Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
26-06-07, 22:50
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-06-2007
Περιοχή:
xios
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 368
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ρε παιδια παλι τα κανεται πιο πολυπλοκα απο οτι ειναι τα πραγματα το μοτερ δεν σπαει απο την ποιοτητα του λαδιου μονο αλλα κυριως απο την χρηση και το πειραγμα που εχει φαει το αμαξι! μπορεις να βαλεις και λαδι 24ορου και να σου σπασει το μοτερ με την μια!!! συμφωνω οτι δεν πρεπει να αφηνουμε τα λαδια τοσο πολυ που λενε οι εταιριες αλλα να τα αλλαζουμε νωριτερα αλλα και παλι αν δεν εχεις προλαβει να κανεις τα 4000-6000 χλμ. μεσα σε 3-4 μηνες το πολυ θα πρεπει παλι να τα αλλαξεις διοτι το λαδι οταν μενει πολυ καιρο σε ακηνισια χανει την λυπαντικη του μεμβρανη και ετσι αυξανονται οι τριβες και επομενως οι φθορες στο μοτορι μας!!!
|
26-06-07, 23:01
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπον εχοντας παλαιο μοτερ και πρεπει να εχει και τα χιλιομετρακια του, τι προτεινεται, συνθετικα ή ημισυνθετικα, 10-40 ή κατι αλλο.Τα αλλαζα καθε 10.000χλμ αλλα τις τελευταιες 6 φορες τα αλλαζω καθε 5.000 γιατι δεν του κανω και ιδαιτερα ηπια χρηση.
Οσον αφορα την μαρκα πιστευω δεν ειναι το τελικο χρωμα που προδιδει αν το λαδι ειναι καλο ή οχι. Μπορει καποια λαδια να "καιγονται" χωρις τελικως να παρουν και χρωμα. Ουτε και στην χρηση πιστευω οτι καποιος μπορει να το καταλαβει.
Επισης καπου διαβασα οτι καποιοι κανουν αλλαγες λαδιων χωρις αλλαγη φιλτρου. Ειναι επιτρεπτο?
|
|
|
|
26-06-07, 23:21
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-06-2007
Περιοχή:
xios
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 368
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80
Λοιπον εχοντας παλαιο μοτερ και πρεπει να εχει και τα χιλιομετρακια του, τι προτεινεται, συνθετικα ή ημισυνθετικα, 10-40 ή κατι αλλο.Τα αλλαζα καθε 10.000χλμ αλλα τις τελευταιες 6 φορες τα αλλαζω καθε 5.000 γιατι δεν του κανω και ιδαιτερα ηπια χρηση.
Οσον αφορα την μαρκα πιστευω δεν ειναι το τελικο χρωμα που προδιδει αν το λαδι ειναι καλο ή οχι. Μπορει καποια λαδια να "καιγονται" χωρις τελικως να παρουν και χρωμα. Ουτε και στην χρηση πιστευω οτι καποιος μπορει να το καταλαβει.
Επισης καπου διαβασα οτι καποιοι κανουν αλλαγες λαδιων χωρις αλλαγη φιλτρου. Ειναι επιτρεπτο?
|
το λαδι κατα κυριο τροπο το ξεχωριζεις απο την αφη του! κατα ποσο κολητικο ειναι και μετα με το χρωματακι που εχει!!!
για το φιλτρο εγω προσοπικα το εχω κανει αλλα μετα απο 1 μηνα ξανα εκανα αλλαγη για να καθαρισει μεσα και αλλαξα και φιλτρο (κανονικα πρεπει να το αλλαζεις αλλα και παλι αν δεν εχεις κανει πολλα χλμ. δεν παθενει κατι)
|
26-06-07, 23:28
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Αν αλλαξεις μαρκα η τυπο λαδιου επιτοπου αλλαζεις κ το φιλτρο....απο κει κ περα εγω αλλαζω καθε 5000 τα λαδια καθε 10000 το φιλτρο....δεν υπαρχει λογος καθε 5000 κ το φιλτρο αφου το λαδακι βγαινει κυριλε....
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|
27-06-07, 00:05
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dinos
Αν αλλαξεις μαρκα η τυπο λαδιου επιτοπου αλλαζεις κ το φιλτρο....απο κει κ περα εγω αλλαζω καθε 5000 τα λαδια καθε 10000 το φιλτρο....δεν υπαρχει λογος καθε 5000 κ το φιλτρο αφου το λαδακι βγαινει κυριλε....
|
πολυ σωστος για την μαρκα κ τον τυπο
κ παλι σωστος για το αν το κρατας μια η δυο αλλαγες το φιλτρο.γιατι ουσιαστικα καποιος που αλλαζει το φιλτρο σε καθε αλλαγη στα 10.000 ειναι το ιδιο με σενα που αλλαζεις καθε 2 στα 5000χ2 αρα 10000
φιλε μου εσενα αν καιει λαδακι θα σου προτινα να βρεις λαδι που να καιει λιγοτερο τωρα 10 40 θα ναι 15 40 δεν ξερω.παντως οσο πιο λιγο μενει μεσα το ιδιο λαδι<δλδ πιο συχνες αλλαγες>τοσο πιο λιγο θα καιει....γιατι θα ναι σε καλυτερη ποιοτητα.
|
27-06-07, 00:45
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 02-08-2006
Περιοχή:
ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 786
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Στο 111 που είχα από το 1999-2006 έβαζα Castrol GTX Magnatec 10W-40 και το άλλαζα κάθε 7.500 χλμ μαζί με το φίλτρο. Και στο Verso τώρα το ίδιο βάζω αν και σκέφτομαι να πάω σε 15W-50 γιατί οι εξωτερικές θερμοκρασίες έχουν αυξηθεί και τουλάχιστον η toyota στο βιβλιαράκι συντήρησης το προτείνει και αυτό.
|
27-06-07, 01:18
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-12-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Μηνύματα: 276
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από koperton
γιατί οι εξωτερικές θερμοκρασίες έχουν αυξηθεί
|
Δεν έχεις άδικο για την εξωτερική θερμοκρασία αλλά για να ζορίσεις το Magnatec με 40άρι SAE θέλει κόπο...
|
27-06-07, 01:49
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali
πολυ σωστος για την μαρκα κ τον τυπο
κ παλι σωστος για το αν το κρατας μια η δυο αλλαγες το φιλτρο.γιατι ουσιαστικα καποιος που αλλαζει το φιλτρο σε καθε αλλαγη στα 10.000 ειναι το ιδιο με σενα που αλλαζεις καθε 2 στα 5000χ2 αρα 10000
φιλε μου εσενα αν καιει λαδακι θα σου προτινα να βρεις λαδι που να καιει λιγοτερο τωρα 10 40 θα ναι 15 40 δεν ξερω.παντως οσο πιο λιγο μενει μεσα το ιδιο λαδι<δλδ πιο συχνες αλλαγες>τοσο πιο λιγο θα καιει....γιατι θα ναι σε καλυτερη ποιοτητα.
|
το χω λυσει το προβλημα μου αν κ δεν ειχα ουσιαστικο προβλημα ποτε....
βαζω τα selenia οπως προειπα κ δεν καιει τπτ απολυτως ενω με της ΤΟΥΟΤΑ που ειναι ειτε της BP κ καποιας αλλης δε θυμαμαι...εκαιγε 500-700γραμμ στα 5000χλμ....
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|
27-06-07, 11:52
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
εαν θελετε να μαθετε περι λιπαντικών καλο θα ειναι οσοι δεν το εχετε κανει να διαβασετε το αντιστοιχο τοπικ στο forum των 4τροχων.
Εκει θα βρείτε τον mitellas που ειναι γνωστης του αντικειμενου, εγω για παραδειγμα που τον ρωτησα για ποια λαδια πρεπει να χρησιμοποιησω μου προτεινε redline 5/40 και τα εχω βάλει εδω και λιγες μερες, ειναι ομως ατυχα γιατι επεσαν μεσα στον καυσωνα, και μου δειχνουν μεγαλες θερμοκρασιες και δεν μπορω να καταλαβω την αξια τους.
Ενδεικτικα να σας πω, (αναλογα τις μετατροπες σας πρεπει να επιλεξετε το λαδι και καθε ποτε θα το αλλαζετε) με τα motul στα 7500χλμ σαν μαμα το αυτοκινητο εβγαιναν ξανθα, και με κομπρεσσορα βγηκαν καταμαυρα που σημαινει οτι με τα ποιο πλουσια μειγματα δεν αντεχουν τοσα χιλιομετρα.
Εδω τωρα υπαρχουν παρα πολλοι δεικτες που μετρανε, οπως της επαγωγης της θερμοτητας κλπ
|
|
|
|
27-06-07, 12:41
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2
εαν θελετε να μαθετε περι λιπαντικών καλο θα ειναι οσοι δεν το εχετε κανει να διαβασετε το αντιστοιχο τοπικ στο forum των 4τροχων.
Εκει θα βρείτε τον mitellas που ειναι γνωστης του αντικειμενου, εγω για παραδειγμα που τον ρωτησα για ποια λαδια πρεπει να χρησιμοποιησω μου προτεινε redline 5/40 και τα εχω βάλει εδω και λιγες μερες, ειναι ομως ατυχα γιατι επεσαν μεσα στον καυσωνα, και μου δειχνουν μεγαλες θερμοκρασιες και δεν μπορω να καταλαβω την αξια τους.
Ενδεικτικα να σας πω, (αναλογα τις μετατροπες σας πρεπει να επιλεξετε το λαδι και καθε ποτε θα το αλλαζετε) με τα motul στα 7500χλμ σαν μαμα το αυτοκινητο εβγαιναν ξανθα, και με κομπρεσσορα βγηκαν καταμαυρα που σημαινει οτι με τα ποιο πλουσια μειγματα δεν αντεχουν τοσα χιλιομετρα.
Εδω τωρα υπαρχουν παρα πολλοι δεικτες που μετρανε, οπως της επαγωγης της θερμοτητας κλπ
|
Αυτο ρωτησα και πιο πανω , εκτος τον τυπο του λαδιου , ποτε πρεπει να τα αλλαζουμε?Δηλαδη τα 10 - 40 τ αλλαζουμε στα 7500 . εαν ειναι ημισυνθετικα?
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17821598 seconds (82,58% PHP - 17,42% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:15. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|