Δεν θυμάμαι πως είναι το σωληνάκι αυτο στο 4E-FE (αυτό το μοτερ δεν έχει η 101?) πάντως έχει 2 σωληνάκια στο 4Ε-FTE, το ένα παίρνει τις αναθυμιάσεις και τις γυρίζει στην εισαγωγή, στο συγκεκριμένο μοτερ πάνε στην σωληνα που παει ο αερας στην τουρμπινα και ειναι πανω στην μαμα σκαστρα, οποτε εμεις ειτε βαζουμε εκει δοχειακι με φιλτρακι ειτε σκετο. Σκετο δεν λεει γιατι γεμιζει λαδιλες και λαδια και βουλωνει παρα πολυ γρηγορα. Με δοχειο ειναι ποιο σωστό. Εγώ το εχω σκετο χυμα και δεν εχω κανενα προβλημα, ετσι το βαζει πολυς κοσμος. Και υπάρχει και ενα δευτερο ποιο δεξια το οποιο πάει επάνω στο ψευδοκαπακο και εκει εχει μια γωνια πλαστικη που ειναι και αντεπιστροφο!! οταν ειχα λυσει το ψευδοκαπακο για να αλλαξω το oring στον διανομεα τοτε μου εσπασε αυτη η γωνιτσα και εβαλα σκετο σωληνα, το αποτελεσμα ηταν να γυρισουν τα λαδια μεσα στην εισαγωγη και να τα καιει το μοτερ!!! εκτος τα ντουμανια που εβγαζε γεμισε λαδια τα μπουζι και σταματισαν τα 2 να δουλευουν!!! ειδα και επαθα να τα φτιαξω ξανα! προσοχη σε ποιο σωληνακι αναφερομαστε, γιατι δεν θυμαμαι στον 4E-FE αν εχει 1 ή 2!
Στην παρακατω φωτο το 1ο σωληνακι που ειναι χυμα βγαζει αναθυμιασεις απλα, το δευτερο που ειναι ποιο δεξια και παει επανω στο ψευδοκαπακο (με μαυρο χρωμα) ΔΕΝ το πειραζουμε γιατι το μοτερ κανει αρυθμιες αν βγει.
Στο μαμα μοτερ 4E-FE υπάρχει βλέπω μονο το 2ο με το αντεπιστροφο (ετσι ειναι στην ΕΕ111 τουλαχιστον) οποτε ΔΕΝ το πειραζουμε!
Αν στο δικο σου ειναι διαφορετικο απο την 2η φωτο ή εχεις αλλο μοτερ βαλε μια φωτο να δούμε πως είναι! αν ειναι αυτο με την γωνια την πλαστικη που ειναι αντεπιστροφη μονο προβληματα θα εχεις αν το πειραξεις!