Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
προβλημα 2zz-ge????
  #1  
Παλιά 23-08-10, 19:46
Το avatar του χρήστη nikos_adamo
nikos_adamo Offline:
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Μοντέλο: E11 G6 3ZZ-FE
Περιοχή: Ίλιον
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 205
nikos_adamo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
προβλημα 2zz-ge????

Καλησπέρα παιδια.... Ο αδερφος μου ειναι ετοιμος να παρει Τ-sport... θελω να μου πειτε τι προβλημα γενικα βγαζει το αμαξι κ ειδικα το μοτερ?? (αν βγαζει!!!) .. {Δλδ... στο ε11 το 3zz ειχε προβλημα με το κορμο κ επινε λαδι} Θα βοηθουσατε πολυ αν μου λεγατε....
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-08-10, 19:54
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 432
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
σπάνε ολα...................................
πλακά κάνω μόνο να είναι προσεγμένο.......................
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 23-08-10, 20:13
Το avatar του χρήστη nikos_adamo
nikos_adamo Offline:
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Μοντέλο: E11 G6 3ZZ-FE
Περιοχή: Ίλιον
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 205
nikos_adamo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos ts Εμφάνιση μηνυμάτων
σπάνε ολα...................................
πλακά κάνω μόνο να είναι προσεγμένο.......................
με το προσεγμενο που λες αν εχει καποιο προβλημα το μοτερ πως θα το δω???? Αν καει λαδια πχ??? Γιαυτο ρωταω αν καινε λαδακια...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos_adamo : 24-08-10 στις 00:49.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 23-08-10, 20:19
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 432
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos_adamo Εμφάνιση μηνυμάτων
με το προσεγμενο που λες αν εχει καποιο προβλημα το μοτερ πως θα το δω???? Αν καει λαδια πχ??? Γιαθτο ρωταω αν καινε λαδακια...
το έχω 5,5 χρόνια 45.000χλμ δεν μου έχει κάνει ούτε τσικ...........
ούτε λάδια ούτε τίποτα ...............τώρα τι να πώ ......................ας πούν και άλλα παιδιά που έχουν ts
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 24-08-10, 02:30
Το avatar του χρήστη monkey
monkey Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-10-2006
Μοντέλο: corolla ts 2002
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 59
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 226
monkey είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
κοιτα, για το μοτερ αυτο εχουν εχουν γραφτει τοσα πολλα που αν ξεκινησει ο καθε ενας να λεει τα δικα του θα πελαγωσεις. να το παρει το αμαξι ο αδελφος σου αξιζει γιατι τετοιο μοτερ δεν θα ξαναδουμε. τωρα το μεταχειρισμενο ειναι μεταχειρισμενο κανεις δεν ξερει τι εχει τραβηξει . κατι σαν τις γυναικες δηλαδη που σου λενε οτι πριν απο σενα εχουν παει μονο τρεις φορες.
πας το υποψηφιο αμαξι σε γνωστη μηχανικο και φανοποιο και αν ειναι οκ αλλαζεις λαδια βαλβολινες φιλτρα και οτι αλλο ειναι απαραιτητο για την ασφαλεια σου (λαστιχα αμορτισερ φρενα) και καλα στροφαρισματα δλδ σκιστε το !
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 24-08-10, 02:42
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 393
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από monkey Εμφάνιση μηνυμάτων
κοιτα, για το μοτερ αυτο εχουν εχουν γραφτει τοσα πολλα που αν ξεκινησει ο καθε ενας να λεει τα δικα του θα πελαγωσεις. να το παρει το αμαξι ο αδελφος σου αξιζει γιατι τετοιο μοτερ δεν θα ξαναδουμε. τωρα το μεταχειρισμενο ειναι μεταχειρισμενο κανεις δεν ξερει τι εχει τραβηξει . κατι σαν τις γυναικες δηλαδη που σου λενε οτι πριν απο σενα εχουν παει μονο τρεις φορες.
πας το υποψηφιο αμαξι σε γνωστη μηχανικο και φανοποιο και αν ειναι οκ αλλαζεις λαδια βαλβολινες φιλτρα και οτι αλλο ειναι απαραιτητο για την ασφαλεια σου (λαστιχα αμορτισερ φρενα) και καλα στροφαρισματα δλδ σκιστε το !
ακριβως ετσι..
να κοιταξεις να εχει κ βιβλειο σερβις..
και αν μπορεις κ σε περνει απο θεμα οικονομικου να παρεις face lift γιατι εκτος του οτι ειναι πιο καινουργιο εχει κ καποια + που κανουν την φιαφορα..
δες τις διαφορες εδω..http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=9295
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-08-10, 00:55
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 414
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Όταν δουλεύει ένας κινητήρας κοντά στις 8400σαλ, η λίπανση είναι το Α και το Ω για τη λειτουργία και την "επιβίωσή" του.
Απλά, καλό είναι μετά τα πρώτα 6 services του αυτοκινήτου να γίνεται μία αλλαγή στην αντλία λαδιού και να χρησιμοποιούνται γρανάζια καλύτερης ποιότητας από τα εργοστασιακά.
Επίσης, η αλλαγή των δύο βιδών του lift (κόστος ~2€) κάθε 45000km είναι κάτι που θα εξασφαλίσει μακροχρόνια απροβλημάτιστη λειτουργία.
Αααα! Και πάντα αλλαγή λαδιών (καλών, συνθετικών) μαζί με φίλτρο κάθε 7500km. Οι τσιγκουνιές ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ αυστηρώς και δια ροπάλου.
Πάνος.
ΥΓ: Και πάντα όταν ξεκινάμε ζεσταίνουμε σταδιακά το μοτέρ και δεν το "σκίζουμε" κρύο, αλλιώς και εκείνο θα ασελγήσει στην τσέπη μας.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-08-10, 06:33
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 432
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Όταν δουλεύει ένας κινητήρας κοντά στις 8400σαλ, η λίπανση είναι το Α και το Ω για τη λειτουργία και την "επιβίωσή" του.
Απλά, καλό είναι μετά τα πρώτα 6 services του αυτοκινήτου να γίνεται μία αλλαγή στην αντλία λαδιού και να χρησιμοποιούνται γρανάζια καλύτερης ποιότητας από τα εργοστασιακά.
Επίσης, η αλλαγή των δύο βιδών του lift (κόστος ~2€) κάθε 45000km είναι κάτι που θα εξασφαλίσει μακροχρόνια απροβλημάτιστη λειτουργία.
Αααα! Και πάντα αλλαγή λαδιών (καλών, συνθετικών) μαζί με φίλτρο κάθε 7500km. Οι τσιγκουνιές ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ αυστηρώς και δια ροπάλου.
Πάνος.
ΥΓ: Και πάντα όταν ξεκινάμε ζεσταίνουμε σταδιακά το μοτέρ και δεν το "σκίζουμε" κρύο, αλλιώς και εκείνο θα ασελγήσει στην τσέπη μας.
Tα είπες όλα............................................... ................ doctor
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 25-08-10, 21:31
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 414
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Με ENEOS 5W40 συνθετικά, δεν μου καίει σχεδόν τίποτε από αλλαγή σε αλλαγή.
Σήμερα, μάλιστα, μετά το service των 75000km, το λάδι ήταν μόλις κάτω από την ανώτερη κουκίδα του δείκτη (μόλις που δεν την ακουμπούσε).
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 25-08-10, 22:37
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Με ENEOS 5W40 συνθετικά, δεν μου καίει σχεδόν τίποτε από αλλαγή σε αλλαγή.
Σήμερα, μάλιστα, μετά το service των 75000km, το λάδι ήταν μόλις κάτω από την ανώτερη κουκίδα του δείκτη (μόλις που δεν την ακουμπούσε).
Πάνος.
Πανο, με άλλο λάδι σου έκαιγε? Η προ f/l σου έκαιγε?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Προβλημα με P/S GiannisHerbalife ΦΟΡΟΥΜ 6 29-11-15 04:38
προβλημα με ABS gi@nn@kis CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 27 09-07-08 13:12
Προβλημα Elefsinaaaara_CorollaPowe SUPPORT 4 11-10-05 18:59
Προβλημα σε g6 eleni TOYOTA COROLLA 111(G6) 18 24-09-05 16:07
Προβλημα ? diafanh-psyxh ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 9 17-06-04 02:01



Page generated in 0,18275499 seconds (83,30% PHP - 16,70% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:36.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)