Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 363
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 230
υγραεριο
μιχανικοσ αυτοκινιτον ειμαι αδερφε και τα εχω δει μετα ματια ολααυτα που λεω..ι μετατροπη ειναι μετατροπη τελοσ δεν μπορεισ να τ αλλαξεισ αυτο φιλε μου ...σασ λενε μονο τα υπερ και οχι και τα μειον.οι κινιτιρεσ που εχουνε κατασκευαστει ναι εχουνε καυσιμο ΒΕΝΖΙΝΑ πρεπει να δουλευονε με βενζινα ..ετσι δεν ειναι ?δουλευε εναν βενζινοκινητιρα μονο με υγραεριο και θα δεισ φθορεσ που ουτε τισ φανταζοσουνα.γιαυτο αλοστε βαζουνε ΛΑΔΙΕΡΕΣ καιτα σχετικα .και οταν βαλεισ ΛΑΔΙΕΡΑ σε ενα κινητιρα που εχει 4ησ αισθιτιρεσ λ με 4ρα καλωδια ι 6 καλωδια ανιχνευει καπνο και υστερα αρχιζουνε τα προβλιματα σε βαθοσ χρονου ολα αυτα οχι αμεσωσ φυσικα..και αρχιναει ι κρουστικι καυση και σιγασιγα ολα τα υπολοιπα που ακολουθουνε μετα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ