Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Διαδικασία Στρωσίματος...
  #1  
Παλιά 17-12-07, 15:25
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Διαδικασία Στρωσίματος...

Καλησπέρα σας και πάλι και χρόνια πολλά σε όλους.

Μιας και πέρασα τα πρώτα 3000χμ. με το αλλαγμένο σορτ μπλοκ (λόγω έλλειψης λαδιών όσοι θυμούνται) θα ήθελα τη γνώμη σας για την καλύτερη ή σωστότερη διαδικασία ανοίγματος ή περαιτέρω στρωσίματος του κινητήρα.

Πως λοιπόν πιστεύετε ότι πρέπει να ανοίγω το αμάξι (σταδιακά, σταδιακά διατηρώντας σταθερές στροφές για αρκετή ώρα, ανά πόσα χμ. ανοίγουμε λίγο παραπάνω κλπ)? Έχω ακούσει διάφορα αλλά από corollaκιδες ποτέ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και με τις θερμότερες ευχές για το νέο έτος.

Θέμης
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 17-12-07, 15:50
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χρονια πολλα φιλε θα σου πο τι θα εκανα εγω καταρχας προγραματιζα μια εκδρομουλα οποτε θα επιανα τις ευθειες ετσι στρονετε σωστα το αμαξι λοιπον οι αλαγες θα γινοντουσαν απο 1-3 στισ 3.500 και στισ μεγαλες ταχητητες 4-5 στισ 4000-4500 μετα κρατας σταθερα τα χλμ 120 για αρκετο χρονο και αυξανεις αργοτερα το πολυ μεχρι 145 αυτο αρκει φισικα δεν το τρελενεις στα κατεβασματα παραμονο στισ μεγαλεσ ταχυτητεσ απο 5-4 αν σταματησεις και οχι οταν ι τεταρτη ειναι φουλ γεματη διοτη θα σε κοψει και θα σε παει στον κοφτη αποτομα αλοστε μεχρι τα 145 εισαι μια χαρα!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 17-12-07, 16:36
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σωστά,

αλλά εγώ μόλις τα έχω κάνει αυτά για 3000χμ. τώρα πως το ανοίγω το αμάξι? Κανονικά όπως πριν? για πόσα χμ ακόμα, μέχρι ποιες στροφές ανά στάδιο κλπ?

Ευχαριστώ για τις ευχές
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 18-12-07, 02:58
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Eπειδη περασα κι εγω απο αυτο το σταδιο λογω αλλαγμενου μπλοκ....μου χε πει ο μηχανικος τα εξης...μεχρι 3000χλμ δεν θα ξεπερναω τις 3500 στροφες στο μοτερ κ θα ανεβαζω πολυ προοδευτικα.πανω απο τα 3000 χλμ ανα 1000 χλμ ανεβαζα το οριο μου ανα 1000 στροφεςηλαδ η μεχρι 4000χλμ προοδευτικα ανεβασα το οριο μου στις 4000 στροφες,μεχρι τα 5000χλμ αρχισα να ανεβαζω μαξ 5000 στροφες....σημαντικο ειναι να πηγαινεις ταξιδια και με 5η να ανοιγεις προοδευτικα και να κρατας σταθερα ταχυτητεσ αλλα κ να αυξομειωνεισ απο περιοδο σε περιοδο.....κι αφου κανεις 5000+χλμ πηγαινε το που και που κοντα στον κοφτη να καλιμπραριστει και να ξεμπουκωσει....χωρις να το σκιζεις συνεχεια....πολυ σημαντικο να το ζεσταινεις στην εκκινηση και να το κρυωνεις επαρκως...αν δεν θες να χεις συντομα ξανα τα ιδια με επισκευες για φθορες κινητηρα....και στα 7000 χλμ αλλαξε λαδια με MOTUL 10w/40 300V chrono κι ενα φιλτρακι λαδιου...και το μοτερ σου και θα σκοτωνει...και δεν θα ξανακαψει ουτε γραμμαριο,απλα να τηρεις ευλαβικα τις αλλαγες λαδιων και το ζεσταμα/κρυωμα.....εγω εχω κανει 15000χλμ απο την επισκευη κι ειμαι πολυ ευχαριστημενος....το μοτερ δεν καιει γραμμαριο,δεν εχει κανει κιχ κ πλεον το κυνηγαω...και εχει ανοιξει κιολας και παει σφαιρατο στο δρομο.....παει καλυτερα απο πριν,(το χα παρει με 105000χλμ)
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 18-12-07, 10:05
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σ' ευχαριστώ πολύ Γιώργο.

Καλές γιορτές
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 18-12-07, 15:55
Το avatar του χρήστη XAROS
XAROS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-11-2007
Μοντέλο: LANCIA HPE 2.0 TURBO
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 847
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
XAROS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
Eπειδη περασα κι εγω απο αυτο το σταδιο λογω αλλαγμενου μπλοκ....μου χε πει ο μηχανικος τα εξης...μεχρι 3000χλμ δεν θα ξεπερναω τις 3500 στροφες στο μοτερ κ θα ανεβαζω πολυ προοδευτικα.πανω απο τα 3000 χλμ ανα 1000 χλμ ανεβαζα το οριο μου ανα 1000 στροφεςηλαδ η μεχρι 4000χλμ προοδευτικα ανεβασα το οριο μου στις 4000 στροφες,μεχρι τα 5000χλμ αρχισα να ανεβαζω μαξ 5000 στροφες....σημαντικο ειναι να πηγαινεις ταξιδια και με 5η να ανοιγεις προοδευτικα και να κρατας σταθερα ταχυτητεσ αλλα κ να αυξομειωνεισ απο περιοδο σε περιοδο.....κι αφου κανεις 5000+χλμ πηγαινε το που και που κοντα στον κοφτη να καλιμπραριστει και να ξεμπουκωσει....χωρις να το σκιζεις συνεχεια....πολυ σημαντικο να το ζεσταινεις στην εκκινηση και να το κρυωνεις επαρκως...αν δεν θες να χεις συντομα ξανα τα ιδια με επισκευες για φθορες κινητηρα....και στα 7000 χλμ αλλαξε λαδια με MOTUL 10w/40 300V chrono κι ενα φιλτρακι λαδιου...και το μοτερ σου και θα σκοτωνει...και δεν θα ξανακαψει ουτε γραμμαριο,απλα να τηρεις ευλαβικα τις αλλαγες λαδιων και το ζεσταμα/κρυωμα.....εγω εχω κανει 15000χλμ απο την επισκευη κι ειμαι πολυ ευχαριστημενος....το μοτερ δεν καιει γραμμαριο,δεν εχει κανει κιχ κ πλεον το κυνηγαω...και εχει ανοιξει κιολας και παει σφαιρατο στο δρομο.....παει καλυτερα απο πριν,(το χα παρει με 105000χλμ)
πολυ σωστοσ!!!!!!
__________________
http://s122.photobucket.com/albums/o...&current=-.flv

Μαμα ειναι ...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 18-12-07, 15:43
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
καλες γιορτες και σε σενα!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 18-12-07, 15:56
Nikr Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 287
Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι στρωσίματος.

Ένας είναι αυτός που περιγράφουν οι φίλοι παραπάνω.

Ένας άλλος είναι ο λεγόμενος "ιταλικός" ο οποίος αφού ζεστάνεις τον κινητήρα, πας σε μεγάλες ευθε'ιες, κάνεις άνοιγματα στις 4-5000 και μετά απότομο αφημα του γκαζιού ωστε το αυτοκίνητο να φρενάρει με τον κινητήρα.
Έτσι λένε πατάν καλύτερα τα ελατήρια και από τις 2 μεριές...
Το κάνεις αυτό καμιά 10αριά φορές και είσαι οκ....

Ο τρίτος τρόπος είναι δικός μου,
δεν έχω στρωσει ποτέ, ουτε αυτοκινητο ούτε μηχανάκι...
Πιστεύω ότι στους καινούργιους κινητήρες οι ανοχές είναι πολύ μικρές
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 18-12-07, 15:57
Το avatar του χρήστη Vavvas
Vavvas Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-12-2006
Μοντέλο: mazda 2 1,5cc
Περιοχή: ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 471
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
Vavvas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Προσωπικα πιστευω πως πρωτα απ'ολα στο στρωσιμο πρεπει να παταμε μαλακα το γκαζι δλδ ας ειναι 4000-4500 στροφες αρκει μεχρι να φτασουμε σε αυτες τις στροφες να ανεβαζει πολυ αργα, δεν εχω κανει στρωσιμο αυτοκινητου ποτε απλα ετσι θεωρω τη πιο σωστη οδηγηση και πιο οικονομικη........
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 19-12-07, 00:00
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Σωστες ειναι ολες οι αποψεις...ειναι ενας συνδυασμος και η αληθεια ειναι στη μεση...το tsport τα χοντα που ειναι πολυστροφα και γενικως ολα τα εργοστασιακα σπορτιφ μοτερ με υψηλες αποδωσεις κι οχι μονο οταν τα παρεις καινουργια δεν χρειαζονται στρωσιμο απλα τα πρωτα 1000-2000χλμ επειδη ειναι ακομα σφιχτα δεν ειναι οτι καλυτερο να τα ζοριζεις...στρωσιμο ηθελαν οπωςδηποτε τα παλιοτερα μοτερ ειδικα τα ρεκτιφιαρισμενα...γιατι μεσα υπηρχαν ανοχες ψιλοατελειες κι επρεπε πραγματι να τριφτουν τα μεταλλα να κατσουν κτλ......γιαυτο κανεις κι αλλαγη λαδιων στα 1000 χλμ σε επισκευασμενο μοτερ...για να καθαρισει απο τα "γρεζια "που μαζευτηκαν στα λαδια απο τις εφαπτομενες επιφανειες στον κινητηρα....τωρα.....παρολο που στην περιπτωση μας δεν παιζει ρεκτιφιε αλλα αντικατασταση μπλοκ...πιθανον οντως να μη χρειαζεται τοσο εκτεταμενο στρωσιμο..ομως δειξε μου εναν φουκαρα που θα χει περασει ολη αυτη την ταλαιπωρια της επισκευης και θα ρισκαρει να το παρει και να του αλλαξει τα φωτα απο το πρωτο χιλιομετρο....για το φοβο των ιουδαιων στην ουσια χοντρικα το πας χαλαρα και το ανοιγεις σταδιακα μεχρι τα 5000 χλμ...αρχιζεις να του τα χωνεις να ξεμπουκωσει απο κει και πανω..και μολις αλλαξεις λαδια.....αλλαξε του τα φωτα!οσο για το ιταλικο στυλ...μαλλον για αγωνιστηκα αυτοκινητα με σκληρα ελατηρια βαλβιδων /κυλινδρων και μηδενικες ανοχες απευθυνεται...γνωμη μου ετσι...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Περιβαλλοντικό Τέλος: Τι επιτρέπεται, τι απαγορεύεται & διαδικασία loukia OFF TOPIC 2 19-08-20 23:28
Διαδικασία δηλώματος μοτέρ 3SGTE σε corolla E12 4ZZ Skipi TOYOTA COROLLA E 12 53 28-09-12 21:56



Page generated in 0,17553496 seconds (83,37% PHP - 16,63% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:41.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)