Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
....
ασχετα με το μανουαλ της toyota ,φυσιολογικη καταναλωση λαδιου σε ενα μοτερ σαν το 4zzfe-3zzfe-1zzfe ειναι γυρω στα 150-200ml max - ανα 1000km χοντρικα 1lt στα 5000-6000 km ( H toyota δικαιολογει μεχρι 1lt /1000km μπας και γλιτωνε την επισκευη απο ενα ποσοστο της "ελλατωματικης" παρτιδας μοτερ αλλα μιλαμε για αμαξια τεχνολογιας 2000+ κι οχι τσιμινιερες του 1970-80)
Υ.Γ : Το 2zzge (t-sport) ειναι λογικο λογω αρχης λειτουργιας να εχει λιγο παραπανω καταναλωση λαδιου απο τα "απλα" μοτερ
|
Τι θα πει άσχετα με τo manual ??? Τι είναι πιο έγκυρο ή κουβέντα της παρέας ή του μπαρμπα-μάστορα της γειτονιάς?
Μην λέτε ότι θέλετε ή όπως νομίζετε οτι είναι σωστό μονο και μόνο για να φανεί οτι ξέρετε!
Καταρχήν είναι 750ml/1000χλμ
Ποιος σου είπε εσένα ότι η ΤΟΥΟΤΑ δικαιολογεί αυτήν την ποσότητα για να γλιτώσει τις επισκευές? Αυτά είναι κοτσάνες!!!!! (για να μην πω άλλη λέξη)
Στα 500ml έπαιρναν την έγκριση για αλλαγή μπλοκ από το τμήμα εγγυήσεων! Στο Bulletin για την κατανάλωση έγραφε κάτι πολύ πιο απλό, πως με παράπονο πελάτη για κατανάλωση προχωρείστε σε αντικατάσταση μπλοκ!
Η ΤΟΥΟΤΑ στις εγγυήσεις ήταν κορυφή. Με το παραμικρό αντικαθιστούσε οτιδήποτε μη φυσιολογικό. Ακόμα και κλιπς που δεν κούμπωναν καλά! Τα έζησα από κοντά και επειδή πέρασα και από OPEL και CITROEN μπορεσα να συγκρίνω!
Τώρα τα πράγματα άλλαξαν βέβαια και έχουν σφίξει!
Επίσης όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν αυτήν την ποσότητα κατανάλωσης σαν φυσιολογική!
Αυτό κάτι σημαίνει...!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από skour
Ανδρεα δεν εχω κανει επισκευη,εννοουσα οτι δεν εχω την παρτιδα με τους κινητηρες που εκαιγαν λαδι.Θα το κοιταω συνεχως τωρα για να δω τι γινεται.Αν εβαζα λαδι 5-40 θα εβλεπα διαφορα πιστευεις?
|
Ναι θα έκαιγε περισσότερο!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian
από 2000 έως 2004 αν θυμάμαι καλά έκαιγαν όλα τα μοτερ 1, 3 και 4ΖΖ λάδι. το δικό σου πως είσαι σίγουρος ότι δεν είναι σε αυτή την παρτίδα?
|
Δεν εμφανίστηκε το φαινόμενο σε όλα. Ηταν αρκετά αλλά όχι όλα!