Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Shadowjump
Καλημερα σε ολους. 4E-FE σε Ε110 Japan.
Επειδη ερχεται παλι καλοκαιρι, αρχισαν παλι να εμφανιζονται τα πυρακια!
Αυτο ξεκινησε πριν 2 καλοκαιρια σιγα σιγα και πλεον, ακομα και με 30C δινει ρεστα.
Σε ανηφορες ακουγεται πολυ, κρ κρ κρρρρ κρ κρ κρ ρρ οπως επισης σε πολυ επιταχυνση. (αλλαγη στις 5.500) Η 1η δεν το κανει σχεδον καθολου, 2α και 3η πολυ, λιγο λιγοτερο η 4η και σχεδον καθολου η 5η.
Επισης, οταν επιταχυνω στην Εθνικη απο τα 60 εως τα 140 π.χ., μυριζει αρκετα. Οπως και οταν απλα πηγαινω με 5η και 4000+ στροφες. Καταλυτης ειναι αυτο;
Καποια στιγμη (πριν 2 μηνες) στην Εθνικη μου ειχε βγαλει το check engine, αλλα οταν εσβηνα την μηχανη και την ανοιγα, κανενα προβλημα, μεχρι παλι να ανεβω στις 3800-4000 στροφες. Εβαλα ενα καθαριστικο Wurth και εκτοτε δεν το εβγαλε ξανα.
Τελος, εχω αλλαξει μπουζι πολυ προσφατα, λαδια, φιλτρο λαδιου/αερα και χρησιμοποιω μονο Shell 97αρα. Τα μπουζοκαλωδια ειναι ολα γνησια, πλην ενος που ειναι ιμιτασιον.
Καμια ιδεα με το τι μπορω να ξεκινησω να κοιταω;
Ευχαριστω!
|
καλημερα! επειδη μπορει να ειναι πολλα πραγματα και εχουν δει πολλα τα ματια μου ειδικα στα αμαξια της δουλειας μου, θα πω μερικα πραγματα να δοκιμασεις.
1. Καταρχην βενζινη βαλε καλη, καλυτερα vpower racing αλλα αν ειναι κατι λαθος συμπιεση κτλ μπορει μονο απο αυτο να βαραει, οποτε μην βαλει αυτη αλλα λιγο κατωτερη, οποτε πας σε vpower την βαζω χρονια τωρα και ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει EVER! μετα την racing ομως.
Τις ελεγχω και με οργανο (AEM wideband) και ξερω οτι δεν ειναι νοθευμενες πλεον οτι βαζω και βαζω ΜΟΝΟ Shell που την θεωρω την καλυτερη βενζινη απο ολες που εχω δοκιμασει και εχω τα καλυτερα αποτελεσματα που εχω δει ποτε απο το 4EFTE.
Αν θες δοκιμασε μια αλλη μαρκα απλη μην βαρας πειρακια απο παραπανω οκτανια.
Βαζω απο ΠΟΛΥ συγκεκριμενα βενζιναδικο ομως και ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΑ οτι δεν κλεβουν και δε νοθευουν. Δεν σημαινει οτι επειδη ειναι SHELL δεν το κανει κανεις!!! οπως ισχυει για ολες τις μαρκες.
2. Νεα μπουζι, φιλτρα κτλ θα ελεγα αλλα τα εχεις αλλαξει ηδη.
3. Πας σε μηχανικο και σου ελεγχει το avans (προαναφλεξη) αν ειναι λαθος αυτο απο μονο του βαραει πυρακια.
Στο δικο σου μοτερ δεν ξερω πως ρυθμιζεται στο δικο μου εχει διανομεα και το ειχα κανει λαθος και βαραγε συνεχεια, γιατι ειχα βγαλει διανομεα να αλλαξω ενα oring που εχανε λαδια και δεν ειχα σημειωσει την θεση. Τελικα το βρηκα που θελει με την βοηθεια φιλου.
Τι εχει το μοτερ σου διανομεα? ή πολλαπλασιαστες?
4. Πριν ειπα για αμαξια της δουλειας, 3 αυτοκινητα που βαραγανε πυρακια ειχαν τα ιδια προβληματα, πτωση δυναμης αυτα που λες, δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα και στα 3 ειναι τα ελατηρια πιστονιων αλλα καινε και λαδια, δλδ συμπληρωνουμε συνεχεια.
Ενα απο αυτα εκαψε και φλατζα και πριν την αλλαξουμε και μυριζε και βαραγε συνεχεια πειρακια και μπαινανε νερα σε εναν κυλινδρο, 2 αλλοι ειχαν γινει ενας κτλ.
Μολις του αλλαξαμε φλαντζα μηχανης τελος τα πυρακια.
Με λιγα λογια αν εχεις αλλαξει οτι μπορεις εσυ τοτε πας σε μηχανικο για παραπανω ελεγχους, ακομα και με συμπιεσομετρο για ελεγχο συμπιεσης σε καθε εναν κυλινδρο ξεχωριστα.
Eρωτηση : Συμπληρωνεις λαδια ή νερα? δλδ να τα χανει συχνα? εχεις δει διαρροες? λαδια δεν ειναι απαραιτητο αμα τα καιει να βλεπεις καπνους, σε 3 αμαξια δεν βλεπουμε αλλα τα λαδια κανουν φτερα και δεν χυνονται καπου.
Κανει αρυθμιες σε ρελαντι? οταν επιταχυνεις κανει αρυθμιες σε στροφες? ρεταρει? δλδ πατας γκαζι και δεν παει?
Αν ηταν καταλυτης δεν θα εβγαζες καρτα καυσαεριων, εχεις μετρησει προσφατα? μπορει ομως να εχει σπασει μεσα, το εχω παθει και το αμαξι δεν παει και δεν τραβαει αλλα πυρακια δεν βαρας απο αυτον.
το ΚΡΡΡ κρρρ τι ειδους θορυβος ειναι? απο που ακουγεται? ειναι σιγουρα πυρακια ή κατι αλλο? γιατι εμενα δεν μου μοιαζει για πυρακια αυτο....αλλα ξερεις οταν γραφουμε δεν μπορει ο αλλος να καταλαβει τι ηχο εχει οποτε ολα μεταφραζονται λαθος.
Αν ειναι ομως εφοσον το κανει μονο με ζεστες μιλαμε οτι το προβλημα του ειναι φτωχο μιγμα μαλλον, που μπορει να προκληθει απο πολλα πραγματα.
Ακομα και ενας αισθητηρας μπορει να το κανει ισως.
Πρεπει να τσεκαρεις ακομα και τον λαμδα και οτι αλλο εχει σχεση με αερα, ογκο αερα και θερμοκρασια εισερχομενου αερα (MAF) κτλ οτι εχει το μοτερ σου.
για καθαρισμα μπεκ κτλ δοκιμασε super dynamic και κανε και εναν καθαρισμο πεταλουδας με ειδικο σπρευ για καρμπυρατερ τα κανει ολα γυαλουμπο!
Με λιγα λογια δοκιμασε πρωτα τα ευκολα και οτι μπορεις να κανεις εσυ και αμα δεν αλλαξει κατι, πας σε μηχανικο για τους παραπανω ελεγχους γιατι απαιτουν ειδικα εργαλεια κιολας.