Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr |
|
|
|
Αγορά Toyota Auris 1,2 turbo |
|
04-12-16, 13:49
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-04-2010
Περιοχή:
θεσσαλονικη
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 61
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αγορά Toyota Auris 1,2 turbo
Καλησπέρα
Μετά απο 17 χρόνια απροβλημάτιστης συμβίωσης με την Corolla liftback mod 12/1999 ήρθε ή ώρα για αγορά νέου αυτοκινήτου .
Μετά απο αρκετό προβληματισμό κατέληξα σε δυό μοντέλα , το Volvo V40 1,5 T3 152 ps και το Auris 1,2 Turbo 116 ps . Και αν και η καρδιά λέει Volvo , η λογική η αξιοπιστία και η τσέπη λέει Auris .Και τα δυο αυτοκίνητα έχουν κινητήρες Turbo αλλά απο την στιγμή που λέω να πάω σε Turbo έχω περισσότερη εμπιστοσύνη στην Toyota παρά στην Volvo... Και εστιάζω προς το 1,2 Turbo διότι κάνω γύρω στα 7000 χλμ τον χρόνο και δεν βλέπω τον λόγο να πάω σε πετρέλαιο. Επίσης δεν βλέπω προς Avensis ή Corolla διότι δεν έχουμε παιδιά και η αγορά ενός sedan θα ηταν too much.......
Το πρόβλημα μου και εκεί θέλω την βοήθεια σας -αν γνωρίζετε βέβαια- είναι οτι αν και με την έκδοση active ήμουν καλυμμένος ή έλειψη criuse control και αναδιπλούμενων καθρεπτών με οδηγούν στην έκδοση lounge ....
Tα περισσότερα που έχει η έκδοση lounge είναι καλοδεχούμενα ( αν και κάποια είναι αχρείστα για μένα) αλλά εκείνο που δεν το θέλω είναι τα ζαντολάστιχα με διάσταση 225/45/17 και αν τελικά πάρουμε το Auris θέλω να τα αλλάξω και να βάλω τα 205/55/16 για περισσότερη άνεση και οικονομία.
Η ερώτηση μου είναι η εξής : Πέραν των διαφορετικών διαστάσεων στα ζαντολάστιχα , τα αμορτισέρ , ελατήρια και γενικά η ανάρτηση του lounge είναι ίδια με τις υπόλοιπες εκδόσεις ή υπάρχει περίπτωση να είναι ρυθμισμένη η ανάρτηση μαζί με αμορτισέρ και ελατήρια για πιο σπόρ οδήγηση ?
Δηλαδή αν αλλάξω κατευθείαν μόνο τα ζαντολάστιχα 225/45/17 με τα 205/55/16 θα είμαι Οκ ? Προτιμώ όπως καταλάβατε περισσότερο την άνεση παρά την μόστρα της 17άρας ζάντας .....
|
04-12-16, 16:33
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 16-03-2006
Περιοχή:
Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
|
|
Το ότι έχει 17αρες πάνω δεν σημαίνει κιόλας ότι δεν θα είναι άνετο. Έτσι κι αλλιώς η μανισια ανάρτηση πάντα ειναι μαλακή κι αυτή είναι υπεύθυνη σε μεγαλύτερο ποσοστό για την άνεση παρά τα λάστιχα. Τώρα όσο αφορά την οικονομία με τόσο φάρδος είναι λογικό να καίει κάτι παραπάνω. Γνώμη μου είναι παρ'το με το καλό, συμβίωσε μαζί του λίγο χρόνο κι αν κρίνεις οτι είναι σκληρό για τα γούστα σου προβαίνει στις αλλαγές που σκέφτεσαι.
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|
04-12-16, 19:15
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-04-2010
Περιοχή:
θεσσαλονικη
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 61
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios
Το ότι έχει 17αρες πάνω δεν σημαίνει κιόλας ότι δεν θα είναι άνετο. Έτσι κι αλλιώς η μανισια ανάρτηση πάντα ειναι μαλακή κι αυτή είναι υπεύθυνη σε μεγαλύτερο ποσοστό για την άνεση παρά τα λάστιχα. Τώρα όσο αφορά την οικονομία με τόσο φάρδος είναι λογικό να καίει κάτι παραπάνω. Γνώμη μου είναι παρ'το με το καλό, συμβίωσε μαζί του λίγο χρόνο κι αν κρίνεις οτι είναι σκληρό για τα γούστα σου προβαίνει στις αλλαγές που σκέφτεσαι.
|
Φίλε edessaie το θέμα είναι ότι μπορώ να συνεννοηθώ με έναν λαστιχά και με το που παίρνω το αυτοκίνητο παω και κάνω τράμπα τα ζαντολάστιχα και βάζω τις 16αρες τζάμπα ενώ άμα τις κρατήσω τις 17αρες και χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο κάποιο διάστημα μετά δεν θα μου τα πάρουν ως καινούργια και θα πρέπει να πληρώσω απο το μηδεν τα 16άρια ζαντολάστιχα......
|
04-12-16, 19:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 30-09-2006
Περιοχή:
Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η έκδοση lounge την παρακάτω ζάντα έχει?
Εάν, ναι, προσωπικά δεν θα την άλλαζα με τίποταααα....
Είναι ζαντάρα, πανέμορφη.
Αν,ωστόσο, θέλεις να την αλλάξεις όπως και να'χει κάνε την με κάποιον ιδιώτη.
Για 16άρα που λες τι θα βάλεις,την γνήσια ή άλλο σχέδιο?
Επίσης κάνε μια ερώτηση στον λάστιχά σου πόσα θέλει ξεχωριστά για 16άρα ζάντα & 16άρια λάστιχα.
Κανονικά θα έπρεπε να σου δώσει λ7,όχι τράμπα χωρίς τίποτα.
|
|
|
|
04-12-16, 20:03
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, βασικα δεν ηξερα καν οτι βγαινει τετοια εκδοση, δεν ξερω ακριβως τι τιμη εχει μου φαινεται πολυ ακριβο. Εδω περισσοτερα http://www.drive.gr/test-drives/apos...yota-auris-12t
τωρα για τις ζαντες προσωπικα τις θεωρω και εγω πολυ ομορφες και δεν θα τις αλλαζα. Βεβαια η διασταση αυτη των ελαστικων και 17αρα!!! ζαντα για τετοια αλογα νομιζω ειναι too much.
Καποτε ειχαν πολλα αλογα και εβαζαν 14αρες!!! και τωρα δινουν 16αρες 205/55/16 σε αμαξια με πολυ λιγοτερα αλογα.
Και εγω δεν ειμαι υπερ της μεγαλης ζαντας και χαμηλοπροφιλων ελαστικων, αλλα σε γενικες γραμμες ποιο φαρδια λαστιχα σημαινει καλυτερα κρατηματα, και οτι δεν μαγουλιαζουν αμα μπαινεις με τις μπαντες.
Φυσικα μαζι με ανεση δεν πανε αυτα. Αλλα επειδη ειναι ενα μαμα αμαξι και κυριως εργοστασιακο φανταζομαι τα εχουν υπολογισει αυτα.
Επισης ενα προφιλ 205/55/16 σε σχεση με το μαμα που εχει θα κανει χαλια το βημα και διαφορα στις σχεσεις μεταδοσεις, γιατι οταν μικρανουμε ή μεγαλωσουμε το βημα στην συνολικη διασταση των τροχων ολα αλλαζουν!
οποτε προτεινω να το αφησεις οπως ειναι και βλεπεις μετα, φανταζομαι δεν θα εχεις προβλημα ανεσης.
|
04-12-16, 20:11
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-04-2010
Περιοχή:
θεσσαλονικη
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 61
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η ζάντα είναι αυτή στη φωτογραφία
Η τιμή του είναι στα 21900€ με την έκπτωση των 490€ που τρέχει αυτήν την περίοδο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aris22 : 04-12-16 στις 20:19.
|
05-12-16, 10:04
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Εγώ θα πω το εξής, έχω μπει σε Auris έκδοση Lounge και δεν ήθελα να βγω από εκεί μέσα... Μιλάμε για άλλο επίπεδο. Ούτε η ανάρτηση ήταν σκληρή, το αντίθετο μάλιστα, ήταν απίστευτο στο δρόμο. Αν μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα για τη συγκεκριμένη έκδοση (γιατί αν δε κάνω λάθος πρέπει να κοστίζει αρκετά παραπάνω χρήματα σε σχέση με την Active) μη το σκεφτείς καθόλου και μη σε κρατήσει πίσω η διάσταση της ζάντας. Εξάλλου, δε μιλάμε για καμιά 18'' 19'' ζάντα, δεν είναι τραγικά μεγάλη και η όποια επιπλέον κατανάλωση υπάρχει είναι ανάξια λόγου πιστεύω.
__________________
Lift, lift, lift...
|
|
|
|
05-12-16, 10:46
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-04-2010
Περιοχή:
θεσσαλονικη
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 61
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Εγώ θα πω το εξής, έχω μπει σε Auris έκδοση Lounge και δεν ήθελα να βγω από εκεί μέσα... Μιλάμε για άλλο επίπεδο. Ούτε η ανάρτηση ήταν σκληρή, το αντίθετο μάλιστα, ήταν απίστευτο στο δρόμο. Αν μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα για τη συγκεκριμένη έκδοση (γιατί αν δε κάνω λάθος πρέπει να κοστίζει αρκετά παραπάνω χρήματα σε σχέση με την Active) μη το σκεφτείς καθόλου και μη σε κρατήσει πίσω η διάσταση της ζάντας. Εξάλλου, δε μιλάμε για καμιά 18'' 19'' ζάντα, δεν είναι τραγικά μεγάλη και η όποια επιπλέον κατανάλωση υπάρχει είναι ανάξια λόγου πιστεύω.
|
Φίλε μου βοηθάς πολύ την κατάσταση..... , που να έβρισκα άτομο που να έχει ιδία γνώση για τη συγκεκριμένη έκδοση......
Δε μου λες , το οδήγησες εσύ ή ήσουν συνοδηγός ? Ηταν το 1,2 Turbo ? Στην έκθεση που πήγαμε δεν υπήρχε εννοείται η Lounge αλλά υπήρχε η Active η οποία και αυτή ηταν πάρα πολύ καλή . Βέβαια και ο πωλητής μου είπε οτι η Lounge είναι σε άλλο επίπεδο και δεν συγκρίνεται με τις άλλες ......
Οδήγησα το υβριδικό (ελλείψει του turbo) και οχι το τελευταίο facelift διότι είχε μικρότερη οθόνη και όχι touch . Πάτημα είχε πολύ καλό και με πολύ καλή ηχομόνωση που με ενδιαφέρει . Κινητήρα δεν σχολιάζω γιατί δεν θα πάμε σε υβριδικό...
H τιμή της Lounge έκδοσης με τον 1,2 turbo κινητήρα , με την έκπτωση και τα κλειδιά στο χέρι έβγαινε στις 21900€
|
05-12-16, 10:58
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Το έχει φίλη και μέλος μας σε D4D, όχι το facelift όμως. Συνοδηγός ήμουν, πολύ καλή ηχομόνωση, απίστευτη αίσθηση πολυτέλειας. Γενικά εντυπωσιάστηκα με το όλο σύνολο. Είναι η έννοια της λέξης "κούρσα" για εμένα.
__________________
Lift, lift, lift...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,19976091 seconds (84,04% PHP - 15,96% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:55. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|