Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #28  
Παλιά 21-10-23, 13:36
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 188
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημέρα.
keichi ανά πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα άλλαζες λιπαντικό. Έχεις αλλάξει μέχρι τώρα τσιμουχακια βαλβίδων.
Ρωτάω για να μπορέσω να καταλάβω αν η κατανάλωση λιπαντικού είναι από φθορά ελατηρίων εμβόλων / + τσιμουχακια βαλβίδων ή από κολλημένα ελατήρια εμβόλων (κυρίως το αποξέσεως λαδιού).
Όσο για τα λιπαντικά γνώμη μου είναι ότι ακολουθούμε πιστά τις προδιαγραφές και το ιξώδες που συνιστά ο κατασκευαστής.
Όταν ένας κινητήρας αρχίζει να καταναλώνει σημαντική ποσότητα λιπαντικού τον επισκευάζουμε (αν επιδέχεται επισκευή). Αν θέλουμε να αργήσουμε λίγο την επισκευή πηγαίνουμε σε λιπαντικό με μεγαλύτερο το δεύτερο νούμερο π.χ από 5w-30 σε 5w-40. Το πρώτο νούμερο αφορά την ρευστότητα του λιπαντικού στην αρχική εκκίνηση του κινητήρα και μας ενδιαφέρει να είναι χαμηλής ρευστότητας (πάντα στα όρια του κατασκευαστή) ώστε να περάσει γρήγορα από το φιλτρακι του vvt-i, από την βαλβίδα του, και να λιπάνει γρήγορα και τους εκκεντροφόρους.(η μεγαλύτερη φθορά ενός κινητήρα γίνεται στο αρχικό ξεκίνημα μετά από πολύωρη στάση). Η καύση του λιπαντικού γίνεται κυρίως όταν ο κινητήρας έρθει στην κανονική του θερμοκρασία. Εκεί μας ενδιαφέρει ένα λιπαντικό που να αντέχει. Όποτε ένα λιπαντικό 0w-30, 5w-30, 10w-30 έχει διαφορά μόνο ως προς την ρευστότητα όσον αφορά στην αρχική εκκίνηση του κινητήρα. Στις φυσιολογικές συνθήκες λειτουργίας είναι και στα τρία 30αρι.

( έχουν κάποιες μικροδιαφορές τα παραπάνω λιπαντικά στην ποσότητα πρόσθετων που έχουν και στην ποιότητα αλλά δεν είναι επί του παρόντος να το αναλύσουμε).
Αν ο κινητήρας σου καταναλώνει λιπαντικό λόγω κολλημένων ελατηρίων και με το 40αρι λιπαντικό μην περιμένεις θαύματα. Μπορεί για λίγο διάστημα να μειωθεί ελαφρώς, η κατανάλωση όμως σύντομα θα επανέλθει.
Απλά με το 40αρι λιπαντικό βοηθάς λίγο τον κινητήρα σου σε ότι αφορά τις ανοχές που έχει λόγω χιλιομέτρων στα κουζινέτα στροφάλου / μπιέλας και πιθανόν και αντλίας λαδιού.
Αν πάλι πας στην λύση του 15w-40 (θα πρέπει να μειώσεις το διάστημα αλλαγής λιπαντικού ) γιατί από συνθετικής τεχνολογίας λιπαντικό ( 5w-30) πηγαίνεις σε ορυκτέλαιο. Εκτός αυτού κινητήρας με φθορά στα ελατήρια σημαίνει πως μέρος της συμπίεσης περνάει στο καρτερ συμπαρασύροντας κατάλοιπα της καύσης του μίγματος μολύνοντας πολύ πιο γρήγορα το λιπαντικό.
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να δεις το ποσοστό αναθυμιάσεων που έχει η εισαγωγή σου.
Έτυχε σε κινητήρα να έχει φυσιολογικές τιμές συμπίεσης για τα χιλιόμετρα που είχε γράψει, ελάχιστες αναθυμιάσεις, κατανάλωνε ομως αρκετό λιπαντικό και όταν ανοίχτηκε τα ελατήρια συμπίεσης ήταν σε καλή κατάσταση ενω το ελατήριο αποξέσεως λιπαντικού ήταν κολλημένο / βουλωμένο από κακής ποιότητας λιπαντικό / μεγάλα διαστήματα αλλαγής.
Συγνώμη αν έγραψα πολλά όμως κάποια πράγματα δεν γίνονται κατανοητά με δυο λέξεις.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
λαδια για τα 172.000 km fanderfun Θελω βοηθεια 1 08-04-13 22:32
μου καιει λαδια LITHOGRAFOS2002 TOYOTA AURIS 23 19-06-12 01:20
λαδια TRD 10-40 παντελης 20v 4AGE 20v Levin 22 02-05-11 23:51
Τι λαδια για Corolla ? kea ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 14-04-10 21:26
ποια λαδια akob TOYOTA COROLLA E*101 20 24-12-08 19:55



Page generated in 0,39506793 seconds (90,96% PHP - 9,04% MySQL) with 95 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:29.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)