Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: TS FORUM 2
  #361  
Παλιά 17-05-05, 16:23
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 276
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά, να ξεκαθαρίσουμε κάτι για τα λάδια...

Το SAE standard (π.χ. 10W-40) δεν είναι δείκτης ποιότητας του λαδιού αλλά δείκτης ιξώδους, δηλαδή πόσο εύκολα ρέει το λάδι. Τα λάδια αυτά λέγονται "multigrade" γιατί έχουν την ιδιότητα να μην αυξάνουν πολύ ο ιξώδες το χειμώνα (οπότε δεν μπορεί να ξεκινήσει η μηχανή) και να μην μειώνουν πολύ το ιξώδες σε υψηλή θερμοκρασία (100οC) οπότε χάνουν την αποτελεσματικότητά τους.

Για παράδειγμα: Το 10W-40 με το 5W-40 έχουν μοναδική διαφορά ότι το πεντάρι έχει το ίδιο ιξώδες με το δεκάρι στους -25οC αντί με τους -20οC, οπότε μπορεί ο κινητήρας να ξεκινήσει το ίδιο εύκολα στους -25 αντί με τους -10. Αλλά, σε θερμοκρασία λειτουργίας (90-100οC) έχουν ακριβώς την ίδια απόδοση.

Σε ό,τι αφορά το SAE λοιπόν κάνουμε ό,τι λέει ο κατασκευαστής χωρίς απόκλιση. Μπορούμε βέβαια στην τιμή W να κατεβούμε αλλά αυτό αυξάνει το κόστος χωρίς να υπάρχει καμιά απολύτως ανάγκη.

Η ποιότητα του λαδιού δίνεται από το API Standard και από το ACEA Standard. Το τελευταίο API είναι το SM που εκδόθηκε το 2004 και το τελευταίο ACEA είναι το Α3. Τα προηγούμενα API είναι τα SL, SJ,... μέχρι το SA (βασικά πριν από το SJ δεν υπάρχουν λάδια σήμερα). Οι δείκτες αυτοί ποιότητας δείχνουν τη συνάφεια και την οξύτητα του λαδιού στο μέταλο, τις επικαθήσεις που μπορεί να σχηματίσει, την απορροφητικότητά του σε νερό, κλπ. Όλα αυτά καμιά σχέση δεν έχουν με το ιξώδες του λαδιού. Προφανώς τα συνθετικά λάδια μπορούν να ανταπεξέλθουν καλύτερα σε αυτές τις δοκιμές από τα απλά ορυκτέλαια.

Επομένως, συμβουλή μου: Βάλτε ό,τι λέει ο κατασκευαστής σε ιξώδες (SAE) και κοιτάξτε το λάδι που βάζετε να πληροί τις προδιαγραφές (τουλάχιστον) API SL / ACEA A3. Δηλ. αν ένα ημισυνθετικό είναι SL τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για 15 000 χλμ. στην Κορολίτσα σας...

Υ.Γ. Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα.
Σωστά.

Μόνο που αυτό δε σημαίνει ότι 2 λάδια 10W - 40 είναι τα ίδια. Έχουν διαφορές.
καλό θα ήταν να είχαμε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του (καμπύλη) για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.
Re: TS FORUM 2
  #362  
Παλιά 17-05-05, 17:00
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 281
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Θα χρειαζόμασταν την καμπύλη μεταβολής του ιξώδους με τη θερμοκρασία για να βγάλουμε τι συμπεράσματα?
Re: TS FORUM 2
  #363  
Παλιά 17-05-05, 17:49
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 276
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα χρειαζόμασταν την καμπύλη μεταβολής του ιξώδους με τη θερμοκρασία για να βγάλουμε τι συμπεράσματα?
ΟΚ, την καμπύλη δεν τη χρειαζόμαστε.
Αλλά καλό θα ήταν να είχαμε τις τιμές του ιξώδους του κάθε λαδιού στους -18 και στους 100 βαθμούς.
Όλα τα λάδια, προκειμένου να χαρακτηριστεί το grade τους έχουν κάποιο ιξώδες το οποίο μετριέται. Αν για παράδειγμα είναι μέσα σε κάποιο range 12 - 16 τότε χαρακτηρίζεται ως 40αρι στους 100 και αν είναι 3-5 στους -18 τότε χαρακτηρίζεται 10 (τα νούμερα τυχαία).
Επομένως, έχουμε ένα λάδι με ιξώδες 4,8 χαμηλά και 12,5 ψηλά που έιναι 10W-40. Και ένα με ιξώδες 3,1 και 15,7 αντίστοιχα. Και αυτό 10W-40 είναι. Αλλά είναι διαφορετικά (ΟΚ λίγο).
Θα προτιμούσα το 2ο λάδι γιατί το θέλω πιο λεπτό στο κρύο και πιο χοντρό στα ζεστά.

Σωστά ή λέω αρλούμπες;
Re: TS FORUM 2
  #364  
Παλιά 17-05-05, 18:20
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 281
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Σωστά τα λες, υπάρχει ένα (μικρό) εύρος για το χαρακτηρισμό της κάθε τάξης (grade) του λαδιού.

Αλλά οι διαφορές είναι διαφορές ΙΞΩΔΟΥΣ σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία και όχι διαφορές αντοχής σε διατμητικές τάσεις, λιπαντικότητας, αντοχής στην οξείδωση, αντοχής σις επικαθίσεις ή διάρκειας ζωής ...

Με άλλα λόγια το ιξώδες χαρακτηρίζει μόνο την αντίσταση του λαδιού στη ροή και τίποτα άλλο (και κυρίως σε χαρακτηρίζει την ποιότητα του λαδιού)!

Αν βάλεις ελαιόλαδο στον κινητήρα θα τον πάρεις στα χέρια σε 5 λεπτά όχι επειδή το λάδι έχει μικρό ιξώδες αλλά επειδή δεν αντέχει στις διατμητικές τάσεις στο κουζινέτο του στροφαλοφόρου και γίνεται νεράκι...

Συμπέρασμα: Το να κοιτάμε το ιξώδες για να χαρακτηρίσουμε την ποιότητα του λαδιού είναι σα να κοιτάς πόσο μεγάλο είναι ένα αυτοκίνητο για να καταλάβεις πόσα άλογα βγάζει.
Re: TS FORUM 2
  #365  
Παλιά 17-05-05, 18:33
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 276
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστά τα λες, υπάρχει ένα (μικρό) εύρος για το χαρακτηρισμό της κάθε τάξης (grade) του λαδιού.

Αλλά οι διαφορές είναι διαφορές ΙΞΩΔΟΥΣ σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία και όχι διαφορές αντοχής σε διατμητικές τάσεις, λιπαντικότητας, αντοχής στην οξείδωση, αντοχής σις επικαθίσεις ή διάρκειας ζωής ...

Με άλλα λόγια το ιξώδες χαρακτηρίζει μόνο την αντίσταση του λαδιού στη ροή και τίποτα άλλο (και κυρίως σε χαρακτηρίζει την ποιότητα του λαδιού)!

Αν βάλεις ελαιόλαδο στον κινητήρα θα τον πάρεις στα χέρια σε 5 λεπτά όχι επειδή το λάδι έχει μικρό ιξώδες αλλά επειδή δεν αντέχει στις διατμητικές τάσεις στο κουζινέτο του στροφαλοφόρου και γίνεται νεράκι...

Συμπέρασμα: Το να κοιτάμε το ιξώδες για να χαρακτηρίσουμε την ποιότητα του λαδιού είναι σα να κοιτάς πόσο μεγάλο είναι ένα αυτοκίνητο για να καταλάβεις πόσα άλογα βγάζει.
Τις άλλες πληροφορίες που λες που θα τις βρούμε ή δεν χρειάζονται;

Επομένως αν ο κατασκευαστής συστήνει πχ 10W-40, τότε όποιο και να βάλουμε θα είναι το ίδιο. Castrol, Aral, Mobil κλπ.
Έχουν όμως διαφορές απ' ότι ξέρω. Πώς επιλέγουμε το καλύτερο λοιπόν;
Re: TS FORUM 2
  #366  
Παλιά 17-05-05, 18:40
Anonymous Offline:
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Anonymous είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Επομένως αν ο κατασκευαστής συστήνει πχ 10W-40, τότε όποιο και να βάλουμε θα είναι το ίδιο. Castrol, Aral, Mobil κλπ.
Έχουν όμως διαφορές απ' ότι ξέρω. Πώς επιλέγουμε το καλύτερο λοιπόν;
Ελα ντε? Παντως εχω ακουσει απο πολλους τα καλυτερα για τα mobil 1 και τα motul. Το αντιθετο για τα bp...
Re: TS FORUM 2
  #367  
Παλιά 17-05-05, 19:05
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 281
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από "syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Τις άλλες πληροφορίες που λες που θα τις βρούμε ή δεν χρειάζονται;

Επομένως αν ο κατασκευαστής συστήνει πχ 10W-40, τότε όποιο και να βάλουμε θα είναι το ίδιο. Castrol, Aral, Mobil κλπ.
Έχουν όμως διαφορές απ' ότι ξέρω. Πώς επιλέγουμε το καλύτερο λοιπόν;
Επαναλαμβάνω: Η καλύτερη ποιότητα λαδιού αυτή τη στιγμή είναι η API* SM (Βγήκε το Νοέμβριο του 2004). Η προηγούμενη καλύτερη είναι η API SL. Όλα τα μπουκάλια λαδιού γράφουν με μικρά γράμματα στο πίσω μέρος τι ποιότητα API είναι.

Επίσης ποιότητα λαδιού είναι και η ένδειξη ACEA**. Η καλύτερη ποιότητα είναι η Α3 (ή Α4, Α5 - δεν έχουν διαφορά στην προστασία του κινητήρα) και η προηγούμενη είναι η Α2.


Περισσσότερες πληροφορίες π.χ. http://www.infineum.com/information/tables.html


* American Petroleum Institute
** Association of European Automotive Manufacturers
  #368  
Παλιά 18-05-05, 14:39
vaggelis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2004
Μηνύματα: 195
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
vaggelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χελοοοοοουυυυυυυυυ
με χασατε???? ακομα μεσα η corollara.......στην καλυτερη περιπτωση θα ειναι ετοιμη την παρασκευη.....αρα 18 μερες τουλαχιστον
Re: TS FORUM 2
  #369  
Παλιά 19-05-05, 19:08
Το avatar του χρήστη ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ Offline:
 
Εγγραφή: 19-01-2005
Μοντέλο: Corolla TS '02..είχα
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 394
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 283
ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παίδες help!!! yell yell Ποια θεωρείτε εσείς σοβαρή αντιπροσωπεία εδώ στο Athens να πάω το Κορολλάκι μου να ελέγξουν κάτι "θορύβους" ? (σασμάν,έχω αναφερθεί στο παρελθόν+κάποιους νέους..).Γιατί σ'αυτήν που είχα πάει δεν με αντιμετώπισαν όπως έπρεπε.. :x
__________________
Corolla TS '02
  #370  
Παλιά 21-05-05, 18:45
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να και οι πρώτες απώλειες.... σήμερα μετά από αρκετά σκισίματα στην Βουλιαγμένης (ας είναι καλά ο Astakos) παρέδωσε η μια ντίζα που μοχλού των ταχυτήτων... και έτσι όταν βάζω 2α είναι σα να μην βάζω ταχύτητα (η αίσθηση δηλαδή)... άντε από Δευτέρα στην Toyota...
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ts Forum -4- DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 942 22-07-16 20:12
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 13:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 13:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 23:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 16:47



Page generated in 0,16910791 seconds (79,64% PHP - 20,36% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:53.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)