Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Τρέμουλο στο τιμόνι
  #1  
Παλιά 10-09-19, 01:40
Το avatar του χρήστη chrisd97
chrisd97 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 12-11-2016
Μοντέλο: Corolla E11 F/l 1.4
Περιοχή: Πετρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 27 male
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
chrisd97 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τρέμουλο στο τιμόνι

Καλησπέρα παίδες!

Corolla E11 F/L έχω θεματάκι με τρέμουλο στο τιμόνι.
Συγκεκριμένα, το τιμόνι τρέμει μόνο απο τα 110-130 περίπου. Παρακάτω και παραπάνω είναι μια χαρά!
Ζάντες μετρημένες την προηγούμενη βδομάδα (βγήκαν να βαφτούν και οι 2 πήγαν και για ελαφρό ίσιωμα), ολοκαίνουργια λάστιχα, ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση.
Το θέμα το έχω εδώ και καιρό που έχω το αμάξι στην κατοχή μου και έχω αποκλείσει πολλά απο την λίστα επειδή έχουν αλλαχτεί.
Το αμάξι φοάρει καινούργια αμορτισέρ και ελατήρια, έχει αλλαχτεί το μπροστά αριστερό άκρο το οποίο ήταν στραβό (το είδε το παιδί όταν κάναμε ευθυγράμμιση και το αλλάξαμε), καινούργιο ημιαξόνιο οδηγού γνήσιο, γενικά ότι έχει σχέση με σύστημα διεύθυνσης έχει αλλαχτεί πρόσφατα και ελέγχεται συχνά.
Ακόμη να αναφερθεί, οτι το θέμα δεν παρουσιάζεται πάντα. Τις περισσότερες φορές θα το κάνει, αλλά πχ σήμερα πηγαίνοντας για δουλειά που έπιασα μέχρι 140 δεν το έκανε καθόλου.
Το μυαλό μου πηγαίνει σε κρεμαγιέρα ή σταυρό τιμονιού.
Έχει συμβεί το ίδιο σε κάποιο άλλο παιδί;;;
Απάντηση με παράθεση
Α
  #2  
Παλιά 10-09-19, 14:59
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Τετοιο αμαξι εχω.Απο καινουργιο το εχω.Και παντα ειχα αυτο το προβλημα.Ζαντες κομπλε, αναρτηση κομπλε, ημιαξονια κομπλε, ολα κομπλε κοκ.....
Λυση δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις......
Αυτο που εχω παρατηρησει παντως, στα 19 χρονια που το εχω, ειναι οτι το προβλημα υποχωρει οταν βαζω καινουργια λαστιχα, σταματαει 6μηνες-1χρονο με τα καινουργια λαστιχα και μετα ξαναρχιζει...
Δε ξερω γιατι συμβαινει, ποτε δεν καταλαβα......
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-09-19, 00:35
Το avatar του χρήστη chrisd97
chrisd97 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 12-11-2016
Μοντέλο: Corolla E11 F/l 1.4
Περιοχή: Πετρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 27 male
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
chrisd97 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Τετοιο αμαξι εχω.Απο καινουργιο το εχω.Και παντα ειχα αυτο το προβλημα.Ζαντες κομπλε, αναρτηση κομπλε, ημιαξονια κομπλε, ολα κομπλε κοκ.....
Λυση δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις......
Αυτο που εχω παρατηρησει παντως, στα 19 χρονια που το εχω, ειναι οτι το προβλημα υποχωρει οταν βαζω καινουργια λαστιχα, σταματαει 6μηνες-1χρονο με τα καινουργια λαστιχα και μετα ξαναρχιζει...
Δε ξερω γιατι συμβαινει, ποτε δεν καταλαβα......

Μου φαίνεται πολύ περίεργο το να συμβαίνει μόνο σε αυτά τα χλμ αλλά όχι συνέχεια. Ώρες ώρες πραγματικά σε θέλει να σε τρελάνει

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτο που εχω βρει σαν προβλημα πολλες φορες ειναι στραβο ημιαξονιο και για αυτο τον λογο παντα οταν αλλάζω μπιλιοφορο το παω πρωτα στο μηχανουργειο που συνεργαζομαι και μολις το λυσει απο μπιλιοφορο και σταυρό το βαζει σε ενα μηχανημα που μοιαζει με τορνο αλλά ειναι για να ευθυγραμιζει αξονες κτλ ..
Καλησπέρα Φάνη, έχεις δεί να λύνεται το πρόβλημα μόνιμα με αυτή τη λύση ή επανεμφανίζεται μετά απο λίγο καιρό;; Να φανταστώ η διαδικασία είναι βγάζω ημιαξόνιο & μπιλιοφόρους και στέλνω το ημιαξόνιο για "ζύγισμα"?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα, αυτο που λετε μοιαζει δλδ οπως οταν θελουμε ζυγοσταθμιση?
αυτο που λεει ο Φανης μπορει να δικαιολογησει το τρεμουλο αυτο εφοσον δεν ειναι θεμα ζυγοσταθμισης.
Γενικα αυτο πρεπει να προκαλειται απο κατι που εχει συνεχη περιστροφη οπως οι ροδες να ειναι στραβες (ζυγοσταθμιση δλδ), ημιαξονια, δεν ξερω αν μπορει να ειναι και θεμα μπιλιοφορων ή μεσα απο το διαφορικο ακομα.
Αλλα σταυρος τιμονιου και κρεμαριερα θεωρω θα ειχαν προβλημα μονο στο στριψιμο και οχι να τρεμει το τιμονι σε ευθεια, δλδ θα ειχε τζογο το τιμονι οταν παμε να το στριψουμε.

Με μια μικρη αναζητηση βρηκα και αυτο : http://www.axotechniki.gr/%CE%B7%CE%...C%CF%84%CF%89/
Ακριβώς Νικηφόρε, αλλά το θέμα είναι πως είναι όλα μα όλα ελεγμένα και το αμάξι δεν το κάνει συνέχεια. Το κάνει όποτε θέλει και μόνο στα χλμ που ανέφερα. Παίζει με τα νεύρα μας

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-09-19 στις 11:17. Αιτία: ένωμα συνεχόμενων μυνημάτων σε ένα
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 11-09-19, 11:18
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από chrisd97 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακριβώς Νικηφόρε, αλλά το θέμα είναι πως είναι όλα μα όλα ελεγμένα και το αμάξι δεν το κάνει συνέχεια. Το κάνει όποτε θέλει και μόνο στα χλμ που ανέφερα. Παίζει με τα νεύρα μας
Καλημέρα, αν μου συνέβαινε αυτό θα το έψαχνα, μαλλον δεν ισχυει στην Ε11 την στρογγυλοφαναρη να υποθεσω?
μπορεις να ρωτήσεις στο μαγαζι που ποσταρα.

Υ.Γ ένωσα τα μυνηματα σου σε ένα, μην γραφεις ξεχωριστα κάθε φορα, μπορεις απλα να κανεις EDIT.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 12-09-19, 00:09
Το avatar του χρήστη chrisd97
chrisd97 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 12-11-2016
Μοντέλο: Corolla E11 F/l 1.4
Περιοχή: Πετρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 27 male
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
chrisd97 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημέρα, αν μου συνέβαινε αυτό θα το έψαχνα, μαλλον δεν ισχυει στην Ε11 την στρογγυλοφαναρη να υποθεσω?
μπορεις να ρωτήσεις στο μαγαζι που ποσταρα.

Υ.Γ ένωσα τα μυνηματα σου σε ένα, μην γραφεις ξεχωριστα κάθε φορα, μπορεις απλα να κανεις EDIT.
Ήρθε ο καιρός να το ψάξω τώρα που έβαλα και τα λάστιχα και το παρατήρησα οτι μετά απο ζυγοστάθμιση κλπ το κάνει ακόμα. Θα πάρω να δώ τι θα μου πούν και εκεί. Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!

Υ.Γ. Δεν το είχα παρατηρήσει ποτέ το edit Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
ετσι ακριβως και στην μεση το δεξι ημιαξονιο εχει ενα αντιβαρο που συνηθως εχει διαλυσει και το αφαιρουμε στην περιπτωση που εχει διαλυσει και το ζυγιζει το μηχανουργειο χωρις αυτο ..
Δεν το ήξερα καθόλου για το αντίβαρο Φάνη. Ευχαριστώ πολύ, θα το κοιτάξω να τα στείλω και τα 2 να μετρηθούν!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 12-09-19, 07:37
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα, το αντιβαρο είναι στο ημιαξονιο που είναι πολύ μακρυ γιατι είναι από την πλευρα που δεν είναι το σασμαν δλδ όπως κοιταμε την μουρη του αυτοκινητου από μπροστα, επειδή το σασμαν είναι δεξια του, το αριστερο ημιαξονιο είναι ποιο μακρυ γιαυτο εχει αυτό το αντιβαρο, το άλλο είναι ποιο κοντο και δεν χρειαζεται.
Εγω λεω από την μουρη, συνηθως όταν αναφερόμαστε σε κατι εννοουμε όπως καθόμαστε από μεσα οποτε είναι δεξια τοτε.

Λογικα υποθετω όπως λεει ο Φανης ότι το ζυγιζουν χωρις αυτό και αναλογα ποσο βαρος χρειαζεται του βαζουν το αντιστοιχο αντιβαρο, όπως δλδ κανουμε ζυγοσταθμιση στις ροδες και βαζουν τα μολυβακια να μην παιζουν.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 10-09-19, 21:00
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
αυτο που εχω βρει σαν προβλημα πολλες φορες ειναι στραβο ημιαξονιο και για αυτο τον λογο παντα οταν αλλάζω μπιλιοφορο το παω πρωτα στο μηχανουργειο που συνεργαζομαι και μολις το λυσει απο μπιλιοφορο και σταυρό το βαζει σε ενα μηχανημα που μοιαζει με τορνο αλλά ειναι για να ευθυγραμιζει αξονες κτλ ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 10-09-19, 21:50
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα, αυτο που λετε μοιαζει δλδ οπως οταν θελουμε ζυγοσταθμιση?
αυτο που λεει ο Φανης μπορει να δικαιολογησει το τρεμουλο αυτο εφοσον δεν ειναι θεμα ζυγοσταθμισης.
Γενικα αυτο πρεπει να προκαλειται απο κατι που εχει συνεχη περιστροφη οπως οι ροδες να ειναι στραβες (ζυγοσταθμιση δλδ), ημιαξονια, δεν ξερω αν μπορει να ειναι και θεμα μπιλιοφορων ή μεσα απο το διαφορικο ακομα.
Αλλα σταυρος τιμονιου και κρεμαριερα θεωρω θα ειχαν προβλημα μονο στο στριψιμο και οχι να τρεμει το τιμονι σε ευθεια, δλδ θα ειχε τζογο το τιμονι οταν παμε να το στριψουμε.

Με μια μικρη αναζητηση βρηκα και αυτο : http://www.axotechniki.gr/%CE%B7%CE%...C%CF%84%CF%89/
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 11-09-19, 10:12
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από chrisd97 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα Φάνη, έχεις δεί να λύνεται το πρόβλημα μόνιμα με αυτή τη λύση ή επανεμφανίζεται μετά απο λίγο καιρό;; Να φανταστώ η διαδικασία είναι βγάζω ημιαξόνιο & μπιλιοφόρους και στέλνω το ημιαξόνιο για "ζύγισμα"?
ετσι ακριβως και στην μεση το δεξι ημιαξονιο εχει ενα αντιβαρο που συνηθως εχει διαλυσει και το αφαιρουμε στην περιπτωση που εχει διαλυσει και το ζυγιζει το μηχανουργειο χωρις αυτο ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 28-12-23, 02:04
Το avatar του χρήστη ominus
ominus Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 12-06-2023
Μηνύματα: 192
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 38
ominus είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημέρα, το αντιβαρο είναι στο ημιαξονιο που είναι πολύ μακρυ γιατι είναι από την πλευρα που δεν είναι το σασμαν δλδ όπως κοιταμε την μουρη του αυτοκινητου από μπροστα, επειδή το σασμαν είναι δεξια του, το αριστερο ημιαξονιο είναι ποιο μακρυ γιαυτο εχει αυτό το αντιβαρο, το άλλο είναι ποιο κοντο και δεν χρειαζεται.
Εγω λεω από την μουρη, συνηθως όταν αναφερόμαστε σε κατι εννοουμε όπως καθόμαστε από μεσα οποτε είναι δεξια τοτε.

Λογικα υποθετω όπως λεει ο Φανης ότι το ζυγιζουν χωρις αυτό και αναλογα ποσο βαρος χρειαζεται του βαζουν το αντιστοιχο αντιβαρο, όπως δλδ κανουμε ζυγοσταθμιση στις ροδες και βαζουν τα μολυβακια να μην παιζουν.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
ετσι ακριβως και στην μεση το δεξι ημιαξονιο εχει ενα αντιβαρο που συνηθως εχει διαλυσει και το αφαιρουμε στην περιπτωση που εχει διαλυσει και το ζυγιζει το μηχανουργειο χωρις αυτο ..

Καλημέρα και στους δύο σας και χρόνια πολλά.

Θα ήθελα λίγο τα φώτα σας παρακαλώ πολύ, διάβασα αυτά που έχετε γράψει και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα για να καταλάβω.

Αρχικα το πρώτο που θέλω να ρωτήσω το δεξί ημιαξόνιο που αναφέρατε το οποίο λέτε ότι έχει ένα αντίβαρο επάνω του είναι αυτό της φωτογραφίας? Η κάνω κάποιο λάθος?


Το δεύτερο τώρα, σήμερα έκανα ένα πλύσιμο του αυτοκινήτου από το κάτω μέρος και το αμάξι ήταν στον αέρα, το ημιαξόνιο της φωτογραφίας που βλέπετε παρατήρησα ότι έχει ένα αρκετά αρκετά ελάχιστο "παίξιμο"(να το πω έτσι). όταν το κουνάς όταν το πάς μπρος πίσω όπως το βλέπουμε στο μήκος του.

Θέλω να ρωτήσω αν αυτό είναι φυσιολογικό? Η ήταν λόγο ότι το αμάξι ήταν στον αέρα και λόγο αυτού γίνεται αυτό το παίξιμο..?

Στην περίπτωση που δεν είναι οκ , είναι κάτι ανησυχητικό που χρήζει άμεσης συντήρησης η όχι;

Και Τι ακριβώς χρειάζεται για να φτιαχτεί? Ξανά λέω ότι είναι ελάχιστο το παίξιμο αυτό

Και στο τιμόνι δεν έχω κάποιο τρίξιμο.

Ευχαριστώ πολύ γισ τον χρόνο σας.

ΥΓ

Η φωτογραφία είναι από το δικό μου αμάξι. ( Corolla G6 1998 στρογγυλοφάναρη)
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG20231227115926.jpg
Εμφανίσεις:  19
Μέγεθος:  2,28 MB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG20231227120007.jpg
Εμφανίσεις:  18
Μέγεθος:  2,21 MB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ominus : 28-12-23 στις 02:11.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ελεεινό τρέμουλο - χοροπηδημα verso CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 21 10-11-23 14:27
Τρέμουλο στο τιμόνι...Τι φταίει;;; butlerakos TOYOTA COROLLA 111(G6) 11 21-08-13 15:28
πιτσίλισμα υγρων υδραυλικου και τρέμουλο κινητηρα mavroidesgt1 TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 01-05-10 11:40
Υδραυλικο Τιμόνι Nillion Ts TOYOTA COROLLA E*90 15 26-09-06 18:00



Page generated in 0,18230104 seconds (83,47% PHP - 16,53% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:01.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)