Ε και Α: Timo Glock
Με
Chrish την Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2009
Filed under:
F1 News
"Στόχος μου να κερδίσω», ισχυρίζεται Glock.
Ποια είναι η προσωπική σας στόχους για το 2009;
"Φέτος θέλω να βασιστεί στην ισχυρή πρώτη μου σεζόν με την Toyota. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συνεχίσουν να πόντους τακτικά - σε κάθε αγώνα, αν είναι δυνατόν - και για το φινίρισμα βήμα πιο συχνά. Θα ήταν καταπληκτικό να κερδίσει τον πρώτο αγώνα για την Toyota στη Formula 1.
Ήταν μεγάλη για να πάρετε μια δεύτερη θέση στην πρώτη μου πλήρη σεζόν της Φόρμουλα 1, αλλά τώρα θέλω να γίνει ένα βήμα πιο τακτική τελειωτής? Θα μπορούσα να συνηθίσω στην εξέδρα σαμπάνια! Σε ό, τι αφορά την προσωπική μου ανάπτυξη, ήμουν πραγματικά ικανοποιημένος με τον τρόπο με τον οποίο τα πράγματα βελτιώθηκαν τελευταία ολόκληρη σεζόν? Έχω μια φανταστική σχέση συνεργασίας με τους μηχανικούς μου, το αυτοκίνητό μου, το πλήρωμα και όλη την ομάδα και ελπίζω ότι θα συνεχιστεί. Ως οδηγός έμαθα πολλά για την ομάδα και το αυτοκίνητο και ότι θα με βοηθήσει σημαντικά τη στιγμή που η ανάπτυξη της TF109. "
Είστε σίγουροι Panasonic Toyota Racing έχει τις δυνατότητες για να επιτύχουμε τις φιλοδοξίες σας;
"Η Toyota έχει σκοπό να κερδίσουμε και στόχος μου είναι να κερδίσουμε. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι έχουμε τις δυνατότητες για την επίτευξη αυτού του στόχου. Το 2009 θα αγωνιστούμε για να κερδίσει η Toyota την πρώτη Grand Prix και είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε την ευκαιρία να το κάνουμε. Από τότε που έφθασε στην Toyota έχω εντυπωσιαστεί με τις γνώσεις, τους πόρους και την αφοσίωση σε αυτή την ομάδα. Όλοι οι άνθρωποι είναι τόσο επαγγελματικό και επικεντρώθηκε στις επόμενες, που μου δίνει μεγάλη εμπιστοσύνη για το μέλλον. "
Πώς μπορείτε να αναπτυχθεί ως ένας οδηγός από το συνδέει η Toyota;
"Έμαθα πολλά τελευταία χρόνια, ειδικά όταν ήρθε η στιγμή για την ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου και την προσαρμογή ενός αυτοκινήτου Φόρμουλα 1 για να μου στυλ οδήγησης, και το αντίστροφο. Πάντα μου είχε εμπιστοσύνη στην ικανότητα και ταχύτητα κατά τη δική μου, αλλά ήξερα όταν μπήκα Toyota ότι δεν αρκεί να είναι «μόνο» ένα πολύ γρήγορο οδηγό για να επιτύχουμε τη Formula 1? Σας πρέπει επίσης να είναι πολύ ισχυρή τεχνική για να μπορείτε να εκτιμήσετε οι μικροσκοπικές αλλαγές που κάνουμε για να το set-up. Νομίζω ότι είναι σαφές σε όλους ότι είμαι ένας γρήγορος οδηγός? I βαθμολογήθηκαν 25 πόντους και τελικά στο 10 του πρωταθλήματος του περασμένου έτους, αρκετά μπροστά από τους οδηγούς που έχουν κερδίσει Grands Prix. Ίσως δεν ήταν σαφές από το εξωτερικό, αλλά θα έχουν επίσης αναπτύξει πολλά από τεχνική άποψη και πιστεύω ότι είμαι πολύ πιο ικανή να βρουν το ιδανικό set-up και να επιτευχθεί η καλύτερη από το αυτοκίνητο. Η εμπειρία που είχα πέρυσι θα είναι πολύ χρήσιμη όταν εργάζονται για το καλύτερο δυνατό από την TF109, με το σύνολο του κράτους αλλαγές που έχουν γίνει. "
Ποια είναι η γνώμη σας των νέων κανονισμών;
"Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν θα κάνει πιο εύκολο προσπέρασμα. Στα χαρτιά φαίνεται ότι θα πρέπει να είναι λίγο πιο εύκολο να ξεπεράσει, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα ήθελε για το κομμάτι, μέχρι να είναι σε έναν αγώνα δρόμου κατάσταση. Νομίζω ότι έχουν προχωρήσει προς τη σωστή κατεύθυνση, μειώνοντας downforce και φέρνει πίσω κοιλίδα ναι είμαι ενθουσιασμένος για να δείτε ποια είναι τα αυτοκίνητα που αισθάνονται. Χαίρομαι που η Formula 1 επιστρέφει στην κηλίδα ελαστικά επειδή είναι πιο διασκεδαστικό για τον οδηγό. Έχω πολλές εμπειρίες από κοιλίδα Champ Cars και GP2, οπότε ελπίζω ότι θα μπορέσουν να προσαρμοστούν πολύ γρήγορα. "
Μήπως η αλλαγή του κανονισμού του μια μεγάλη ευκαιρία για την Toyota;
"Πιστεύω ότι η μεγάλη αλλαγή κανόνας είναι μια τεράστια ευκαιρία για κάθε ομάδα, επειδή είμαστε όλοι ουσιαστικά ξεκινάμε από το μηδέν. Ξέρω τις τεράστιες δυνατότητες της ομάδας μας γι 'αυτό είμαι βέβαιος ότι θα είναι ισχυρή, με αυτούς τους νέους κανόνες. Όταν υπάρχει αυτή η μεγάλη αλλαγή, το πλεονέκτημα του προηγούμενου έτους κορυφαίες ομάδες μειώνεται αρκετά. Είχαμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο το 2008 μέχρι το πρώτο μας στοίχημα είναι να διασφαλισθεί ότι δεν θα χάνουν έδαφος προς τις ομάδες πίσω μας, αλλά η εστίαση είναι μπροστά και δεν θέλουμε μόνο να κλείσει το χάσμα, αλλά και η μεταφορά του σε τρεις ή τέσσερις σε η Constructors' Championship. Είμαι βέβαιος έχουμε τα πάντα σε θέση να το κάνω αυτό. "
Θα είσαι απασχολημένος στο πιλοτήριο του επόμενου έτους με την εμπρός πτέρυγα κινητά .... "Δεν πιστεύω ότι υπάρχει χώρος στο τιμόνι για άλλα κουμπιά! Έχουμε ήδη αρκετές διορθώσεις που μπορούμε να κάνουμε σχετικά με το τιμόνι, τα πράγματα αλλάζουν σαν τροχοπέδη ισορροπία και την χαρτογράφηση του κινητήρα, ώστε με μια άλλη επιλογή θα είναι ακόμη busier. Αλλά είμαι βέβαιος ότι θα αντιμετωπίσει όλα τα ωραία. Έχοντας μπροστά πτέρυγα επιλογές ενώ είμαστε οδήγησης είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα και ανυπομονώ να δω τι επιπτώσεις θα έχει. Είμαι βέβαιος ότι θα πάρει λίγο να χρησιμοποιείται για την, και θα πρέπει να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο να γίνει η καλύτερη δυνατή χρήση του. Μας δίνει πολλές διαφορετικές επιλογές όταν πρόκειται για τη δημιουργία και στη θεωρία ότι οι οδηγοί θα πρέπει να βοηθήσει στον αγώνα, αλλά όταν πρόκειται για την προσπέραση. "
Αισθάνεστε εντελώς μέρος της ομάδας τώρα;
"Έχω απολύτως αισθητή στο σπίτι με την ομάδα σε μεγάλο βαθμό, δεδομένου ότι η πρώτη μου μέρα. Έχω μια μεγάλη σχέση με τη φυλή μου μηχανικός, Francesco Nenci, και όλοι οι άλλοι που εργάζεται για το αυτοκίνητό μου, για να μην αναφέρω την υπόλοιπη ομάδα. Είναι πολύ εύκολο να γίνει πλήρως ενσωματωθεί στην ομάδα και είναι διασκεδαστικό να συνεργαστούμε μαζί τους. Υπάρχουν μερικά μεγάλα παιδιά εδώ που πιέζουν πραγματικά σκληρά για να γνωρίζουν επιτυχία και είμαι αγωνίζονται στο μέγιστο για να δώσουν σε αυτούς. Είμαστε πραγματικά μια στενή ομάδα και αυτό είναι πολύ αποδοτική. "
Πώς είναι θετική για Jarno να είναι η ομάδα σας-mate και πάλι το 2009;
"Έχω μια μεγάλη σχέση με Jarno έτσι είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα είναι η ομάδα-βοηθοί και φέτος. He'sa μεγάλη άνθρωπος και πολύ ταλαντούχος οδηγός, προκειμένου να διασκεδάσετε μαζί μας, αλλά επίσης πιστεύω ότι θα συμπληρώνει ο ένας τον άλλο καλά. Είναι πραγματικά ενδιαφέρον να συνεργαστεί με κάποιον με την εμπειρία του σε όλες της Φόρμουλα 1 και έχω μάθει πολλά από αυτόν? Πώς αναπτύσσεται ένα αυτοκίνητο, φαίνεται πως για το καλύτερο set-up. Πέρυσι συνεργάστηκε με επιτυχία για την ανάπτυξη της TF108 σε όλη την σεζόν και πήραμε ορισμένα εντυπωσιακά αποτελέσματα? Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να κάνουμε το ίδιο αυτό έτος. "