Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Προτασεις σχετικα με εξατμιση - καταλυτη - φιλτρο αερος |
|
01-02-12, 03:12
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή:
Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Προτασεις σχετικα με εξατμιση - καταλυτη - φιλτρο αερος
Χαιρετω τον ομορφο πλυθισμο Με επιασε η καψα μου για ακομη μια φορα, και θελω να μαθω καπως περισσοτερα πραγματα για το θεμα καταλυτη - εξατμισης αλλα και αν αντι για φιλτρο K&N στο φιλτροκουτι, υπαρχει καποια καλη ή καλυτερη εναλλακτικη οπως πχ αλλη μαρκα με μικροτερο κοστος - ιδιο αποτελεσμα - ή φιλτροχοανη κλπ κλπ.
Πρωτο θεμα και χιλιοειπωμενο νομιζω αλλα δεν εχω ποτε καποια καταληξη.
Αξιζει να αλλαξω καταλυτη σε ελευθερο μεταλλικο η να μη τον πειραξω καθολου? Ξερω οτι στα καυσαερια δε θα εχω το τεραστιο θεμα εως και καθολου. Απο θεμα αποδοσης θελω να μαθω για διαφορα.
Δευτερο θεμα η εξατμιση. Εχω θεμα με τους πεζους στο δρομο :Ρ Καμια μερα θα πατησω κανεναν η θα τον ακολουθαω απο πισω μεχρι να κανει στην ακρη γιατι ΔΕΝ ακουγομαι :Ρ βεβαια αυτο ειναι το λιγοτερο. Το βασικο σκελος της αποριας-ερωτησης ειναι: Να αλλαξω εξατμιση παντα σε ελευθερο απο καταλυτη μεχρι πισω? κοινως μεσσαιο - τελικο?
Η να αλλαξω μονο τελικο?
Η και τα τρια? (καταλυτη - μεσσαιο - τελικο)
Κατα κυριο λογο αυτη ειναι η προτιμηση μου. Να αλλαξω και τα 3 αλλα να βρεθουν σε πολυ καλη σχεση τιμης/αποδοσης (με τετοιους καιρους πρεπει να κινεισαι για value for money επιλογες.. Η μπορεις απλα να τα βαλεις στην ακρη και να μην πειραξεις τιποτα :Ρ αλλα κατι τετοιο δε γινεται - σε εμενα :Ρ - και ξερω οτι θα μου το πειτε μερικοι :Ρ) Θελω μονο να κερδισω κοινως απο το αμαξι και να μη χασω καπου (τουλαχιστον οχι πολυ)
Και τριτο θεμα ειναι το φιλτρο αερος. Εκει κανονικα εχω καταληξει σε φιλτρο Κ&Ν στο φιλτροκουτι. Βεβαια εχω και ΒΑΡΕΛΑΚΙ (και οχι φιλτροχοανη που ειχα γραψει πριν..) Simota που φοραγε το lanos που ειχα πριν, αλλα δεν την δοκιμαζω. Εχανε το lanos (μπουκωνε συνεχεια και ρουφαγε αερα, εδω και σε ανηφορα με πρωτη και εφευγα πισω γιατι μαζευε αερα) Αλλα και φιλος μου που τη δοκιμασε σε Saxo VTS 120αρι, μουλαρωσε κατευθειαν.. Μαζευε και σε εκεινον πολυ αερα. Δεν ξερω.. Εκτος και αν τη βαλω στο Ατος της αδερφης μου να κανει και θορυβο :Ρ
Εσεις θα προτιμουσατε φιλτρο στο φιλτροκουτι? Και αν οχι της K&N, καποιας αλλης μαρκας; και γιατι. Η φιλτροχοανη; και επισης γιατι..
Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις και το μακροσκελες ποστ, αλλα προσπαθω να καταληξω καπου και ολο γεμιζω παραπανω αποριες.. :/ Καλο ειναι βεβαια αυτο, να ψαχτω πρωτα μιας και δε βιαζομαι.. Ουτως η αλλως βιαστικα πρεπει να κινουμαστε μονο στις δυσκολες καταστασεις - παντοφλα απο κοπελα :Ρ
Σας ευχαριστωω
Κωστας
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kostas_8 : 01-02-12 στις 03:58.
Αιτία: βαρελακι και οχι φιλτροχοανη
|
01-02-12, 03:20
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 20-05-2009
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για τον καταλύτη, ας πει κάποιος που έχει δοκιμάσει.
Για την εξάτμιση, λεφτά να έχεις, και όλα αλλάζονται...
Βλέπω ότι είσαι 1.600. Θα μπορούσες να βάλεις και βαρελάκι. Κάνε όμως όμως και μια δοκιμή με τη χοάνη να δεις. Αφού την έχεις.
|
01-02-12, 04:02
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή:
Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εκανα λαθος βασικα πριν, ειναι βαρελακι, και κοιτουσα για φιλτροχοανες και μπερδευτηκα.. Δε θελω να κανω και τιποτα το τρελο παντως.. Θελω κυριως να "ελευθερωσω" το αμαξι, να γινει πιο νευρικο (ισως με 45αρα εξατμιση..) χωρις πολλα τρελα.. Θελω να φτιαξω ενα κοστολογιο, να δω ποσα θα μου πανε αν και θεωρω πως με ενα 400αρι -βαρυ 500αρι- θα κανω δουλεια.. δε θελω να ξεφυγω και χρηματικα πολυ.
|
|
|
|
01-02-12, 17:27
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Εγω εχω 45αρα εξατμιση με ελευθερα καζανια ,ελευθερο καταλυτη hjs και φιλτρο κν..
Ας ξεκινησω με το φιλτρο..σιγουρα ελαφρα καλυτερο απο το κλασσικο χαρτινο ,δεν βρωμιζει καθολου η πεταλουδα ..συμφερει μακροπροθεσμα σαν κοστος..απο κει και περα απειροελαχιστη διαφορα στον ηχο σχεδον μηδαμινη.Στο θεμα της αποδοσης οταν θα το βαλεις πανω ολοκαινουργιο κι αν αργοτερα το πλενεις οσο καλα γινεται..σου δινει μια ελαφρια αισθηση οτι αρπαζει καλυτερα-οτι στροφαρει ενα κλικ καλυτερα
γενικα μιλαμε για διαφορες απειροελαχιστες του 2-3%
Το βαρελακι το γνησιο( bmc- cda)ειναι πολυ καλυτερο κι οσοι το χουν δοκιμασει ειδαν διαφορα σημαντικη σε ηχο-αποδοση αλλα ειναι ακριβο ως καινουργιο,για το simota carbonbox δεν εχω αποψη.....Τελος οι φιλτροχοανες οι κλασσικες αν δεν υπαρξει μεριμνα για κρυο αερα ,συνηθως χαντακονουν το αμαξι και επειδη οι περισσοτεροι βαζουν τις μεγαλες λογω εντυποσιασμου γιαυτο μπουκονουν αερα τα μοτερ ...
Εξατμιση : πρωτα ειχα αλλαξει μονο την σωληνα με 45αρα και ελευθερα καζανια...το αμαξι κερδισε στο δρομο 1,5-2 αμαξια σε κοντρες με αυτοκινητο φιλου που εχω ως σημειο αναφορας...ολη η μαγκια ομως ειναι ο καταλυτης .Τον εργοστασιακο τον αλλαξα γυρω στα 145000χλμ και ειχε τα χαλια του...ηταν μπουκομενος και εβαλα τον μεταλλικο πανω..αποτελεσμα?Το αμαξι πηρε κι αλλο τα πανω του περιπου αλλα δυο αμαξια+ και η εξατμιση εκανε ακομα πιο μπασο ηχο και ηταν αρκετα πιο νευρικο στην επιταχυνση
Με λιγα λογια το αμαξι με την εξατμιση πηρε τα ποδια του και σχεδον ριχνει κολωνα στο αμαξι μου χωρις εξατμιση.Ομως πρεπει να σου πω οτι μετα απο 3 χρονια ..που εχει ανοιξει η εξατμιση στο δρομο η αποδοση εχει πεσει και πλεον πηγαινει ελαχιστα καλυτερα απο οτι πηγαινε μαμα...εγω φοβομουν οτι τα αλογα μου εχουν πεσει πολυ αλλα το δυναμομετρο με διεψευσε σε απολυτα νουμερα .Για την ακριβεια στο δυναμομετρο εβγαλα σχεδον 105hp και 13κιλα ροπης αλλα σε συγκριση με αλλο αντιστοιχο corolla οι μεσαιες στροφες μου ηταν πεσμενες σε δυναμη και ειχα ελαφρα καλυτερη δυναμη στον κοφτη...πιστευω οτι αυτο οφειλεται κυριως στην ξεχειλωμενη εξατμιση...
κοστος.. 600ευρω μου πηγε η εξατμιση-καταλυτης και αργοτερα χρειαστηκαν αλλα 60 ευρω για τοποθετηση αποστατη στον πισω αισθητηρα λ ,ωστε να μην μου αναβει check engine και μου λενε αλλα ντ' αλλων στην αντιπροσωπεια....Επειδη δεν ειναι φθηνος , θα σου λεγα να μην τον βαλεις εξαρχης.. μονο αν αρχισει να σου αναβει check
Στον exhaust center εφτιαξα εγω την εξατμιση,λογω διαφημισης και επειδη μενω πολυ κοντα,αλλα αν ξαναφτιαχνα εξατμιση θα πηγαινα στον MAIKON μιας κι εχει καλες τιμες, εχω ακουσει καλα λογια απο παιδι με corsa opc που φοραει μονο εξατμιση ΜΑΙΚΟΝ και φιλτρο.... που μετρηθηκε 217+ hp σε σχεση με τα 192 και παει πολυ καλα στο δρομο...και απο ανθρωπο με evo 6 A' σταδιο + νιτρα 500 hp + που τον εμπιστευθηκε ,επισης με πολυ καλα αποτελεσματα
και φυσικα λογω οτι μπορεις να δεις το αμαξι απευθειας στο δυναμομετρο,πριν και μετα την εξατμιση..
πιστευω οτι τον καταλυτη πρεπει να τον αλλαξεις οπωσδηποτε...ειναι ποιο φθηνος απο εργοστασιακο κεραμεικο... δεν εχεις κανενα θεμα με καυσαερια μιας και οι δικοι μας καταλυτες ηταν EURO 2 και οι HJS ειναι EURO3 οποτε υπερκαλυπτουν τις προδιαγραφες καυσαεριων ασχετα που ειναι ποιο ελευθεροι ,εγω ποτε δεν ειχα προβλημα με καρτα καυσαεριων... ειναι ολες σουπερ ,απλα θελει καλο ζεσταμα ο καταλυτης πριν μετρησεις...
Θα κερδισεις σε νευρικοτητα σιγουρα... τωρα αν θες και ηχο αλλαξε τα καζανια...για την διαμετρο της σωληνας δεν ξερω.... σιγουρα αρχικα θα εχεις μεγαλυτερα οφελη με 45αρα αλλα οσο ξεχειλωνει η εξατμιση θα χασεις ακομα περισσοτερο backpressure ,οποτε ισως ηταν καλο να αφησεις την εργοστασιακη σωληνα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 01-02-12 στις 17:35.
|
|
corolla e111 |
|
01-02-12, 17:56
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-03-2010
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 47
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
corolla e111
φιλε γιωργο μια ερωτηση:οταν λες οτι με τον καιρο ξεχειλωνει η εξατμιση(το καζανι) εννοεις το μεσαιο ή το τελικο ή και τα δυο?
|
|
|
|
02-02-12, 18:43
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vinakos7
φιλε γιωργο μια ερωτηση:οταν λες οτι με τον καιρο ξεχειλωνει η εξατμιση(το καζανι) εννοεις το μεσαιο ή το τελικο ή και τα δυο?
|
ακριβως δεν ξερω να σου πω παντως το αμαξι για μερικους μηνες,ισως χρονο πηγαινε μπουνια ,σιγα σιγα αρχισε να πεφτει η αποδοση του ,πριν παω δυναμομετρο του κανα γενικο σερβις ,λαδια μπουζι φιλτρο βενζινης /λαδιου, καθαρισα μπεκ ..το αμαξι πηγαινε καλυτερα αλλα παλι οχι οπως οταν πρωτοεβαλα την εξατμιση...δεν μιλαω για τραγικες διαφορες που ωα τις αντιλαμβανεσαι σε χαλαρη οδηγηση φυσικα
Ο ηχος της εξατμισης οσο περναγε ο καιρος εγινε λιγοτερο ξερος και λιγο πιο δυνατος ,μιας και καηκαν οι υαλοβαμβακες οποτε τωρα λογικα ειναι σχεδον κουφια τα καζανια μεσα και επεσε το backpressure.. (υποθεσεις κανω) επισης ενα απο τα καζανια κανει ενα συντονισμο ελαφρυ σαν τσιτσιρισμα οταν αφηνω γκαζι... μαλλον καποιο διαφραγμα την εχει ακουσει δεν ξερω.
ο καταλυτηης ειναι hjs 200cpi 3 για καποιον που ρωτησε
αν ξαναφτιαχνα εξατμιση εγω θα αλλαζα καταλυτη,θα καταγουσα μεσαιο και θα βαζα 45 σωληνα με μια group n πισω που ειναι φτηνη και αποδοτικη κι ας μην ειναι η πιο ωραια εξατμιση που υπαρχει
Τελος για το φιλτρο... πουλαει ο Gmaster6 μεταχειρισμενο βαρελακι bmc cdaμαζι με κιτ καθαρισμου σε πολυ καλη τιμη ,ψαξτο στις αγγελιες ή στειλε του p.m ..Το βαρελακι αξιζει τον κοπο αν θες μια αισθητη αποδοση στις ψηλες στροφες(απο 4000 και πανω) μαζι με ωραιο ηχο..
με τις φιλτροχοανες θα δεις χαρα μονο τετοιες μερες που κανει ψοφοκρυο και δε ρουφανε βραστο αερα να ψοφαει το μοτερ ,σαφως βεβαια υπερτερουν σε ηχο και κοστος....αν διαλεξεις φιλτροχοανη παντως,διαλεξε μικρου κωνου...ουτε μανιταρια ουτε χωνια τεραστια...και πηγαινε την οσο πιο κοντα στο φτερο μπορεις
Αν δε σε νοιαζει ο ηχος ουτε θες πατεντες και βιδωματα ....περνεις το kn φιλτρο στον παπα και ειναι ή πιο τιμια επιλογη
|
|
|
|
02-02-12, 21:11
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
όταν ο καταλυτης ειναι για πολλα αλογα εκτος της τιμης θελει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ζεσταμα για να φτασει στην θερμοκρασια λειτουργιας, αυτος που ειναι για πολλα αλογα σημαινει πως ειναι και για πολλα κυβικα που εχουν αλλη ροη καυσαεριων! το λεω γιατι εγω για να βγαλω καρτα πεδευομαι καθε φορα να κανω βολτες να ζεσταθει, βεβαια ενα turbo moter εχει διαφορετικη ροη καυσαεριων απο ενα ατμοσφαιρικο, αλλα να το εχεις υποψην! το ιδιο επαθε και ο αδερφος μου που εβαλε μεταλλικο σε suzuki swift 1000cc και μετα πεδευοταν να βγαλει καρτα, δεν τον εφτανε με τπτ σε θερμοκρασια λειτουργιας! προσοχη λοιπον στην επιλογη καταλυτη, να μπει αυτος που αντιστοιχει στα κυβικα σου, μην ακους οτι ειναι για πολλα αλογα και θα τραβαει καλυτερα και αλλες μπαρουφες....επισης οι μεταλλικοι ειναι μεν ποιο ελευθεροι και χαλανε ποιο δυσκολα απο τους κεραμικους, αλλα εκτος οτι βγαζουν παραπανω καυσαερια (λογικο αφου ειναι ποιο ελευθεροι) αργουν να ζεσταθουν δλδ να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας! φαντασου οταν πηγα εγω για καρτα εδειχνε το μηχανημα πανω απο 120-140 στους υδρογοναθρακες!!!! ενω οταν ζεσταθηκε κανονικα πηγε καπου 35-38 και μπορουσα και καλυτερα.
|
01-02-12, 20:13
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε Κωστα σε εσενα ειχα στειλει μνμ πιο παλια που με ειχες ρωτησεις για εξατμιση και φιλτρο?Αν ναι σου λεω οτι ισχυει οτι σου ειχα πει τοτε,αν δεν εισαι εσυ τοτε βαλε ενα τελικο και 150 ευρω και με τα υπολοιπα παρε σουβλακια!!
|
01-02-12, 23:26
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή:
Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οχι φιλε μου δε σε ειχα ρωτησει κατι. Γιατι μονο τελικο ομως;
Γιωργο θα κοιταξω για τον ΜΑΙΚΟΝ (καματερο καπου δεν ειναι αυτος; ) και επισης θα κοιταξω και για καταλυτη σαν τον δικο σου. Λογικα 200αρη δε θα βαλω; δεν εχω πολυκαταλαβει πως πανε αυτα για την ακριβεια..
|
01-02-12, 23:51
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.007
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πρωτα απο ολα με ενα ελευθερο φιλτρο οπως προειπωθηκε δεν κερδιζεις αλογα,δεν χανεις,απλα παιρνει πιο ευκολα και τον αερα που χρειαζεται,ενω με φιλτροχοανη οι αποψεις διειστανται...........
Με τον καταλυτη οταν χαλασει ο δικος σου βαλε ενα συρματινο και πιο ελευθερα τα καυσαερια και μεγαλη διαρκεια ζωης.........
Για θορυβο βγαλε το προτελευταιο,το σιλανσιε,και απο κει και περα αν ο ηχος δεν σου φτανει που βγαζει αλλαξε τελικο μικροτερο.......
Και κατι αλλο που ειναι προσωπικη εμπειρια και αποψη μου,αλογα τοσο ευκολα και ειδικα απο αμαξι 98 και 115 αλογων,δεν τα παιρνεις ετσι απλα και τα λεφτα που θα ξοδεψεις για να παρεις πραγματικα αλογα δεν αξιζει το ολο project,παρολο που ειχα βαλει και χταποδι,απλα το αμαξι εγινε πιο νευρικο και ανεβασε ροπη.................αυτα απο μενα παντα φιλικα..........
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,21076608 seconds (86,19% PHP - 13,81% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:51. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|