Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308
Ηρακλή διαφωνώ κάθετα.
Από την πρώτη μέρα του αυτοκινήτου έμπαιναν Castrol μέσα και όλο το μοτέρ είναι χαρτί.
Αντίθετα με τα Torco έχω σπάσει κινητήρα....
Το έχω ξαναπεί εδώ μέσα μάλιστα.
Μην ακούω λοιπόν για ρυνίσματα και αηδίες...
Δεν είναι δυνατόν τόσος κόσμος που τα χρησιμοποιεί να είναι χαζοί, και στην τελική που είναι οι σπασμένοι κινητήρες.
Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες χημικών στον κόσμο, σε αντίθεση με την Torco, που εγώ την θεωρώ βιοτεχνία.
|
Ειπα εγω για σπασιμο κινητηρα.Εγω για φθορα ειπα και υπαρχει σε ολα τα μοτερ, με οτι λαδι και να βαλεις.Η φθορα υπαρχει απο το πρωτο μιζαρισμα και δεν μπορεις να κανεις κατι για να την αποφυγεις, παρα μονο να την μειωσης.
Φθορα για εμενα ειναι το καψιμο λαδιου, η μειωμενη αποδοση, ο θορυβος, η μη σωστη λειτουργια κ.α.Γενικα ο θορυβος και το στροφαρισμα μεταξυ ομοιων μοτερ δειχνει την ζωτικοτητα του. Συγκρινω το δικο μου μοτερ με το παραμελλημενο του αδελφου μου που κατα αυτον λαδι να εχει το μοτερ και αρκει.Αποτελεσμα ενα χρεπιασμενος 4A-FE που καει και λαδι και αρκετη βενζινη και δεν παει.
Δεν προσπαθω να πεισω κανενα, απλως παραθετω ΔΙΚΕΣ μου παρατηρησεις, που για εμενα ειναι ΑΔΙΑΜΦΙΣΗΤΗΤΕΣ, οπως τα ρινισματα στην ταπα.
Τωρα οσον αφορα για το μεγεθος τις castrol, δεν με ενδιαφερει, καθως το καλυτερα προιοντα γινονται απο μικρες εταιρειες και οικογενειακες επιχειρησεις.