Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
 |
|
 |
Ερώτηση για αρυθμίες ρελαντί σε corolla 99 |
 |

21-06-18, 19:02
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-08-2009
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ερώτηση για αρυθμίες ρελαντί σε corolla 99
Καλησπέρα,
Πριν λίγο καιρό το αυτοκίνητο έβγαλε πρόβλημα. Ο μηχανικός μου είπε ότι έφταιγε ο ένας εκ των δύο πολλαπλασιαστών, τον οποίο άλλαξε, βάζοντας έναν μεταχειρισμένο. Από τότε διαπιστώνω κάποιες αρρυθμίες στο ρελαντί, ειδικά μέχρι το αυτοκίνητο να ζεσταθεί καλά.
Επίσης αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι όταν μπαίνω στην καμπίνα το αυτοκίνητο μυρίζει καυσαέρια.
Το πήγα σε διαφορετικό φίλο μηχανικό και μετά από πολύ ψάξιμο, μου είπε ότι μάλλον οι πολλαπλασιαστές έπρεπε να αλλαχθούν και οι δύο γιατί νομίζει, χωρίς να είναι σίγουρος ότι πάνε πακέτο. Έχει δύο.
Ισχύει κάτι τέτοιο;
Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω για τέτοια συμπτώματα πόσο μπορεί να φταίει ο αισθητήρας αέρα (maf) που έχει "καρφωμένο" πάνω στον παπά ή ο αισθητήρας Λ?
Ο φίλος που το έψαξε έλεγξε με το όργανο που βιδώνουν στην θέση των μπουζί την πίεση στους κυλίνδρους και την βρήκε σωστή. Επίσης έλεγξε τα μπουζοκαλώδια και δίνουν ρεύμα κανονικά, μπουζί καινούρια κτλ.
Μου είπε ότι υποπτεύεται τον πολλαπλασιαστή και μετά τον αισθητήρα Λ.
Εσείς τι λέτε;
υ.γ. Η πεταλούδα έχει καθαριστεί, όπως και οι επαφές του maf.
|

24-06-18, 13:28
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-08-2009
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τι έγινε ρε παιδιά κανένας;
Ξερετε τουλαχιστον αν αυτό το αυτοκίνητο παίρνει διαγνωστικό και ποιος έχει τέτοιο πράγμα εκτός από την αντιπροσωπία;
|
 |
|
 |

24-06-18, 20:25
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, το αρχικο προβλημα δεν λες ποιο ηταν και σου αλλαξε τον εναν πολλαπλασιαστη?
ναι ισχυει οτι το μοτερ στις corolles αυτες εχουν 2 πολλαπλασιαστες, ενω πχ το 4EFE μοτερ στο starlet ep91 ενω δειχνει ιδιο και ιδια κυβικα, εχει και αλλιωτικη πολλαπλη εισαγωγη αλλα εχει και διανομεα που μεσα εχει εναν μονο πολλαπλασιαστη.
αυτο με τα καυσαερια μεσα στην καμπινα μηπως ειναι θεμα φιλτρου? εχει ενα φιλτρο μπροστα κυλινδρικο που εχει σχεση με αυτο.
Σχετικα με το ρελαντι μπορουν πολλα πραγματα να φταινε. Αν δεν εχεις αλλου θεμα και ειναι ΜΟΝΟ στο ρελαντι δεν μπορει να φταινε οι πολλαπλασιαστες, μπουζι και μπουζοκαλωδια θα ειχες συνεχεια προβλημα τοτε.
Δεν ειναι υποχρωτικο να αλλαχτουν και οι 2.
Οι αισθητηρες maf και λαμδα αν ειχαν θεμα παλι θα ειχες προβληματα συνεχεια.
Εισαι σιγουρος 100% οτι εχεις θεμα ΜΟΝΟ στο ρελαντι και οχι γενικα στην οδηγηση του αυτοκινητου? πχ δεν ρεταρει? εχει σωστη αποκριση το γκαζι? δεν κανει χοροπηδηματα, διαλειψεις κτλ?
οπως πχ αποτομη επιβραδυνση και ξαφνικα να επιταχυνει?
αν πηγαινεις με μια σταθερη ταχυτητα, σταθερα χλμ και στροφες ειναι σταθερες ή αυξανονται και μειωνονται?
καρτα καυσαεριων δοκιμασες να βγαλεις? αν εχει προβλημα ο λαμδα ή ειναι λαθος τα μιγματα θα φανει εκει.
Διαγνωστικο φυσικα και εχει απλα ειναι μια παλια φυσα της Toyota δεν ειναι δλδ OBD.
Aμα πας σε ηλεκτρολογειο μπορουν να δουν, ομως σου αναβει το check engine?
|
 |
|
 |

27-06-18, 10:31
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-08-2009
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημέρα, καταρχήν σε ευχαριστώ θερμά για την απάντηση σου.
Το αρχικό πρόβλημα που μου άλλαξε τον πολλαπλασιαστή ήταν ότι εκεί που πήγαινα μια μέρα στο σπίτι μου, μόλις σταμάτησα σε ένα stop να ελέγξω και πήγα να ξεκινήσω, έγινε χαμός. Το αυτοκίνητο δεν ξεκίναγε, είχε συντονίσει και έτρεμε ολόκληρο και με τα χίλια ζόρια το πήγα στο συνεργείο που είναι σχετικά κοντά. Ο μηχανικός μου είπε ότι είχε χτυπήσει ο ένας πολλαπλασιαστής και δεν δούλευαν οι κύλινδροι 1 και 4. Από ότι έμαθα μετά ο ένας δίνει στους 1,4 και ο άλλος στους 2,3.
Το φίλτρο καμπίνας το αλλάζω πολύ συχνά. Είμαι σίγουρος ότι η μυρωδιά πότε μείγματος καυσίμου και πότε καυσαερίων μέσα στην καμπίνα, οφείλεται στην δυσλειτουργία που περιγράφω με το ρελαντί.
Το αν έχω αλλού πρόβλημα δεν το ξέρω αφού δεν μπορώ να το αντιληφθώ. Η δυσλειτουργία του αυτοκινήτου είναι ξεκάθαρη όταν είναι κρύο και δεν πατάει το πόδι στο γκάζι. Το μόνο που είναι μόνιμο, είναι η σταθερά χαμηλότερη στάθμη του ρελαντί, από το συνηθισμένο. Αυτό είναι μόνιμο. Κατά τα άλλα, όχι, το αυτοκίνητο δεν έχει βυθίσματα εν κινήση, δεν έχει ρεταρίσματα εν κινήση, αν έχεις το πόδι σταθερά πατημένο δεν κάνουν νερά οι στροφές. Αυτό που κάνει έντονα, είναι όταν είναι κρύο και το βάζεις μπροστά να κάνει σαν να αναβοσβήνεις το air condition ένα πράγμα και ακόμα πιο ένταονα. Οι στροφές χορεύουν. Μόλις ο κινητήρας ζεσταθεί καλά και όταν λέω καλά δεν εννοώ να πάει η βελόνα της θερμοκρασίας απλά εκεί που πρέπει αλλά να δουλέψει για κάνα δεκάλεπτο ακόμα, τότε στρώνει πολύ η κατάσταση. Λέω πολύ και δεν λέω απόλυτα γιατί ΠΑΝΤΑ το ρελαντί είναι χαμηλότερα από εκεί που πρέπει και όταν σταματήσω σε κάποιο φαναρι ή στην κίνηση και παρατηρήσω προσεκτικά το στροφόμετρο θα δώ ότι έχω κάτι ελάχιστα σκαμπανεβάσματα της τάξης των 10-20-30 στροφών. Δηλαδή η βελόνα να παίζει τότε μισό χιλιοστό, καμία σχέση με τον χαμό που γίνεται όταν το βάζω κρύο.
Καρτα καυσαερίων έβγαλα πριν κάποιους μήνες που πέρασα ΚΤΕΟ, δεν μου είπαν τίποτα. Πάντα αυτό το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο στα καυσαέρια. Θυμαμαι μια ζωή ακόμα και όταν το πήγαινα στην αντισπροσωπεία για service ζοριζόντουσαν στην κάρτα, έπρεπε να ζεσταθεί πάρα πολύ καλά για να καθαρίσουν οι ενδείξεις.
Δεν ξέρω αν βοηθάει κάπου αυτό αλλά πριν από καιρό στο αυτοκίνητο αλλάχθηκε καπάκι βαλβίδων στον κινητήρα επειδή λόγου lpg είχαν μεγάλη φθορά τα έδρανα των βαλβίδων. Δεν το συνδέω όμως γιατι μετά την επισκευή το αμάξι δούλευε ρολόι και μπορώ να πω ότι μου θύμιζε την εποχή που νιαούριζε καινούριο.
Πάντως ότι αναφέρω παραπάνω, συμβαίνει σε λειτουργία με βενζίνη, το υγραέριο για την ώρα είναι σαν να μην υπάρχει. Όπως ξαναέγραψα και στο πρώτο μνμ, έχουν μετρηθεί κύλιδροι και βαλβίδες και όλα είναι κανονικά.
Κανονισα την Παρασκευή το πρωί να το βάλω σε διαγνωστικό.
Θα δούμε.
|
 |
|
 |

27-06-18, 17:33
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, το προβλημα που λες μου θυμιζει βαλβιδα ψυχρης εκκινησης.
Και να εξηγησω τι επαθα σχετικα προσφατα.
Αλλαξα καποια στιγμη θερμοστατη και μετα μου αναβε check engine, δεν βρηκα τι ειναι (ειχε ζεστη τοτε) μεχρι την επομενη μερα το πρωι που δεν επαιρνε μπρος. Τελικα ηταν σπασμενη η βαλβιδα ψυχρης εκκινησης το το κεφαλι της που εχει την φυσα.
Αλλαχτηκε με μεταχ και αρχισαν μετα απο λιγο τα νουμερα.
Οι στροφες να ανεβαινουν μονες τους ποτε ποτε, και χοροπηδαει μονο του σαν το κατσικι, παιζαν οι στροφες λιγακι οπως το λες.
Tελικα ειπα να την αλλαξω, δεν ξερω αν ειναι ιδια και στο δικο σου αλλα η γνησια εχει κοντα 60 ευρω οποτε εβαλα imitasion με κανα 10αρικο σχεδον μαρκας colorstat και απο τοτε σταματησε να το κανει.
Επειδη δεν ειναι πολλα τα λεφτα σε imitation και αλλαζει ευκολα απλά πρεπει να αδειασεις νερα, θα ελεγα να την αλλαζες γιατι μπορει να ειναι αυτο.
το πρωι παιρνει ευκολα μπροστα αν εχει λιγη ψυχρα?
επισης αυτη η βαλβιδα δινει στην ECU πληροφοριες για την θερμοκρασια του νερου και ρυθμιζει τα μιγματα. Οποτε αν δεν δουλευει καλα γινεται η ιστορια με τις στροφες. Και αν χαλασει τελειως αν ειναι ψυχρος ο καιρος δεν παιρνει μπρος το αμαξι. Εμενα χαλασε η πρωτη με κρυο και επρεπε να μιζαρω 15 φορες για να παρει μπρος!
Αυτη παντως μου εριχνε κατι κλοτσιες απο τα πηδηματα που κοντευε να με πιασει ο σβερκος μου! και ο μονος λογος που σκεφτηκα οτι θα ειναι αυτη ειναι επειδη ειχα βαλει μεταχειρισμενη.
Υ.Γ αν η βαλβιδα αυτη δεν εχει χαλασει τελειως μπορει να μην σου αναβει check engine! και σε εμενα με την μεταχ δεν αναβε αλλα ειχε θεμα!
δες φωτο παλια και νεα, η παλια μεταχ εκτος οτι κουνουσε λιγο το κεφαλι της ειναι ο αισθητηρας παρα πολυ χαλια!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 27-06-18 στις 17:42.
|

28-06-18, 12:34
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-08-2009
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, αν θες πες μου που βρίσκεται ακριβώς αυτή η βαλβίδα για να βοηθήσω τον μηχανικό και αυτόν που θα την αγοράσω. Από ότι βλέπω στο avatar σου πρέπει να έχουμε τα ίδια αυτοκίνητα (ή όχι; )
Check engine σε αυτό το αμάξι δεν μου έχει ανάψει ποτέ, ακόμα και όταν χτύπησε ο πολλαπλασιαστής, ακόμα και όταν ρετάριζε λόγο φθαρμένων βαλβίδων. Το μόνο που μου έχει ανάψει κάποτε στο αυτοκίνητο αυτό είναι η ένδειξη με το λαδικό (ενδειξη λαδιού) όταν το έβαλα εμπρός ένα πρωί με συνθήκες παγετού (περίπου -10c) στον Εβρο και μετά από δέκα λεπτά έσβησε.
Λέγεται σίγουρα έτσι; Βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης;
|

28-06-18, 14:29
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 4.507
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
πες μας ποιο ακριβως αυτοκινητο εχεις για να σε βοηθησουμε καλυτερα ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|

07-07-18, 11:24
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
"Αν ηταν η διαρροη μεσα στο μπεκ δεν θα επρεπε σε αυτη την περιπτωση να αντικατασταθει με αλλο "?
kαλημέρα.
Συνήθως με καθαρισμό το πρόβλημα λύνεται. Είναι το πρόβλημα που αργά η γρήγορα αντιμετοπίζουν τα οχήματα που έχουν και lpg.
"Ξερω οτι εχει 3 στο καθε μπεκ αλλα δεν γνωριζω ακριβως την χρηση του καθενος τους."
Οσο για τα λαστιχάκια αυτό που έχω διαβάσει είναι οτι το πρώτο και το τρίτο ειναι για στεγανοποίηση του μπέκ και το μεσαίο να κρατάει σε κάποια απόσταση το μπεκ απο την πολλαπλή εισαγωγής για να μην μεταφέρεται ευκολα η θερμοκρασία της εισαγωγής στο μπέκ.
|

07-07-18, 12:09
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Thanks! ναι αν εριχνε μεσα στον κυλινδρο αυτό μπορει να εξηγησει τα προβλήματα που ειχε ο φιλος και ότι δεν το βλεπε κανεις φυσικα. Γιατι μια εξωτερικη διαρροη θα βρωμουσε, ισως θα φαινοταν και δεν θα εκανε και τα ιδια προβλήματα.
Τελος καλο όλα καλα λοιπον!
|
 |
|
 |

08-07-18, 09:09
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-08-2009
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ότι μύριζε βενζίνη η καμπίνα του αυτοκινήτου, μύριζε. Το έλεγα από την πρώτη στιγμή αλλά όλοι ασχολουντουσαν με τα ρεύματα. Πάντως όπως μου είπε και το παλικάρι από την αντιπροσωπία που ανακάλυψε το πρόβλημα με ταποτέλεσμα μπεκ, μου είπε ότι μπορεί να έχουμε και συσχέτιση προβλημάτων.
Αυτό που έχει μείνει τώρα στο αυτοκίνητο για να θυμίζει την παλιά του άψογη λειτουργία, είναι ο τρόπος που παίρνει μπροστά. Πολλές φορές, βλέπω ότι γυρίζοντας το κλειδί, ο κινητήρας "αρπάζει" αμέσως, πριν προλάβει να γυρίσει σχεδόν καθόλου η μίζα. Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός και αν το εξηγώ καλά. Τα αυτοκίνητα όταν γυρίζεις το κλειδί κάνουν 2-3 ...βήματα οι μίζες τους, εμένα πολλές φορές παίρνει λες και είναι ηλεκτρονική συσκευή, μόλις γυρίσεις το κλειδί ένα χιλιοστό.....αρπάζει χωρίς να κάνει τον γνωστό βήματικό ήχο της εκινησης.
Συγνώμη αν χρησιμοποιώ ατυχή ορολογία αλλά δεν είμαι μηχανικός.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,26776099 seconds (79,35% PHP - 20,65% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:28. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|