Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giwrgos_plav@hotmail.com
παιδια οκ τελικα βρηκα ηλεκτρολογο τον σταυρο στο κερατσινι και μου ειπε γυρω στα 400 θα παει.κατι αλλο τωρα.....η αντλια του τιμονιου και το a/c απο το 4ε κανει στο 4εφτε?οι βασεις ειναι ιδιες?γιατι μου ειπανε οτι στο a/c θελει πατεντα η βαση για να μπει.....ισχυει?
|
ο ηλεκτρολογος που λες ειναι ο κορυφαιος! να πας εκει γιατι και μενα για το a/c αυτος με εσωσε! να στα πω απο την αρχη μιας και τα εχω περασει, αν και τα εχω ξαναγραψει που να το βρουμε ομως το θεμα? χαμος εδω περα.
1) Η αντλια του τιμονιου κανει ναι, βαζεις την μαμα καλυτερα γιατι αν μπει του Gt δεν θα εχεις υποπιέσεις για να ανεβαζει το ρελαντι οταν στριβεις τερμα πχ σε παρκαρισμα επισης δεν ταιριαζει το σωληνακι που δινει λαδια στην κρεμαριερα και θες μετατροπη εκει! ο ρεγουλαδορος κανει μου ειπαν γιατι εμενα ο μηχανικος δεν τον ειχε βαλει και εκανα πατεντα με ντιζα M8 απο πανω!
2) Το στροφομετρο το μαμα ΔΕΝ δουλευει, απλα γιατι εχει διπλους πολλαπλασιαστες το μαμα μοτερ ενω το 4EFTE εχει εναν διανομεα και εναν πολλαπλασιαστη, θελει μετατροπη το σημα ειτε με πατεντα ηλεκτρονικη (ξερει ο Σταυρος να στο κανει) αλλιως στροφομετρο απο AE111 1600 (την πλακετα του δλδ ή πλακετα στροφομετρου απο starlet GT με πατεντα). Δες το how to, 3 ειμαστε εδω μεσα με στροφομετρα απο starlet GT!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21554
3) Ο κομπρεσορας του A/C δεν μπαινει στην ιδια βαση! εχει αλλιωτικη πατουρα το 4ΕFTE, ειτε πρεπει να φτιαχτει η βαση διαφορετικα ή να μπει απο starlet gt/glanza με πατεντα στην ηλεκτρολογικη συνδεσμολογια, ο Σταυρος μου ειπε πως γινεται κανεις δεν ηξερε! εδω λεω πως :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21481
επισης να εχεις υποψη πως χρειαζεται βαλβιδα ρελαντι A/C απο starlet gt/glanza αλλιως δεν θα ανεβαζει ρελαντι οταν ανοιγεις το a/c!
4) Βασεις ειναι οι μαμα, εκτος αυτην διπλα στο σασμαν που θελει μια πατεντα, νομιζω πως ειναι απο το starlet, καπου το ειχαμε συζητησει αυτο το θεμα γιατι δεν θυμαμαι, οι αλλες ειναι οι κανονικες του 4EFΕ, μια στην γεφυρα μπροστα δλδ πισω απο το ψυγειο νερου, μια πισω απο το μοτερ στο κατω μερος της γεφυρας και μια αριστερα του κινητηρα οπως τον βλεπουμε με ανοιχτο καπο.