Όταν δουλεύει ένας κινητήρας κοντά στις 8400σαλ, η λίπανση είναι το Α και το Ω για τη λειτουργία και την "επιβίωσή" του.
Απλά, καλό είναι μετά τα πρώτα 6 services του αυτοκινήτου να γίνεται μία αλλαγή στην αντλία λαδιού και να χρησιμοποιούνται γρανάζια καλύτερης ποιότητας από τα εργοστασιακά.
Επίσης, η αλλαγή των δύο βιδών του lift (κόστος ~2€) κάθε 45000km είναι κάτι που θα εξασφαλίσει μακροχρόνια απροβλημάτιστη λειτουργία.
Αααα! Και πάντα αλλαγή λαδιών (καλών, συνθετικών) μαζί με φίλτρο κάθε 7500km. Οι τσιγκουνιές ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ αυστηρώς και δια ροπάλου.
Πάνος.
ΥΓ: Και πάντα όταν ξεκινάμε ζεσταίνουμε σταδιακά το μοτέρ και δεν το "σκίζουμε" κρύο, αλλιώς και εκείνο θα ασελγήσει στην τσέπη μας.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|