Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Το Auris έγινε turbo
  #1  
Παλιά 03-03-15, 20:57
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
Cool Το Auris έγινε turbo



Το Auris έγινε turbo

Στα πλαίσια της αισθητικής ανανέωσης του Toyota Auris, ανανεώνεται ολόκληρη η γκάμα των κινητήρων του, ενώ η σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του 4κύλινδρου turbo σύνολου βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 115 ίππων.

Για την ανανέωση του Toyota Auris σας είχαμε μιλήσει πριν από λίγες ημέρες, εστιάζοντας στις (περιορισμένες) αισθητικές αλλαγές του μοντέλου. Με το ντεμπούτο, όμως, του μικρομεσαίου μοντέλου της εταιρείας στην έκθεση της Γενεύης, μας ανακοινώθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες, μερικές από τις οποίες παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον.

Η πιο σημαντική διαφορά είναι πως, πλέον, το Toyota Auris θα εξοπλίζεται με ένα νέο 4κύλινδρο turbo σύνολο βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 115 ίππων και ροπή 185 Nm. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση του εν λόγω Auris βρίσκεται στα 4,7 λτ./100 χλμ., ενώ τα επίπεδα CO2 ορίζονται στα 109 γρ./χλμ. Οι παραπάνω τιμές πέφτουν στα 4,6 λτ. και στα 106 γρ., όταν το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με το προαιρετικό κιβώτιο Multidrive S.

Επιπλέον, το 2λιτρο σύνολο πετρελαίου D-4D αντικαθίσταται με ένα νέο 1.600άρι, το οποίο αποδίδει 111 ίππους και 270 Nm και επιτρέπει στο όχημα να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ. και να έχει τελική 190 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση βρίσκεται στα 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 104 γρ./χλμ.

Η Toyota αναβάθμισε και το σύνολο πετρελαίου 1.4 D-4D, το οποίο πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και έχει νέα τουρμπίνα, διαφορετικής σχεδίασης πιστόνια και νέες πλαστικές κυλινδροκεφαλές. Τα παραπάνω μείωσαν τις τριβές κατά 20%, περιόρισαν τις εκπομπές NOx κατά 55%, ενώ έριξαν και την κατανάλωση κατά 3,4%. Η ισχύς του παραμένει στους 90 ίππους και η ροπή του διατηρείται στα 205 Nm, ενώ αναλλοίωτες παρέμειναν οι επιδόσεις τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα (12,5 δλ.) όσο και στην τελική ταχύτητα (180 χλμ./ώρα).

Για το τέλος αφήσαμε το λιγότερο σημαντικό κομμάτι, που δεν είναι άλλο από αυτό της σχεδίασης. Οι σημαντικότερες διαφορές αφορούν στην τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων LED εμπρός – πίσω, στην αλλαγή των προφυλακτήρων και στην τροποποίηση της γρίλιας της μάσκας. Η κεραία είναι πλέον τύπου «πτερύγιου καρχαρία», υπάρχουν νέας σχεδίασης τροχοί 16 και 17 ιντσών, ενώ εμπλουτίστηκε και η παλέτα των χρωμάτων με νέες αποχρώσεις. Στο εσωτερικό υπάρχει βελτιωμένο ηχομονωτικό υλικό και νέα οθόνη TFT 4,2 ιντσών, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη στο πιο καμπυλωτό ταμπλό, στο οποίο έχει γίνει ευρύτερη χρήση μαλακών στην αφή υλικών.
πηγη :
http://www.autotriti.gr/data/news/pr...rbo_123908.asp
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-03-15, 21:57
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ενταξει η αισθητικη ειναι υποκειμενικη ,εμενα δεν μου αρεσει,αλλα ως μοτερ ΜΠΡΑΒΟ στην ΤΟΥΟΤΑ που εστω και αργα και τελευταια ΞΥΠΝΗΣΕ απο τον λιθαργο των Ν/Α μοτερ!!!

Τα ελεγα χρονια και καποιοι συμφωνουσαν καποιοι αλλοι θεωρω οτι διαφωνουσαν γιατι πιστευαν οτι δεν θα γινουν Turbo ,αλλιως δεν μπορω να εξηγησω γιατι να μην προτιμησεις εναν 1200 κινητηρα που καιει για 1200 εχει αλογα για 1600 και ροπη για 1800 και φυσικα με ενα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και ΜΟΝΟ θα παρεις αλλα 20 αλογακια και 2-3 κιλα ροπης και θα φτασεις τα αλογα του 1800 και την ροπη ενος 2λιτρου ή ακομα παραπανω και ολα αυτα με καταναλωση 5-6 λιτρα στα 100???

ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ θα συμπληρωνα και θα εκλεινα το σχολιο μου....
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 04-03-15, 11:37
Το avatar του χρήστη χρηστος
χρηστος Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2014
Μοντέλο: avensis t22 vvti
Περιοχή: ευβοια αρτακη
Μηνύματα: 209
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 153
χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
επιτελους....καλη η ατμοσφαιρα δεν λεω αλλα για φανταστειτε εναν 1600 κινητηρα turbo στο auris με 160-180 αλογακια,ε?
__________________
  • Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
  • Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
  • Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
  • Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 04-03-15, 13:02
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Ενταξει η αισθητικη ειναι υποκειμενικη ,εμενα δεν μου αρεσει,αλλα ως μοτερ ΜΠΡΑΒΟ στην ΤΟΥΟΤΑ που εστω και αργα και τελευταια ΞΥΠΝΗΣΕ απο τον λιθαργο των Ν/Α μοτερ!!!

Τα ελεγα χρονια και καποιοι συμφωνουσαν καποιοι αλλοι θεωρω οτι διαφωνουσαν γιατι πιστευαν οτι δεν θα γινουν Turbo ,αλλιως δεν μπορω να εξηγησω γιατι να μην προτιμησεις εναν 1200 κινητηρα που καιει για 1200 εχει αλογα για 1600 και ροπη για 1800 και φυσικα με ενα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και ΜΟΝΟ θα παρεις αλλα 20 αλογακια και 2-3 κιλα ροπης και θα φτασεις τα αλογα του 1800 και την ροπη ενος 2λιτρου ή ακομα παραπανω και ολα αυτα με καταναλωση 5-6 λιτρα στα 100???

ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ θα συμπληρωνα και θα εκλεινα το σχολιο μου....
Oλα σωστα εκτος απο την καταναλωση..Δεν προκειται να καιει σαν 1200...ρωτα τους γερμανοφιλους να δεις τι καινε πραγματικα..κατω απο 7.5-8 lt/100km δεν προκειται να πεσει... μεσα στην πολη γυρω στο 9-11lt ...μονο εθνικη θα δεις τα 6αρια που διαφημιζονται ...Aυτο δεν σημαινει οτι ειναι κακο...ασχετα με το μαρκετινγκ ..οτι παει καιει .. το turbo θελει καυσιμο και εχει μεγαλυτερο ευρος καταναλωσης αναλογως πως το δουλευεις απλα λογω αμεσου ψεκασμου και λιγοτερο σε σχεση με ενα turbo μοτερ παλιοτερης τεχνολογιας αλλα τις καταναλωσεις ενος ατμοσφαιρικου τις βλεπει μονο υπο ιδανικες συνθηκες ...πραγματικη δουλεια κανει μονο οσον αφορα τους ρυπους που πραγματι τους ριχνει σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο κατα πολυ

το fiesta 1.0 ecoboost ..το πιο απλο διαφημιζεται οτι καιει 4.5 lt /100km
Στην πραγματικοτητα μες την πολη δεν πεφτει με τιποτα κατω απο τα 7.5lt κι αν οδηγας απο νορμαλ εως γρηγορα θα δεις απο 8.5/9 μεχρι και 12lt/100km


Τεσπα πολυ θετικη κινηση απο toyota δωστε γκαζι στο λαο! Αναρωτιεμαι αν το μοτερ ειναι genuine toyota ή το πηραν απο BMW ή ισως απο renault nissan μιας και μοιαζουν τα specs....

Πολυ θετικο επισης οτι βαλανε 1600αρι diesel γιαυτους που θελουν τα αλογα τους να ξεκινανε απο τα 100 και πανω χωρις να πας στα 2λιτρα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 04-03-15 στις 13:22.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 04-03-15, 23:11
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Γιωργο εξω ξερω οτι απο τις καταναλωσεις που δινει η εκαστοτε εταιρια βαζω ενα 20% πανω σε καταναλωση!
Π.χ δινουν 4.5 εξω βαζω 5.5 και 7 για πολη βαζω 8.5!
Επειδη μιλαω με πολλους που εχουν παρει 1.2 TSI οι καταναλωσεις βλεπουν ειναι κατω απο 6 λιτρα με ταχυτητες 140-150 ενω στην πολη ειναι εξισου ΠΟΛΥ οικονομικα!!!

Καλα και 6 λιτρα στα 100 δεν καιει και το Atos του αδερφου μου που ειναι 1033 κυβικα με 55 αλογα ..............Μην νομιζετε οτι και ενα 1200 Ν/Α καει λιγοτερο απο 5.5 λιτρα......

Αναλογικα αλλα και ουσιαστικα ειναι ΠΟΛΥ οικονομικα και ο λογος ειναι φυσικα η ροπη της τουρμπινας.......
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 05-03-15, 21:09
soto Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-08-2013
Μοντέλο: ΑΕ101 1.6 GLi Auto
Μηνύματα: 172
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 156
soto είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
H BMW έλεγε " Η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται '' και η TOYOTA έλεγε
πως δε χρειάζεται να τουρμπίσουν τους κινητήρες τους γιατί έχουν πολύ
υψηλή τεχνολογία και δεν υπάρχει λόγος καθότι ούτε σε δύναμη υπολείπονται
ούτε σε κατανάλωση ρύπους.

Νομίζω είμαστε στην εποχή της ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ οπότε άστο να πάει.Η εποχή του
downsizing των κινητήρων επιβάλλει τα τουρμπίσματα, μένει να δούμε την αξιοπιστία .
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 06-03-15, 00:23
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εμένα δεν με χαλάει η ύπαρξη τούρμπο, αρκεί να είναι αξιόπιστο και όχι σαν τα γερμανικά

Ο σχεδιασμός πάλι, πολύ χάλι, ειδικά το πίσω μέρος είναι τελείως generic, κάτι μεταξύ Huyndai και KIA. Ίσως το station wagon παλεύεται.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 06-03-15, 01:24
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιωργο εξω ξερω οτι απο τις καταναλωσεις που δινει η εκαστοτε εταιρια βαζω ενα 20% πανω σε καταναλωση!
Π.χ δινουν 4.5 εξω βαζω 5.5 και 7 για πολη βαζω 8.5!
Επειδη μιλαω με πολλους που εχουν παρει 1.2 TSI οι καταναλωσεις βλεπουν ειναι κατω απο 6 λιτρα με ταχυτητες 140-150 ενω στην πολη ειναι εξισου ΠΟΛΥ οικονομικα!!!

Καλα και 6 λιτρα στα 100 δεν καιει και το Atos του αδερφου μου που ειναι 1033 κυβικα με 55 αλογα ..............Μην νομιζετε οτι και ενα 1200 Ν/Α καει λιγοτερο απο 5.5 λιτρα......

Αναλογικα αλλα και ουσιαστικα ειναι ΠΟΛΥ οικονομικα και ο λογος ειναι φυσικα η ροπη της τουρμπινας.......
Καλησπερα Γιαννη !!

Τα τουρμπατα μοτερ ο μονος τροπος να τα κανεις να καινε πραγματικα ελαχιστα ειναι να τα δουλευεις στις στροφες μεγιστης ροπης με οσο λιγοτερη πιεση στο γκαζι γινεται...(οπως τα turbodiesel) γιαυτο και φτιαχνονται πολυταχυτα σαζμαν με 7-8-9-10 σχεσεις ωστε να μπορεις να επιταχυνεις χωρις να ανεβαζεις στροφες παρα ελαχιστες και απλα να εχεις πολλες κλιμακωσεις για να σου μεταβαλλουν τα χλμ ..Κουμπονεις την μεγαλυτερη δυνατη σχεση και πηγαινεις με σταθερο γκαζι (ή ακομα καλυτερα cruise control )βασιζομενος στην ροπη κι ετσι δεν καις πολυ ...αυτο ομως μονο στην εθνικη και με ησυχη οδηγηση... Στην πολη σταματα ξεκινα και τα λοιπα... ολα πλησιαζουν τα 10αρια κια πανω....Το 1.4 tsi golf εβλεπε 12αρια+ οταν το κυνηγουσεςλιγο.. με ηπια οδηγηση γυρω στα 7-8 λιτρα ..Τ ο 1.2 τσι δεν γνωριζω ,εξαρταται σε ποιο αμαξωμα.... στο polo πιθανον να ισχυει σε golf οι μετρησεις που λες ειναι μαλλον συντηρητικες

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 16-03-15 στις 19:05.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 06-03-15, 13:37
Το avatar του χρήστη Victhor
Victhor Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-11-2009
Μοντέλο: E12
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 305
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
Victhor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από soto Εμφάνιση μηνυμάτων
H BMW έλεγε " Η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται '' και η TOYOTA έλεγε
πως δε χρειάζεται να τουρμπίσουν τους κινητήρες τους γιατί έχουν πολύ
υψηλή τεχνολογία και δεν υπάρχει λόγος καθότι ούτε σε δύναμη υπολείπονται
ούτε σε κατανάλωση ρύπους.

Νομίζω είμαστε στην εποχή της ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ οπότε άστο να πάει.Η εποχή του
downsizing των κινητήρων επιβάλλει τα τουρμπίσματα, μένει να δούμε την αξιοπιστία .
Εγώ πάλι πιστεύω, ότι δεν ευθύνονται οι BMW, Toyota κτλ. για την "κωλοτούμπα" αλλά η κανόνες περί ρύπους της Ε.Ε. (βλέπε Euro 3,4,5,6 κτλ) και φορολογίας. Στις ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Ασία δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εκεί απολαμβάνουν την "ωμή" δύναμη της ατμόσφαιρας. Άμα λες σε έναν Αμερικανό που ασχολείται λίγο πολύ με τα αυτοκίνητα για πόσο δυνατό+οικονομικό είναι το Ford Ecoboost 1,0 L θα πεθάνει στα γέλια. Εδώ οι τοπικές κανόνες έχουν αναγκάσει τους κατασκευαστές να στραφούν προς downsizing, μας αρέσει η όχι.
Και δεν νομίζω ότι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι στα τελευταία τους και ήρθε η εποχή των τούρμπο παντού και στα πάντα. Ο ήχος high rev από έναν καλό ατμοσφαιρικό δεν μπορεί να το αντικαταστήσει καμία σκάστρα.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 07-03-15, 01:10
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Εδώ κάτω που είμαι εδώ και ένα χρόνο, είναι ο παράδεισος της ατμόσφαιρας και των κυβικών. Μόνο σε κάτι "κουβάδες" χησιμοποιούνται οι τετρακύλνδροι κινητήρες, από Yaris έως Corolla -και οριακά πιάνουμε και τα 2,5λιτρα μικρά Camry.
Από εκεί και μετά, ο παράδεισος του V (V6, V8, V10, V12, W12) γενικά ότι μπορεί να φανταστεί το μυαλό σου. Και από χωρητικότητες; Ακόμα και τα Hilux έχουν μοτέρ V6 στα 2700 κυβικά εκατοστά... Για να να μην ανέβουμε στα 4 λιτρα, τα 5 λιτρα και τα σχεδόν 6 λιτρα (π.χ. Land Cruiser V8, 5.7).
Ένας από τους λόγους είναι και ο προφανής: υψηλές θερμοκρασίες. Τι σκ@τά να την κάνεις την τουρμπίνα και τα άλογά της με 45 - 50 βαθμούς υπό σκιά για περίπου 7 μήνες το χρόνο; Θα βράσει και θα λιώσει ολόκληρο!
Άσε που καμία από τις ιαπωνικές εταιρείες δεν είναι διατεθειμένη να χαλάσει το όνομά της -σε σχέση με την αξιοπιστία- για 5 ή 10 περισσότερα άλογα, όταν έχει στη γκάμα της τόσους πανίσχυρους ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ, 9 στα 10 αυτοκίνητα είναι Ιαπωνικά (και τα περισσότερα Toyota και Lexus).
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αγορά Toyota Auris 1,2 turbo aris22 TOYOTA AURIS 53 30-01-17 20:43
Auris 1.4 D-4d Turbo blown kingdragon TOYOTA AURIS 19 14-12-12 01:33
H καλύτερη οικονομοτεχνική ανάλυση που έγινε ποτέ για την Ελλάδα tsaftsouf20V OFF TOPIC 2 20-03-11 15:02
Αλλαγή ΑURIS 1.33 με AURIS 1.6 gk21 TOYOTA AURIS 4 08-09-09 10:38
τι έγινε με το stm2001gr OFF TOPIC 2 10-01-07 13:49



Page generated in 0,18427992 seconds (83,51% PHP - 16,49% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:33.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)