Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #61  
Παλιά 26-06-07, 22:50
Το avatar του χρήστη NIKOSX
NIKOSX Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2007
Περιοχή: xios
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 368
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
NIKOSX θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος NIKOSX θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
ρε παιδια παλι τα κανεται πιο πολυπλοκα απο οτι ειναι τα πραγματα το μοτερ δεν σπαει απο την ποιοτητα του λαδιου μονο αλλα κυριως απο την χρηση και το πειραγμα που εχει φαει το αμαξι! μπορεις να βαλεις και λαδι 24ορου και να σου σπασει το μοτερ με την μια!!! συμφωνω οτι δεν πρεπει να αφηνουμε τα λαδια τοσο πολυ που λενε οι εταιριες αλλα να τα αλλαζουμε νωριτερα αλλα και παλι αν δεν εχεις προλαβει να κανεις τα 4000-6000 χλμ. μεσα σε 3-4 μηνες το πολυ θα πρεπει παλι να τα αλλαξεις διοτι το λαδι οταν μενει πολυ καιρο σε ακηνισια χανει την λυπαντικη του μεμβρανη και ετσι αυξανονται οι τριβες και επομενως οι φθορες στο μοτορι μας!!!
Απάντηση με παράθεση
  #62  
Παλιά 26-06-07, 23:01
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Λοιπον εχοντας παλαιο μοτερ και πρεπει να εχει και τα χιλιομετρακια του, τι προτεινεται, συνθετικα ή ημισυνθετικα, 10-40 ή κατι αλλο.Τα αλλαζα καθε 10.000χλμ αλλα τις τελευταιες 6 φορες τα αλλαζω καθε 5.000 γιατι δεν του κανω και ιδαιτερα ηπια χρηση.
Οσον αφορα την μαρκα πιστευω δεν ειναι το τελικο χρωμα που προδιδει αν το λαδι ειναι καλο ή οχι. Μπορει καποια λαδια να "καιγονται" χωρις τελικως να παρουν και χρωμα. Ουτε και στην χρηση πιστευω οτι καποιος μπορει να το καταλαβει.
Επισης καπου διαβασα οτι καποιοι κανουν αλλαγες λαδιων χωρις αλλαγη φιλτρου. Ειναι επιτρεπτο?
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
  #63  
Παλιά 26-06-07, 23:21
Το avatar του χρήστη NIKOSX
NIKOSX Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2007
Περιοχή: xios
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 368
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
NIKOSX θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος NIKOSX θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπον εχοντας παλαιο μοτερ και πρεπει να εχει και τα χιλιομετρακια του, τι προτεινεται, συνθετικα ή ημισυνθετικα, 10-40 ή κατι αλλο.Τα αλλαζα καθε 10.000χλμ αλλα τις τελευταιες 6 φορες τα αλλαζω καθε 5.000 γιατι δεν του κανω και ιδαιτερα ηπια χρηση.
Οσον αφορα την μαρκα πιστευω δεν ειναι το τελικο χρωμα που προδιδει αν το λαδι ειναι καλο ή οχι. Μπορει καποια λαδια να "καιγονται" χωρις τελικως να παρουν και χρωμα. Ουτε και στην χρηση πιστευω οτι καποιος μπορει να το καταλαβει.
Επισης καπου διαβασα οτι καποιοι κανουν αλλαγες λαδιων χωρις αλλαγη φιλτρου. Ειναι επιτρεπτο?
το λαδι κατα κυριο τροπο το ξεχωριζεις απο την αφη του! κατα ποσο κολητικο ειναι και μετα με το χρωματακι που εχει!!!
για το φιλτρο εγω προσοπικα το εχω κανει αλλα μετα απο 1 μηνα ξανα εκανα αλλαγη για να καθαρισει μεσα και αλλαξα και φιλτρο (κανονικα πρεπει να το αλλαζεις αλλα και παλι αν δεν εχεις κανει πολλα χλμ. δεν παθενει κατι)
Απάντηση με παράθεση
  #64  
Παλιά 26-06-07, 23:28
Το avatar του χρήστη dinos
dinos Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 10-09-2004
Μοντέλο: EE111
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 362
dinos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν αλλαξεις μαρκα η τυπο λαδιου επιτοπου αλλαζεις κ το φιλτρο....απο κει κ περα εγω αλλαζω καθε 5000 τα λαδια καθε 10000 το φιλτρο....δεν υπαρχει λογος καθε 5000 κ το φιλτρο αφου το λαδακι βγαινει κυριλε....
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
Απάντηση με παράθεση
  #65  
Παλιά 27-06-07, 00:05
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dinos Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν αλλαξεις μαρκα η τυπο λαδιου επιτοπου αλλαζεις κ το φιλτρο....απο κει κ περα εγω αλλαζω καθε 5000 τα λαδια καθε 10000 το φιλτρο....δεν υπαρχει λογος καθε 5000 κ το φιλτρο αφου το λαδακι βγαινει κυριλε....
πολυ σωστος για την μαρκα κ τον τυπο
κ παλι σωστος για το αν το κρατας μια η δυο αλλαγες το φιλτρο.γιατι ουσιαστικα καποιος που αλλαζει το φιλτρο σε καθε αλλαγη στα 10.000 ειναι το ιδιο με σενα που αλλαζεις καθε 2 στα 5000χ2 αρα 10000

φιλε μου εσενα αν καιει λαδακι θα σου προτινα να βρεις λαδι που να καιει λιγοτερο τωρα 10 40 θα ναι 15 40 δεν ξερω.παντως οσο πιο λιγο μενει μεσα το ιδιο λαδι<δλδ πιο συχνες αλλαγες>τοσο πιο λιγο θα καιει....γιατι θα ναι σε καλυτερη ποιοτητα.
Απάντηση με παράθεση
  #66  
Παλιά 27-06-07, 00:45
Το avatar του χρήστη koperton
koperton Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 02-08-2006
Περιοχή: ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 786
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
koperton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Στο 111 που είχα από το 1999-2006 έβαζα Castrol GTX Magnatec 10W-40 και το άλλαζα κάθε 7.500 χλμ μαζί με το φίλτρο. Και στο Verso τώρα το ίδιο βάζω αν και σκέφτομαι να πάω σε 15W-50 γιατί οι εξωτερικές θερμοκρασίες έχουν αυξηθεί και τουλάχιστον η toyota στο βιβλιαράκι συντήρησης το προτείνει και αυτό.
__________________
6944311978
koperton@corollaclub.com
Απάντηση με παράθεση
  #67  
Παλιά 27-06-07, 01:18
Το avatar του χρήστη nikoskon
nikoskon Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-12-2006
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 276
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
nikoskon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από koperton
γιατί οι εξωτερικές θερμοκρασίες έχουν αυξηθεί
Δεν έχεις άδικο για την εξωτερική θερμοκρασία αλλά για να ζορίσεις το Magnatec με 40άρι SAE θέλει κόπο...
Απάντηση με παράθεση
  #68  
Παλιά 27-06-07, 01:49
Το avatar του χρήστη dinos
dinos Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 10-09-2004
Μοντέλο: EE111
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 362
dinos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali Εμφάνιση μηνυμάτων
πολυ σωστος για την μαρκα κ τον τυπο
κ παλι σωστος για το αν το κρατας μια η δυο αλλαγες το φιλτρο.γιατι ουσιαστικα καποιος που αλλαζει το φιλτρο σε καθε αλλαγη στα 10.000 ειναι το ιδιο με σενα που αλλαζεις καθε 2 στα 5000χ2 αρα 10000

φιλε μου εσενα αν καιει λαδακι θα σου προτινα να βρεις λαδι που να καιει λιγοτερο τωρα 10 40 θα ναι 15 40 δεν ξερω.παντως οσο πιο λιγο μενει μεσα το ιδιο λαδι<δλδ πιο συχνες αλλαγες>τοσο πιο λιγο θα καιει....γιατι θα ναι σε καλυτερη ποιοτητα.
το χω λυσει το προβλημα μου αν κ δεν ειχα ουσιαστικο προβλημα ποτε....
βαζω τα selenia οπως προειπα κ δεν καιει τπτ απολυτως ενω με της ΤΟΥΟΤΑ που ειναι ειτε της BP κ καποιας αλλης δε θυμαμαι...εκαιγε 500-700γραμμ στα 5000χλμ....
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
Απάντηση με παράθεση
  #69  
Παλιά 27-06-07, 11:52
hatzidi2 Offline:
 
Εγγραφή: 08-06-2005
Μοντέλο: COROLLA TS 2003
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
hatzidi2 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εαν θελετε να μαθετε περι λιπαντικών καλο θα ειναι οσοι δεν το εχετε κανει να διαβασετε το αντιστοιχο τοπικ στο forum των 4τροχων.

Εκει θα βρείτε τον mitellas που ειναι γνωστης του αντικειμενου, εγω για παραδειγμα που τον ρωτησα για ποια λαδια πρεπει να χρησιμοποιησω μου προτεινε redline 5/40 και τα εχω βάλει εδω και λιγες μερες, ειναι ομως ατυχα γιατι επεσαν μεσα στον καυσωνα, και μου δειχνουν μεγαλες θερμοκρασιες και δεν μπορω να καταλαβω την αξια τους.

Ενδεικτικα να σας πω, (αναλογα τις μετατροπες σας πρεπει να επιλεξετε το λαδι και καθε ποτε θα το αλλαζετε) με τα motul στα 7500χλμ σαν μαμα το αυτοκινητο εβγαιναν ξανθα, και με κομπρεσσορα βγηκαν καταμαυρα που σημαινει οτι με τα ποιο πλουσια μειγματα δεν αντεχουν τοσα χιλιομετρα.

Εδω τωρα υπαρχουν παρα πολλοι δεικτες που μετρανε, οπως της επαγωγης της θερμοτητας κλπ
Απάντηση με παράθεση
  #70  
Παλιά 27-06-07, 12:41
Το avatar του χρήστη electro
electro Offline:
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μοντέλο: Corolla E12 SOL, 2003
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 407
electro θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2 Εμφάνιση μηνυμάτων
εαν θελετε να μαθετε περι λιπαντικών καλο θα ειναι οσοι δεν το εχετε κανει να διαβασετε το αντιστοιχο τοπικ στο forum των 4τροχων.

Εκει θα βρείτε τον mitellas που ειναι γνωστης του αντικειμενου, εγω για παραδειγμα που τον ρωτησα για ποια λαδια πρεπει να χρησιμοποιησω μου προτεινε redline 5/40 και τα εχω βάλει εδω και λιγες μερες, ειναι ομως ατυχα γιατι επεσαν μεσα στον καυσωνα, και μου δειχνουν μεγαλες θερμοκρασιες και δεν μπορω να καταλαβω την αξια τους.

Ενδεικτικα να σας πω, (αναλογα τις μετατροπες σας πρεπει να επιλεξετε το λαδι και καθε ποτε θα το αλλαζετε) με τα motul στα 7500χλμ σαν μαμα το αυτοκινητο εβγαιναν ξανθα, και με κομπρεσσορα βγηκαν καταμαυρα που σημαινει οτι με τα ποιο πλουσια μειγματα δεν αντεχουν τοσα χιλιομετρα.

Εδω τωρα υπαρχουν παρα πολλοι δεικτες που μετρανε, οπως της επαγωγης της θερμοτητας κλπ
Αυτο ρωτησα και πιο πανω , εκτος τον τυπο του λαδιου , ποτε πρεπει να τα αλλαζουμε?Δηλαδη τα 10 - 40 τ αλλαζουμε στα 7500 . εαν ειναι ημισυνθετικα?
__________________
Πουλάω Την Corolla Μου ....

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=20389




Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Λάδι verso TOYOTA COROLLA VERSO 7 31-05-23 02:49
Λάδι σε Corolla με 4efte Χάρης ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 17 08-02-16 14:30
πεταει λάδι apollodoros Θελω βοηθεια 7 22-12-13 14:00
Ερώτηση για service και λάδι κωνσταντίνος TOYOTA COROLLA E 12 25 03-02-13 00:13
sos : corolla που καίει λάδι sostasos Θελω βοηθεια 25 02-12-12 18:54



Page generated in 0,17821598 seconds (82,58% PHP - 17,42% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:15.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)