αντιπρόσωπος της KW στην Αθήνα είναι η ΤΡΟΧΟΣ
http://www.troxos.net/
τιμούλα: 1250
χωρίς τοποθέτηση.... (υπολόγιζε άλλα 100)
χαρακτηριστικά: όπως κάθε colilover σου δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσεις διάφορες ρυθμίσεις για να φέρεις το αμάξι στα μέτρα σου. Αυτό από μόνο του είναι το πρώτο μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με το να βάλεις ξεχωριστά αμορτισέρ και ελατήρια χαμηλώματος.
Σε σχέση με την TEIN superstreet ή την Bilstein pSS9 νομίζω ότι είναι η καλύτερη για λόγους που αν θες αναλύω....
εντυπώσεις: η αίσθηση του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί σημαντικά. έχει τύχει να μπω σε στροφή και να σκεφτώ "μεγάλε μπήκες με πολλά, ετοιμάσου να αγοράσεις χωράφι", και όμως στρίβοντας το τιμόνι το αμάξι πήγε εκεί που το κατεύθυνα. Δε θα ήταν υπερβολή να πω ότι στρίβω με περίπου 20 χιλιόμετρα περισσότερα σε σχέση με τη μαμά ανάρτηση.
όλα αυτά προϋποθέτουν καλή άσφαλτο. Σε γυαλιστερή άσφαλτο, το αμάξι βγάζει λίγα μούτρα ειδικά σε αργές καμπές, δλδ στροφές που στρίβεις με πατημένη δευτέρα. Σε αυτό πιστεύω ότι φταίνε δύο λόγοι. 1ον φοράω προφίλ 195 (με 205 θα είχα καλύτερη πρόσφυση) και 2ον έχω λίγο πιο σφιγμένα τα πίσω ή πρέπει να σφίξω λιγάκι τα μπροστά...
Το κοπάνημα δεν μπορώ να το αξιολογήσω γιατί δεν είχα πότε αμάξι με aftermarket ανάρτηση, αλλά και ο
corollapatra που το οδήγησε την Δευτέρα το βρήκε πολύ φιλικό (επίσης διαπίστωσε ότι δεν έστριψε όπως περίμενε, αλλά το πήρε βόλτα σε πολύ γλιστερό δρόμο).
Νομίζω ότι η τελική επιλογή έχει να κάνει καθαρά με το κόστος. Σε συμβατική ανάρτηση δηλαδή αμορτισέρ και ελατήρια ξεχωριστά, το κόστος για μια καλή λύση βγαίνει περίπου στα 700 ευρώ... Για μια coilover χρειάζεσαι περίπου τα διπλά. Άρα το ερώτημα είναι αν είσαι διατεθειμένος να τα δώσεις... Μπορεί η διαφορά σε απόδοση να μην είναι τόσο μεγάλη όσο η διαφορά στην τιμή, αλλά σίγουρα η coilover θα σε αποζημιώσει....!