Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DareDevil
Το ποστ μου αυτό μου αφορά μια μετατροπή που έκανα μέσα στο φιλτροκουτι και για την ακρίβεια μια αφαίρεση!!
Αν ανοίξετε το φιλτροκουτι στο κάτω μέρος βλέπετε το φίλτρο και στο πάνω μέρος ένα κομμάτι πλαστικής σωλήνας 15 εκατοστών όπου στο τελείωμα της έχει ένα πλαστικό πλέγμα.
Αυτή η σωλήνα είναι ο πνίχτης ο οποίος περιορίζει την εισροή αέρα η οποία γίνετε από να μικρό τμήμα του φίλτρου και δεν εκμεταλλεύεται όλη την επιφάνια την φίλτρου(ειδικά για όσους έχουν και ελευθέρας φίλτρα).
Η αφαίρεση του είναι πολύ απλή στην αρχή της σωλήνας στο κάτω μέρος υπάρχει ένα δοντάκι πλαστικό το οποίο συγκρατει αυτόν τον σωλήνα, κάνοντας ελαφρά πίσω αυτό το δοντάκι και τραβώντας προς τα κάτω τον σωλήνα αυτός βγαίνει(η επανατοποθέτηση του είναι εξίσου εύκολη).
Κάνοντας αυτήν την μικρό μετατροπή παρατήρησα ότι κέρδισα λίγο ακόμα καλύτερη ροπή από τα χαμηλά ,και πιο άγριο θόρυβο στα ανοίγματα! Και κάποια ελαφρά καλύτερη απόκριση σε 4η και 5η ταχύτητα.
Έχω επίσης αυτήν την μετατροπή εδώ και 4 μήνες και δεν είχα κάποιο θέμα.
Αυτό που κάνω τώρα είναι απλά να καθαρίζω λίγο πιο συχνά το φίλτρο να μην μαζεύει πολύ σκόνη και να είναι πάντα φρέσκο!!
Αν κάποιος έχει δυσκολία στην αφαίρεση του μπορώ να βοηθήσω στην συνάντηση.
Ελπίζω να μην έκανα ποστ το οποίο ήδη υπάρχει αλλά από την αναζήτηση που έκανα δεν βρήκα κάτι.
|
Φίλε μου είμαι 99.9 % σίγουρος οτι η διαφορά που είδες μάλον είναι επιδή το ζόρισες λίγο παραπάνω στην αρχή και όχι απο αυτό.
Το έχω κάνει και εγώ και φυσικά όχι μόνο αυτό και καμία απολύτος διαφορά δεν έχει.
Αυτό μπορώ να σου το αποδείξω και στην πράξη όταν έρθω ελλάδα με το OBDkey που μετράει ακριβός την μάζα του αέρα ανα δευτερόλεπτο και θα δείς οτι είναι ακριβός ή ίδια...
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.