Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Ρυθμιζεται το VVTi??? |
|
05-04-08, 21:14
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 03-03-2008
Περιοχή:
ΜΑΡΟΥΣΙ
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρυθμιζεται το VVTi???
Μήπως ξερει κανεις αν μπορώ να κατεβάσω το VVTi α ανοιγει νωρίτερα απ τις 4000στροφες???? Και κανα αλλο κολπο για να ξυπνισει λιγο το corollaki μου?
|
05-04-08, 22:55
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
γινετε με τους καινουργιους παραλληλους εγκεφαλους μεταβλητων χρονισμωβ της greddy παντως με ετσι απο τον εγκεφαλο δεν νομιζω να γινετε ουτε να αξιζει την κοπο!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
05-04-08, 23:26
|
|
|
|
Εγγραφή: 10-07-2007
Περιοχή:
Kavala
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.164
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ειχα την εντυπωση οτι το vvt-i δουλευει σε ολο το φασμα των στροφων..
|
|
|
|
05-04-08, 23:45
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
το έχω πεί και άλλες φορές και θα το πώ άλλη μια...
Έχουμε ΛΑΘΟΣ εντύπωση σχετικά με το τι είναι το VVTi. VVTi σημαίνει Variable Valve Timing with intelligence που σημαίνει Μεταβλητός Χρονισμός των Βαλβίδων με ευφυία. Είναι η εξέλιξη του συστήματος VVT (Variable Valve Timing) που παρουσιαστικέ το 1991 στο 4A-Ge 20V μοτερ (ασημοκάπακο σε απλά Ελληνικά).
Για να καταλάβουμε τι κάνει το VVTi ας πούμε πρώτα πως δουλεύει το VVT. Το VVT είναι ενα συστημα 2 φάσεων ελέγχου της φάσης του εκκεντροφόρου εισαγωγής. (όταν λέμε έλεγχος της φάσης, εννοούμε ότι δινουμε προπορεία ή μεταπορεία στο χρονισμό του εκκεντροφόρου). Το ότι το σύστημα είναι 2 φάσεων, σημαίνει ότι υπάρχουν 2 καταστάσεις λειτουργίας, δηλαδή υπάρχει ενα όριο περιστροφής που ο εκκεντροφόρος εισαγωγής αλλάζει ρύθμιση και αυξάνει τις επιδόσεις (το πιο σωστό είναι ότι βελτιστοποιεί τη λειτουργία του κινητήρα). Νομίζω οτι για τον 4A-Ge 20V το σκαλοπάτι αυτό είναι στις 4.400 στροφές, απο εκεί και πάνω το μοτέρ "αγριεύει".
Το VVTi είναι ενα σύστημα διαρκούς αλλαγής της φάσης του εκκεντροφόρου εισαγωγής. Δηλαδή το VVTi δεν έχει ενα σημείο που "ανοίγει", δε μπορούμε να βρούμε ενα σημείο λειτουργίας και να το κατεβάσουμε. Το VVTi διαρκώς μεταβάλει τον χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής και οποιαδήποτε παρέμβαση θα αφορά τη συνολική λειτουργία του συστήματος...
ας μην πω περισσότερα και σας μπερδέψω. Σύντομα (πόσο καιρό το λέω αυτό το σύντομα!!!) θα ανεβάσω ενα πλήρες άρθο με θέμα VVT, VVTi και VVTLi ....
λίγο υπομονή ακόμα ρε παιδια....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 06-04-08 στις 02:12.
|
06-04-08, 00:21
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αν κανουμε τον εκκεντροφορο να γυριζει συνεχεια οπως στις 6000 rpm δηλαδη καταργησουμε το vvti και το κανουμε να δουλευει στην μεγιστη αποδοση παντου,κερδιζουμε χαμηλα?η tοyota το εβαλε το vvti να δουλευει μονο ψηλα για λογους καυσαεριων η επειδη δεν μπορει να δουλεψει με αυτα τα χαρακτηριστικα του εκκεντροφορου χαμηλα(πχ πυρακια η κατι αλλο?)
|
|
|
|
06-04-08, 00:49
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Όχι φίλε, δεν κερδίζουμε χαμηλά... Αντιθέτως αν στις 2.000 ο εκκεντροφόρος έχει τη ρύθμιση των 6.000 στροφών τότε το μοτέρ θα μπερδεύει, θα χτυπάει πυράκια, δεν θα κρατάει ρελαντί, θα καίει σίγουρα πολύ κτλ κτλ. Θα είναι το αμάξι σαν κάτι pegeot rally που φοράνε άγριους εκκεντροφόρους και γρανάζι για ρύθμιση που χαμηλά κροταλίζουν και δυσκολεύονται να κρατήσουν ρελαντί.
Το VVTi υπάρχει για να δουλεύει ο εκκεντροφόρος με τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά (καταλάνωση, επιδόσεις, εκπομπές ρύπων) ανάλογα με τις εκάστοτε στροφές του κινητήρα .
Μπορείς να παρέμβεις στο χρονισμό για να κερδίσεις λίγη δύναμη, αλλά πάντα σε βάρος της κατανάλωσης. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
1. Με παράλληλο εγκέφαλο και πρόγραμμα (θα ελένξεις τη βαλβίδα του VVTi, δλδ πόσο λάδι στέλνει μεσα στον εκκεντροφόρο και έτσι θα μεταβάλεις το χρονισμο του)
2. θα δώσεις καναδύο δόντια προπορεία στο γρανάζι του εκκεντροφόρου. Έτσι θα έχεις μόνιμα αυτή τη λίγο πιο άγρια ρύθμιση, χωρις να καταργήσεις το σύστημα μεταβλητού χρονισμου. (εδώ που τα λέμε δεν είναι και το πιο εύκολο ή έξυπνο πράγμα να καταργήσεις το VVTi)...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 06-04-08 στις 02:14.
|
|
|
|
08-04-08, 23:48
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 03-03-2008
Περιοχή:
ΜΑΡΟΥΣΙ
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
Όχι φίλε, δεν κερδίζουμε χαμηλά... Αντιθέτως αν στις 2.000 ο εκκεντροφόρος έχει τη ρύθμιση των 6.000 στροφών τότε το μοτέρ θα μπερδεύει, θα χτυπάει πυράκια, δεν θα κρατάει ρελαντί, θα καίει σίγουρα πολύ κτλ κτλ. Θα είναι το αμάξι σαν κάτι pegeot rally που φοράνε άγριους εκκεντροφόρους και γρανάζι για ρύθμιση που χαμηλά κροταλίζουν και δυσκολεύονται να κρατήσουν ρελαντί.
Το VVTi υπάρχει για να δουλεύει ο εκκεντροφόρος με τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά (καταλάνωση, επιδόσεις, εκπομπές ρύπων) ανάλογα με τις εκάστοτε στροφές του κινητήρα .
Μπορείς να παρέμβεις στο χρονισμό για να κερδίσεις λίγη δύναμη, αλλά πάντα σε βάρος της κατανάλωσης. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
1. Με παράλληλο εγκέφαλο και πρόγραμμα (θα ελένξεις τη βαλβίδα του VVTi, δλδ πόσο λάδι στέλνει μεσα στον εκκεντροφόρο και έτσι θα μεταβάλεις το χρονισμο του)
2. θα δώσεις καναδύο δόντια προπορεία στο γρανάζι του εκκεντροφόρου. Έτσι θα έχεις μόνιμα αυτή τη λίγο πιο άγρια ρύθμιση, χωρις να καταργήσεις το σύστημα μεταβλητού χρονισμου. (εδώ που τα λέμε δεν είναι και το πιο εύκολο ή έξυπνο πράγμα να καταργήσεις το VVTi)...
|
Αν δωσω ενα -δυο δοντια προπορειας οπως λες τι κερδος θα εχω και ποια ειναι τα μειονεκτηματα???? Ευχαριστω για την ενημερωση!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 09-04-08 στις 00:15.
Αιτία: Greeklish...
|
09-04-08, 00:10
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nicorolla
Αν δωσω ενα -δυο δοντια προπορειας οπως λες τι κερδος θα εχω και ποια ειναι τα μειονεκτηματα???? Ευχαριστω για την ενημερωση!
|
Εαν μπορεις να γραφεις ελληνικα θα ηταν οτι καλυτερο!
Ευχαριστω!
|
09-04-08, 01:23
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-07-2004
Περιοχή:
Γαλάτσι
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nicorolla
Αν δωσω ενα -δυο δοντια προπορειας οπως λες τι κερδος θα εχω και ποια ειναι τα μειονεκτηματα???? Ευχαριστω για την ενημερωση!
|
Πιστεύω ότι η κουβέντα αυτή του ranger είναι παράδειγμα για κατανόηση του θέματος και όχι πρόταση βελτίωσης για υλοποίηση. Μην το δοκιμάσεις. Ως άσκηση ψάξε να βρείς τι πρέπει να γίνει για να αλλάξεις το χρονισμό σου, τα ένα δυο δόντια που λέμε.
|
|
|
|
06-04-08, 11:42
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nicorolla
Μήπως ξερει κανεις αν μπορώ να κατεβάσω το VVTi α ανοιγει νωρίτερα απ τις 4000στροφες???? Και κανα αλλο κολπο για να ξυπνισει λιγο το corollaki μου?
|
Στο παρακάτω link εξηγώ με πάσα λεπτομέρια πός λειτουργεί το σύστημα VVT-I
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=13997
Τώρα η απάντηση στην ερώτηση σου φίλέ μου είναι η εξής :
Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αλάξεις κάποια εξαρτήματα στο σύστημα έτσι ώστε να κινείτε με ποιο μεγάλη γωνία.
Η γνώμη μου είναι οτι είναι πολύ μεγάλο το κόστος για μικρό αποτέλσμα...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
αν κανουμε τον εκκεντροφορο να γυριζει συνεχεια οπως στις 6000 rpm δηλαδη καταργησουμε το vvti και το κανουμε να δουλευει στην μεγιστη αποδοση παντου,κερδιζουμε χαμηλα?η tοyota το εβαλε το vvti να δουλευει μονο ψηλα για λογους καυσαεριων η επειδη δεν μπορει να δουλεψει με αυτα τα χαρακτηριστικα του εκκεντροφορου χαμηλα(πχ πυρακια η κατι αλλο?)
|
Δέν μπορείς με κανένα τρόπο να αλάξεις τον χρονισμό των Βαλβίδων και να τις κάνεις να ανοίγουν και να κλείνουν με τον ρυθμό που το κάνουν στις 6.000 σαλ Και ο λόγος είναι οτι στις 6.000 ανοιγοκλείνουν πολύ ποιο αργά και ο χρονισμός αυτίς τις κόινησης είναι εντελός διαφορετικός τα αντίστοιχα οταν δουλεύει στις 2.000 σαλ
Δέν είναι ούτε θέμα καυσαερίων ούτε θέμα χαρακτιριστικών εκκεντροφόρου αλλά πολύ απλά είναι σαν να προσπαθείς να βάλεις μπροστά μηχανή με ξερίθμιστες βαλβίδες. Με άλλα λόγια ουτε κάν που θα μπορούσε να πάρει μπρός αφού ούτε ο χρόνος της εισαγωγής θα λειτουργούσε αλλά ούτε και της εξαγωγής κατα συνέπεια.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
Σύντομα (πόσο καιρό το λέω αυτό το σύντομα!!!) θα ανεβάσω ενα πλήρες άρθο με θέμα VVT, VVTi και VVTLi ....
λίγο υπομονή ακόμα ρε παιδια....
|
Βασικά το VVT-I μπορείς να το πάρεις αυτούσιο απο το topik μου...
Επίσης προτείνω όλα αυτά να μπούν στην γνωσιακή βάση.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 06-04-08 στις 12:11.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19629908 seconds (83,93% PHP - 16,07% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:40. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|