Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!! |
|
|
31-05-04, 20:07
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-05-2004
Περιοχή:
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf";p="
ΕΧΩ ΤΟ 20V ΤΟ 1.6 ΤΟ ΜΑΥΡΟΚΑΠΑΚΟ ΟΜΩΣ.ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΛΗΜΑ.TURBO H' ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ;ΑΠΟΔΟΣΗ Η' ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ;ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ 'ΜΑΥΡΟ' ΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 145 ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ.ΤΟ TURBO ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΟΣΟ ΘΕΣ ΤΟ 1.6 ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ 10ΗΡ ΑΚΟΜΗ.ΤΑ ΣΑΞΟΡΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 1ΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.
|
Παράθεση:
Oταν λες 145hp εννοεις το ασημι 20v????Αν ναι κανεις λαθος,γιατι και ο κατασκευαστης δινει αυτα τα hp.Η διαφορα του με το μαυροκαπακο,ειναι στο καπακι εισαγωγης-εχει καλυτερη ροικη,σε σχεση με το ασημι-.Στο δρομο η διαφορα του ειναι οτι ροπιαζει απο πιο 'χαμηλα' σε σχεση με το ασημι.Τελος η διαφορα που δινει ο κατασκευαστης ειναι 5 HP
|
|
31-05-04, 23:16
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΚΟΣΤΤRD ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΩ.ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΣ 160 ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΗΜΕΝΙΟ.ΒΓΑΛΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 5ΗΡ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 1)ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2)ΜΑF SENSOR ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑFM 3)ΒΥΘΙΣΜΑ EKKΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ 7.97mm ΣΕ 8.2mm 4)ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΑΠΟ 10.5 ΣΕ 11/1 5)ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕCU ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΤΟΥ VVT-I(NA TO 'ΡΟΠΙΑΣΜΑ' ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ) 6)ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΣΜΑ ΑΥΛΩΝ ΤΟΥ ΚΑΠΑΚΙΟΥ 7)ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΠΙΕΛΕΣ ΕΛΑΦΡΥΝΑΝ ΚΑΙ ΖΥΓΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΡΟWER ΤΕΥΧΟΣ 33
|
|
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V? |
|
31-05-04, 23:24
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-05-2004
Περιοχή:
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?
ΓΙΑ ποιον λογο τοτε οι πινακες της ΤΟΥΟΤΑ,του δινουν μονο αυτην τη διαφορα?
Εχω ψαξει σε πολλα site και η υπποδυναμη αναφερεται σε 160 και 165 Αν θελεις μπορω να σου δωσω και αρκετες διευθυνσεις που το αναφερουν αυτο.Υπαρχει περιπτωση ο Japan μηχανικος να κανει λαθος
|
31-05-04, 23:34
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΚΑΝΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΕΝΑ RALLYE NA ΔΕΙΣ ΠΟΣΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ!ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΗΔΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΥΣΑΡΙΣΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΡΟWER ΕΙΧΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡHΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟΚΑΠΑΚΟ ΜΟΝΟ 159!ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ 100 ΟΚΤΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΥΡΑΚΙΑ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΗ 11/1 ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΜΑΓΚΕΣ.
|
|
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V? |
|
31-05-04, 23:40
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-05-2004
Περιοχή:
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?
|
31-05-04, 23:53
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 1ΟΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΕΣΥ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΙΟΣ:ΤΙΣ ΕΧΩ ΤΙΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΠΕΣ ΑΝ ΘΕΣ ΣΤΟ WWW BILLZILLA KAI ΔΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΩ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΣ ΜΟΥ.ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΤΑIΡΙAS ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝEI REAL ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η MITSUBISHI ME TO EVO MONO 280 ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΥ.ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΜΑΣ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:
|
31-05-04, 23:59
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 18-11-2003
Περιοχή:
Βούλα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν γίνεται μη γράφεται με κεφαλαία γιατί φαίνεται σα να φωνάζετε!!!
Ευχαριστώ!!!
|
01-06-04, 00:01
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΤΟ TUNING ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ Ο ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.BARBARIS TUNING.
|
|
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V? |
|
01-06-04, 00:05
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-05-2004
Περιοχή:
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?
|
|
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V? |
|
01-06-04, 00:08
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-05-2004
Περιοχή:
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16280794 seconds (81,07% PHP - 18,93% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:28. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|