Φίλε Pefter δυστυχώς για compressor της TTE ή της TRD το ξεχνάς. Δεν υπάρχει κάτι ακόμα και είναι μάλλον χλωμό να υπάρξει.
Της TTE ήταν να βγει τον Ιούνιο αλλά το ανέβαλαν λόγω "τεχνικών προβλημάτων" και υψηλής τιμής (γύρω στα 5500-6000 μαζί με τοποθέτηση). Οπότε φαντάζεσαι...
Υπάρχει βέβαια της
Bemani, αλλά δεν ξέρω περισσότερα.
Για turbo απλά το ξεχνάς...με όποιον κι αν έχω μιλήσει μου είπε ότι το μοτέρ θα σπάσει 1000%.
Τώρα άλλες λύσεις (ατμόσφαιρα πάντα) υπάρχουν αρκετές, αλλά να ξέρεις πως χαιρετάς για πάντα την εγγύηση! :x
Panel φίλτρα, φιλτροχοάνες, χταπόδι TRD, χειροποίητη 55 μετά τον καταλύτη μέχρι και τελικό, καταλύτης AMERICAT, ελαφρομένο βολάν της TRD, δίσκος της TRD, παράλληλο εγκεφαλάκι της APEXi ή GREEDY και πολλά ακόμα.
Βέβαια σε καμία περίπτωση ότι και να βάλεις το αμάξι δεν πρόκειται να υπερβεί (αισιόδοξα βέβαια) τα 230 άλογα, και θες κιόλας κι ένα σκασμό λεφτά και θα είσαι και από τους πρώτους που θα τα δοκιμάσουν, με τις όποιες συνέπειες.
Πάντως από φίλο μου ξέρω πως K&N φιλτράκι, χταπόδι TRD, AMERICAT καταλύτη, χειροποίητη 55 εξάτμιση από καταλύτη και πίσω του έδωσαν 10 άλογα κι αυτά ψηλά!! Κι όπως καταλαβαίνεις έχει καληνυχτίσει προ πολλού την εγγύηση και έδωσε και 2000!!
Τέλος υπάρχει κι άλλη λύση που λέει να το κάνεις 2λιτρο, με κέρδος 18-20 άλογα, αλλά σημαντική αύξηση της ρόπης, που την χρειάζεται (210 Νm). Το kit αυτό είναι της Trial και το φέρνει η GTN (
www.gtn.ch - στο ελβετικό site). Και βέβαια όλα αυτά χωρίς την προμήθεια εγκεφάλου!!
Αυτά από πλευράς μοτέρ...τώρα αν θες από πλευράς στησίματος αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο και τα λέμε κάποια άλλη στιγμή!! Κοίτα όμως και το TS Forum...θα σου λυθούν αρκετές απορίες!!
Ουφφφ...πιάστηκα!!!
8)