Να κάνω και εγώ μια μικρή παρουσίαση του αυτοκινητου μου μιας και είμαι αρκετά περήφανος γιαυτο.Έχουνε ξοδευτεί αρκετές ώρες για να αποφασίσουμε τη θα φορεθεί στο αμάξι και πιο φυσικά είναι το καλύτερο.....
Αρχικός σκοπός μου είναι να γίνει ένα πολύ δυνατό ατμοσφαιρικό και μετά ένα πολύ δυνατό τουρμπατο αμάξι.
Το αυτοκίνητο λοιπόν ξεκίνησε την πορεία του σαν ένα απλό Toyota corolla Tsport.Στην αρχή και εγώ λοιπόν νόμιζα ότι πήγαινε καλά.Και ήμουν πολύ ευχαριστημένος.Μέχρι που άλλαξα τα πρώτα μου αμορτισέρ σε
κίτρινα χοντροκαλαμα Bilstein και
Eibach ελατήρια.Χαμήλωσε αρκετά το αμάξι και έσφιξε αρκετά.Ότι ακριβώς ήθελα δηλαδή....Μετά είπα να αναβαθμίσω το σύστημα πέδησης.Άλλαξα λοιπόν τακάκια από τα μαμά
Pagid σε
Ferrodo Ds 2500.Το αμάξι το πείρα μεταχειρισμένο.Ο προηγούμενος ιδιοκτητης που ακόμα έχω επαφές είχε βάλει
ΤTΕ αεροτομή πλαϊνά ΤTΕ και τίποτα άλλο.Εμενα προσωπικά είναι υπεραρκετά.Προχωρώντας λοιπόν έβλεπα ότι το αμάξι κάτω από τις 6000 δεν πήγαινε καλά....έπρεπε λοιπόν να κάνουμε κάτι να ανεβάζει πιο ανάλαφρα.Έτσι λοιπόν έβαλα ένα ελαφρύτερο
βολάν τις Fidanza και ξαφνικέ πήρε τα επάνω του το αμάξι.Αρκετά καλύτερο αλλα ακόμα έλειπαν πράματα.Μετά λοιπόν από αρκετό καιρό και έλλειψη εμεπιρίας έσπασα το πρώτο μου μοτέρ.Πιο συγκεκριμένα χτύπησε μπιέλα λόγο έλλειψης λαδιού.Ωραία λέω.......τώρα τη κάνουμε?Ώρα για αναβάθμιση.Έτσι λοιπόν αφαιρέθηκαν όλα τα σωθικά του κινητήρα και μπήκαν
εκκεντροφόροι Piper Cams 2ου σταδίου μπιέλες Crower και πιστόνια Mahle με 12,3 συμπίεση.Διατήρησα το
k&n φίλτρο μέσα στον παπα και απλά
αφαίρεσα τον καταλύτη και το μεσαίο.Το αμάξι πια αν και εντελώς απρογραμμάτιστο πήγαινε παααααρα πολύ καλά.Χαμηλομεσαία πήγαινε ασφαλώς παρα πολύ καλύτερα και ειδικά πάνω από τις 4000 που μπαίνουν στο παιχνίδι τα έκκεντρα γινότανε πανικός.2 σκαλοπάτια πλέον στην απόδοση....Ένα στις 4000 και άλλο ένα στις 6200.....Πανικός-πόλεμος.Πολλές κόντρες μιας και αυτό είναι ο σκοπός του αυτοκινητου.Πολλά αμάξια με πολλαπλάσια ροπή δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα.Όλα ωραία όλα καλά.
Μετά από πολλά πατήματα από στάση και από roll και σχεδόν 80.000 στα δικά μου χερια έσπασε και το σασμάν.Έτσι λοιπόν ερχόμαστε στο σήμερα.Όπου την Πέμπτη
παραγγέλνω ένα εντελώς καινούργιο σασμάν από Αμερική ένα κορονοπινιο τις Kaaz για πιο κοντές σχέσεις και μια (επιτέλους)
μεταλλική εισαγωγή τις Injen.Επίσης θα μπει επάνω ένας
εγελφαλος τις Apexi power fc για να δουλέψει επιτέλους σωστά το αμάξι και
μια μπουκάλα Νιτρο για τις δύσκολες ώρες.Την ιπποδύναμη του οπoίου ακόμα την ψάχνω.
Το αμάξι υπολογίζουμε να βγει περίπου στα 250hp ατμοσφαιρικά χωρίς χρήση νιτρο.
Τα μελλοντικά σχέδια για το αμάξι είναι να
φύγουν τα πιστόνια με την 12,3 συμπίεση να φορεθούν JE pistons με 8,0 συμπίεση να μπει inrecooler-σωληνώσεις-μπεκ-χταποδο-εξατμισι και φυσικά μια Hks T45....εκεί ελπίζουμε στο 1μπαρ πάνω από 300hp στην ρόδα.Αφού λοιπόν κάνουμε το τελευταίο άνοιγμα στο μοτέρ θα φορεθούν Darton Sleeves για να μπορέσω να σηκώσω πάνω από 1bar....υπολογίζω το μέγιστο 1,8 με 1,9bar.
Θα φορεθεί ένα χειροποίητο σασμάν για να αντέξει την ροπή και την δύναμη και φυσικά
χειροποίητα ημιαξόνια δισκοπλατο cluchmasters διδισκο και ο θεός μαζί μας.
Αυτα τα λιγα απο εμενα και θα προσπαθησω να σας κρατω με ολο και περισσοτερα νεα.....
Ευχαριστω πολυ και φυσικα ολα τα σχολια κακα-καλα δικα σας.