Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > www.LpgPower.gr

www.LpgPower.gr Τα παντα γυρω απο το Υγραεριο και οχι μονο.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #791  
Παλιά 24-01-12, 12:40
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δυστυχώς οι θεωρίες ποικίλουν! αλλοι λενε πως καλυτερη καυση ισοδυναμει με μειομενες θερμοκρασιες στο χωρο καυσης, ενω αλλοι λένε η αυξηση υποδυναμης (εστω και λιγο) και των οκτανιων αυξανει. Οπως και να έχει οι διαφορες δεν ειναι ΤΟΣΟ μεγαλες ωστε να υπάρχει προβλημα στους κινητηρες που δουλευουν με υγραεριο, τυχον προβληματα οφειλονται καθαρα σε προβληματα τοποθετησης και ρυθμισεων, ακριβως τα ιδια μπορει να συμβουν και σε μετατροπες απο ατμοσφαιρικα σε turbo, απο κομπρεσορα σε turbo, διαφορα πειραγματα με συμπιεσεις, πλανισματα και αλλα τετοια. Το να χαλασει το μοτερ επειδη βαλαμε υγραεριο απλά δεν στέκει με την καμια! εγώ εχω σπιτι 4-5 βιβλια μηχανικων αυτοκινητων, 2 απο αυτα τα εκανα και εγω οταν πηγαινα τεχνικο λυκειο και ολα λενε πως καλυτερη ποιοτητα καυσης ισοδυναμει με μειωμενους ρυπους, καθως και με μειωση θερμοκρασιων στον χώρο καύσης! φυσικα λιγοτερες μηχανικες φθορες αρα και αυξηση της μακροζωιας του κινητηρα μας, εγω αυτο πιστευω προσωπικα, ο καθενας μπορει να πιστεψει οτι νομιζει, στην πραξη ειδαμε πως αλλες χωρες πολλα χρονια 10ετια και βαλε δουλευουν υγραεριο στα αμαξια τους και ΜΙΑ ΖΩΗ ειμαστε αιωνες πισω!!! μερικοι εδω που εκαναν βλακειες (ειτε λαθη τοποθετησης, ειτε ρυθμισεων) εσπασαν τα μοτερ πελατων και μετα ειπαν πως και καλα φταιει το υγραεριο???? προσωπικα βλεπω ποσα ατομα που εχουν βαλει που γνωριζω (οχι απο εδω μεσα) και κανεις δεν εχει το παραμικρο προβλημα! ολοι μου λενε τα καλύτερα λογια για το υγραεριο και ποσο σωθηκαν!
Απάντηση με παράθεση
  #792  
Παλιά 24-01-12, 12:49
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 537
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εγώ καμιά βλέπω κάτι βουλγάρικα αυτοκίνητα εδώ Θεσ/νίκη να φουλάρουν αέριο, 20ετίας και βάλε, και σκέφτομαι ότι κυκλοφοράνε κανονικά, με το σκεπτικό ότι φτιάχτηκαν με 0 τεχνογνωσία.
Πληροφοριακά, έκλεισα 37.000 χιλιόμετρα με το υγραέριο.
Απάντηση με παράθεση
  #793  
Παλιά 24-01-12, 12:54
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Οτι υπαρχει μεγαλυτερη θερμοκρασια καυσης ειναι γνωστο και αδιαμφισβητητο ,γι αυτο και την ακουν σε καποια αμαξια οι βαλβιδες εξαγωγης και η πολλαπλη εξαγωγης!!!!Περιπου 100 με 120 βαθμους πανω απο οτι η βενζινα!!!

ΑΥΤΟ ομως το ξερουν και γι αυτο με διαφορα συστηματα το αντιμετωπιζουν!!!
Ειτε ψεκαζουν βενζινη ανα τακτα χρονικα διαστηματα ,ειτε ριχνουν αυτο το λαδακι .........
Οποτε δεν υπαρχει θεμα και ΦΥΣΙΚΑ κυκλοφορουνε σε πολλες χωρες υγραεριοκοκινητα πανω απο 20 χρονια!!!!
Μια σωστη εγκατασταση με το σωστο συστημα ειναι ΟΚ!!!Εξαλλου η διαφορα της τιμης ειναι και ΘΑ ειναι τοσο μεγαλη που την αποσβεση την κανεις σε 20.000 χιλομετρα και μετα εχεις ΜΟΝΟ κερδος.........
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #794  
Παλιά 24-01-12, 13:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Οτι υπαρχει μεγαλυτερη θερμοκρασια καυσης ειναι γνωστο και αδιαμφισβητητο ,γι αυτο και την ακουν σε καποια αμαξια οι βαλβιδες εξαγωγης και η πολλαπλη εξαγωγης!!!!Περιπου 100 με 120 βαθμους πανω απο οτι η βενζινα!!!

ΑΥΤΟ ομως το ξερουν και γι αυτο με διαφορα συστηματα το αντιμετωπιζουν!!!
Ειτε ψεκαζουν βενζινη ανα τακτα χρονικα διαστηματα ,ειτε ριχνουν αυτο το λαδακι .........
Οποτε δεν υπαρχει θεμα και ΦΥΣΙΚΑ κυκλοφορουνε σε πολλες χωρες υγραεριοκοκινητα πανω απο 20 χρονια!!!!
Μια σωστη εγκατασταση με το σωστο συστημα ειναι ΟΚ!!!Εξαλλου η διαφορα της τιμης ειναι και ΘΑ ειναι τοσο μεγαλη που την αποσβεση την κανεις σε 20.000 χιλομετρα και μετα εχεις ΜΟΝΟ κερδος.........
Δεν ξερω κατα ποσο ανεβαζει θερμοκρασια οπως ειπα αλλοι λενε πως λογω καλυτερης καυσης δεν ανεβαζει αλλα κανει το αντιθετο! το λαδακι για τις βαλβιδες ειναι και αυτο επειδη το υγραεριο δεν εχει τα συστατικα της βενζινης για να λυπαινονται! και αυτο δεν ισχυει γιατι τα σημερινα υγραερια δεν ειναι σαν μιας 20ετιας πριν αλλα ειναι συνθετικα με αλλα αερια μεσα πχ βουτανιο. Στις περισσοτερες εγκαταστασεις δεν βαζουν λαδιερα ειναι μια μουφα και μιση! 2χρονο θα το κανουμε? εξαλου πριν δουλεψει υγραεριο πρεπει να δουλεψει βενζινη για να πιασει καποια θερμοκρασια οποτε ετσι κι αλλιως λυπαινονται οι βαλβιδες. Αυτο που λες με τοσες μεγαλες θερμοκρασιες που το ακουσες? πρεπει να ειναι πολυ μουφα! δε νομιζω να ισχυει! με την καμία!
μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει κανεναν να εχει προβλημα με βαλβιδες ή πολλαπλη! και καλα οι βαλβιδες η πολλαπλη τι σχεση εχει, εννοεις λογω θερμοκρασιων?

Για να εξηγουμαστε μιλαω για εγκαταστασεις αεριου σε ΜΑΜΑ μοτερ οσο γινεται τουλαχιστον οσον αφορα τα μειγματα, αν πας και βαλεις σε μοτερ με τουρμπινα φορτηγου και 350 αλογα χαιρομαστε πολυ! αν το μοτερ ειναι μαμα τοτε σιγουρα και μεγαλες θερμοκρασιες δεν αναπτυσονται αλλα και προβληματα δεν υπάρχουν! οπως ειπα και ποιο πριν ειναι ΠΟΛΥ χειροτερες οι αλλες μετατροπες παρα να μπει υγραεριο σε ενα μαμα μοτερ! στις αλλες μετατροπές να δεις θερμοκρασιες, και μετα μιλατε για το υγραεριο? δεν βλεπω λογω εξαλου καποιος να εχει πχ κανει το 4EFTE 200+ αλογα και μετα να βαλει υγραεριο για οικονομια! εγω θελω να βαλω αλλα ειμαι με μαμα τουρμπινα και πιεση.

sorry για την προτροπή σε άλλο forum αλλα αξιζει να διαβασουμε μερικά προβληματα που αναφερονται σαν αυτα που ειπε πριν ο giannisgt
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtop...461&start=8055

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-01-12 στις 13:49.
Απάντηση με παράθεση
  #795  
Παλιά 24-01-12, 17:10
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το υγραέριο δεν εχει επιδώσεις δες δυναμομετρησεις και δεν μπορεί να ακολουθήσει τις ρυθμίσεις της βενζίνας για να πηγαίνει το ιδιο ,ολα τα έχουν πνιγμένα για θερμοκρασίες αλιος θα τα σφύριζαν τα μοτερακια ,επίσης , ειμαι σχεδόν σίγουρος οτι οσα έσπασαν ήταν επειδή προσπάθησαν να το ρυθμίσουν και να βγάλουν ίδιες επιδώσεις με την βενζίνα σε ολα την ακουσαν οι βαλβίδες οι οποίες ειναι χωρίς προσμίξεις νατρίου, οτι και να ειναι και μαμα να ειναι θα την ακούσει αν κυνηγήσεις το κατι παραπάνω πιο εύκολα , αρα δεν ειναι safe , επίσης το υγραέριο θα ερθει κοντά με την βενζίνη περίμενε μέχρι τέλους του φεβρουαριου , εδω για να πάρουν πελατεία βρήκα ( μπακάλικα ) να το βάζουν και με 700 ευρο περαστικά τους.
πλεον στο 1 ευρο δεν προλαβαίνεις να κανεις απόσβεση γιατι η κατανάλωση ειναι μεγαλύτερη σε σχεση με την βενζίνα
Απάντηση με παράθεση
  #796  
Παλιά 24-01-12, 18:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Η αλήθεια είναι πως η αύξηση θερμοκρασίας σε αναλογια με αυτο που κερδίζεις τελικά δεν ειναι ισοδύναμο, αν με πιανετε, εννοω περισσοτερα χανουμε λογω θερμοκρασιων παρα αυτο που θα κερδιζαμε λογω καλυτερης καυσης, ετσι στην ουσια αυτο το πλεονέκτημα μάλλον κατανταει δωρον αδωρον! μαλιστα σε turbo moteria εχουμε ήδη αυξημενες θερμοκρασίες λογω της τουρμπινας. Οσο για την τιμη επισης εχεις δικιο και απο θεμα καταναλωσης, δυστυχως με οσους μιλησα ολοι ειπαν πως η κατανάλωση υγραεριου φτανει ακομα και το 20% παραπανω σε σχεση με την βενζινη!!! αυτο σημαινει πως αν ανεβει και αλλο η τιμη του υγραεριου και οσο κλεινει η ψαλιδα διαφορας τιμης μεταξυ τους τοσο το υγραεριο θα ειναι ασυμφορο για πολλους απο εμας, πχ για εμενα που δεν κανω πολλα χλμ τον μηνα. Δλδ τον μηνα δεν φτανω ουτε τα 1000χλμ, 900 και πολλα λεω. Επισης καπου βρηκα αγορα κιτ υγραεριου (δεν εχει μαζι μονο την δεξαμενη) με κοστος 450 ευρω μαζι με ΦΠΑ. Επισης το τι επιδοσεις εχει ειναι αναλογα τις ρυθμισεις κτλ, αν το κανουν να εχει καλυτερες επιδοσεις απο την βενζινη θα καιει τοσο παραπανω που στο τελος δεν θα εχει διαφορα με την βενζινη στην τσεπη μας! και δεν ειναι αυτο το ζητουμενο αλλιως δεν θα βαζαμε υγραεριο! το πετρελαιο πχ εχει σχεδον 20 λεπτα το λιτρο φτηνοτερα απο την βενζινη αλλα οταν ενα αμαξι με βενζινη πχ καιει 6.5 λτ/100χλμ και το ιδιο μοντελο και cc με πετρελαιο καιει 4 lt/100xlm εδω ειναι μεγαλη η διαφορα στην τσεπη μας! αν συγκρινουμε το ιδιο αμαξι με βενζινη-υγραεριο θα εχει την ιδια διαφορα? μερικοι νομιζουν οτι με το υγραεριο καιει και λιγοτερο! κατι που δεν ισχυει καθολου! (αυτο το λεω για παραδειγμα καταναλωσης).
Απάντηση με παράθεση
  #797  
Παλιά 24-01-12, 18:39
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Συγνώμη αλλά νομίζω ότι έχετε μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Δεν είναι safe το υγραέριο επειδή δεν μπορείς να κυνηγήσεις τίποτα παραπάνω; Μία μετατροπή σε υγραέριο θα την κάνει εκείνος που θέλει να κάνει οικονομία στο καύσιμο και γενικότερα στα έξοδα μετακίνησης. Ποσώς τον ενδιαφέρει εάν θα έχει απώλεια ιπποδύναμης της τάξεως του 5%... Και στο κάτω-κάτω, εάν θέλει να καγκουριάσει και να πατήσει, το γυρνάει για λίγο στη βενζίνη, πατάει όσο θέλει και μετά πάλι κλικ στο υγραέριο. Ξεχνάτε επίσης (κάτι που αναφέρθηκε και παραπάνω) ότι ναι μεν αυξάνεται η τιμή του υγραερίου αλλά ταυτόχρονα αυξάνεται και η τιμή της βενζίνης, έτσι δεν είναι; Σχετικά με τις χαμηλές τιμές των kit που υπάρχουν, συγνώμη αλλά δε σου φταίει ο προμηθευτής εάν εσύ επιλέξεις να το βάλεις. Εάν βρεις δηλαδή βενζινάδικο με βενζίνη στην τιμή των 1,00 € θα τη βάλεις; Δε θα πάει στο πονηρό το μυαλό σου; Ο,τι πληρώνεις παίρνεις και ο καθένας σε μία τέτοια μετατροπή θα πρέπει να αξιολογήσει όλα τα δεδομένα πριν επιλέξει. Η κατανάλωση είναι όντως μεγαλύτερη αλλά όχι όσο μεγαλύτερη είναι και η τιμή της αμόλυβδης, οπότε δεν τίθεται θέμα εάν υπάρχει κέρδος ή όχι. Για το θέμα της απόσβεσης, είναι προφανές ότι όσα περισσότερα χλμ κάνεις τόσο πιο γρήγορα θα αποσβέσεις τη δαπάνη.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #798  
Παλιά 24-01-12, 18:43
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 537
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εγώ πάντως με του Μιχάλη Alex-poli στη πίστα των Σερρών, ακριβώς ίδια αμάξια, είχαμε σχεδόν ίδιους χρόνους...
Οι διαφορές ήταν στα 2-3 δέκατα του δευτερολέπτου...
Απάντηση με παράθεση
  #799  
Παλιά 24-01-12, 18:52
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν ειναι απαραίτητο να αυξάνονται και τα δυο μαζι στόχος ειναι το υγραέριο σαν εναλλακτική λύση που θα σε βγάλει απο το αδιέξοδο
Απάντηση με παράθεση
  #800  
Παλιά 24-01-12, 19:05
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εμενα δεν με ενδιαφερει η αυξηση υποδυναμης απο το υγραεριο, απλα ολοι ομως αυτο λενε λογω περισσοτερων οκτανιων! αλλα ειπαμε ειναι και θεμα ρυθμισεων καθως και τι παροχης ειναι τα μπεκ! οσο η τιμη υγραεριου ειναι στην μιση τιμη της βενζινης θα συμφερει, και γιατι μιλαμε παντα για αποσβεση? εγω δεν το βλεπω ετσι! με ενδιαφερει ποσα ευρω δινω ανα ποσα χλμ, αν δλδ με την βενζινη θελω 60 ευρώ για 357 χλμ με τιμη βενζινης περιπου 1.65 ευρώ το λιτρο (μετρησεις στο road trip on iphone 4), στο υγραεριο ποσα χρηματα θα ειχα δωσει για 357 χλμ? ετσι το βλεπω! δεν με νοιαζει εμενα ποτε θα κανει αποσβεση ολο το ποσο! για να το πω και αλλιως θελω περιπου 0,17 - 0,19 λεπτα κοστος ανα καθε χλμ που κανω με βενζινη (μεσο ορο λεω με το ιδιο προγραμμα).
Μηνας Δεκεμβριος : 121 ευρω βενζινη, μεσος ορος τιμης : 1,564 ευρώ το λιτρο, συνολικά χλμ : 720
Tι λετε τι διαφορες θα δω αν εβαζα υγραεριο? με συμφερει ή οχι? αυτο με ενδιαφερει!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-01-12 στις 19:11.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > www.LpgPower.gr

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
LPG υγραέριο στα Toyota ergatis TOYOTA AURIS 67 29-06-22 23:50
Υγραέριο σε Corolla soulfunkdjx ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 40 07-11-15 20:14
Υγραέριο σε μαυροκαπακο COROLLA293 4AGE 20v Levin 17 25-03-14 00:13
Υγραέριο σε Auris 1.6 5τάχυτο 2007 dimververis TOYOTA AURIS 1 12-07-12 10:39



Page generated in 0,21751094 seconds (77,51% PHP - 22,49% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:58.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)