Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > www.LpgPower.gr

www.LpgPower.gr Τα παντα γυρω απο το Υγραεριο και οχι μονο.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Αερίου Ψεκασμού VS Υγρού Ψεκασμού
  #1  
Παλιά 04-04-11, 22:43
Το avatar του χρήστη Victhor
Victhor Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-11-2009
Μοντέλο: E12
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 305
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
Victhor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αερίου Ψεκασμού VS Υγρού Ψεκασμού

Παιδιά αποφάσισα να ανοίξω αυτό το θέμα μίας και σκέφτομαι πολύ σοβαρά στις επόμενες μήνες να κάνω μετατροπή σε LPG και δεν ξέρω ακόμα ποιο σύστημα να βάλω,αερίου ψεκασμού η υγρού ψεκασμού.

-Ποιο σύστημα είναι καλύτερο για κινητήρες Toyota; (εδώ έχω ακούσει διάφορα,ακόμα ότι το VVTi βρίσκεται σε BLACK LIST σε κάποια LPG kits)
-Τα υπέρ και τα κατά των δυο συστημάτων;
-Αν υπάρχει διαφορά στη κατανάλωση;
-Διαφορά στη συντήρηση.
-Πόσα χρόνια/χιλιόμετρα έχουν εγγύηση;
...και ότι άλλο ξέρει ο καθένας.
...ευχαριστώ.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-04-11, 23:15
makatos3sgte Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-02-2009
Μοντέλο: Ε12 ΛΕΥΚΟ
Περιοχή: ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 53 male
Μηνύματα: 345
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 227
makatos3sgte είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρωτα τον Φανη αυτος ειναι εξπερτ στο αεριο θα σου λυσει ολες τις αποριες
__________________
Ε12-3SGTE EE 111van
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-04-11, 00:27
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 537
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Λοιπόν, θα μιλήσω ως κάτοχος υγραεριοκίνητης 12άρας.
Εγώ έχω 4ης γενιάς (αέριου τύπου) μάρκας BRC. Ιταλικό κιτ. Το έχω περίπου 18.000 χιλιόμετρα, το αμάξι δεν έχει κάνει ούτε γκουκ ούτε μουκ.
Άλλος θα σε πει να βάλεις το 5ης. Εγώ δε θα στο προτείνω. Το 4ης είναι δουλευμένο κατά κόρον στην Ελλάδα. Προσωπικά, επειδή έχω ψάξει αρκετά για το υγραέριο, και μετά που το πέρασα, για τη συγκεκριμένη εταιρία δεν έχω ακούσει κάποιο πρόβλημα.
Από κατανάλωση, σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 120-130 είμαι γύρω στα 8,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Συντήρηση αλλάζεις μόνο ένα φιλτράκι κάθε 15.000 χιλιόμετρα. Φθηνό είναι πάντως, αλλά με διαφεύγει η τιμή του τώρα.
Εγγύηση στα 2 χρόνια, τουλάχιστον στο δικό μου.
Για ότι άλλο θες, μπορείς να δεις στο θέμα που έχω κάνει για την 12άρα μου.
Καθώς και μιά βόλτα από το μαγαζί του Φάνη, θα σε κατατόπιζε πλήρως...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 05-04-11, 01:32
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Kοιτα οι διαφορες που εχουνε δεν ειναι τραγικα τεραστιες αλλα θα σου αναφερω καποιες...

Αεριου Ψεκασμου κιτ..(4ης γενιας)

..............ΥΠΕΡ...
1.Αρκετα φθηνοτερο(μαλλον πολλη θα ελεγα)σαν κιτ απο το 5ης γενιας...
2.πολλα χρονια δοκιμασμενο σε ολη την Ευρωπη χωρις προβληματα..
3.μπορει να μπει σχεδον σε ολα τα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ μοτερ.
4.πλεον σχεδον μηδενικη διαφορα στην αποδοση απο την βενζινη.

.........ΚΑΤΑ..............
1.φερει πολλα περιτα εξαρτηματα στον χωρο του κινητηρα(πνευμονα,σωληνακια,παραλληλο εγκεφαλο κτλ)
2.δεν μπορει να μπει σε κινητηρες τουρμπο,Tsi,Fsi και καποια αμαξια που εχουνε ευαισθησια πχ Honda(καινε βαλβιδες),Qausqui,Cherokke(Λογο ιδιομορφιας των μπεκ)κτλ
3.Μπαινει παραλληλος εγκεφαλος υγραεριου ο οποιος αν δεν ρυθμιστει σωστα στην καλυτερη θα καψεις βαλβιδες.
4.λογο αεριας καυσης για να υπαρχει ιδια αποδοση με την βενζινη καιει παραπανω σε σχεση με την βενζινη.(ελαφρος παραπανω)
5.καθε χρονο απαραιτητα Θελει σερβις ο πνευμονας.
6.για να γυρισει σε υγραεριο θα πρεπει το νερο του κινητηρα να πιασει μια ορισμενη θερμοκρασια


Κιτ Υγραεριου 5ης Γενιας....

........ΚΑΤΑ.....
1.Πολλη ακριβο συστημα
2.Υπαρχει τρομπα υγραεριου και αν αυτη τα παιξει θα πρεπει να ανοιχτει η δεξαμενη και να αλλαχτει.
3.λιγο καιρο στην αγορα και ακομα κανεις δεν μπορει να πει το μελλον πως προδιαγραφεται.


........ΥΠΕΡ............
1.μπορει να μπει σε οποιοδηποτε αμαξι και να δουλεψει χωρις προβλημα ακομα και σε μοντελα που με 4ης υπαρχει προβλημα.
2.Μπορει να μπει σε κινητηρες Τουρμπο,Tsi,FSI και μαλιστα για τους τελευταιους 2 υπαρχει ετοιμο κιτ ειδικα για αυτους(οχι σαν καποιους που λενε οτι βαζουνε 4ης και δουλευει αλλα θελει και βενζινη για να δουλεψει)
3.δεν υπαρχουν περιτα πραγματα μεσα στον κινητηρα(πνευμονας,σωληνακια νερου,παραλληλος εγκεφαλος κτλ)
4.δουλευει με τον μαμα εγκεφαλο του αυτοκινητου που αυτο ειναι για μενα και το καλυτερο μιας και ο εγκεφαλος διορθωνει οτι βρει λαθος.
5.εαν ο εγκεφαλος περνει προγραμμα αυτοματα αλλαζουνε και οι ρυθμισεις στα μπεκ υγραεριου.
6.εχεις αυξηση ιποδυναμης λογο υγρου ψεκασμου και το νιωθεις στο γκαζι οταν απο βενζινη γυρναει σε υγραεριο.
7.χειμωνα-καλοκαιρι μολις βαλεις μπροστα παντα μεσα σε 40 δευτερολεπτα γυριζει σε υγραεριο.


Ισως να ξεχασα καποια υπερ-κατα στα 2 συστηματα.
Και τα 2 ειναι εξισου καλα με το 4ης να προηγειτε λογο της κατα πολυ φθηνοτερης τιμης του και των πολλων χρονων που ειναι στην αγορα.
Η αποφαση ειναι αποφαση του καθε ενος.
Απλα κατι που εχω ξαναπει ειναι οτι θελει προσοχη η σωστη επιλογη του εγκαταστατη που θα πας,να εχει πολλα χρονια προυπηρεσιας(και αδεια επισης) το οποιο ειναι και το βασικοτερο κρητηριο για εμενα.

Κατα καιρους εχω διαβασει τα απιστευτα στο νετ και το πιο προσφατο παραδειγμα ηταν καποιος να εχει αναρτησει στην ιστοσελιδα του οτι βαζει συστηματα 6ης και 7ης γενιας λες και οι γενιες για αυτον ειναι κουκια και στο φιναλε τι βαζει?το κανονικο 4ης που ξερουμε ολοι.
Οταν εβαλα εγω το συστημα μου 5ης γενιας (φυσικα και 4ης θα δουλευε τελεια)ητανε 7 διπλωματουχοι εγκαταστατες σε ολη την Ελλαδα μιλαμε για Νοεμβρη του 2009 και την βενζινη στα 95 λεπτα/λιτρο.Ξαφνικα μολις αρχισε η δουλεια με το υγραεριο ξεφυτρωσανε σαν μανιταρια αλλοι 700 ισως και παραπανω.

Και κλεινωντας θα ηθελα να πω οτι στα συστηματα 5ης γενιας (ιταλιας ICOM-ολλανδιας-VIALLE)δεν ητανε χαζοι οι ανθρωποι που δωσανε τις αποκλειστικες αντιπροσωπειες τους στην Ελλαδα σε αυτους τους 2 που τις εχουνε τωρα.κατι ξερουνε.
Τυχαιο δεν νομιζω.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 05-04-11, 00:55
Το avatar του χρήστη Victhor
Victhor Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-11-2009
Μοντέλο: E12
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 305
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
Victhor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ Δημήτρη για μια πολύ καλή περιγραφή του συστήματος σου BRC.Εννοείται ότι θα πάω μια βόλτα από το μαγαζί του Φανή,δυστυχώς τις προηγούμενες φορές λόγω δουλειάς δεν κατάφερα να πάω στα σεμινάρια που διοργάνωσε ο Φανής.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 05-04-11, 01:04
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 537
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ξέχασα να αναφέρω, ότι φίλος με 12άρα, 1,6 prο f/l, πέρασε αέριο στο Φάνη. Φοράει 60άρα φιάλη, και γεμίζει 54 λίτρα το μέγιστο. Φούλαρε Θεσ/νίκη, και σε συνθήκες ταξιδιού με 120-130, έκανε 700 χιλιόμετρα...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 05-04-11, 01:13
Το avatar του χρήστη Victhor
Victhor Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-11-2009
Μοντέλο: E12
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 305
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
Victhor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou Εμφάνιση μηνυμάτων
Ξέχασα να αναφέρω, ότι φίλος με 12άρα, 1,6 prο f/l, πέρασε αέριο στο Φάνη. Φοράει 60άρα φιάλη, και γεμίζει 54 λίτρα το μέγιστο. Φούλαρε Θεσ/νίκη, και σε συνθήκες ταξιδιού με 120-130, έκανε 700 χιλιόμετρα...
7 λίτρα LPG στα 100 χμ. βγαίνει περίπου,πολύ καλά!!!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 05-04-11, 01:47
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 537
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Μα και στο 4ης, σε ένα λεπτό γυρίζει από βενζίνη σε υγραέριο όταν βάλεις μπροστά. Συγκεκριμένα, με το που πιάσει το παραφλου 40 βαθμούς γυρίζει.
Εμένα το καλοκαίρι που έβαζα μπροστά, μέχρι να βγάλω πορτοφόλι και κινητά, γύριζε. Όσο ήμουν ακόμη στο ρελαντί. Σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το χειμώνα στα καλά τα κρύα, θα πρέπει να διανύσω περίπου 500-600 μέτρα για να γυρίσει.
Χωριάτικα, το χειμώνα, ίσα που έκανε ένα τακ να ανέβει η θερμοκρασία στο κοντερ και γύριζε στο υγραέριο.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 05-04-11, 02:20
Το avatar του χρήστη Victhor
Victhor Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-11-2009
Μοντέλο: E12
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 305
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
Victhor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
¶ψογος ο davarisx ,σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.Τώρα έχω μια πιο πλήρη εικόνα των δυο συστημάτων αν και την δεύτερη (υγρού ψεκασμού) δεν την είχα δει ακόμη με τα μάτια μου.Σήμερα πέρασα τυχαία από ένα μαγαζί στην οδό Τατοΐου,Μεταμόρφωση που βάζει ιταλικά συστήματα αερίου ψεκασμού (ο μηχανικός που έκανε εγκατάσταση δεν θυμόταν τι μάρκα βάζει,όταν τον ρώτησα ) πάντως μου είπε ότι έβαζε και συστήματα υγρού ψεκασμού. Τον ρώτησα και πιο σύστημα θεωρεί αυτός πως είναι καλύτερο για VVTi Toyota,και μου απάντησε - "αερίου ψεκασμού",μάλλον επειδή είναι πιο παλιό σύστημα και πιο πολύ δουλεμένο,πιο συνηθισμένο.Απ'ότι κατάλαβα και τα δύο καλά είναι,αρκεί να είναι καλός ο εγκαταστάτης και το σύστημα να μην είναι τουρκική .
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 05-04-11, 09:08
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Να ρωτήσω κάτι; Σε TS έχει μπει ποτέ τέτοιο σύστημα; Είτε αέριου (4ης γενιάς) είτε υγρού (5ης γενιάς) ψεκασμού; Λόγω των πολλών χλμ. που κάνω το χρόνο έχω αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά, αλλά δε ξέρω τι γίνεται με τα VVTLi μοτέρ...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx Εμφάνιση μηνυμάτων
6.εχεις αυξηση ιποδυναμης λογο υγρου ψεκασμου και το νιωθεις στο γκαζι οταν απο βενζινη γυρναει σε υγραεριο.
Αυτό προκύπτει από την αίσθηση που λες ότι έχεις και την λογική του υγρού ψεκασμού ή έχει φανεί και από κάποιου είδους μέτρηση (π.χ. δυναμομέτρηση αυτ/του με τέτοιο σύστημα);
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > www.LpgPower.gr

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέες ρυθμίσεις για χρήση υγραερίου και φυσικού αερίου σε αυτοκίνητα Fanis www.LpgPower.gr 0 12-01-16 20:20
Συστήματα ψεκασμού μεθανόλης! NikiforosGT ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 36 25-07-12 21:36
ο εγκέφαλος ή το controller ψεκασμού πέρνουν σήμα από το δυναμό? nvrkp streetracing TOYOTA COROLLA E 12 2 16-10-11 12:08
Συστήματα άμεσου ψεκασμού madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 18-10-07 19:26



Page generated in 0,19786406 seconds (84,59% PHP - 15,41% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:50.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)