Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: TS FORUM 2
  #51  
Παλιά 21-01-05, 11:49
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Astakos";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ultramar";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιάννη μισό λεπτό γιατί χάσαμε τη μπάλα... Υπάρχουν 1.8Τ νορμάλ, υπάρχουν ψιλοφτιαγμένα και υπάρχουν και καννίβαλοι (βλ. μαύρο S3 MTM). Εαν πατάμε τα ψιλοφτιαγμένα είμαστε μια χαρά γιατί 'ψιλοφτιάξιμο' στο 1.8Τ σημαίνει +30Ps τουλάχιστον...
Καμία μπάλα δεν χάσαμε!! Όταν λέμε Α3 1.8Τ εννοούμε τα 150άρια. Αλλιώς λέμε S3!! Και μην μου πεις ότι με το Α3 1.8Τ λέμε και τα 180άρια γιατί στην Ελλάδα πουλήθηκαν απελπιστικά λίγα! Και εννοείται ότι μιλάμε για μαμά μοτέρ μιας και το δικό σου μαμά είναι!! :P
Γιατί τα 180άρια δεν τα πίνουμε;
Προσωπικά έχω παίξει και με S3 με 210 άλογα. Νομίζω ότι χτυπιέται...
Να μην πω για TT με τα 180.. που το καταπίνεις από την 1η και δεν ξέρει από που του έχει έρθει.
Re: TS FORUM 2
  #52  
Παλιά 21-01-05, 12:34
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από liquidCTS";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Περιμένω το updated πακέτο σου.. Πολύ σε έχει ταλαιπωρήσει το θέμα νομίζω...
Για φρένα, μου είπε και ο Λευτέρης διάφορα.. Σε πολύ πιο λογικές τιμές... Αλλά η λύση AP ακούγεται δυνατή έτσι και αλλιώς.
Updated θα είμαι μάλλον την τρίτη! 8)

Κι εμένα μου έχει πει ο Λευτέρης...απλά όπως και να το κάνουμε δημήτρη τα AP είναι AP. Πολύ δυνατή εταιρία με χρόνια αγώνες στην πλάτη της. Είδωμεν...!! 8)

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από s.nikolopoulos";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
...Τώρα για την μπάρα απ'την στιγμή που υπάρχει σκληρή αναρτηση καλό είναι να μην βάλω άκαμπτη μπάρα γιατί το αυτοκίνητο θα γίνει σαν CART.Xθες συζήτουσα με τον αρχηγό-εκπαιδευτή της ομάδας Σ που έχουν 2 TS για εκπαίδευση στην πίστα των Μεγάρων και ψάχνουν να κανουν όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κατέπιλογή με διακόπτη γιατί τα έβγαλαν και το αυτοκίνητο δεν μπορεί να στριψει με τίποτα νεότερα θα έχω την άλλη εβδομάδα.
Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται το αμάξι kart. Τουλάχιστον το δικό μου δεν είναι. Πρέπει να προβείς σε πολύ πιο extreme λύσεις για να γίνει κάτι τέτοιο. Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο εκατομμύριο να γίνει αυτό από μία απλή αλουμινένια μπάρα θόλου. Μπορούν να εκφέρουν γνώμη πάνω σε αυτό οι liquidCTS, Ultramar και Blade οι οποίοι έχουν KW & θολόμπαρα ΤΤΕ.

Μου φαίνεται 100 φορές πιο extreme το 40άρι προφίλ (που ουσιαστικά είναι πηγή των περισσότερων προβλημάτων που περιγράφεις) παρά η μπάρα της TTE!

Τώρα όσον αφορά τα βοηθήματα...φαντάζομαι ότι μιλάς για το TRC & VSC. Το TRC απενεργοποιείται και υπάρχει τρόπος να θέτεις εντός κι εκτός το VSC κάνοντας κάποια μοντίφα στις αντιστάσεις. Αλλά μιας που μιλήσαμε για τα Μέγαρα...όταν είχα πάει έχοντας κατά 90% το setup που έχω τώρα, και με απενεργοποιημένο το TRC, το αμάξι έστριβε με τα μάτια κάνοντας μου όλα τα χατίρια και ούτε μία φορά δεν χτύπησε το VSC. Αν με τον άνθρωπο που μίλησες, εννοούσε stock TS, τότε ναι σίγουρα το στρίψιμο του είναι για τα πανηγύρια...πόσο μάλλον αν βγάλεις και το VSC.

Σε κατάσταση δρόμου για να μου μπει το VSC πρέπει να μπω με το εκατομμύριο σε μία στροφή η οποία έχει και χάλια άσφαλτο ή θα πρέπει να κάνω ταρζανιές σε νερά.

Σε καμία άλλη περίπτωση δεν μου ενεργοποιείται και πόσο μάλλον στα μέγαρα με καλής ποιότητας άσφαλτο και υψηλό συντελεστή τριβής.!

Περιμένουμε νέα σου από τα φρένα!
  #53  
Παλιά 21-01-05, 13:01
vaggelis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2004
Μηνύματα: 195
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
vaggelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
υψηλο συντελεστης τριβης τα μεγαρα ?
αχαχαχαχαχαχαχχα.....μαλλον πρεπει να πας Σερρες να καταλαβεις τι ειναι αυτο
τελοσπαντων εγω εγκαινιαζω ενα απο τα αλλα topics
  #54  
Παλιά 21-01-05, 15:08
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βαγγέλη αν διαβάσεις καλύτερα το post μου θα δεις ότι κάνω σύγκριση σε άσφαλτο δρόμου και άσφαλτο πίστας. Εκεί πήγαινε ο υψηλός συντελεστής τριβής!

Τι έκανες με το pm που σου έστειλα;
  #55  
Παλιά 21-01-05, 15:52
vaggelis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2004
Μηνύματα: 195
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
vaggelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μαλλον ο πατερας μου προσανατολιστηκε σε αλλη λυση....για τωρα τουλαχιστον....δες το αλλο topic
Re: TS FORUM 2
  #56  
Παλιά 21-01-05, 18:54
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι ρόλο παίζει αυτό το σετ γραναζιών της C-ONE που παρουσιάστηκε λίγο πιό πάνω στο FORUM ?? Θα κάνει δουλειά ?
Καλησπέρα παιδιά,

Έκανα κάποιους υπολογισμούς σχετικά με το gear kit της C-One για να δω τι κερδίζεις με την τοποθέτησή του. Λοιπόν,

Εδώ φαίνονται οι αλλαγές στο μαμά TS (με 205/50-16 ελαστικά):

Gearbox:- Corolla TS (205)
Tyre:- 205/50-16
-------------------------------------------------------------------------------------------
Top Gear gives 31.222 KPH/1000 RPM and a top speed of 262.268 KPH at 8400 RPM

Engine speeds in top gear:-
40 KPH = 1281 RPM 50 KPH = 1601 KPM 60 KPH = 1922 RPM 80 KPH = 2562 RPM
100 KPH = 3203 RPM 110 KPH = 3523 RPM 130 KPH = 4164 RPM 160 KPH = 5125 RPM

Top Speed in 1 gear = 68.597 KPH
And changes into 2 gear at 5526 RPM dropping 2874 RPM
Top Speed in 2 gear = 104.268 KPH
And changes into 3 gear at 6068 RPM dropping 2332 RPM
Top Speed in 3 gear = 144.327 KPH
And changes into 4 gear at 6613 RPM dropping 1787 RPM
Top Speed in 4 gear = 183.318 KPH
And changes into 5 gear at 6599 RPM dropping 1801 RPM
Top Speed in 5 gear = 233.350 KPH
And changes into 6 gear at 7474 RPM dropping 926 RPM
Top Speed in 6 gear = 262.268 KPH
************************************************** ****************************************


Εδώ φαίνονται οι αλλαγές με το C-One:

Gearbox:- Corolla TS C-One
Tyre:- 205/50-16
-------------------------------------------------------------------------------------------
Top Gear gives 27.780 KPH/1000 RPM and a top speed of 233.350 KPH at 8400 RPM

Engine speeds in top gear:-
40 KPH = 1440 RPM 50 KPH = 1800 KPM 60 KPH = 2160 RPM 80 KPH = 2880 RPM
100 KPH = 3600 RPM 110 KPH = 3960 RPM 130 KPH = 4680 RPM 160 KPH = 5760 RPM

Top Speed in 1 gear = 72.977 KPH
And changes into 2 gear at 6240 RPM dropping 2160 RPM
Top Speed in 2 gear = 98.230 KPH
And changes into 3 gear at 6562 RPM dropping 1838 RPM
Top Speed in 3 gear = 125.735 KPH
And changes into 4 gear at 6740 RPM dropping 1660 RPM
Top Speed in 4 gear = 156.707 KPH
And changes into 5 gear at 7187 RPM dropping 1213 RPM
Top Speed in 5 gear = 183.161 KPH
And changes into 6 gear at 6593 RPM dropping 1807 RPM
Top Speed in 6 gear = 233.350 KPH
************************************************** ****************************************


Βλέπουμε λοιπόν ότι με το C-one όλες οι αλλαγές γίνονται μέσα στο lift. Οι διαφορές βγάζουν μάτια... Θα καις βέβαια κάτι παραπάνω.
Δεν μπορώ να επισυνάψω τα διαγράμματα για να φανεί καλύτερα.
Re: TS FORUM 2
  #57  
Παλιά 21-01-05, 19:39
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 463
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Re: TS FORUM 2

WOW! είναι όντως πολύ κοντό!!! Βέβαια δεν είναι και σίγουρο πως από στάση πάντα κερδίζεις αν κονταίνεις τις σχέσεις τόσο πολύ... (σίγουρα με το συγκεκριμένο κάνεις 1η-2α στο lift όμως) Αλλά θα βελτιώνονται απίστευτα οι επιταχύνσεις εν κινήσει....


Όσο για την παραπάνω κατανάλωση εξαρτάται πως το οδηγάς... αν πας με μια ταχύτητα πάνω τα ίδια θα καις... το θέμα είναι επίσης στα ταξίδια με πολλά κμ που θα είσαι σίγουρα με 6η και παραπάνω στροφές από ότι με το μαμά, οπότε σίγουρα καις και παραπάνω...
  #58  
Παλιά 21-01-05, 21:29
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Nice work syele!!

Το παράξενο είναι ότι με κάποιους υπολογισμούς που είχα κάνει μέσω ενός προγράμματος που του βάζεις την διάμετρο ζάντας & ελαστικού και τις σχέσεις στο κιβώτιο + τελική σχέση μου έβγαζε ότι στις 7000 με 6η το αυτοκίνητο είχε περίπου 186 km/h (με τις σχέσεις της C-One...μαμά μου έβγαζε 234 km/h που το θεωρώ αρκετά σωστό). Οπότε μάλλον (σύμφωνα με αυτά που λες) δεν πρέπει να είναι σωστό το προγραμματάκι μου ή κάτι άλλο παίζει. Δες το αν θες...είναι στο www.gtc.gr

Α, και κάτι άλλο...οι παραπάνω υπολογισμοί σου είναι βασισμένοι σε κόφτη στις 8400. Αυτό δεν είναι σωστό...ο κόφτης στο TS είναι στις 8200.
Re: TS FORUM 2
  #59  
Παλιά 21-01-05, 22:28
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Top Speed in 1 gear = 68.597 KPH
And changes into 2 gear at 5526 RPM dropping 2874 RPM
Αν διαβάζω καλά εδώ λέει ότι με μαμά γρανάζια αλλαγή από 1η σε 2α πέφτεις στις 5526 στροφές;;;; Πρέπει να είσαι πολύ άχρηστος για να το κάνεις αυτό. Προσωπικά, αλλάζοντας οριακά πριν τον κόφτη πέφτω πάντα πάνω από της 6000 και όταν αλλάζω αφού χτυπήσει ο κόφτης είμαι στο lift και επάνω....
Re: TS FORUM 2
  #60  
Παλιά 21-01-05, 22:48
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM 2

Καλησπέρα και πάλι,
Ναι το C-one είναι κοντό αλλά όχι υπερβολικά. Με 6 είσαι overdrive βέβαια (η 6η είναι η 5η του μαμά). Αν θες μπορείς να κρατήσεις το μαμά γρανάζι για 6η που η σχέση του είναι 0.815 αντί για 0.916 (βέβαια ίσως να κρεμάει λίγο...)
Άμα θέλεις παίρνεις και το τελικό της C-one που έχει 4.800 αντί για 4.529! Εκεί να δείτε τι σημαίνει κοντό. GrA θα γίνει το αυτοκίνητο

Σωστά Astakos, έκανα λάθος με το 8400 . Θα το βάλω με 8200 και θα δώ. Το προγραμματάκι είναι καλό και είναι δωρεάν. Μπορείτε να το βρείτε στο site της Quaife και να το κατεβάσετε. Προσοχή μόνο με το σύστημα μονάδων που θα χρησιμοποιήσετε.

LiquidCTS, το είδα κι εγώ αυτό και με προβλημάτισε. Έχω ακούσει ότι από 1η σε 2α είσαι λίγο κάτω από το lift (και μερικές φορές μέσα στο Lift). Δεν ξέρω πως δικαιολογείται. Τα μαθηματικά δείχνουν άλλα! Θα το ψάξω και θα απαντήσω
Πάντως με το c-one θα είσαι σίγουρα μέσα και βέβαια οι ρεπρίζ θα είναι εκπληκτικές.

Το κόστος βέβαια είναι μεγάλο, περίπου 2,500 Ευρώ με τοποθέτηση.
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ts Forum -4- DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 942 22-07-16 20:12
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 13:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 13:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 23:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 16:47



Page generated in 0,17465091 seconds (80,96% PHP - 19,04% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:38.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)