Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
ρε παιδια αν ηταν τοσο απλο το θεμα τις αναρτησης θα βαζαμε ολοι μια συγκεκριμενη αναρτηση κ τελος.
κατ'αρχας καθε αμαξι ειναι διαφορετικο, επισης αλλιως λειτουργει το αμορτισερ με διαφορετικα ελατηρια.
η αναρτηση αποτελειται απο τα ελατηρια,αμορτισερ,σινεμπλοκ,top mount και φυσικα παιζουν ρολο οι ζαντες-λαστιχα.
δεν μπορειτα να συγκρινεται την agx σε 2 διαφορετικα αυτοκινητα, του ανδρεα ειναι πιο καινουργιο και ειναι καλοστημενο απο την toyota, του νικηφορου το αμαξι μετά απο τοσα χρονια εχει σαπισει.αν εβαζε ενα σετακια καινουργια σινεμπλοκ κ τοπ μουντ σιγουρα θα εβλεπε αλλιως τα agx.νικηφορε για πες διαφορα που ειδες οταν αλλαξες σινεμπλοκ αντιστρεπτικων...
επισης να πω ενα παραδειγμα, το αμαξι μου οταν ειχα την d2 κοπαναγε παρα πολυ με 195/45/16, ε οταν εβαλα για καποια στιγμη 175/65/14 ειδα αλλο αμαξι, τα λαστιχα αποροφουσαν τα παντα και φυσικα το αμαξι επερνε κλισεις.
|
Πολυ σωστός σε ολα,με την d2 ειδες τεραστια διαφορα με την αλλαγη ελαστικων γιατι οι 2 διαστασεις που δοκιμασες δεν εχουν καμια σχεση σε ενδοτικοτητα και παραμορφωση ελαστικου λογω πλαινου προφιλ...και ηταν λογικο ολη η ενεργεια να μεταφερεται στο πλαινο του ελαστικου μεσα στην στροφη αφου λογω σκληροτητας της d2 ειχες μια αναρτηση πολυ ακαμπτη(για αυτο εχουν γινει σουπα και τα σινεμπλοκ σου,θυμασαι που το κουβεντιαζαμε)
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
του ανδρεα ειναι πιο καινουργιο και ειναι καλοστημενο απο την toyota, του νικηφορου το αμαξι μετά απο τοσα χρονια εχει σαπισει.
|
ελα μην τον πειραζεις τον νικηφορο μπορει να χει σαπισει απο τα χρονια το αμαξι του αλλα εχει κανει ενισχυση πλαισιου με tire ups