Μόλις με πήρε τηλ ο μάστορας! μου είπε πολλά τεχνικά θέματα, αλλά θα πω εν συντομία πως στα turbo η τιμή ανεβαίνει ΠΟΛΥ παραπάνω, επειδή θέλουν ρυθμιστή πίεσης λόγω turbo και είναι ακριβός! δλδ στο ατμοσφαιρικό της 5ης γενιάς μου λέει πάει 1900+ ευρώ στο turbo πάει και 2300-2400+ !!! επίσης ανάλογα πόσα άλογα είναι το αμάξι και πόσο μεγάλη δεξαμενή έχει πάει και η αντλία που είναι πάνω της και ανεβάζει και αυτή το ποσό! για το δικό μου πάμε 2400+ ΧΩΡΙΣ παράβολα, κτεο και ιστορίες! δλδ θέλω μες το νερό 2500 ευρώ!!! και με τους υπολογισμούς μου πάνω από 4 χρόνια για απόσβεση ποσού! συνεπώς δεν με συμφέρει να βάλω! επίσης τα εξαρτήματα όλα είναι Ιταλίας, ο εισαγωγέας είναι ο Μπίρμπας, υπάρχουν δυναμομετρήσεις λέει με αμάξια να έχουν πάρει πάνω 4-5 άλογα και το υγραέριο στα 110 οκτάνια! μιλάμε ΠΑΝΤΑ για 5ης γενιάς. Ο εγκέφαλος που έχει μάζι ΔΕΝ συνδέεται με του αυτοκινήτου δουλεύει με άλλον τρόπο σαν ρελές μου είπε, από δω και πέρα δεν τα έπιασα καλά τα ηλεκτρολογικά. Με την άυξηση ΦΠΑ δεν μιλάμε για 2% γιατί όταν πάνε πάνω και μεταφορικά κτλ η τιμή μπορεί να πάει ακόμα και +4-5% πάνω!!! αυτά.....
|