Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop |
|
|
|
Προβλήματα Με Το 20v |
|
23-09-04, 02:40
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Προβλήματα Με Το 20v
Για χαρά σε όλους . Ανοιξα αυτό το θέμα γιατί πιστεύω οτι θα ήταν καλό ο καθενας που έχει βαλει το 20V (ασημοκάπακο ή μαυροκάπακο ) να καταθέσει τις εμπειρίες του για τα αδύναμα σημεία αυτού του μοτέρ ετσι ώστε να βοηθήσουν καποιους που πιθανόν θέλουν να προχωρήσουν στην τοποθέτηση του στο COROLLAKI τους.
Ετσι μπορούν να αποφεχθούν πολλά απροβλεπτα και να εξοικονομηθούν χρήματα.
Υ.Γ. Ελπίζω ο καθένας να αποβάλει τον εγωισμό του "το δικό δεν εχει βγάλει κανένα προβλημα" και να είναι ειλικρινης yell
__________________
Corolla G6 4E-FTE
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v |
|
23-09-04, 09:55
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v
φιλε speedc το 20βαλβιδο μοτερ της ΤΟΥΟΤΑ ειτε ασημοκαπακο ειτε μαυροκαπακο ειναι οπως ακριβως και τα υπολοιπα μοτερ της εταιριας. Δεν εχουν κατι να προσεξεις και δεν εχουν προβληματα. Σημαντικο ειναι βεβαια να αγορασεις ενα μοτερ σε καλη κατασταση και χωρις πολλα χιλιομετρα. Πριν το τοποθετησεις κανεις ολες τις προληπτικες συντηρησεις (τσιμουχακια βαλβιδων, ιμαντες, τσιμουχες στορφαλου κλπ κλπ). Εμπιστευεσαι παντα καποιον που γνωριζει τι θα κανει και το αποτελεσμα ειναι ενα ακομη ΤΟΥΟΤΑ σαν τα τοσα που κυκλοφορουν στους δρομους μας καθημερινα.
Τα παραπανω ειναι και προσωπικη μου εμπειρια. Η μονη επισκεψη στο συνεργειο πια ειναι για λαδια, φιλρα. Αν εσυ ξερεις κατι άλλο ή θελεις κατι αλλο στη διαθεση σου.
Φιλικα
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v |
|
23-09-04, 11:36
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-12-2003
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v
.Γ. Ελπίζω ο καθένας να αποβάλει τον εγωισμό του "το δικό δεν εχει βγάλει κανένα προβλημα" και να είναι ειλικρινης ???????
Εχεις τετοια δειγματα εδω μεσα, νομιζω πως ετσι δεν ξεκινα μια κουβεντα, ολα τα δεχομαστε καλοπιστα και τα κρινουμε προσωπικα εαν ειναι εγωιστικα η οχι.
εντελως φιλικα
|
24-09-04, 22:31
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παραθετω και τη δικη μου εμπειρια εχοντας το 20V το μαυροκαπακο.Αλλαζοντας του λαδια καθε 5000χλμ βενζινη V-RACING και κανοντας του τα σερβις του κανονικα ΔΕΝ εχω κανενα απολυτως προβλημα.Η ιδιομορφια των συγκεκριμενων μοτερ μαλιστα να στροφαρουν ψηλα σε κανουν να επιλεγεις και πως θα το πας.Μην σε ανησυχει τιποτα επομενως και καταλαβαινω την αγωνια σου για 'τιμιες' απαντησεις αφου αν καταλαβα σωστα σκεφτεσαι μια τετοια μετατροπη.
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v |
|
30-09-04, 20:59
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v
φιλε speedc εγω εχω κανει 4500km δεν εχω κανει τιποτα ακομα του πινω το αιμα δεν μασαει να το δουλευεις συνεχεια ψηλα. αντε και κοφτες. δε λαχανιαζει. θα ελεγα ομως οτι ειναι αδυναμο χαμηλα ειδικα πριν τις 3000 κατι που δε βολευει μεσα στην πολη. οταν βγει εξω τρελενεται. το βλεπω αρκετα αξιοπιστο αλλα ισως και ευαισθητο shoothim skull skull
__________________
|
01-10-04, 00:17
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 13-09-2004
Περιοχή:
Aigalew
Μηνύματα: 21
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε marmel ,μηπως μπορεις να μας πεις ποσο σου κοστισε συνολικα και αναλυτικα η ολη μετατροπη?
(συμπεριλαμβανοντας και τις οποιες αναβαθμισεις σε φρενα -αναρτησεις -ζαντες )
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v |
|
01-10-04, 15:10
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v
φιλε MARMEL καταρχην καλοριζικος καλοταξιδος και παντα μαχιμος. Δειχνει πολυ ωραι δουλεια προσεγμενη και μερακλιδικη μπραβο! Εχω δυο ερωτησεις να κανω
1. Το Barομετρακι μετραει πιεση βενζίνης? Αν ναι ποσα bar σου δείχνει?
2. Αν καταλαβα καλα αυτο που υπαρχει αναμεσα σε κινητηρα και στη βαση του ψυγειου ειναι γείωση? αν ναι σε τι χρησιμευει? δεν ηταν αρκετη η γειωση που ειχε απο τη μαμα του?
Σε ευχαριστω για το χρονο σου
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v |
|
02-10-04, 02:01
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Προβλήματα Με Το 20v
πηγε περιπου 2800ε. σε αλλο topic τα λεω αναλυτικα . φιλε g6 το οργανακι ειναι ταπα σε μια υποπιεση που μου λειπει ενα σωληνακι. γενικα δεν εχω το παραμικρο aftermarket και λεω να ξεκιναω να βαζω. γειωση ειναι οσο περισσοτερες τοσο καλυτερα τη δικη του την ειδα λιγη με τη σεβαστη γνωμη του φιλου φανη φυσικα
__________________
|
11-10-04, 21:47
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 09-01-2004
Περιοχή:
Αθήνα - Βάρκιζα
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τι να πω και εγω...
Ειναι ο τρίτος κινητήρας 20βάλβιδος που φοράω στην Corollιτσα μου..
Εχω σπάσει 2 μοτερ, λόγω λαδιού.. Εκαιγαν λάδια.. Ετσι απλά..
Για πολλές περισσότερες πληροφορίες απο κοντα, γιατι είναι μεγάααααααλη η συζήτηση...και πικρή...
Πάντως, σαν μοτερ, μπορεί και να προτιμούσα το compresserato αν ήξερα..
Εμαθα όμως, και εχω ξεσηκώσει όλα τα site ψάχνοντας φθηνά TRD κ TODA προίόντα..
__________________
Pedal to metal ...
|
11-10-04, 23:56
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Toy for joy!!";p="8484
Τι να πω και εγω...
Ειναι ο τρίτος κινητήρας 20βάλβιδος που φοράω στην Corollιτσα μου..
Εχω σπάσει 2 μοτερ, λόγω λαδιού.. Εκαιγαν λάδια.. Ετσι απλά..
Για πολλές περισσότερες πληροφορίες απο κοντα, γιατι είναι μεγάααααααλη η συζήτηση...και πικρή...
Πάντως, σαν μοτερ, μπορεί και να προτιμούσα το compresserato αν ήξερα..
Εμαθα όμως, και εχω ξεσηκώσει όλα τα site ψάχνοντας φθηνά TRD κ TODA προίόντα..
|
Φιλε, τι ειπες τωρα??? Ανατριχιασα!!! 2 μοτερ? question
Τα πληρωσες εσυ και τα 3? Εγγυηση τπτ? Για πες.........
(ρε παιδια, για ολα τα μοτερ παραπονα ακουω ρε γαμωτο!!! :x )
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,16527510 seconds (81,35% PHP - 18,65% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:12. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|