Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Αμορτισερ για το ΖΖΕ111 |
|
06-04-17, 14:06
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 02-01-2017
Περιοχή:
Καλλιθεα
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αμορτισερ για το ΖΖΕ111
Παιδια καλησπερα μηπως ξερετε την αμορτισερ φοραει το Corolla ΚΑΥΑΒΑ BLISTEIN η MONROE. Και ποια να βαλω?
|
06-04-17, 21:11
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-04-2006
Περιοχή:
kozani
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
e11 kyb excel g
|
06-04-17, 23:32
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 02-01-2017
Περιοχή:
Καλλιθεα
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tzerono
e11 kyb excel g
|
ευχαριστω πολυ φιλε μου
|
10-04-17, 12:04
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 02-01-2017
Περιοχή:
Καλλιθεα
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδια καλημερα και καλη Μεγαλοεβδομαδα ηθελα να ρωτησω το σωστο χαμηλωμα του αυτοκινητου ειναι και οι 4 τροχοι να ειναι χαμηλωμενοι ή μονο μπροστα και πισω τα μαμα γιατι οταν θα καθονται ατομα πισω να ερχετε στα ισα?
|
10-04-17, 12:45
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-06-2011
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το σωστό είναι όσο χαμηλώνεις μπροστά, χαμηλώνεις και πίσω. Μπορείς να έχεις μια διαφορά ενός εκατοστού, να είναι δηλαδή το μπροστινό μέρος πιο χαμηλό για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά διότι το αμάξι έχει το το περισσότερο βάρος μπροστά.
|
11-04-17, 22:53
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Στο δικο μου την στρογγυλοφαναρη οπως και σε αλλα ιδια που εχω δει παντως, μπροστα για καποιο λογο καθεται ποιο ψηλα απο το πισω μερος, δεν μου αρεσε ποτε αυτο.
Αλλα τωρα που εβαλα πισω για μπροστα δεν εχει αλλωστε, βοηθητικα ελατηρια ή αλλιως power springs της MAD, εχω κανει αντιστοιχο θεμα, και στα ιδια του ηρθε, ισως και λιγο ποιο ψηλα το πισω μερος, και πολυ καλυτερα κρατηματα και με διαφορά αλλα και δεν παιρνει ευκολα κλισεις το πισω μερος πλεον, επισης με φορτωματα πλεον ΔΕΝ καθεται!
τα συστηνω ανεπιφυλακτα σε οποιον εχει καποιο απο τα προβληματα που αυτα λυνουν!
|
17-04-17, 13:05
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2015
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπερα παιδια χρονια πολλα και χριστος ανεστη.
Μια βοηθεια θελω και γραφω εδω για να μη γεμηζουμε θεματα.. σε corolla ts με μαμα αμορτισερ sachs εαν βαλεισ ελατηρια apex κιτρινα για να χαμηλωσει 3.5 ποντουσ και να σκληρηνει λιγο θα εχουνε προβλημα τα αμορτισερ? Το λεω ετσι διοτι δεν εχω την ανεση να δωσω 500ε +++ για αλλη αναρτηση σετ.. θα εχουνε προβλημα? Τα αμορτισερ παντωσ ειναι καινουργια 1ετους. Αλλοι λενε οτι μπορει να μην παθουν τπτ και αλλοι οτι σε 10.000 κ.μ πχ θα τερματισουν,
Να το κανω ή να βαλω μια πιεση λαδιου ?βεβεα αλλο το ενα αλλο το αλλο..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos gtcc : 17-04-17 στις 13:11.
|
|
|
|
17-04-17, 19:00
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, χρονια πολλα, Αληθώς Ανέστη.
Κοιτα να δεις ΟΛΑ τα απλα αμορτισερ, απλα λεμε αυτα με τα πιατελα που βαζεις απεξω ελατηρια και οχι στενοπιατελα τυπου coilovers, οταν τα χαμηλωνεις τοτε μειωνεις την διαδρομη τους, το αποτελεσμα ειναι να χαλανε ποιο γρηγορα. Οταν μειωνεις διαδρομη σημαινει οτι χτυπανε κιολας στα ακρα τους, επισης μπορει να γινει ζημια σε περιπτωση μεγαλων λακουβων και αλλου οπως πχ στα top mounts, στα bump stops να κοβωνται, να ραγισει ζαντα σε ακραιες οπως περιπτωσεις κτλ.
Πολλα αμορτισερ ο κατασκευαστης τα φτιαχνει με την προοπτικη να αντεχουν χαμηλωμα πχ kyb ultra SR, Koni sport και αλλα.
Η εμπειρια μου εδειξε οτι πχ τα kyb excel-G που δεν ειναι για χαμηλωμα ΔΕΝ αντεχουν και χαλανε πολυ ποιο γρηγορα.
Τα koni sport χαλανε επισης ποιο γρηγορα αλλα ειναι επισκευασιμα ομως. Επειδη ρυθμιζεται η σκληροτητα αν τα εχουμε ποιο μαλακά αντεχουν περισσοτερο.
Τα kyb AGX η αντιπροσωπεια μου εχει πει δεν ειναι για χαμηλωμα, τα ειχα χαμηλωσει και εγιναν βαρκα μπορει να εφταιγαν και τα ελατηρια βεβαια.
Αυτα που λες ειναι πολυ απλα αμορτισερ τυπικα, θα σου χαλασουν αρκετα ποιο γρηγορα απο οτι αμα ειναι με μαμα ελατηρια σε υψος.
αν θες κατι ποιο φτηνο και για χαμηλωμα προτεινω kyb Utra SR και παλι ειναι ακριβα σε σχεση με απλα αμορτισερ πχ απο τα kyb excel - G και ακομα καλυτερα koni sport κιτρινα που ειναι πληρως επισκευασιμα αλλα και ρυθμιζομενης σκληροτητας.
Επισης υπαρχει κιτ ελατηριων στενων της Eibach που μπορεις να τα κανεις στενοπιατελα και με ρυθμιση καθ' υψος.
Αφου τα εχεις κανε το και οταν χαλασουν παιρνεις καλυτερα.
αυτο με την πιεση λαδιου δεν καταλαβα τι ειναι!
εγω παντως πλεον δεν ασχολουμε με χαμηλωματα, θελω ποιο ψηλο το αμαξι για να μην βρισκει κατω, να χωραω και εγω απο κατω, να κανω δουλειες χωρις να το σηκωνω!!! ειμαι αδυνατος slim γιαυτο...:Ppp
και επισης εχω koni sport μπροστα, πισω agx kyb προς το παρον (εχω και πισω koni sport αλλα τα εχω βγαλει για να τα κανω ποιο μαλακά) και με ελατηρια βοηθητικα της MAD που εχει σηκωσει τον κολο 2cm πανω και δεν παιρνει και κλισεις το πισω μερος.
Ελατηρια μπροστα απο καποιο AE111 4AGZE και πισω μαμα ελατηρια ΕΕ111. Με ολα αυτα δεν εχω καποιο προβλημα με κρατηματα, ισα ισα κρατανε αψογα για τα γουστα μου, μονο θεμα εμφανισης τα γνωστα μεγαλα κενα σε θολους, που πλεον μου εχει φυγει η ψυχολογια που ειχα δλδ να μην φαινονται κενα που ειχα καποτε ενα φοβερο κολλημα με αυτο!
Συγκριτικα θα πω οτι τα μπροστινα μου koni ειναι πλεον στα 6 χρονια και αντεχουν, ενω σε αλλο αμαξι με χαμηλωμα 3,5cm με eibach ελατηρια και στο μισο η ρυθμιση σκληροτητας ειχα παθει ζημια απο λακουβα σε ενα μπροστινο στους 15μηνες. Και μου ειχε τυχει να κοψω και bump stops και να χαλασω βαση αμορτισερ. Και επισκευες καθε λιγο και λιγακι!
Ο ιδιος ο μαστορας απο τοτε μου ειπε βαλε μαμα ελατηρια και δεν θα χαλανε σχεδον ποτε! και θα με θυμηθεις! τελικα ποσο δικιο ειχε!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 17-04-17 στις 19:13.
|
|
|
|
18-05-17, 01:52
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos gtcc
Καλησπερα παιδια χρονια πολλα και χριστος ανεστη.
Μια βοηθεια θελω και γραφω εδω για να μη γεμηζουμε θεματα.. σε corolla ts με μαμα αμορτισερ sachs εαν βαλεισ ελατηρια apex κιτρινα για να χαμηλωσει 3.5 ποντουσ και να σκληρηνει λιγο θα εχουνε προβλημα τα αμορτισερ? Το λεω ετσι διοτι δεν εχω την ανεση να δωσω 500ε +++ για αλλη αναρτηση σετ.. θα εχουνε προβλημα? Τα αμορτισερ παντωσ ειναι καινουργια 1ετους. Αλλοι λενε οτι μπορει να μην παθουν τπτ και αλλοι οτι σε 10.000 κ.μ πχ θα τερματισουν,
Να το κανω ή να βαλω μια πιεση λαδιου ?βεβεα αλλο το ενα αλλο το αλλο..
|
Ας σχολιάσω μήπως δεν είναι πολύ αργά.
Κατ' αρχάς δες σχετικα topic στα υποφόρουμ COROLLA TS και COROLLA E12.
Αν θέλεις χαμήλωμα καλή λύση είναι τα Eibach που έδινε και η Toyota, γιατί είναι προοδευτική η σκληρότητα τους (δες τις σπείρες). Το TS χαμηλώνει 2cm γιατί ήταν ήδη 1cm χαμηλώτερο. Μαμα αμορτισερ για 150K χλμ μου έβγαζαν >75% στο ΚΤΕΟ για τα εμπρος. Τα πίσω δεν ξέρω αν χάλαγαν ή μέτραγε προβληματικά, ποτέ δεν έπιασαν 60%.
Καλή ιδέα είναι η πίσω αντιστρεπτική της TRD για μείωση κλίσεων. Κυκλοφορούν και της Whiteline.
Το "σφίξιμο" του αμαξιού όμως έρχεται με ένα σπορ αμορτισερ. Σαν σπορ περιγράφονται τα kYB ULTRA SR που είναι τα πιο οικονομικά σε <300€ (ακριβά τα AGX στα 600€, υποθέτω πληρώνεται η ρυθμισιμότητα), μετά έχεις Bilstein κίτρινα σε 700€ (Β8 για χαμηλωμένο) με μια προσφορά στο car.gr στα 500€. Τα koni κιτρινα είναι φυσίγγια που πρέπει να μπουν στο περίβλημα του παλιού σου αμορτισερ ... μόνο αν εμπιστεύεσαι κάποιον κι αν δεν πειράζει να πετάξεις τα παλιά.
Ενδεχομένως το κόστος {ελατήρια κι αμορτισερ} να συγκρίνεται και με coilovers αν έχουν ρίξει τις τιμές καθώς πάλιωσε το μοντέλο. Ποιός θα τα πάρει?
Ένα δίλημμα βέβαια πάντα είναι πόσα λεφτά θα βαλεις σε ένα παλιό αυτοκίνητο ....
|
17-04-17, 19:52
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2015
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οχι δν τα εχω τα ελατηρια.λεω να τα αγορασω.κανουνε 187ε. Τωρα φοραει τα μαμα ελατηρια και την μαμα αναρτηση. Εαν βαλω οπωσ ειπες το σετ της eibach στα μαμα αμορτισερ παλι δν θα εχει θεμα στο να τελειωσουν πιο γρηγορα? Επισησ τα eibach ειναι πιο σκληρα απο τα apex?θελω να ειναι σκληρο..
Αυτο με την πιεση λαδιου ειναι αν αξηζει να βαλω οργανο μεσα για το μοτερ παρα να δωσω πεταμενα λεφτα στα ελατηρια και μετα να θελω και αμορτισερ..
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,20365500 seconds (84,06% PHP - 15,94% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:09. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|