Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Σωστο και αυτο... Παντως εχω μια ελπιδα μιας και οπως ειδες, ο davarisx αναφερει αρκετους σταθμους γεμισματος...
Τι να πω...
|
davarisx=χρηστος παιδια να μιλαμε και με το αληθινο μας ονομα.
ο ανθρωπος που μου εβαλε το αεριο ειναι γνωστης του αντικειμενου και συχνα πηγαινει Ιταλια στα σεμιναρια της ICOM οποτε σε καμοια περιπτωση
δεν εκανε πειραματισμους.οταν εβαλα το αεριο (επειδη ο ανθρωπος βαζει αεριο απο βανακια μεχρι πορσε)μου ειπε το εξης.οτι και να δεις (εκτος και αν ειναι σοβαρο)στην συμπεριφορα του αυτοκινητου θα κανεις πρωτα 3-4000χλμ και μετα ελα μια βολτα να πεις.
Οταν του ειπα οτι δεν επερνε ευκολα μπροστα μου ειπε οτι πρεπει να μπει μια ηλεκτροβαλβιδα πριν τα μπεκ η οποια επειδη τα μπεκ κρατανε λιγο αεριο μεσα και πας να βαλεις το αμαξι κρυο μπροστα στην αρχη ψεκαζεται αυτο το λιγο αεριο μαζι με βενζινη και μπουκωνει.πολλα αμαξια μου ειπε δεν την χρειαζονται και αλλα παλι την θελουν.μπηκε η βαλβιδα στην φισα(που σημειωτεων υπηρχε αναμονη απο την πλεξουσα και δεν εκανε πατεντα)και απο τοτε δοξα τον θεο.
οσον αφορα το 2ο σκελος δυλαδη περι μπεκ ο ανθρωπος βγαζει ενα μπεκ βενζινης το κυβιζει και βαζει το αναλογο μπεκ υγραεριου.πολλες φορες ομως πεφτει εξω αφου καθε αμαξι εχει ιδιοτροπιες πχ VVTI,VTEC,FSI κτλ.και αυτο το προβλημα οπως ειπα λυθηκε αμεσα και απο τοτε δεν υπαχει κανενα προβλημα.