Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
όταν δουλεύει το a/c οι στροφες πρέπει να ανεβαίνουν! όχι να πέφτουν! μήπως τα έχει παίξει καμια βαλβίδα? άσε που έτσι και σωστά δεν παγώνει και καλές επιδόσεις δεν έχεις, δεν τραβάει και καλά το μοτερ σου! πήγες σε συνεργείο με τα σωστα μηχανήματα να δουνε αν είναι οκ το φρέον μέσα?
|
Νικηφορε τις στροφες μου τις ριχνει οταν ειναι ρελαντι και στιγμιαια με κοβει λιγο οταν ειμαι σε κινηση.μετα ολα καλα.με τις επιδοσεις του αμαξιου δεν εχω προβλημα καθολου.
το λαμπακι του A/C ειναι μονιμα ανοιχτο οταν το παταω.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx
χωρις αιρ κοντισιον με αναμενο κινητηρα ανοιξε το καπο και κατοπιν βαλε αιρ κοντισιον και δες κομπλαρει ο κομπρεσορας κανονικα η κομπλαρει λιγο και μετα ξεμπλοκαρει?
αν μπλοκαρει και μετα απο λιγο ξεμπλοκαρει καπου υπαρχει προβλημα και ο εγκεφαλος του αιρ κοντισιον κοβει για λογους ασφαλειας.
Αν κομπλαρει κανονικα και απλα δεν παγωνει πρεπει να το ψαξεις γιατι ουτε αυτο ειναι καλο.
Ενα προβλημα που παρουσιαζεται σπανια ειναι να χαλαει η βαλβιδα ανακουφισης μεσα στην βαπορετα και σιγα σιγα χανει το φρεον και εσυ ψαχνεις ολο το κυκλωμα αλλα τελικα το προβλημα ειναι εκει.
|
φιλε davarisx ο κομπρεσσορ μπλοκαρει κανονικα και σταματαει μονο αμα πατησω απο μεσα το κουμπακι για να κλεισει το a/c.εκτος αν τρελλενεται ο DENSO.
οσο για την σπανια περιπτωση που λες δεν το γνωριζω γιατι δεν ξερω να ειμαι ειλικρινης τι ειναι βαπορετα και που ειναι..
με τις θερμοκρασιες κινητηρα τα παω καλα και δεν ειχα ποτε προβλημα.