Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #241  
Παλιά 30-03-05, 02:41
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 522
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από liquidCTS";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων

Μάλλον λίγα κάνεις τότε!!! Με 1.4 λογικά μπορείς πολλά περισσότερα!
Το max που έχω πετύχει είναι 500 και κάτι αλλά κατά μέσο όρο γύρω στα 450. Μετάνιωσα που δεν πήρα το 1,6 γιατί σκεφτόμουν την κατανάλωση μέσα στην πόλη αν και πιστεύω ότι θα έκαιγε λιγότερα!!!
  #242  
Παλιά 30-03-05, 12:33
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε, θεωρώ ότι καις πάρα πολύ... Δεν είναι λογικό.. εκτός αν πηγαίνεις κόφτες διαρκώς... Κοίταξε το...
Εχε υπ'όψη σου ότι αυτό που δείχνει ο οθόνη είναι στην πραγματικότητα λιγότερο από το πραγματικό κατά 0.3-0.4 lt/100km.
  #243  
Παλιά 31-03-05, 10:47
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 522
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Εμένα γράφει συνήθως από 9,3 μέχρι 9,8 χωρίς ιδιαίτερα ανοίγματα και καθόλου σκίσιμο. Μην παραξενεύεσαι καθόλου μιας και το αμάξι δεν έχει και ιδιαίτερη ροπή να κινηθεί και θέλει γκάζι.
  #244  
Παλιά 03-04-05, 02:09
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Επειδή ο καιρός πλησιάζει για το TS θέλω να ρωτήσω πώς στρώσατε τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Τί σας είπαν στον αντιπρόσωπο και τι λεει το βιβλιαράκι. Τοθεωρώ αρκετά σημαντικό να γίνει σωστό στρώσιμο έτσι ώστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή απόδοση για το μέγιστο δυνατό χρόνο.

Πέραν των δικών σας απόψεων θα σας πρότεινα να διαβάσετε το παρακάτω Link το πως πρέπει να γίνεται το σωστό στρώσιμο
http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Καλός φίλος μου έχει ακολουθήσει αυτή τη μέθοδο και έχει δει πολύ θετικά αποτελέσματα (ιδιαιτέρως όταν ανοίγει με ίδια αυτοκίνητα).
Οι βασικές οδηγίες είναι οι εξής:
1) Αλλάζουμε αμέσως τα λάδια και τα αντικαθιστούμε με ορυκτέλαιο (οπωσδήποτε δεν πρέπει να έχουμε συνθετικό λάδι)
2) Σε κατάλληλο δρόμο και με 3η ταχύτητα στο κιβώτιο πατάμε τέρμα το γκάζι μέχρι τις 3500 στροφές και το αφήνουμε μετά να επιβραδύνει χωρίς φρένο (υποχρεωτικά). Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία 10 φορές
3) Κάνουμε ότι στο βήμα 2 αλλά μέχρι τις 6000 στροφές
4) Κάνουμε ότι στο βήμα 2 αλλά μέχρι τον κόφτη!
5) Αλλάζουμε το λάδι βάζοντας ένα καλό συνθετικό (και φίλτρο) και είμαστε έτοιμοι.

Αν είναι δυνατόν (υπάρχει κατάλληλος χώρος) το κάνουμε και με 2η αλλά και με 4η ταχύτητα. Δηλαδή 10 ανοίγματα στις 3500 στροφές με 2α, 10 με 3η και 10 με 4η. Μετά πάμε στις 6000 στροφές κλπ.

Έχετε ακούσει σχετικά;
  #245  
Παλιά 03-04-05, 12:45
vaggelis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2004
Μηνύματα: 195
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
vaggelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αυτα μου θυμιζουν τελλετες βουντου.....η πως να ξεκλειδωσεις το immobilizer......κατ αρχην ανε χει υδρυαλικα ωστηρια (δεν ειμαι σιγουρος) δεν θα φτασει ποτε εκει το ορυκτελαιο αρα θα εισαι ενα κινουμεντο ντεφι λογω θορυβου......δε νομιζω οτι ισχυεουν ολα αυτα για το στρωσιμο
Re: TS FORUM 2
  #246  
Παλιά 03-04-05, 13:05
Το avatar του χρήστη Stathis
Stathis Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2004
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
Stathis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Αν και το πηρα ετοιμο στρωμενο.... Δεν πιστευω να εκανα τετοιες αλχιμιεςαμ ηταν καινουργιο!¨

Διαβασα αυτα που λεει στο site και ομολω πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο.

Αυτο που με παραξενεψε στα λεγομενα σου ειναι το ορυκταιλεο. Η Toyota συστηνει μόνω πλήρες συνθετικό για το Ts απο 10-40 μεχρι 5-30(αναλόγως τις τοπικες θερμοκρασιες) Και απο οτι ειχα διαβασει σε ενα αρθρο η λιπανση του VVTL-i ειναι ποιο δυσκολη δουλεια απο ενα συνιθησμενο μοτερ.


Τελος να πω οτι σε ενα φαναρι με σταματαει ενας με ενα φορτηγακι και με ρωταει ποσα χιλιομετρα εχω. 15000 του απαντησα τοτε(22000 εχω τωρα). Μετα της 30000 ανοιγει σαν πουτανα!! εχω το ιδιο λεει . question . Υπομονη...λεω

Παρατηρησε κανεις οτι οσο περναει ο καιρος παει καλυτερα? Εγω εχω κανει 9000...το ιδιο μου φαινεται
__________________
Wining Is Way Of Life
  #247  
Παλιά 03-04-05, 16:52
vaggelis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2004
Μηνύματα: 195
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
vaggelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αυτο το χουν δειξει καποιες δυναμομετρησεις που ειχε κανει καποιο περιοδικο σταθη
Re: TS FORUM 2
  #248  
Παλιά 04-04-05, 15:46
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Syele, πολύ τραβηγμένο αυτό που λες!

Όλοι κινητήρες θέλουν στην αρχή ένα προσεκτικό ροντάρισμα, δηλαδή να μην λειτουργεί ο κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης σε ψηλές στροφές και να μη μένεις πολύ ώρα στην ίδια ταχύτητα λειτουργίας. Αυτό ισχύει για κάθε εξάρτημα που τίθεται σε περιστροφή.

Έχω ακούσει πολλές θεωρίες πώς να στρώσουν τα ελατήρια και πώς το ένα και πώς το άλλο, αλλά τίποτα δεν ισχύει θεωρητικά. Γι' αυτό ακολούθα τη συμβουλή μου και δε θα χάσεις!!!!
  #249  
Παλιά 04-04-05, 15:57
s.nikolopoulos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 21-12-2004
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 48
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
s.nikolopoulos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γνώμη μου είναι ότι όσο πιο πολύ το σκίζεις τόσο λιγότερες ζημιές και τόσο καλύτερα θα αποδίδει.Μην ξεχνάμε ότι τα αυτοκίνητα τα σκίζουν στην κυριολεξία μέσα στο τελωνείο.Απο πρωσοπική εμπειρία,και το Punto που είχα απο καινουριο και το Subaru τα οδηγούσα πάνω απο τις 5000rpm χωρίς βέβαια να μπαίνουν στον κόφτη,και δεν έβγαλαν ουτε το παραμικρό πρόβλημα.
__________________
sack
  #250  
Παλιά 04-04-05, 18:27
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το θέμα παιδιά είναι ότι (και είναι τσεκαρισμένο ότι συμβαίνει) αν ακολουθήσεις αυτό το στρώσιμο, γνωστό και ως Italian Tuning, θα στρώσεις τον κινητήρα όπως ακριβώς πρέπει.
Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα είναι απολύτως σημαντικά για το πως θα κάτσουν τα ελατήρια σε κυλίνδρους και κυρίως στα πιστόνια γιατί αλλιώς στο μέλλον έχεις κάποιες απώλειες στη συμπίεση των κυλίνδρων. Επίσης όταν στρώνεται ένας κινητήρας πρέπει να στρώνεται σε όλες τις στροφές λειτουργίας του.
Άλλωστε και οι κινητήρες αεροπλάνων (πολύ πιο σημαντικό εδώ το στρώσιμο) στρώνονται με μια τέτοια διαδικασία, η οποία βέβαια είναι πολύ πιο λεπτομερής ως προς τις στροφές και το χρόνο που πρέπει να κρατάς τον κινητήρα στις στροφές αυτές.

Το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό. Μας φαίνεται παρατραβηγμένο, αλλά μηχανολογικά είναι ορθό. Μάλιστα στην Αυστραλία έχει ήδη στρωθεί έτσι ένα T-sport με εκπληκτικά αποτελέσματα.
Θα μου πείτε τότε, γιατί οι Κατασκευαστές δεν το συστήνουν; Η πιο απλή απάντηση είναι ότι το 99% των καταναλωτών δεν μπορούν να το εφαρμόσουν. Γι' αυτό! Είναι όντως πολύ δύσκολο να γίνει (απαιτεί Εθνική ή Αττική Οδό σε ώρες μη αιχμής)

ΥΓ: Το βιβλιαράκι της Toyota, τι λεει; Γιατί αν λεει ότι δε χρειάζεται καθόλου στρώσιμο τότε είναι όλα ΟΚ. Μην ακούτε τι λένε οι πωλητές
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ts Forum -4- DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 942 22-07-16 20:12
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 13:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 13:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 23:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 16:47



Page generated in 0,16677999 seconds (79,92% PHP - 20,08% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:36.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)