Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Intercooler
  #21  
Παλιά 10-10-06, 17:58
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 852
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Intercooler

Το θεμα ειναι ποσο θα αντεξει οχι οτι δεν υπαρχει....
Και στο εξωτερικο υπαρχουν αρκετα τουρμπατα αλλα πανω απο 50000κμ δεν αντεξε κανενα...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Re: Intercooler
  #22  
Παλιά 10-10-06, 18:53
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Intercooler

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδια το παιδι δε μιλησε για κανενα τουρμπισμενο VVTL-i..Το μονο που ειπε ειναι οτι η ΤΟΥΟΤΑ με το VVTL-i μπορει και αλλαζει το οverlap των εκκεντροφορων..
Σωστός ο carinaman.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
Re: Intercooler
  #23  
Παλιά 10-10-06, 18:56
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Intercooler

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Προτρεχω!!Τον ειδα ηταν ετοιμος να το γραψει...
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
Re: Intercooler
  #24  
Παλιά 10-10-06, 19:04
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Intercooler

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΣΤΕΛΙΟΣ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rl";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
.Τεσπα σιγουρα δεν ειναι τοσο απλο αλλα ειναι παρομοιο οπως κ στο φουρνο οταν αναβουν οι καλες νοικοκυρες τον αερα.Ετσι πετυχενουμε καλυτερη ψυξη κ πιο ομοιόμορφη.Αληθεια εσυ τι μοτερ εχεις?
Λοιπόν θα πάρω το μέρος του βασίλη εδώ.
Αυτό πιστεύω σου ξέφυγε , έτσι???

Από μοτέρ μαμά 4E-FE. Αυτό με τα χιουντάι δεν το ήξερα κι όσο για το λιωμένο πιστόνι του wastegate, τι να πώ μια εικόνα χίλιες λέξεις.
Φιλαράκι RI εξηγησέ μου σε παρακαλώ πως πετυχαίνουμε καλύτερη ψύξη....στο φούρνο? Πάντα φιλικά και για να γελάσουμε γράφονται αυτά, που έκανες και συ πλάκα μ'αυτό που έγραψε ο φίλος wastegate.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
Re: Intercooler
  #25  
Παλιά 16-10-06, 00:46
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Intercooler

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Το θεμα ειναι ποσο θα αντεξει οχι οτι δεν υπαρχει....
Και στο εξωτερικο υπαρχουν αρκετα τουρμπατα αλλα πανω απο 50000κμ δεν αντεξε κανενα...
Το πόσο θα αντέξει πιστεύω οφείλεται κατά πολύ στη χρήση και στο κλίμα που επικρατεί στη χώρα εκείνη.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
Re: Intercooler
  #26  
Παλιά 25-10-06, 01:01
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Intercooler

Intercooler αέρος-αέρος έναντι Intercooler αέρος-νερού!

Ακούω γνώμες, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του ενός έναντι του άλλου.
Ποιό είναι καλύτερο-αποδοτικότερο και γιατί?
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
Re: Intercooler
  #27  
Παλιά 25-10-06, 08:45
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 852
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Intercooler

ΜΜΜΜ τωρα μαλιστα!!Αυτο σηκωνει πολυ συζητηση αλλα περιορισου στο τι κυκλοφορει στο εμποριο και τι "δουλευετε"απο τις εταιριες.Πανω κατω τα ιδια ειναι(απο κοστος δεν γνωριζω) αλλα προτιμειτε του αερος-αερος τωρα ο λογος δεν γνωριζω!Το καθενα εχει τις χαρες του!!Το μονο αμαξι που ξερω να κυκλοφορει με αερα-νερου ηταν καποια εκδοση μιας celica gt4...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Re: Intercooler
  #28  
Παλιά 25-10-06, 14:56
fanis81 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2006
Μοντέλο: ΕΕ 90
Περιοχή: Στην μαμά πατρίδα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 67
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
fanis81 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Intercooler

Άλλο ένα αμάξι, σύγχρονο, με intercooler αέρα-νερού είναι το Focus RS της προηγούμενης γενειάς. Το ξέρω από γνωστό που το έχει. Δεν ξέρω για ποιο λόγο το χρησιμοποιούν αυτό.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι στα χαμηλά φορτία του κινητήρα δουλεύει αρνητικά ένα τέτοιο intercooler. Ο αέρας που προορίζεται για την καύση θερμαίνεται διότι το νερό που περνάει από το intercooler είναι το νερό του ψυγείου το οποίο είναι φυσικά θερμότερο από τον εισερχόμενο αέρα.
Στα μεγάλα φορτία (τέρμα γκάζι) ίσως είναι καλύτερο διότι έχεις πάντα την ίδια ψυκτική απόδοση χειμώνα-καλοκαίρι κι επειπλέον το intercooler λειτουργεί σχεδόν άψογα ακόμη και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος σε αντίθεση με τα αέρος-αέρος που απαιτείται μιά ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Αυτά από μένα.......
Απάντηση με παράθεση
Re: Intercooler
  #29  
Παλιά 25-10-06, 23:43
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Intercooler

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από fanis81";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Άλλο ένα αμάξι, σύγχρονο, με intercooler αέρα-νερού είναι το Focus RS της προηγούμενης γενειάς. Το ξέρω από γνωστό που το έχει. Δεν ξέρω για ποιο λόγο το χρησιμοποιούν αυτό.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι στα χαμηλά φορτία του κινητήρα δουλεύει αρνητικά ένα τέτοιο intercooler. Ο αέρας που προορίζεται για την καύση θερμαίνεται διότι το νερό που περνάει από το intercooler είναι το νερό του ψυγείου το οποίο είναι φυσικά θερμότερο από τον εισερχόμενο αέρα.
Στα μεγάλα φορτία (τέρμα γκάζι) ίσως είναι καλύτερο διότι έχεις πάντα την ίδια ψυκτική απόδοση χειμώνα-καλοκαίρι κι επειπλέον το intercooler λειτουργεί σχεδόν άψογα ακόμη και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος σε αντίθεση με τα αέρος-αέρος που απαιτείται μιά ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Αυτά από μένα.......
Φιλε fanis81 φαντάζομαι το ψυγείο που αναφέρεις δεν εννοείς το ψυγείο του νερού του κινητήρα?
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
Re: Intercooler
  #30  
Παλιά 26-10-06, 00:20
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Intercooler

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
ΜΜΜΜ τωρα μαλιστα!!Αυτο σηκωνει πολυ συζητηση αλλα περιορισου στο τι κυκλοφορει στο εμποριο και τι "δουλευετε"απο τις εταιριες.Πανω κατω τα ιδια ειναι(απο κοστος δεν γνωριζω) αλλα προτιμειτε του αερος-αερος τωρα ο λογος δεν γνωριζω!Το καθενα εχει τις χαρες του!!Το μονο αμαξι που ξερω να κυκλοφορει με αερα-νερου ηταν καποια εκδοση μιας celica gt4...
Το θέμα όντως σηκώνει πολύ συζήτηση και θα χαρώ να το αναπτύξουμε.
Φίλε Βασίλη (αν θυμάμαι καλά το όνομα?) παραθέτω μερικά πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα:
Πλεονεκτήματα
1.Το αέρος-νερού έχει ελαχιστοποιημένο μέγεθος(βασικό) και δεν απαιτεί αναδιάταξη περιφερειακών μερών του κινητήρα προκειμένου να βρεθεί χώρος για την τοποθέτησή του,
2.Δεν επηρρεάζεται απο τη θερμική ακτινοβολία του χώρου του κινητήρα
3.Τοποθετείται στην ελάχιστη δυνατή απόσταση μεταξύ τουρμπίνας και και εισαγωγής κινητήρα,ελαχιστοποιώντας το lag,χωρίς να υπάρχει ανάγκη να το τοποθετήσουμε κάπου μακριά και μπροστά να ψύχεται αφού εκείνο που πρέπει να ψύχεται είναι το ψυγείο του.

Μειονεκτήματα
1.Αυξημένο κόστος εγκατάστασης, διότι απαιτείται σύστημα κυκλοφορίας του ψυκτικού μέσου(νερού) με ηλεκτρική αντλία.
2.Πολυπλοκότερη συνδεσμολογία και εγκατάσταση πράγμα που το καθιστά πιο εύκολο σε βλάβες

Όταν λοιπόν εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι οι οικονομία και το κόστος μαζικών παραγωγών φυσικό και επόμενο είναι να προτιμούνται λύσεις φθηνότερες τύπου αέρος-αέρος!
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Water Injection Intercooler Χάρης TOYOTA COROLLA 111(G6) 9 18-05-17 20:53
Water to air intercooler on 4EFTE NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 0 06-09-14 10:22
intercooler σε e11 g6 karekas TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 10-11-12 22:25
Water injection VS intercooler...... THEMIS2281 ΦΟΡΟΥΜ 15 05-06-10 19:50
Περίληψη turbo, intercooler και compressor madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 18-10-07 18:30



Page generated in 0,24274898 seconds (82,80% PHP - 17,20% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:51.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)