Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
  #61  
Παλιά 20-12-05, 17:38
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν

νικο ασε ολο τα ιδια λες αλλα ολο συνεργειο το πας μου φενεται. αλλα ποτε δε θα με περασεις ουτε αυτος ο αρχιπιλοτος ο δημητρης. αν και συμφωνησε (επιτελους) σε κατι που ειπα. γιαννη το εξαρι μην ξεχνας οτι ειναι παρα πολυ βαρυ στο συνολο του. ελα κανε μια βολτα το δικο μου που αρπαει απο τις 3000 και αν σ αρεσει αντε βαλτο. ξαναλεω οτι τα 580 που εδωσα τα θεωρω πολλα για τον παραλληλο. ισως αξιζει τον κοπο και δεν το εχω παρει χαμπαρι. εχει ικανοιποιητικα χαμηλα ομως και γενικα τραβηγμα σε ολο το φασμα. τι να τον πιουμε ειπες γιαννη? θα γελαμε? θα κλαιμε δε θα γελαμε αλλα ας ερθει κανα σοβαρο μοτερ να μας περασει. ασε τον νικο να λεει. γιατι δε το στηνει κατω? ρε το celica με τα 143 ξερεις πως το παιρναμε? δοκιμασε και μετα θα μου πεις τι μπορει να κανει του νικου χε χε χε δημητρη ηρθε η ωρα σου
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
  #62  
Παλιά 20-12-05, 18:40
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν

mechanicaf το 6ρι ειναι απο το 20ν η του g6. αν του 20ν στο κοφτη τι χιλιομετρα σου δεινη η καθε σχεση σε παρακαλω απαντισε μου γιατι σκευτομε να το βαλω.για τον παραλληλο του marmel πιστευω οτι κανει πολλη καλη δουλεια και το λεω αυτο γιατι εχω ανοιξη με ασημενιο με 6ρι και το ειχα για πλακα δεν ειναι ετσι με του πανου απο το λιγο που το ειδα, η διαφορα εκτοσ του οδηγου(αν και η διαφορα ηταν τοσο μεγαλη που κατα την γνωμη μου δεν ηταν θεμα οδηγου) ειναι ο παραλληλοσ στα 2 αυτ/τα .παντοσ οσο και καλη βελτιωση να του κανεισ σε λιγεσ μερεσ σου φενετε οτι το αυτ/το δε παει
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
  #63  
Παλιά 20-12-05, 22:40
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φιλε 2579 αν και δεν εχω μπει στη διαδικασια να βλεπω χιλιομετρα που κοφταρουν θα σου πω κατα προσεγγιση.Φοραω μαμισιο 6αρι 20v ωσαν τροπετο που εβαλα.Αλλα και πριν την μετατροπη εξαρι ειχα το G6.Πιστευω οτι το 6αρι αξιζει τα λεφτα του μιας και που εκμεταλευεσαι στο επακρο τον κινητηρα σου.Βεβαια εισαι με τον μοχλο στο χερι αλλα και αυτο εχει τη γοητεια του.Για μενα αν βρεις βαλτο με κλειστα ματια.Αυτα που λετε οτι δεν τραβαει χαμηλα προσωπικα το νιωθω οταν ανοιγω απο 2000 στροφες(και οχι αργοτερα).Μου αρεσει να οδηγω και να αλλαζω ταχυτητες μεχρι τις 4000 στροφες.Νιωθω οτι καταπονω λιγοτερο ετσι το μοτερ και 'μενω' μακρια απο το γουργουρισμα οταν μπαινει το VTI.Βεβαια επειδη μπηκα και οδηγησα και TYPE R προσφατα και ειδα καποια πραγματακια που εγω ηθελα,η εννοια ροπη απο χαμηλα ακμαζει στο Honda.Ξερω ειναι διλιτρο και πολλα αλλα,αλλα πραγματικα απο τις 2000 στροφες ξεκινα το παρτι.Κια γιατι τα λεω ολα αυτα;Γιατι αναλογα με τα βιωματα που εχει ο καθενας μπορει και επιλεγει και κανει συγκρισεις.Μπορει να βαλεις το εξαρι να μπεις και εσυ στο type r και να λες μετα καμμια σχεση το εξαρι το δικο μου με του type r.Αυτονοητο αυτο!Αλλιως τραβαει το ενα και αλλιως το αλλο.Αλλα να εισαι σιγουρος οτι μιλωντας παντα για το ιδιο,ξαναλεω ιδιο μοτερ, η επιλογη απο 5αρι σε 6αρι ονομαζεται αναβαθμιση!!Εξαλου διορθωστε με αν κανω λαθος το μαυροκαπακο με εξαρι δεν εβγαινε;Εχω ακουσει και για 5αρι αλλα ισχυει και σε ποια μοντελα;Ποιανου ετους;
Και γι'αυτο που ρωτησες η 1 γυρω στα 45-50,η 2αρα 98-100,η 3 μεχρι 130,η 4αρτη μεχρι 150-155 και η 5 221-223.Η 6 ειναι καθαρα overdrive και αν τσιμπησεις κανα 2-3 χιλιομετρακια απο εκει θα εισαι τυχερος.Αν δεν σε καλυπτει η απαντηση μου θα επιχειρησω ενα 'ανοιγματακι' μεχρι και 3 αυριο ωστε να σου πω πιο συγκεκριμενα.
Υ.Γ1 Ρε Πανο που το καταλαβες οτι ειμαι πιλοτος;Βουλωμενο γραμμα διαβαζεις φιλε μου.Καλα σε λεω εγω Πυθια.Πιλοτος ειμαι αλλα στα corolla για τα αλλα θα σε δερνει η απορια.(χα,χα,χα).Ασε που βλεπω οτι ταυτιζεσαι και με το Γιαννη και λες:'τα μοτερ μας'.
Υ.Γ 2 Ρε Νικο μπας και τους τσαγιασες και δεν το λενε;Τι δικαιολογιες σου αμολανε;Οχι στο λεω για να ξερω αν ειναι να σε τσαγιασω εγω ή οχι.Αν δεν περνας τα ασημοκαπακα με τα μαυροκαπακα θα τα βαλεις;
Απάντηση με παράθεση
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
  #64  
Παλιά 20-12-05, 23:21
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν

μα εκει ειναι η πικρα φιλε μου δημητρη πιλοτε!!!! οταν θα χασω απο ενα μαυρο η πικρα μου ειναι 7%. οταν το μαυρο χανει απο το ασημι ποση αραγε να ναι η πικρα τους? 93%? απλα σου βαζω αυτο το ποσοστο φιλε μου ετσι για να δεις πως θα νοιωσεις στο αμεσσο μελλον. νικο(2579) μη βιαζεσαι φιλε. το θεμα ειναι να γινει το ανοιγμα μετα τα 140 εκει που γουσταρουν αυτα τα μοτερ. το να σπινιαρουμε δεν ειναι θεμα. απλα παιζουμε. θα τα δουμε αλωστε.
ταυτιζομαι με το γιαννη? τι εχει ο γιαννης δημητρη? αχ ρε ελα κατω να δεις ποσα ασημι θα σε περασουν. τριζουν τα δοντια τους.
σασμαν τωρα. το 6αρι του λεβιν ειναι πιο κοντο απο το δικο μου 5αρι αλλα δε νομιζω οτι εχει διαφορα. δημητρη η τελικη που ανεφερες ειναι στις 8000 στροφες? ρωταω για να δω περιπου την διαφορα των σασμαν επειδη σε αυτα που ειπες εχω κατι παραπανω χιλιομετρα αλλα στις 7800. τι παιζει? το κοντερ μου παει ιδια με καινουργιο Ε12.λογικα θα εχουμε την ιδια απολκλιση. αλλα τι παιζει ομως? απο τωρα θα χασεις? απο το ιντερνετ? θελω να μου πεις και ποσα εχεις με 5η και με 6η στις 3000 στροφες. εχω 100χιλιομετρα και οταν ηταν 1300 παλι στις 3000 100χιλιομετρα εβλεπα. δηλ ειδα τα ιδια και με το σασμαν του 1300 και με το σασμαν του λεβιν. του 1300 ηταν αρκετα πιο κοντο ομως και ειναι μονοδρομος για μενα να βαλω μιας και δε προτιμω το 6αρι. ΨΑΧΝΩ ΧΕΛΩΝΑΑΑΑΑΑΑ
το 6αρι του g6για μενα ειναι αναβασιαρικο και μονο!!!!
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #65  
Παλιά 20-12-05, 23:32
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
mechanicaf σε ευχαριστω, το 6ρι το θεωρο σημαντικο για ενα μοτερ που τα δινει ολα ψηλα και χαμηλα ειναι μετριο πρωσοπικα μου αρεσουν οι επιτανχισησ και στο 5ρι απο1(70κοφτη)τη σε 2ρα(120κοφτη)(αρα περιπου 4500 εχεισ ) κρεμαει μετα δουλευη καλα, το αλλο ειναι οτι με 5τη στην εθνικη και 140 χιλ. δουλευη 4100 περιπου πιστευω με το 6ρι θα δουλευη γυρο στισ 3500 οικονομια +ησυχια .ενασ τροποσ να ξερεισ που χτυπαει κοφτη το μοτερ ειναι αν π.χ εχει 8200 κοφτη οταν εχεισ 4100 στην 1τη και 30χιλ στο κοφτη εχεισ 30χιλ επι 2 =60χιλ στισ ταχυτιτεσ που περιγραφησ παραπανω το μονο κακο ειναι πολυ κοντυ η 1τη στην αλλαγη τησ σε 2ρα οι στροφεσ πεφτουν στισ 4000 εξω απο το vvt αν ηταν 60 η πρωτη θα ηταν ειδανηκα τσεκαρετο please
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
  #66  
Παλιά 20-12-05, 23:40
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν

Φίλε Δημήτρη, εγώ μπορώ μετα βεβαιότητας να πώ, ότι το 1600 που φόραγα πρίν (4AFE), άνοιγε πολύ καλύτερα απο τον 20V. Όλα αυτά όμως μέχρι τις 4400. Εκεί μπαίνει το vvt και αρχίζουνε τα πανηγύρια θες να τα πείς? ουρλιαχτά θες να τα πείς? Οπως θες πεστα! Και βέβαια όταν κάνω τις αλλαγές στις 7400 (κόφτης 7450), παραμένεις εννοείται στο vvt, άρα το γλέντι συνεχίζεται! Το θέμα είναι βέβαια καθαρά φιλολογικό γιατί δεν πρόκειται ποτέ να δώσω 600Ε για εγκέφαλο, ακόμα και να μου περισσεύανε! Απλά μου την έδωσε, γιατί πριν έφευγα βολίδα! (α, και είχα και πιο κοντό σασμάν!)
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #67  
Παλιά 20-12-05, 23:43
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο.Κ θα τσεκαρω κοφτες στην πρωτη και θα σου πω.Παντως το εξαρι απο 1 σε 2 δεν κρεμαει,απο 2 σε 3 θα ελεγα 'λαχανιαζει' αλλα πιστευω λογικο για ενα μοτερ 160 αλογων και 1.6 κυβικων.Και δεν ξερω ισχυει αυτο που λες με στροφες και ταχυτητες;Πανο 223 εχω περιπου στις 8000 στροφες(κοντερισια παντα) και με 5 και δεν ειχα κοφταρει ακομα.Κοφτη εχω γυρω στις 8200(περναει την γραμμη των 8).
Και κατι αλλο Πανο τι εννοεις το δικο μου πενταρι;Εχεις κανει μοντιφα σε γραναζια;
Απάντηση με παράθεση
  #68  
Παλιά 20-12-05, 23:45
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε πανο μεσα στισ γιορτεσ σου υποσχομε να τα πουμε οπωσ ειδα το αυτ/το σου πιστευω οτι θα κριθη οριακα το αλλο ασημενιο το εκοψα !!!μεχρη τοτε προσοχη στισ δηλωσησ
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
  #69  
Παλιά 20-12-05, 23:50
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν

προσοχη στις δηλωσεις? δεν ειπα τιποτα για σενα νικο αλλα θα πω τωρα χε χε
αν χασεις απο ασημι τι θα κανεις? εγω αν εχανα απο ασημι θα το πετουσα στη θαλασσα. οχι το μοτερ ΟΛΟ τ αμαξι. ειναι που ειναι ιδιο χρωμα με τον βυθο . ετσι δε θα το βρουν ποτε
τι τι εννοω δημητρη? 5αρι λεβιν φοραω επανω. αυτο που ηταν επανω στον κινητηρα. ειναι καταπληκτικο σασμαν ετσι οπως το βλεπω. λιιιιιιιιγοοοοοο κοντυτερο να ηταν θα ηταν μουρλια tongue
νομιζω ειναι ελαχιστα μακρυτερο απο του carina
για να γινω πιστολι με 210 τελικη και μαλιστα αερα θα βαλω του 1300 το 5αρι
θελω χελωναααααααααααααααα τωρααααααααααααααααα
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #70  
Παλιά 20-12-05, 23:56
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
mechanicaf αν εχω δικιο στουσ υπολογισμουσ μου οταν εχει 100χιλ. με 3τη θα εισαι γυρο στισ 6100 πολυ καλα για κοιτα και αυτο να δω αν ειμαι καλοσ στα μαθηματικα
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Aπλες βελτιωσεις E11 tsakispa SUPPORT 42 01-07-15 18:17
βελτιωσεις για 5efe tsantas_5e ΦΟΡΟΥΜ 2 29-06-13 15:30
Το νεο μου τουτου με 4AGE 16ν,βελτιωσεις yiannist SUPPORT 50 08-06-08 18:12
Εξυπνες Βελτιωσεις toyota mania SUPPORT 39 26-12-06 13:30
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ D-4D KIT ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ THS TTE chrysoula michalopoulou SUPPORT 6 10-06-06 20:14



Page generated in 0,17075491 seconds (80,82% PHP - 19,18% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:15.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)