Δυστυχώς οι θεωρίες ποικίλουν! αλλοι λενε πως καλυτερη καυση ισοδυναμει με μειομενες θερμοκρασιες στο χωρο καυσης, ενω αλλοι λένε η αυξηση υποδυναμης (εστω και λιγο) και των οκτανιων αυξανει. Οπως και να έχει οι διαφορες δεν ειναι ΤΟΣΟ μεγαλες ωστε να υπάρχει προβλημα στους κινητηρες που δουλευουν με υγραεριο, τυχον προβληματα οφειλονται καθαρα σε προβληματα τοποθετησης και ρυθμισεων, ακριβως τα ιδια μπορει να συμβουν και σε μετατροπες απο ατμοσφαιρικα σε turbo, απο κομπρεσορα σε turbo, διαφορα πειραγματα με συμπιεσεις, πλανισματα και αλλα τετοια. Το να χαλασει το μοτερ επειδη βαλαμε υγραεριο απλά δεν στέκει με την καμια! εγώ εχω σπιτι 4-5 βιβλια μηχανικων αυτοκινητων, 2 απο αυτα τα εκανα και εγω οταν πηγαινα τεχνικο λυκειο και ολα λενε πως καλυτερη ποιοτητα καυσης ισοδυναμει με μειωμενους ρυπους, καθως και με μειωση θερμοκρασιων στον χώρο καύσης! φυσικα λιγοτερες μηχανικες φθορες αρα και αυξηση της μακροζωιας του κινητηρα μας, εγω αυτο πιστευω προσωπικα, ο καθενας μπορει να πιστεψει οτι νομιζει, στην πραξη ειδαμε πως αλλες χωρες πολλα χρονια 10ετια και βαλε δουλευουν υγραεριο στα αμαξια τους και ΜΙΑ ΖΩΗ ειμαστε αιωνες πισω!!! μερικοι εδω που εκαναν βλακειες (ειτε λαθη τοποθετησης, ειτε ρυθμισεων) εσπασαν τα μοτερ πελατων και μετα ειπαν πως και καλα φταιει το υγραεριο???? προσωπικα βλεπω ποσα ατομα που εχουν βαλει που γνωριζω (οχι απο εδω μεσα) και κανεις δεν εχει το παραμικρο προβλημα! ολοι μου λενε τα καλύτερα λογια για το υγραεριο και ποσο σωθηκαν!
|