Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
5w-30 λαδι στα VVT-i ή μηπως οχι??
  #1  
Παλιά 21-09-12, 11:46
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
5w-30 λαδι στα VVT-i ή μηπως οχι??

Ανοιξα αυτο το θεμα γιατι πιστευω ειναι ενα ιδιαιτερο θεμα για τους VVT-i, αφου ολα τα manual και ολες οι εταιριες λιπαντικων (TOYOTA, HEYNES, MOTUL, TOTAL, ARAL...) προτεινουν ως ιδανικο λαδι το 5w-30 energy conserving για ολα τα κλιματα και ολες τις θερμοκρασιες περιβαλλοντος...
Oι αντιπροσωπειες και οι μαστοροι λενε ομως ΟΧΙ...
Τι συμβαινει αραγε????
Εγω θελω να δοκιμασω το 5w-30 fuel economy της TOYOTA, ακριβως αυτο το λαδι που προτεινει ο κατασκευαστης δηλαδη, ομως φοβαμαι να πω την αληθεια...
Ας γραψουμε λοιπον αυτα που ξερουμε, εχουμε ακουσει και τις εμπειριες μας, να δουμε αμα βγει καμια ακρη!!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-09-12, 12:24
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 537
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εγώ σε 12άρα (με 4zz κινητήρα), έβαζα 10w-40, και εδώ και 3 χρόνια περίπου 10w-50, για να αντέχει πιο καλά τα καλοκαίρια.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 21-09-12, 12:30
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δε ξερω ρε γ@μωτο...Φαινεται οτι το TOYOTA 5w-30 fuel economy ειναι το καλυτερο λαδι για τα vvt-i...Δε ξερω τι να πω...Κοιταξτε τι βρηκα!!! Κοιταξτε τι υποσχεται!!!! Ακομα και αυξηση της ιπποδυναμης!!!
http://www.lindoptoyota.co.uk/files/tgmo%205w30.pdf

Και αυτο εδω ρε παιδες...Κοιταξτε τι λαβρακια βγαζω...Επισημα ολα...5w-30 παντου και παντα λενε...
http://toyota-club.net/files/07-01-10/eg6020-toy.pdf

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 21-09-12 στις 12:51. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 21-09-12, 12:44
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Και αυτο εδω ρε παιδες...Κοιταξτε τι λαβρακια βγαζω...Επισημα ολα...5w-30 παντου και παντα λενε...
http://toyota-club.net/files/07-01-10/eg6020-toy.pdf
με τοσο ψιλο λαδι, ειδικα το ελληνικο καλοκαιρι , πιθανον να εχεις μια καποια καταναλωση λαδιου (αλλα και καλυτερο στροφαρισμα βεβαια) ...και μετα απο αυτο που παθανε με τα vvti μοτερ και τα μπλοκ που αλλαξανε , ολοι βαζουν 10w 40 ωστε να μην υπαρχει εμφανης καταναλωση λαδιου....ειναι και ψυχολογικο το θεμα, το 10w 40 ειναι πιο all around και αλλαζεται και πιο συχνα (7500χλμ) ενω το 5w 30 προτεινεται για 15000.... και θα δεις σιγουρα μια καταναλωση λαδιου...αναλογως και την κατασταση του μοτερ ....θεμα δικο σου ειναι...αν δεν φρικαρεις με το να σου λειπουν καποια ml λαδιου..... δοκιμασε το!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 21-09-12, 13:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εγω στο δικο μου καποτε ειχα δοκιμασει λαδι 5-40 για να καθαρισει στην αρχη που εβαλα το μοτερ στο starlet αλλα δεν ξαναβαλα ποτέ αυτο το νουμερο, δεν μου εκαιγε λαδια τοτε ομως, μια αλλη φορα ειχα βαλει 0-40 αλλα για ελαχιστα χλμ μετα τα πεταξα ήταν σα νερό!!! τελικά τι ακριβώς είναι το δευτερο νουμερο στο λάδι? ξερει κανεις ακριβως?
Απάντηση με παράθεση
απαντ
  #6  
Παλιά 21-09-12, 13:49
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Δεν εχω προβλημα να του συμπληρωσω λιγο λαδακι...Αυτο που με απασχολει ειναι να φοραει το λαδι που προτεινει το εργοστασιο, και οχι το 5w-40 που μου βαζουν στην αντιπροσωπεια, το οποιο δεν αναγραφεται πουθενα...Εμενα δεν με νοιαζει η αποψη της αντιπροσωπειας, αυτοι μπορει να ειναι και ασχετοι, με νοιαζει η αποψη του εργοστασιου...Τα λαδια που προτεινει το εργοστασιο στο βιβλιαρακι του κατασκευαστη αναφερονται ακριβως ως εξης:
20w-50 (-7*C εως +40*C)
15w-40 (-12*C εως +40*C)
10w-30 (-18*C εως +40*C)
5w-30 (-30*C εως +40*C) (προτεινομενο)
Συνεπως και απ το βιβλιαρακι, αναφερεται το 5w-30 ως το ιδανικο λαδι για οποιαδηποτε θερμοκρασια περιβαλλοντος, ειτε ειμαστε στο βορειο πολο, ειτε ειμαστε στην ερημο Σαχαρα.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 21-09-12, 14:02
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
10-40 να βαζεις ειναι το καλυτερο! να μην καις και λαδια κιολας! και ημισυνθετικα και αλλαγη καθε 5000χλμ!
Απάντηση με παράθεση
Απαντ
  #8  
Παλιά 21-09-12, 14:02
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απαντ

Λαθος, λαθος...
-Το πρωτο νουμερο προσδιοριζει τη χαμηλοτερη δυνατη θερμοκρασια αντλησης του λαδιου ( πχ το 10αρι αντληται μεχρι τους -18*C...Πιο κατω πηζει...Ενω το 5αρι αντληται και στους -30*C).
-To δευτερο νουμερο δειχνει το κινηματικο ιξωδες στους 100*C....Δηλαδη ποσο πaχυ ή ποσο λεπτο ειναι στους 100*C. Οσο ανεβαινει το νουμερο, τοσο πιο χοντρο ειναι το λαδι, και οσο πιο χοντρο ειναι το λαδι τοσο μειωνεται η ταχυτητα του στο κυκλωμα λιπανσης και ψυχει λιγοτερο τη μηχανη...Το χοντρο λαδι επησης εχει μεγαλη ειδικη θερμοτητα και δεν απορροφα γρηγορα τη θερμοτητα της μηχανης για να την ψυξει.
Οσο πιο χοντρο τοσο πιο σκ@τα ειναι, και ας νομιζει ο κοσμος το αντιθετο...Εκτος αν επιβαλλει χοντρο λαδι το εργοστασιο
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 21-09-12, 13:48
Το avatar του χρήστη andreasece
andreasece Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2011
Μοντέλο: Toyota Corolla E12 1.4
Περιοχή: Ηλιούπολη
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
andreasece είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
τελικά τι ακριβώς είναι το δευτερο νουμερο στο λάδι? ξερει κανεις ακριβως?
Η θερμοκρασία στην οποία το ιξώδες του λαδιού έχει την πρώτη τιμή.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 21-09-12, 14:31
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγω 15W50 βαζω.
Πιο παλια εβαζα 10W40.
__________________


Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αναθυμιασεις με λαδι tasos 4age 2v SUPPORT 4 21-02-14 09:54
Απορια για λαδι σε toyota g6 elastogeorge ΦΟΡΟΥΜ 41 09-10-11 17:45
μηπως? MARMEL OFF TOPIC 9 16-12-10 16:19
KE-25 sl (μηπως ειμαι ----φαρδος????) sokratis TOYOTA COROLLA KE20 7 02-07-09 13:34
η βασικη εκδοση της ts μηπως ειναι λιγο φτωχη? xristos13 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 22-01-06 20:00



Page generated in 0,20110703 seconds (82,98% PHP - 17,02% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:53.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)