Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Ερωτηση για τύπους σασμάν
  #1  
Παλιά 18-01-13, 17:46
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Ερωτηση για τύπους σασμάν

Ρε παιδιά εσεις που ειστε οι γκουρου... για πειτε μου.

Το σασμαν της TS ειναι το C60?

To σασμαν της Ε12 1.4 τι κωδικό έχει?
Και επισης το σασμαν της Ε11 facelift G6, τι κωδικό εχει?

Θεωρητικά μπορεί καποιος να βαλει σε corolla E12 1.4, ενα απο τα δυο παραπανω σασμάν? Και αν ναι, τι διαφορες θα εχει? Θα κερδισει κατι? Θα χασει κατι? Καλυτερη τελική, θα κρεμάει, καλυτερη επιταχυνση κτλπ.

Δεν ρωταω για εμενα. Εχω απλα μια κουβεντα με καποιον πανω σε αυτο το θεμα.


θενξ
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-01-13, 18:08
Το avatar του χρήστη Greco_mak
Greco_mak Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-02-2012
Μοντέλο: Corolla 1.4 pro f/l
Περιοχή: Kερκυρα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 219
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 184
Greco_mak είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
για το 6αρι της TS μου ειπαν οι μηχανικοι μου οτι δεν ταιριαζει, δεν θυμαμαι γιατι, για το αλλο δεν ξερω!
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 18-01-13, 18:35
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά εσεις που ειστε οι γκουρου... για πειτε μου.

Το σασμαν της TS ειναι το C60?

To σασμαν της Ε12 1.4 τι κωδικό έχει?
Και επισης το σασμαν της Ε11 facelift G6, τι κωδικό εχει?

Θεωρητικά μπορεί καποιος να βαλει σε corolla E12 1.4, ενα απο τα δυο παραπανω σασμάν? Και αν ναι, τι διαφορες θα εχει? Θα κερδισει κατι? Θα χασει κατι? Καλυτερη τελική, θα κρεμάει, καλυτερη επιταχυνση κτλπ.

Δεν ρωταω για εμενα. Εχω απλα μια κουβεντα με καποιον πανω σε αυτο το θεμα.


θενξ
λογικα το 6αρι απο g6 κανει σε 4ΖΖ 3ΖΖ 1ΖΖ μιας κι εχουν το ιδιο μπλοκ και κουμπωνει ,τωρα δεν ξερω αν θελει κοψε ραψε στο μηχανοστασιο αλλα δε νομιζω...

Κοντυτερο σαζμαν 6αρι σε σχεση με ενα 5αρι , σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο σημαινει α) πιο πολυ νευρο σε χαμηλες στροφες ,β)καλυτερη επιταχυνση συνολικα ,μικροτερη τελικη στην 5η ταχυτητα (αλλα εχεις και 6η να φοτωσεις οποτε πρακτικα η τελικη μενει ιδια ) Γενικα η καθε σχεση βγαζει λιγοτερα χλμ στον κοφτη ...γ) μεγαλυτερη καταναλωση ελαφρα μεσα στην πολη ,μικροτερη στο ταξιδι..

Γενικα το κοντο σαζμαν ειναι οτι πρεπει για επιδοσεις ,αλλα εχεις αυξημενη καταναλωση γιατι θα νοιωθεις το νευρο και θα θες να το πατας ....απο την αλλη μπορεις να κινεισαι ακομη και με 6η στα 60χλμ χαλαρα σαν να οδηγεις ταξι και να μην καις τιποτα ....Αυτο ειδικα σε υπερκυβισμενο μοτερ θα ειναι ευκολο λογω εξτρα ροπων ...Επισης θα καλυψεις και τις απωλειες σε γκαζι/δυναμη απο μεγαλυτερες ζαντες φαρδυτερα λαστιχα...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 18-01-13, 18:44
Το avatar του χρήστη andreasece
andreasece Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2011
Μοντέλο: Toyota Corolla E12 1.4
Περιοχή: Ηλιούπολη
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
andreasece είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
γ) μεγαλυτερη καταναλωση ελαφρα μεσα στην πολη ,μικροτερη στο ταξιδι..
Ανάποδα δεν θα έπρεπε να ειναι; Στην πόλη χαμηλότερη γιατί με τα ίδια χιλιόμετρα μπορείς να κινείσαι με μία ταχύτητα πάνω ενώ εκτός πόλης υψηλότερα γιατί θα θέλει περισσότερες στροφές στην τελική σχέση για την ίδια ταχύτητα; Ή είναι κάπου λάθος ο συλλογισμός μου;
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 18-01-13, 20:14
Το avatar του χρήστη FanIsHere
FanIsHere Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-09-2011
Μοντέλο: Corolla AE86
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 196
FanIsHere είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreasece Εμφάνιση μηνυμάτων
Ανάποδα δεν θα έπρεπε να ειναι; Στην πόλη χαμηλότερη γιατί με τα ίδια χιλιόμετρα μπορείς να κινείσαι με μία ταχύτητα πάνω ενώ εκτός πόλης υψηλότερα γιατί θα θέλει περισσότερες στροφές στην τελική σχέση για την ίδια ταχύτητα; Ή είναι κάπου λάθος ο συλλογισμός μου;
Εκτός πόλης, αν π.χ. με το 5άρι πήγαινες με 5η, 3.000 στροφές και έπιανες τα 100χλμ, με το 6άρι θα έχεις 6η, 100 χλμ ενώ οι στροφές σου θα είναι γύρω στις 2.500.

Εντός πόλης η κατανάλωση θα είναι λίγο περισσότερη με το 6άρι, γιατί αν με το 5άρι είχες 3η, 50χλμ και 2.500 στροφές, με το 6άρι θα έχεις 3η, 50 χλμ και 2.800 στροφές λόγω του ότι είναι πιο κοντό.

Τώρα βέβαια δεν είναι στάνταρ αυτά, ανάλογα με το πόσο κοντό είναι το κάθε σασμάν.
__________________
Δείτε την ιστορία του AE86 μου: The story of my AE86
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 18-01-13, 20:32
Το avatar του χρήστη andreasece
andreasece Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2011
Μοντέλο: Toyota Corolla E12 1.4
Περιοχή: Ηλιούπολη
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
andreasece είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από FanIsHere Εμφάνιση μηνυμάτων
Εκτός πόλης, αν π.χ. με το 5άρι πήγαινες με 5η, 3.000 στροφές και έπιανες τα 100χλμ, με το 6άρι θα έχεις 6η, 100 χλμ ενώ οι στροφές σου θα είναι γύρω στις 2.500.
Μα αν έχει πιο κοντή τελική σχέση δεν σημαίνει ότι με 6η και 100χλμ θα έχεις 3500 στροφές;

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από FanIsHere Εμφάνιση μηνυμάτων
Εντός πόλης η κατανάλωση θα είναι λίγο περισσότερη με το 6άρι, γιατί αν με το 5άρι είχες 3η, 50χλμ και 2.500 στροφές, με το 6άρι θα έχεις 3η, 50 χλμ και 2.800 στροφές λόγω του ότι είναι πιο κοντό.
Σωστό αυτό, γι'αυτό λέω εγώ ότι θα είσαι μια σχέση πάνω αφού θεωρητικά θα αλλάζεις πιο νωρίς ταχύτητες. Θα μπορούσες εδώ δηλαδή να βάλεις 4η και να πέσει στις 2000 στροφές ενώ με το 5άρι και 4η θα έπεφτε κάτω από 2000 που δεν έχεις πολύ ροπή.
Εννοείται ότι εξαρτάται και απ'τον τρόπο που οδηγεί καθένας!
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 18-01-13, 21:02
Το avatar του χρήστη FanIsHere
FanIsHere Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-09-2011
Μοντέλο: Corolla AE86
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 196
FanIsHere είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreasece Εμφάνιση μηνυμάτων
Μα αν έχει πιο κοντή τελική σχέση δεν σημαίνει ότι με 6η και 100χλμ θα έχεις 3500 στροφές;
Όχι, γιατί έχεις μία έξτρα ταχύτητα. Αν στο 6άρι σασμάν έχεις 5η και 100χλμ, θα έχεις όντως 3.500 στροφές. Αλλά αν βάλεις 6η, θα πέσουν.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreasece Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστό αυτό, γι'αυτό λέω εγώ ότι θα είσαι μια σχέση πάνω αφού θεωρητικά θα αλλάζεις πιο νωρίς ταχύτητες. Θα μπορούσες εδώ δηλαδή να βάλεις 4η και να πέσει στις 2000 στροφές ενώ με το 5άρι και 4η θα έπεφτε κάτω από 2000 που δεν έχεις πολύ ροπή.
Εννοείται ότι εξαρτάται και απ'τον τρόπο που οδηγεί καθένας!
Στην πόλη η πιο μεγάλη κατανάλωση γίνεται λόγω των αλλαγών ταχυτήτων. Γιατί για να αλλάξεις ταχύτητα, οι στροφές πέφτουν και μετά τις ξανα-ανεβάζεις. Ενώ εκτός πόλης έχεις μία σταθερή ταχύτητα, άρα και στροφές. Οπότε συμφέρει να έχεις 3η και 2.500.

Όπως και να 'χει, είναι μικρές οι διαφορές εντός πόλης. Εκτός πόλης είναι που φαίνεται η μεγάλη διαφορά.
__________________
Δείτε την ιστορία του AE86 μου: The story of my AE86
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 18-01-13, 18:47
Το avatar του χρήστη tom ks
tom ks Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: corolla G6 vvt-i
Περιοχή: Ιωαννινα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
tom ks είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγω το 6αρι οχι της ts, δεν το θεωρω κοντο. κοντη ειναι η πρωτη κ η πεμπτη. Η πρωτη εχει 10 χλμ λιγοτερα απο το 5αρι. Πιστευω για υπερκυβισμενα καλυτερο το 5αρι.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 18-01-13, 19:06
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το σασμαν απο το TS αν το βαλετε σε 1.4 θα πρεπει να πηγαινει μονο με 1η και αυτη δεν θα την φορτωνει ευκολα..Ειναι πολυ μακρυ..
Δεν εχετε δει τι κανει καλο υπερκυβισμενο με 6αρι..Το 6αρι που εχουν οι απλες εκδοσεις εχει την καλυτερη κλιμακωση για τα ατμοσφαιρικα-αροπα αλογα.
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 18-01-13, 19:39
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 400
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η ts εχει σασμαν C64 το C60 ειναι απο mr2.
Το σασμαν της ts ειναι το πιο κοντο εξαρι.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Aυτόματο σασμάν ktmakis TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 26-04-16 23:00
Βοήθεια για σασμάν G6 Odysseas69 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 20 14-02-14 22:44
Ντίζες σασμάν pavlosTS TOYOTA COROLLA T-SPORT 10 20-09-09 14:52
Σασμάν σε Avensis ltsantar CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 19 02-12-08 14:17
Πρόβλημα Στο Σασμόν spirosvvti TOYOTA COROLLA 111(G6) 0 27-06-05 02:35



Page generated in 0,20206094 seconds (83,42% PHP - 16,58% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:26.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)