Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 05-04-08, 23:21
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 489
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αν κανουμε τον εκκεντροφορο να γυριζει συνεχεια οπως στις 6000 rpm δηλαδη καταργησουμε το vvti και το κανουμε να δουλευει στην μεγιστη αποδοση παντου,κερδιζουμε χαμηλα?η tοyota το εβαλε το vvti να δουλευει μονο ψηλα για λογους καυσαεριων η επειδη δεν μπορει να δουλεψει με αυτα τα χαρακτηριστικα του εκκεντροφορου χαμηλα(πχ πυρακια η κατι αλλο?)
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 05-04-08, 23:49
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Όχι φίλε, δεν κερδίζουμε χαμηλά... Αντιθέτως αν στις 2.000 ο εκκεντροφόρος έχει τη ρύθμιση των 6.000 στροφών τότε το μοτέρ θα μπερδεύει, θα χτυπάει πυράκια, δεν θα κρατάει ρελαντί, θα καίει σίγουρα πολύ κτλ κτλ. Θα είναι το αμάξι σαν κάτι pegeot rally που φοράνε άγριους εκκεντροφόρους και γρανάζι για ρύθμιση που χαμηλά κροταλίζουν και δυσκολεύονται να κρατήσουν ρελαντί.
Το VVTi υπάρχει για να δουλεύει ο εκκεντροφόρος με τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά (καταλάνωση, επιδόσεις, εκπομπές ρύπων) ανάλογα με τις εκάστοτε στροφές του κινητήρα .

Μπορείς να παρέμβεις στο χρονισμό για να κερδίσεις λίγη δύναμη, αλλά πάντα σε βάρος της κατανάλωσης. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
1. Με παράλληλο εγκέφαλο και πρόγραμμα (θα ελένξεις τη βαλβίδα του VVTi, δλδ πόσο λάδι στέλνει μεσα στον εκκεντροφόρο και έτσι θα μεταβάλεις το χρονισμο του)
2. θα δώσεις καναδύο δόντια προπορεία στο γρανάζι του εκκεντροφόρου. Έτσι θα έχεις μόνιμα αυτή τη λίγο πιο άγρια ρύθμιση, χωρις να καταργήσεις το σύστημα μεταβλητού χρονισμου. (εδώ που τα λέμε δεν είναι και το πιο εύκολο ή έξυπνο πράγμα να καταργήσεις το VVTi)...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 06-04-08 στις 01:14.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 08-04-08, 22:48
nicorolla Offline:

Νεότατος
 
Εγγραφή: 03-03-2008
Μοντέλο: Ε11 Facelift
Περιοχή: ΜΑΡΟΥΣΙ
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
nicorolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger Εμφάνιση μηνυμάτων
Όχι φίλε, δεν κερδίζουμε χαμηλά... Αντιθέτως αν στις 2.000 ο εκκεντροφόρος έχει τη ρύθμιση των 6.000 στροφών τότε το μοτέρ θα μπερδεύει, θα χτυπάει πυράκια, δεν θα κρατάει ρελαντί, θα καίει σίγουρα πολύ κτλ κτλ. Θα είναι το αμάξι σαν κάτι pegeot rally που φοράνε άγριους εκκεντροφόρους και γρανάζι για ρύθμιση που χαμηλά κροταλίζουν και δυσκολεύονται να κρατήσουν ρελαντί.
Το VVTi υπάρχει για να δουλεύει ο εκκεντροφόρος με τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά (καταλάνωση, επιδόσεις, εκπομπές ρύπων) ανάλογα με τις εκάστοτε στροφές του κινητήρα .

Μπορείς να παρέμβεις στο χρονισμό για να κερδίσεις λίγη δύναμη, αλλά πάντα σε βάρος της κατανάλωσης. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
1. Με παράλληλο εγκέφαλο και πρόγραμμα (θα ελένξεις τη βαλβίδα του VVTi, δλδ πόσο λάδι στέλνει μεσα στον εκκεντροφόρο και έτσι θα μεταβάλεις το χρονισμο του)
2. θα δώσεις καναδύο δόντια προπορεία στο γρανάζι του εκκεντροφόρου. Έτσι θα έχεις μόνιμα αυτή τη λίγο πιο άγρια ρύθμιση, χωρις να καταργήσεις το σύστημα μεταβλητού χρονισμου. (εδώ που τα λέμε δεν είναι και το πιο εύκολο ή έξυπνο πράγμα να καταργήσεις το VVTi)...
Αν δωσω ενα -δυο δοντια προπορειας οπως λες τι κερδος θα εχω και ποια ειναι τα μειονεκτηματα???? Ευχαριστω για την ενημερωση!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 08-04-08 στις 23:15. Αιτία: Greeklish...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 08-04-08, 23:10
Το avatar του χρήστη electro
electro Offline:
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μοντέλο: Corolla E12 SOL, 2003
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 414
electro θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nicorolla Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δωσω ενα -δυο δοντια προπορειας οπως λες τι κερδος θα εχω και ποια ειναι τα μειονεκτηματα???? Ευχαριστω για την ενημερωση!

Εαν μπορεις να γραφεις ελληνικα θα ηταν οτι καλυτερο!

Ευχαριστω!
__________________
Πουλάω Την Corolla Μου ....

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=20389




Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 09-04-08, 00:23
kyro Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-07-2004
Μοντέλο: ZZE 111 (G6)
Περιοχή: Γαλάτσι
Ηλικία: 47 female
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kyro είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nicorolla Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δωσω ενα -δυο δοντια προπορειας οπως λες τι κερδος θα εχω και ποια ειναι τα μειονεκτηματα???? Ευχαριστω για την ενημερωση!
Πιστεύω ότι η κουβέντα αυτή του ranger είναι παράδειγμα για κατανόηση του θέματος και όχι πρόταση βελτίωσης για υλοποίηση. Μην το δοκιμάσεις. Ως άσκηση ψάξε να βρείς τι πρέπει να γίνει για να αλλάξεις το χρονισμό σου, τα ένα δυο δόντια που λέμε.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πεταλουδα για Vvti davarisx TOYOTA COROLLA 111(G6) 9 11-04-12 18:35
λειτουργια vvti MARMEL SUPPORT 0 23-10-09 19:48
vvti σασμαν σε 20ν malliaros 4AGE 20v Levin 1 25-04-09 22:23
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ VVTi ΘΕΟΔΩΡΟΣ SUPPORT 4 11-02-07 20:00
vvti vvtli? labros_k ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 11-01-07 13:17



Page generated in 0,21407390 seconds (80,13% PHP - 19,87% MySQL) with 33 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:39.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)