Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
|
Κιβώτια ταχυτήτων dsg 7 - VW |
|
11-07-11, 15:32
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Κιβώτια ταχυτήτων dsg 7 - VW
Φυσικά εκει δεν κανουν ανακλήσεις (ουτε καν επισκευαζουν τιποτα μεσα σε εγγυηση) γιατι ολα ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ...
Τα λέει ολα ο αγανακτισμενος...
Θέλω να αναφερω με ιδιαιτερη πικρια το εξης. Πλήρωσα ενα σκασμο χρηματα για να αγορασω ενα αυτοκίνητο, γύρω στις 30.000 ευρώ.
Αγόρασα το λοιπον ένα scirocco tsi με dsg 7 κιβωτιο, δηλαδή αυτοματο. Από την στιγμη που το αγορασα το μονο που συμβαινει ειναι η απιστευτη ατελειωτη ταλαιπωρια μου, θόρυβοι κατα τις αλλαγες ταχυτήτων, σκορτσαρισματα,
κολλήματα του κιβωτίου στις αλλαγες των ταχυτήτων. Εδώ και ατελειωτους μηνες η ιδια ταλαιπωρια. Το αμαξι στον αντιπρόσωπο συνεχεια και η απαντηση της kosmocar..ειναι φυσιολογικά, ΤΙ ΛΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ?ΑΥΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΠΕΚΤ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ?ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ? Δεν τα γραφετε, απλα ταλαιπωρειτε τους καταναλωτες που σας προτημησαν αντι να αγορασουν κατι αλλο. Στα τριαντα χιλιαδες χιλιομετρα δεν θα εχουμε πλεον αυτοκινητο....
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Πηγη: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/201...sg-7.html#more
Υ.Γ.: Που θα παει και αυτος... Θα μαθει...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
11-07-11, 20:09
|
|
|
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Χαχα ας ελπίσουμε να μάθει!!!
Δυστυχώς έχω ακούσει και εγώ παρόμοιες περιπτώσεις, ειδικά στα νέα DSG 7 ταχυτήτων (που δεν είναι τόσο ανθεκτικά όσο αυτά των 6 ταχυτήτων).
Όπως επίσης και το γεγονός πως αδυνατούν να διαχειριστούν περισσότερη ροπή απο την εργοστασιακή (υπάρχει σχετικό Bulletin Board για τα VAG στις αντίστοιχες αντιπροσωπείες).
|
11-07-11, 20:36
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 2.877
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλά να πάθει, δεν ήξερε δεν ρώταγε
|
12-07-11, 00:20
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Επειδη ετυχε σε εναν δεν σημαινει οτι τα DSG δεν ειναι καλα κιβωτια..Επισης ποιος ειπε οτι δεν αντεχουν περισοτερη ροπη απο την εργοστασιακη???Επειδη το γραφουν σε καποιο forum??Μην ακουγονται ανακριβιες..Με την ιδια λογικη καλα να παθουν οσοι εχουν vvt-i που καινε λαδια,καλα να παθουν οσοι εχουν 4efte που ραγιζουν για πλακα τις πολλαπλες..
|
12-07-11, 02:01
|
|
|
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Επισης ποιος ειπε οτι δεν αντεχουν περισοτερη ροπη απο την εργοστασιακη???Επειδη το γραφουν σε καποιο forum??Μην ακουγονται ανακριβιες..Με την ιδια λογικη καλα να παθουν οσοι εχουν vvt-i που καινε λαδια,καλα να παθουν οσοι εχουν 4efte που ραγιζουν για πλακα τις πολλαπλες..
|
Οι ίδιες οι αντιπροσωπείες... Ψάξτο λίγο...
Επίσης, τον λόγο για τον οποίο ο όμιλος απέσυρε ολοκληρωτικά τους FSI τον ξέρεις;
Μιλάνε πάντα για πληροφορίες απο αντιπροσωπείες.
Συγνώμη αλλα δεν μπορώ να δημοσιέυσω χαρτιά.
Εν τέλει για τα πάντα μπορείς να προσάψεις κάτι, τίποτα δεν είναι τέλειο.
Όχι όμως ότι δεν είναι και πρόβλημα, έτσι; η bmw δεν είχε τέτοια προβλήματα. Ξέρω την τραβάω την συζήτηση τώρα, αλλα φαντάζομαι εδώ περισσότερο το αναφέραμε χαριτολογώντας και όχι για να "θάψουμε" τα κατα τ'αλλα πολύ καλά αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων.
|
12-07-11, 02:15
|
|
|
|
Εγγραφή: 11-01-2009
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 738
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σε VW POLO γνωστου μου ετυχε να μεινει ξαφνικα απο δισκο πλατο το αμαξι ειναι 3 μηνων με λιγοτερο απο 10.000χλμ η απαντηση της αντιπροσωπιας ηταν οτι οφείλεται σε κακη χρηση κ οχι σε αστοχια κ του ζηταν τωρα να τα σκασει για ενα αμαξι που ειναι στην εγγυηση. Γενικα εχω ακουσει πολλα παραπονα για την εξυπηρετηση της VW.
__________________
I am not normally a religious man, but if you are up there, save me Superman
One day i want to become B.E.A.M.S.
|
|
|
|
12-07-11, 02:31
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
To dsg-7 μπορει να αντεξει 25,5kg ροπης υποτιθεται και τοποθετειται στα 1.2-1.4 tsi που παιζουν απο 18kg μεχρι 25,5kg αναλογως τον κυβισμο και εκδοση...
Tο ibiza cupra /polo gti ειναι στα 180+hp/25,5kg tq και φορανε standard DSG-7 .Oλοι οι προγραμματιστες προσεχουν στα προγραμματα τους να μην ανεβασουν το overboost (αρα και τη μεγιστη ροπη των 25,5kg που εμφανιζεται στις μεσαιες στροφες ) αντι αυτου προσπαθουν να διατηρησουν το εργοστασιακο overboost μεχρι τον κοφτη και σε συνδυασμο με με το ανεβασμα του κοφτη ,κερδιζουν αλογα ψηλα κρατοντας την ροπη κοντα στα 25,5 kg σε ενα μεγαλυτερο φασμα στροφων ,σε σχεση με το εργοστασιακο , χωρις ομως να ξεφυγουν απο αυτο το οριο ,γιαυτο και τα περισσοτερα , αν οχι ολα τα ibiza cupra/polo gti/fabia rs βαζουν μονο προγραμμα-φιλτρο και ενα τελικο...δεν εχουν πολλα περιθωρια να ανεβουν ....
Το DSG-6 ειναι ελαφρα πιο αργο σε χρονους αλλαγης αλλα αρκετα πιο ανθεκτικο γιατι φοραει εξαφτερους δισκους συμπλεκτων πολυ πιο ανθεκτικους απο τους απλους δισκους συμπλεκτων που φοραει το DSG-7 και το φορανε τα 2000 tsi και μεγαλυτερα μοτερ
(το DSG-7 φοριεται μεχρι 1800cc σε αποδοσεις <200hp/25,5kg-tq )
Οσον αφορα τα προβληματα ...οντως ειχαν παρατηρηθει στα πρωτα μοντελα σε καποιες περιπτωσεις μπερδεματα του κιβωτιου ,καθυστερησεις στην αποκριση κ.τ.λ. που ομως λυθηκαν με αναβαθμισεις λογισμικου στις αντιπροσωπειες
Το μονο "προβλημα" που δεν εχει λυθει τελειως ειναι ενα ελαφρυ κροταλισμα-μεταλλικος θορυβος (μαλλον λαθος σχεδιασμου )κατα τις αλλαγες ταχυτητων που δεν δημιουργει καποιο προβλημα ,απλα ειναι ενοχλητικο να εχεις μεταλλικους θορυβους στην καμπινα ,οταν πληρωνεις 20000-30000 για VW ...
Κατα τα αλλα ειναι σουπερ κιβωτιο ,φοβερα κοντο ,δινοντας πολυ νευρο ,οικονομικο οταν το αφηνεις να αλλαζει μονο του ταχυτητες στις στροφες μεγιστης ροπης του κινητηρα (ητοι 2000-4000σ.α.λ),σουπερ ταχυ στις αλλαγες ....και σου δινει μια αισθηση απο WRC και F1
Το μεγαλυτερο μειον του κατ εμε ειναι οτι αν χαλασει ,δεν επισκευαζεται.... το πετας και σκας 2000 ευρω για καινουργιο....... αααουτςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!
|
12-07-11, 03:01
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Μην πέρνετε φόρα μερικοί... Έψαχνα να βρω πού είχα διαβάσει για προβλήματα στα Yaris MMT τελευταία μοντέλα που έχουν μείνει από μηχανισμό συμπλέκτη στο δρόμο αλλά και COROLLA MMT που όταν πατάς γκάζι έχουν πτώση τάσης και η ΤΟΥΟΤΑ στην Ελλάδα δεν μπορεί να βρεί το πρόβλημα...
Ας μην φοράμε λοιπόν παρωπίδες και φανατιζόμαστε, μέσα στο ”σπίτι” μας συμβαίνουν ακριβώς τα ίδια... Για μην θυμηθώ τις σκανδαλώδεις ανακλήσεις μοίριων αυτοκινήτων ΤΟΥΟΤΑ
|
12-07-11, 03:17
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνω Ηλια μαζι σου.
Aliengoa δεν χρειαζεται να ψαξω κατι..Αυτα που πρεπει και με ενδιαφερουν για τα κιβωτια αυτα και γενικα για τους κινητηρες που χρησιμοποιει ο ομιλος τα ξερω και τα εχω δοκιμασει.
Giwrgos@xxx οπως τα λες ειναι..Με τις τελευταιες αναβαθμισεις ειναι ακομα καλυτερα τα κιβωτια αυτα.
|
|
|
|
12-07-11, 03:22
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
ολα τα αυτοκινητα ,σε ολες τις μαρκες βγαζουν καποιες συγκεκριμενες βλαβες με μεγαλη συχνοτητα ,(οταν ειναι καινουργια,αδοκιμαστα μοντελα κυριως )χωρις να αποκλειονται και μεμονομενα περιστατικα με ασχετες-απροβλεπτες βλαβεως .Αλλα τα διαφημιζουν περισσοτερο αλλα,λιγοτερο ,λογω σκοπιμοτητων (βλεπε Toyota-VW,δυσφημηση στις 2 πιο κερδοφορες αυτοβιομηχανιες...τυχαιο ? δε νομιζω) ... μην ξεχναμε οτι πλεον τα αυτοκινητα ειναι πολυ πιο πολυπλοκα με τεραστια χρηση ηλεκτρονικων συστηματων και αλλων μηχανικων-υποστηρικτικων εξαρτηματων ,που αυξανουν την πιθανοτητα και συχνοτητα εμφανισης βλαβων ...
συνηθως το 98% των προβληματων εχουν λυθει με την ελευση του f/l ή νεου μοντελου
Το dsg ειναι φανταστικο κιβωτιο,οσοι το χουν δοκιμασει πινουν νερο στο ονομα του....και ειναι το πρωτο κιβωτιο του ειδους που μπαινει σε αυτοκινητα παραγωγης και δουλευει παρα πολυ καλα.....το dsg-7 ειναι σχετικα καινουργιο ακομη ,οι παιδικες ασθενειες λογικα θα εξαλειφθουν..
Το dsg-6 που ειναι καποια χρονια στην αγορα ,ειναι αψεγαδιαστο σχεδον ,ειδικα σε αυτοκινητα που παρεμειναν stock ...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,19535494 seconds (84,14% PHP - 15,86% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:56. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|