Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Αφαίρεση πνίχτη από το φιλτροκουτι
  #1  
Παλιά 09-10-07, 00:08
Το avatar του χρήστη DareDevil
DareDevil Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
DareDevil είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Talking Αφαίρεση πνίχτη από το φιλτροκουτι

Το ποστ μου αυτό μου αφορά μια μετατροπή που έκανα μέσα στο φιλτροκουτι και για την ακρίβεια μια αφαίρεση!!

Αν ανοίξετε το φιλτροκουτι στο κάτω μέρος βλέπετε το φίλτρο και στο πάνω μέρος ένα κομμάτι πλαστικής σωλήνας 15 εκατοστών όπου στο τελείωμα της έχει ένα πλαστικό πλέγμα.

Αυτή η σωλήνα είναι ο πνίχτης ο οποίος περιορίζει την εισροή αέρα η οποία γίνετε από να μικρό τμήμα του φίλτρου και δεν εκμεταλλεύεται όλη την επιφάνια την φίλτρου(ειδικά για όσους έχουν και ελευθέρας φίλτρα).

Η αφαίρεση του είναι πολύ απλή στην αρχή της σωλήνας στο κάτω μέρος υπάρχει ένα δοντάκι πλαστικό το οποίο συγκρατει αυτόν τον σωλήνα, κάνοντας ελαφρά πίσω αυτό το δοντάκι και τραβώντας προς τα κάτω τον σωλήνα αυτός βγαίνει(η επανατοποθέτηση του είναι εξίσου εύκολη).

Κάνοντας αυτήν την μικρό μετατροπή παρατήρησα ότι κέρδισα λίγο ακόμα καλύτερη ροπή από τα χαμηλά ,και πιο άγριο θόρυβο στα ανοίγματα! Και κάποια ελαφρά καλύτερη απόκριση σε 4η και 5η ταχύτητα.

Έχω επίσης αυτήν την μετατροπή εδώ και 4 μήνες και δεν είχα κάποιο θέμα.
Αυτό που κάνω τώρα είναι απλά να καθαρίζω λίγο πιο συχνά το φίλτρο να μην μαζεύει πολύ σκόνη και να είναι πάντα φρέσκο!!

Αν κάποιος έχει δυσκολία στην αφαίρεση του μπορώ να βοηθήσω στην συνάντηση.

Ελπίζω να μην έκανα ποστ το οποίο ήδη υπάρχει αλλά από την αναζήτηση που έκανα δεν βρήκα κάτι.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 09-10-07, 00:20
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αν και δεν ξερω πως ειναι μεσα το φιλτροκουτι σου...
ηθελα να σε ρωτησω κατι. ειναι σιγουρο οτι αυτο που σκαλισες δεν ειναι υδατοπαγιδα?και αν υπαρχει φυσικα. απλα ερωτηση!!!
καποιες φωτο το τι εβγαλες θα βοηθουσαν
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 09-10-07, 00:32
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Δεν ειναι υδατοπαγίδα Πανο. Είναι μετά το φίλτρο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 09-10-07, 00:36
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οκ πασο. απλα δεν εχω δει πως ειναι μεσα το συστημα. και σε κατι που δεν ξερω ρωταω να μαθω. σε κατι που ξερω επιμενω!!!
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 09-10-07, 00:41
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Όπως ειναι το φιλτροκούτι στη μεση μπαίνει το φίλτρο (πανελάκι). Απο την κάτω πλευρα έρχεται ο αέρας απο μία τρυπα (βασικά απο μια πλαστική σωλήνα που ξεκινάει πίσω απο το αριστερο φανάρι.
Απο την πάνω πλευρα αντί να υπάρχει πάλι μονο μία τρυπα που να στελνει τον αέρα μεσω σωλήνας προς την πεταλούδα, έχουν κουμπώσει πάνω σε αυτη την τρύπα μια κυλινδρική πλαστική προέκταση (σαν καραμουζίτσα) που στο στόμιο της σχηματίζει σίτα.
Εχω ακούσει πως και αλλοι το έχουν βγάλει αλλά διαφορά δεν είδαν. Μακάρι στον daredevil να δουλεύει.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 09-10-07, 01:58
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DareDevil Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ποστ μου αυτό μου αφορά μια μετατροπή που έκανα μέσα στο φιλτροκουτι και για την ακρίβεια μια αφαίρεση!!

Αν ανοίξετε το φιλτροκουτι στο κάτω μέρος βλέπετε το φίλτρο και στο πάνω μέρος ένα κομμάτι πλαστικής σωλήνας 15 εκατοστών όπου στο τελείωμα της έχει ένα πλαστικό πλέγμα.

Αυτή η σωλήνα είναι ο πνίχτης ο οποίος περιορίζει την εισροή αέρα η οποία γίνετε από να μικρό τμήμα του φίλτρου και δεν εκμεταλλεύεται όλη την επιφάνια την φίλτρου(ειδικά για όσους έχουν και ελευθέρας φίλτρα).

Η αφαίρεση του είναι πολύ απλή στην αρχή της σωλήνας στο κάτω μέρος υπάρχει ένα δοντάκι πλαστικό το οποίο συγκρατει αυτόν τον σωλήνα, κάνοντας ελαφρά πίσω αυτό το δοντάκι και τραβώντας προς τα κάτω τον σωλήνα αυτός βγαίνει(η επανατοποθέτηση του είναι εξίσου εύκολη).

Κάνοντας αυτήν την μικρό μετατροπή παρατήρησα ότι κέρδισα λίγο ακόμα καλύτερη ροπή από τα χαμηλά ,και πιο άγριο θόρυβο στα ανοίγματα! Και κάποια ελαφρά καλύτερη απόκριση σε 4η και 5η ταχύτητα.

Έχω επίσης αυτήν την μετατροπή εδώ και 4 μήνες και δεν είχα κάποιο θέμα.
Αυτό που κάνω τώρα είναι απλά να καθαρίζω λίγο πιο συχνά το φίλτρο να μην μαζεύει πολύ σκόνη και να είναι πάντα φρέσκο!!

Αν κάποιος έχει δυσκολία στην αφαίρεση του μπορώ να βοηθήσω στην συνάντηση.

Ελπίζω να μην έκανα ποστ το οποίο ήδη υπάρχει αλλά από την αναζήτηση που έκανα δεν βρήκα κάτι.

Φίλε μου είμαι 99.9 % σίγουρος οτι η διαφορά που είδες μάλον είναι επιδή το ζόρισες λίγο παραπάνω στην αρχή και όχι απο αυτό.

Το έχω κάνει και εγώ και φυσικά όχι μόνο αυτό και καμία απολύτος διαφορά δεν έχει.

Αυτό μπορώ να σου το αποδείξω και στην πράξη όταν έρθω ελλάδα με το OBDkey που μετράει ακριβός την μάζα του αέρα ανα δευτερόλεπτο και θα δείς οτι είναι ακριβός ή ίδια...
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 09-10-07, 13:06
Το avatar του χρήστη labros_k
labros_k Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 04-11-2006
Μοντέλο: E12 Facelift
Περιοχή: Zωγράφου
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 339
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 254
labros_k είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό μπορώ να σου το αποδείξω και στην πράξη όταν έρθω ελλάδα με το OBDkey που μετράει ακριβός την μάζα του αέρα ανα δευτερόλεπτο και θα δείς οτι είναι ακριβός ή ίδια...
ναι αλλά που οφείλεται η αυξημένη κατανάλωση?
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 10-10-07, 03:03
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από k-labros Εμφάνιση μηνυμάτων
ναι αλλά που οφείλεται η αυξημένη κατανάλωση?
Η αυξημένη κατανάλωση μπορεί να οφείλετε στο βάρος του ποδιού του οδηγού ο οποίος το πατάει λιγάκι παραπάνω περιμένωντας να δει κάποια διαφορά, για παράδειγμα και εγώ οταν έβαλα ελευθέρας φίλτρο και τελικό άρχησα να το πατάω παραπάνω γιατι νόμηζα οτι επηδή άκουγα καλήτερο ήχο οτι πήγενε και καλύτερα... Με καταλαβαίνεις ?
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 10-10-07, 10:36
Το avatar του χρήστη DareDevil
DareDevil Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
DareDevil είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Smile

Παιδιά εμένα σε καμία περίπτωση δεν έχει δημιουργήσει πρόβλημα η αφαίρεση του. Αν μου έκανε το οτιδήποτε πιστευτέ με θα το χα καταλάβει.
Καθώς επίσης και σε καμία περίπτωση δεν πάει χειρότερα που αναφέρατε.

Ο ρόλος αυτού του τμήματος σωλήνας είναι καθαρά και μόνο για να περιορίζει τον εισερχόμενο αέρα να πνίγει δηλαδή το αυτοκίνητο ώστε να κάνει λιγότερο θόρυβο στις υψηλές στροφές, δεν πιστεύω ότι κάνει κάτι άλλο.
Όσο σε θέμα επιδόσεων μια ελαφριά διαφορά υπάρχει είναι πιο εκρηκτικό το μοτέρ στα ανοίγματα αλλά επαναλαμβάνω και πάλι όχι τρελά πράγματα.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 11-10-07, 04:07
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ πάντος χωρίς παρεξήγηση επιμένω οτι είναι η ιδέα σου και σου είπα οτι μπορώ να σου το αποδείξω οταν επιστρέψω ελλάδα αν έρθεις σ καμια συνάντηση
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αφαίρεση κομπρεσορα a/c mixalhs_23 4AGE 20v Levin 13 04-07-16 22:48
Αφαίρεση Τσίχλας!!! nuntius TOYOTA COROLLA E 12 25 21-01-09 19:04
Αφαίρεση πλαστικών πόρτας Zaha TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 21-12-08 19:22
Καθαρισμός/αφαίρεση σιλικόνης. Πώς; nikoskon ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 12 02-03-07 20:03
Βαριεστε Να Ανοιγετε Το Φιλτροκουτι Για ΕλεγΧο? MARMEL UPDATES 40 31-10-05 19:03



Page generated in 0,20369601 seconds (82,66% PHP - 17,34% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:51.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)