που ειναι μελετημενα για τετοιου ειδους καταπονησεις να υστερουν σε αλλες φασεις καθημερινης τρελας!!!Δηλαδη τι να το κανω το ελαστικο με υψηλο δεικτη το οποιο δεν ζεστενεται με τιποτα απο ενα αυτοκιητο 100 αλογων οπως και να το κανουμε!!!!και με το παραμικρο να φυγω πουθενα λογω μη καλης αποδωσης της γομας!!!!Αυτο που με καει στην επιλογη ειναι μια οσο γινεται μεση λυση η εστω να γερνει προς το σπορ αλλα οχι απολυτο πσορ ελαστικο ωστε να μπορει να λειτουργησει καλυτερα με το δικο μοτερακι!!!Εχετε να μου πειτε ιδεες πανω σε αυτο??
__________________
E12 TS ...................πολυ θα ηθελα!!!!!!!!!only look!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #116  
Παλιά 18-03-07, 21:09
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παιδιά όπως και να το κάνουμε ένα ελαστικό για να αποδώσει τα μέγιστα θέλει κάποιο ζέσταμα...όποιον δείκτη και να χει. Τώρα τι να το κάνω ένα λάστιχο με δέικτη Η ή Τ που θα ζεσταθεί με τα πρώτα 500 μέτρα αλλά μετά δε κραταέι καθόλου σε πίεση? Και όταν λέμε ότι το exalto 2 ζεσταίνεται αμέσως δεν εννοούμε στα πρώτα μέτρα...Κανά δυο χιλιόμετρα και έχει πιάσει ικανοποιητική θερμοκρασία. Εκτός και αν θέλουμε να ανάβουμε το αμάξι και να μπαίνουμε τέζα παντού! Ε, αυτό δε γίνεται. Το μοτέρ ζεσταίνει σε 100 μέτρα που θα κινηθείς? Όχι! Γιατί το ελαστικό να ζεστάνει? Ζεσταίνουμε τα πάντα πριν αρχίσουμε να το βάζουμε στις στροφές και να απαιτούμε τη μέγιστη πρόσφυση του ελαστικού σε γρήγορες εκκινήσεις και απαιτητικά φρεναρίσματα!
Απάντηση με παράθεση
  #117  
Παλιά 18-03-07, 21:14
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που όλοι αναφέρουν γιατί ένα αμάξι 100 ίππων δεν μπορέι να ζεστάνει ικανοποιητικά ένα ελαστικό με δείκτη W ή παραπάνω! Αν πάρουμε ένα αυτοκίνητο με 200 άλογα και αρχίσουμε να κινούμαστε συντηριτικά και ένα άλλο με 100 άλογα και είμαστε πιο επιθετικοί σε ξεκινήματα σταματήματα και γενικά το πιέσουμε πρισσότερο, ποιό θα ζεσταθεί πρώτο? Αυτό με τα 200 άλογα? Μύθος...Παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης και οι σωστές ενέργειες για να ζεσταθεί σωστά και γρήγορα ένα λάστιχο και όχι η ιπποδύναμη...! Για αυτό καλύτερα να μην κοιτάμε τόσο τους δείκτες αλλά την ποιότητα των ελαστικών.
Απάντηση με παράθεση
  #118  
Παλιά 18-03-07, 21:31
Το avatar του χρήστη sakis
sakis Offline:
 
Εγγραφή: 12-06-2004
Μοντέλο: Corolla H/B 1.4
Περιοχή: kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
sakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου φυσικα και παιζει ρολο η δυναμη του αυτοκινητου και ο τροπος που την βγαζει στον δρομο!!!αλιως ολοι απο 50-400 αλογα να φοραμε την ιδια ποιοτητα!!Δεν ειναι ετσι.Δηλαδη πιστευεις οτι ενα yokohama parada ειναι το ιδιο σε εμας και σε ενα αλλο αυτοκινητο ποιο δυνατο?Ο φιλος μου εχει honda type r 240αλογα πειραγμανο και εγω ενα απλο corolla σε πληροφορω οτι με τα ιδια ελαστικα η διαφορα ηταν τρομερη και δεν μιλαω και στροφες μονο που το honda ειναι απολυτα στημενο αλλα και η ολη συμπεριφορα του ελαστικου!!!εκανα πανω απο 10 χιλιομετρα και ακομα δεν ημουνα να ευχαριστιμενος και του αλλου ειχε την μεγιστη αποδωση σε λιγοτερο απο 5!!!Παντα φιλικα ετσι αποψεις λεμε!!!
__________________
E12 TS ...................πολυ θα ηθελα!!!!!!!!!only look!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #119  
Παλιά 18-03-07, 22:17
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Σε κράτημα θα έχουν διαφορά λόγω στησίματος αυτοκινήτου. Στο ζέσταμα όμως όχι. Μιλάμε πάντα για τις ίδιες συνθήκες και το ίδιο στυλ οδήγησης. Για να ξεφύγω από την απόλυτη θέση μου, θα έχουν πολύ μικρές διαφορές. Όχι όμως πως σε συνθήκες πόλης το λάστιχο με το μικρότερο δείκτη θα κρατάει και το άλλο με το μεγαλύτρο δείκτη καθόλου. Το parada που ανέφερες φυσικά δεν είναι το ίδιο σε εμάς και σε ένα πιο δυνατό. Αυτό όμως συμβαίνει μόνο προς τα κάτω...Δηλαδή ένα μέτριο λάστιχο θα είναι ok σε ένα αυτοκίνητο των 100 ίππων όμως θα υστερεί σε ένα των 200. Αντίθετα, ένα καλό λάστιχο θα είναι παντού καλό. Βέβαια έχουμε μπερδέψει την έννοια κράτημα και ζέσταμα. Θέμα προτιμήσεων είναι αυτά. Εγώ προτιμώ ένα λάστιχο που ίσως ζεσταθεί λίγο πιο δύσκολα αλλά μετά θα κρατάει, παρά ένα που θα ζεσταθεί αμέσως και θα ξεκολλάει με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. ¶υτό είναι όλο. Και η αφορμή για όλα αυτά που λέω ήταν αυτό που διάβασα πως το exalto 2 θέλει ιδιαίτερη πίεση για να δουλέψει σωστά, πράγμα που βρίσκω εντελώς αναληθές και υποκειμενικό.
Και εννοείται πάντα φιλικά...
Απάντηση με παράθεση
  #120  
Παλιά 18-03-07, 22:24
Το avatar του χρήστη sakis
sakis Offline:
 
Εγγραφή: 12-06-2004
Μοντέλο: Corolla H/B 1.4
Περιοχή: kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
sakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε μου δεν εχεις και αδικο ειδικα οτνα μιλας για συνθηκες πολης!!Και εγω τετοιο λαστιχο θελω σαν αυτο που λες αλλα να ξερεις ενα πραγμα την τελευταια φορα που φορεσα υψηλων ταχυτητων λαστιχο και το οποιο ηταν αψογο μεν αλλα καποια στιγμη δεν εδωσα σημασια στο θεμα ζεσταμα τοτε ητνα και η μοναδικη ελπιζω φορα που τρακαρα πανω σε στροφη καταλαβες οποτε ειμαι λιγακι επιφυλακτικος με τα ελαστικα γενικα!!!
__________________
E12 TS ...................πολυ θα ηθελα!!!!!!!!!only look!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ειστε Ικανοποιημενοι Απο Τα Εργοστασικα Σας Φρενα??? Θωμας.Κ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 68 27-03-10 20:37
ΕΛΑΣΤΙΚΑ... Παντελής ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 15 23-09-09 16:31
Να είστε καλά! vagelis87carina Ειμαι νεος 13 17-02-09 03:29
Ποιός υπερήρωας/"κάκος" είστε... giannakk1986 OFF TOPIC 21 06-08-07 00:07
Τι μουσική ακούτε όταν είστε στο αμάξι; Corollaxli OFF TOPIC 24 27-05-07 17:58



Page generated in 0,19609189 seconds (83,48% PHP - 16,52% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:04.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)